Leonisse, oFlaqme og Mags søger hold til næste sæsons power
21. juli 2025 kl. 17:02
Leonisse
Hej derude, vi er 3 unge gutter som leder efter et seriøst og dedikeret hold til den næste sæson af powerligaen. Vi har masser af holderfaring, og vi er meget arbejdsomme og er ikke bange for at ligge mange timer i projektet.
Lidt info om os:

Leonisse: Jeg hedder Leo, jeg er awper, 2800 elo og har erfaring fra 4. og 3. divisions powerliga. Jeg har lige fået hue, så kommer til at have masser af tid til cs - både faceit og antistrat. powerstats.dk/player/76561198908622957 faceit.com/en/players/Leonisse

Mags: Jeg hedder Magnus, jeg er support player, og jeg er villig til at gøre alt for holdet. Jeg har spillet på hold med Leonisse og oFlaqme i rigtigt lang tid, og vi har derfor god kemi og forståelse for hinanden. Jeg er 2600 elo, og jeg skal til at starte i 3.g. Jeg er dedikeret, og jeg går meget op i at ligge tid i spillet, og forbedre mig og holdet. faceit.com/en/players/--Mags powerstats.dk/player/76561198971815604

oFlaqme: Jeg hedder Phillip, jeg er 20 år gammel, og jeg har også lige fået hue på (gik på samme gym som Leo). Jeg er rifler, og jeg fungerer godt i alle riffelroller. Smider du mig på lurk, får jeg 2 rotationskills, og jeg skal nok også få et dobbelt tec-9 kill på entry, hvis det er det. Jeg har spillet sammen med Leo og Magnus i mange år, og jeg har masser af hunger indenfor cs. Jeg er 2600 elo på stående fod, og jeg er klar til at grinde mig imod toppen. powerstats.dk/player/76561198963020188 faceit.com/en/players/Kogepladen

Har dette opslag vakt interesse, og står du og mangler 3 varme gutter så tøv ikke med at række ud efter mig.
Discord: Leonisse
Snakker de vrøvl på internettet? Har de behov for dit indspark? Login eller opret en bruger for at kunne kommentere.