Astralis må tage til takke med endnu en andenplads.

ASTRALIS TABER FINALEN TIL TYLOO

TYLOO vinder FISSURE Playground 1 med en 3-1 sejr over Astralis i finalen.

En mand over dem alle.

Desværre var det hverken device, stavn, jabbi, Staehr eller HooXi, men derimod kinesiske JamYoung, som brændte serveren af i finalen i FISSURE Playground 1.

Den kinesiske stjerne bragede gennem Astralis på Nuke, Mirage og Ancient, og det var nok til at give TYLOO finalesejren over danskerne.

Astralis må derfor tage til takke med endnu en andenplads og den seks år lange trofætørke fortsætter. Faktisk var Astralis lige så tæt på at vinde PGL Astana 2025 over Spirit, som de kom mod TYLOO i Beograd.

Den forspildte chance svider nok en del lige nu, men med to finaler i træk med HooXi ser fremtiden alligevel lys ud for Astralis, der med resultatet her sandsynligvis har sikret sig deres første majordeltagelse i flere år.

Finalen endte:

Inferno: Danmark Astralis 13-10 TYLOO
Nuke: Danmark Astralis 4-13 TYLOO
Mirage: Danmark Astralis 14-16 TYLOO
Ancient: Danmark Astralis 10-13 TYLOO

TYLOO
3 - 1
Astralis
Alle maps
TYLOO K - D +/- ADR KAST Rating 3.0
Yi 'JamYoung' Yang 90 - 56 +34 99.3 74.2% 1.47
Qianhao 'Moseyuh' Chen 61 - 62 -1 78.1 73.1% 1.07
Jingxiang 'Mercury' Wang 65 - 64 +1 70.1 73.1% 0.99
Dongkai 'Jee' Ji 58 - 55 +3 65.5 68.8% 0.97
YuanZhang 'Attacker' Sheng 54 - 64 -10 67.8 77.4% 0.94
Astralis K - D +/- ADR KAST Rating 3.0
Danmark Rasmus 'HooXi' Nielsen 67 - 64 +3 76.6 73.1% 1.18
Danmark Nicolai 'device' Reedtz 65 - 63 +2 77.1 73.1% 1.03
Danmark Martin 'stavn' Lund 62 - 69 -7 78.8 69.9% 0.97
Danmark Jakob 'jabbi' Nygaard 60 - 66 -6 64.6 74.2% 0.96
Danmark Victor 'Staehr' Staehr 44 - 68 -24 59.4 62.4% 0.79

Slutresultatet i FISSURE Playground 1:

1. plads: TYLOO 1.862.000 kroner
2. plads: Danmark Astralis 1.541.000 kroner
3.-4. plads: BetBoom 674.000 kroner
3.-4. plads: SAW 674.000 kroner
5.-8. plads: GamerLegion 321.000 kroner
5.-8. plads: Lynn Vision 321.000 kroner
5.-8. plads: USA Complexity 321.000 kroner
5.-8. plads: 3DMAX 321.000 kroner
9.-12. plads: BIG 96.000 kroner
9.-12. plads: Brasilien paiN 96.000 kroner
9.-12. plads: Brasilien FURIA 96.000 kroner
9.-12. plads: Brasilien MIBR 96.000 kroner
13.-16. plads: Sverige HEROIC 32.000 kroner
13.-16. plads: Virtus.pro 32.000 kroner
13.-16. plads: Rare Atom 32.000 kroner
13.-16. plads: Verden Wildcard 32.000 kroner

#1(Med 0 svar)
20. juli 2025 kl. 19:24
nylsnej
GG
#2(Med 1 svar)
20. juli 2025 kl. 19:24
liam
device smider alt for meget.
#6(Med 0 svar)
20. juli 2025 kl. 19:25
SlotsØl
Han så ikke for god ud i finalen nej...
#3(Med 20 svar)
20. juli 2025 kl. 19:24
wake
Kage fra Dust2s 1års fødselsdag
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Guld Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16
KMi.
Ellers nice try :D God første/anden turnering med hooxi!
#23(Med 19 svar)
20. juli 2025 kl. 19:53
_Jeppe_
Anden. Med 2 måneders prep

Tier 2-3 turnering ovenikøbet
#40(Med 8 svar)
20. juli 2025 kl. 21:16
JakobHelms
Hvordan får du det til 2 måneders prep?
#42(Med 7 svar)
20. juli 2025 kl. 21:21
Hunt
Vi er vel tættere på 3mnd nu, 11 uger siden. Hvad de har brugt tiden på fra lige op til pgl astana og til nu, er 100% deres eget valg
#44(Med 0 svar)
20. juli 2025 kl. 21:40
JakobHelms
OK.
#45(Med 1 svar)
20. juli 2025 kl. 21:42
bimse
Rigtigt. Men om de har haft en lorte sæson eller ej, har de sgu stadig lov til at holde ferie og få hovedet på andre tanker. Derudover kunne de alligevel ik prac mod nogen, fordi alle andre var på ferie, så ser ikke helt din pointe. Du kan ik anskue tiden på den måde - og 2 ud af 2 finaler er sgu rimelig godkendt imo.
#50(Med 0 svar)
20. juli 2025 kl. 22:00
Hunt
Hvordan de har brugt de sidste 11 uger / ca 3 måneder er jo helt op til dem selv.

Hvis de formår gang på gang at møde op uden at have praccet, så er det deres egen fejl.
#46(Med 3 svar)
20. juli 2025 kl. 21:43
hEnze
De har holdt forud planlagt ferie, det har de vel selv været ude og sige. Så faktuelt har de stadig ikke praccet mere end et par uger.

Om det er deres eget valg eller ej, så er det stadig fakta 😅
#51(Med 2 svar)
20. juli 2025 kl. 22:01
Hunt
At de bruger tiden dumt er jo kun deres egen fejl.

Jeg kan godt vælge ikke lige at arbejde på mit arbejde de næste 2 måneder, men så har jeg nok ikke et job bagefter.
#81(Med 1 svar)
21. juli 2025 kl. 10:32
hEnze
Det er vel de færreste mennesker som har 2 måneders ferie de er berettiget til i løbet af et år, som kan tages på 1 gang 😅

Her snakker vi om 5 individuelle personer, som næppe holder ferie på samme tidspunkt, da ingen af dem er relaterede eller har en stor familie sammen. Så du kan vel nok forstå at din pointe rammer jorden lige her.

Har de nu bestilt ferie, planlagt ferie w/e før man besluttede sig for at hente hooxi, jamen så er det jo logisk nok svært at nå at få den fornødne træning inden player break er ovre.

Men det er da flot at de har haft 2 dybe runs for en gangs skyld uanset hvilke hold de så har slået, så er det stadig fremskridt 😅
#90(Med 0 svar)
21. juli 2025 kl. 18:29
Hunt
Nu ved man jo som cs spiller der er 2x ca 4 uger fri på fastsatte tidspunkter, så må man arbejde rundt om det og hvis noget sker som gør man skal ind og abejde i planlagt ferie. Så må man jo se på sin løn og vurdere om man er betalt godt nok til det.

Pt vill jeg ikke sidde og arbejde igennem min ferie med min løn, men hvis jeg fik det dobbelte så var jeg fløjet hjem med næste fly eller logget på online hvis muligt.

Mit bud er at alle 5 (især de 4) får en løn der hører til det sidste eksempel.
#52(Med 9 svar)
20. juli 2025 kl. 22:04
wake
Kage fra Dust2s 1års fødselsdag
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Guld Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16
Hvordan kan i i ramme alvor sidde og bashe dem for at blive nummer 2, uanset hvilken turnering det så er.
De opnår målet med at sikre sig en spand VRS points, så hvad er folks problem??? Man går ikke bare ud og dominerer og vinder alt med et lineup der lige kommer fra sommerferie og har skiftet deres igl ud. Altså come on.
Vær nu realistiske. Så er det sgu uanset om de hedder Astralis eller ej.
#56(Med 0 svar)
20. juli 2025 kl. 22:20
deadite
+1
#57(Med 2 svar)
20. juli 2025 kl. 22:41
_Jeppe_
Jeg har ikke et problem som sådan, men derimod synes jeg heller ikke vi skal " glaze" dem, for at tabe to gange i streg til tyloo, som er det eneste andet tier 2 hold i turneringen...

Astralis navnet betyder i øvrigt ingenting længere, men det gør de lønsedler som stavn, device og Jabbi hiver ind på kontoen hver måned. De skal præstere bedre end at tabe 2 gange i streg til tyloo, efter at have slået en række tier 3 hold mere eller mindre overbevisende
#69(Med 1 svar)
21. juli 2025 kl. 04:34
MDB
Hvordan kan du gøre det til dit problem, at stavn og Jabbi og device for en høj løn? Det jo dem selv der har truffet beslutningen og så må man også hæfte for den.
#95(Med 0 svar)
22. juli 2025 kl. 03:41
_Jeppe_
Som jeg nævnte, har jeg ikke et problem. Det bare problematisk for den økonomiske situation. Du skal huske og læse tingene ordentligt igennem, inden du konkluderer
#67(Med 2 svar)
21. juli 2025 kl. 03:29
Dennis
Spillede Tyloo ikke med deres træner?
#78(Med 0 svar)
21. juli 2025 kl. 08:07
9600BAUD
Første kamp jo, men der valgte Astralis at spille deres maps (måske overvurderede de egne evner eller også ville de gerne træne netop de maps i en ikke ‘knald-eller-fald’ kamp).

I finalen var Jee ankommet og spillede og ligeledes i semifinalen. Han lavede vist 1.30 rating i semifinalen.

/baudie
#82(Med 0 svar)
21. juli 2025 kl. 10:58
wake
Kage fra Dust2s 1års fødselsdag
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Guld Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16
Ikke de 4 maps i finalen.
#91(Med 1 svar)
21. juli 2025 kl. 18:31
Hunt
Fordi hvis FCK spillede 3. Division og blev nr. 2, så ville de også være til grin. Fordi sure en 2 plads er da godt, men ikke når man er FCK der spiller mod Døllefjælle-Musse på deltid.
#97(Med 0 svar)
22. juli 2025 kl. 13:03
wake
Kage fra Dust2s 1års fødselsdag
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Guld Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16
Fck har også tabt til mindre hold før. Og vil nu mene hvis det er den analog man bruger at tyloo også ville være en del af superligaen inden for cs :)
Tyloo er ikke et dårligt hold.
16 i verden og 7 på vrs
#4(Med 0 svar)
20. juli 2025 kl. 19:25
SlotsØl
Puha, de bukker under for presset. De spiller egentligt ganske okay, men som om at Tyloo altid fandt en måde at neutralisere Astralis. Og hvad sker der for Jamyoung, legik check please, haha en maskine.
#5(Med 0 svar)
20. juli 2025 kl. 19:25
Bantle
Damn, bortset fra nuke var det tæt hele vejen. GG, håber at se bedre takter til næste event :)
#7(Med 0 svar)
20. juli 2025 kl. 19:27
esAq
Av mine øjne.
#8(Med 25 svar)
20. juli 2025 kl. 19:27
Hunt
Hvornår vinder Astralis en turnering på lan?
#11(Med 7 svar)
20. juli 2025 kl. 19:28
SlotsØl
Ragebaiter
#12(Med 6 svar)
20. juli 2025 kl. 19:28
Hunt
Synes bare en org med det budget og den satsning der er bag det hold de har, at de burde vinde noget mere. Evt bare vinde noget..
#13(Med 1 svar)
20. juli 2025 kl. 19:31
SlotsØl
Enig. Det var godt nok en hæsblæsende Tyloo. Spændende og se om de forsætter sådan.

Dette er trods alt langt bedre resultater end hvad Cadian nogensinde formået Astralis. Så lad os håbe de ikke bliver for meget nedtaget af det og kan se det positive i det.
#21(Med 0 svar)
20. juli 2025 kl. 19:43
Hunt
Jo, men det er jo et problem når man ikke kan vinde her. Så bliver man jo kørt over når de møder et godt hold.

Jeg kan også ligne donk i silver, men i faceit lvl 10 har jeg hunden aim men uden hunden brain..
#14(Med 3 svar)
20. juli 2025 kl. 19:33
w0LF
Hvor har du været de andre dage hvor de overbevisende har vundet deres kampe og så dukker du op nu hvor de taber finalen. Ragebait plejede at være bedre end det der.
#19(Med 2 svar)
20. juli 2025 kl. 19:42
Hunt
De har slået hvem? mibr x2 og lynn vision? Cool nok!
#26(Med 1 svar)
20. juli 2025 kl. 20:00
w0LF
Det svarede så på ingenting af hvad jeg spurgte om, men jeg kan mærke allerede nu jeg bliver træt. Men det er da godt du holder styr på statistikkerne men du har skrevet hvad 3 kommentarer til andre opslag angående Astralis i denne her turnering og så dukker du pludseligt op som en af de første efter de har tabt finalen, med ikke engang sorry to say det absolut dårligste ragebait du har lavet længe (læs: LOL). Ellers må man jo tage hatten af for Tyloo og sige de spiller en flot turnering især idag og en træls dag for Astralis at have en off dag på.

Ellers kunne komme man komme med mange undskyldninger over hvorfor dit og dat. Men det gider jeg ikke for jeg syntes faktisk at Astralis har spillet en flot turnering men Tyloo var bare det bedre end dem, men håber da at Astralis bygger videre især med den position på ranglisten som godt nok er til låns lige nu til efter Cologne.
#39(Med 0 svar)
20. juli 2025 kl. 21:05
Hunt
Har skam også kommenteret på deres sejre, tjek igen
#48(Med 16 svar)
20. juli 2025 kl. 21:59
9600BAUD
Fedt at du har fået fan-hatten på og har større forventninger end selv de største Astralis’ fans. Har altid haft fornemmelsen af der var en fanboy gemt i dig.

Måske lidt meget at forvente at de har forberedt 5 maps på et par uger, især når flere af dem har nye positioner på flere maps. Men endnu en finale, over halvanden million i premiepenge samt et kæmpe spring på ranglisten :)

/baudie
#49(Med 15 svar)
20. juli 2025 kl. 22:00
Hunt
Når et hold har de spillere astralis har og bruge de penge astralis har, så kommer der jo også forventninger. Om man er fan af dem eller ej.

De har haft 11 uger sammen og hvordan de har brugt dem er jo op til dem selv, det havde måske været smart ikke at holde fri 7 af dem..
#53(Med 10 svar)
20. juli 2025 kl. 22:06
9600BAUD
Præcis hvem skulle de prac’e mod? Jeg ved at de har prøvet, men du har åbenbart bedre kontakter end Astralis org og deres pro spillere? Eller tænker du at DM skulle gøre dem klar til Vitality og co?

/baudie
#60(Med 9 svar)
20. juli 2025 kl. 23:13
Hunt
Siden Astana har alle hold jo ikke været på ferie indtil nu.
#64(Med 8 svar)
21. juli 2025 kl. 00:12
9600BAUD
Siden Astana? Er du stiv? Du tænker at HooXi prac’ede gratis med Astralis, uden kontrakt og sammen med nogle han kun havde været stand-in for måneden før? Det er naturligvis muligt at du tyvstartede karrieren nede ved flaskeautomaten en månedstid før, men de fleste andre arbejder ikke gratis på fuldtid inden der er underskrevet en kontrakt og man således ved at man skal arbejde sammen efterfølgende. Hvorfor skulle HooXi give sin tid, energi og kreativitet gratis for en org han endnu ikke med garanti var og blev en del af?!

Jeg har godt læst at du har skrevet at hvis du ikke arbejdede i et par måneder, så havde du ikke dit job - men en hel del andre uundværlige ville fortsat have sit job, men man starter naturligvis ikke når man ikke engang ved hvor man skal arbejde fremover. Det burde være klart, selv for dig?!

/baudie
#65(Med 7 svar)
21. juli 2025 kl. 00:50
Hunt
Hvordan Astralis, deres spillere og hooxi bruger deres tid er op til dem, men det gør det ikke til en dårlig undskyldning når man så ikke vinder senere. Andre hold har spillet hele sommerpausen igennem, fordi de grinder for at nå toppen.
#76(Med 4 svar)
21. juli 2025 kl. 07:52
9600BAUD
HooXi havde naturligvis ikke adgang til filer og protokoller om hvem der spiller hvor og hvordan på de forskellige maps, når han ikke var en del af organisationen. Det er logik for burhøns og jeg er desværre ikke overrasket over din manglende indsigt og forståelse. HooXi var en ‘fri fugl’ og kunne joine enhver anden organisation og dermed kan Astralis naturligvis ikke risikere at HooXi kunne tage denne interne viden med sig. Det ville underminere Astralis i eventuelle fremtidige kampe mod HooXi. Desuden har HooXi ikke adgang til spillelokationer, intern kommunikation mv. så naturligvis har dette ikke været muligt at forberede sig optimalt siden Astana.

De forsøgte så at få sat prac’s op efter “sommerferien”, da kontrakten med HooXi har på plads, men det var ikke muligt at få en optimal aftale i stand på så kort tid. Andre organisationer var naturligvis også tilbageholdne overfor at planlægge prac’s når Astralis ikke engang havde en start femmer på plads på daværende tidspunkt. Nævn gerne de muligheder du mener der var, men din kommentar om at de har haft næsten 3 måneder til at forberede sig - viser din totale uvidenhed omkring situationen.

Hvilke andre tophold har grindet hele sommerpausen og hvor har du denne interne viden fra og gerne med links eller kilder - eller trækker du bare noget ud af røven endnu engang og gætter på hvad de gør?

Astralis skulle naturligvis have helt styr på økonomi, køb af HooXi osv. i sommerpausen før detaljeret planlægning og opsætning af prac’s overhovedet var en reel mulighed.

/baudie
#86(Med 3 svar)
21. juli 2025 kl. 18:14
Hunt
Astralis kunne have signet hooxi gratis tidligere.

Astralis have ikke noget der var værd at "stjæle" alligevel, de plejer kun at stjæle fra Heroic..

Jeg er ligeglad med hvordan de bruger deres tid, men når man bruger den så dårligt som de gør, så er det ikke en undskyldning at man ikke har "haft tid nok"
#93(Med 2 svar)
21. juli 2025 kl. 20:37
9600BAUD
Altså, kunne du ikke lige bestemme dig for hvilken hypotese du vil diskutere ud fra. Den “første Hunt” mener at de allerede har haft tre måneder - og nu skriver den åbenbart “anden Hunt” at de bare skulle ha’ signet HooXi tidligere for at de kunne forberede sig. Vi kan vist blive enige om at en af dem tager fuldstændigt fejl - så kan du ikke venligst finde ud af hvad der er op og ned - du har ligesom det sorte bælte i Whataboutisme 😂

/baudie
#94(Med 1 svar)
21. juli 2025 kl. 21:42
Hunt
De kunne have signet og spillet med hooxi siden kort før Astana som ville have givet dem 11 uger til i dag.

Det gjorde de ikke.
#98(Med 0 svar)
22. juli 2025 kl. 14:40
9600BAUD
Jeg er glad og lettet over at kunne konstatere, at du godt er klar over at de ikke signede HooXi for 11 uger siden (jf. “Det gjorde de ikke.”), så vær lige sød at forklare det til #49 :)

/baudie
#79(Med 1 svar)
21. juli 2025 kl. 08:43
weKz
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019
Der bliver du altså sat lidt til vægs hunt, samtalen med baudie, den kommer du altså ikke godt ud af. Jeg tænker også de ting han skriver nok ikke var ting du havde tænkt over :P
#87(Med 0 svar)
21. juli 2025 kl. 18:17
Hunt
Langt fra, som jeg har sagt flere gange før, så er det jo op til Astralis selv hvordan de bruger deres tid. De har tydeligvis ikke brugt den super smart, siden de ikke har praccet mere end de har, på trods af at de kunne have signet hooxi og praccet måske 7 uger, 2 uger til events og 2 ugers ferie.

Men nej, havde ikke tænkt over de ting. Men de ting er bare endnu flere dårlige undskyldninger, fordi Astralis ikke kan finde ud af ting. Igen, hvordan de gør er deres problem, men det skal ikke ende ud i at folk kan sidde og kalde "ikke nok tid", "ikke nok pracc" og whatever undskyldninger der nu kommer. Der har sjovt nok aldrig været tid nok, pracc nok eller sammenspillet nok til et LAN i Astralis siden 2019 åbenbart.. Skill issues kalder jeg det.
#54(Med 1 svar)
20. juli 2025 kl. 22:07
DCarbine
De har jo ikke været i stand til at pracce nå alle hold er på ferie lol, det sagde Hooxi selv
#61(Med 0 svar)
20. juli 2025 kl. 23:14
Hunt
Læs 60
#74(Med 1 svar)
21. juli 2025 kl. 06:57
fremilyset
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Hvad ved du egentlig om penge forbruget kontra de andre hold? Hvor kan du finde noget om at de betaler den højeste løn og bruger flest penge?
Og hvornår er man tier 1 og hvornår er man 2 og 3 osv?
Det er nærmest prisværdigt at Astralis fylder så meget i din hverdag :) keep it up, det er godt med folk, som kan sprøjte lidt info hele tiden med deres store viden om scene og hvordan den fungerer.
#89(Med 0 svar)
21. juli 2025 kl. 18:26
Hunt
Deres regnskab er lagt ud åbent for alle, du kan selv gå ind og se. Heroics var også åbent, da de var norsk ejet (av nogle røde tal der også). Det er offentligt kendt at stabbi var ca 20m danske ish. Device var ca 7m danske ish (gik vist nok i 0, da han skulle tilbage for samme pris som nip gav den anden vej).

Astralis bruger ikke flest penge af alle, forventer ikke de køber større ind og vinder mere end fx falcons. Men forventer de gør det bedre og vinder mere end fx GL, OG eller Heroic.

Det er alment kendt stort set alle hold/orgs mister penge, undtagen Ence af hvad jeg ved. Samt andre hold når de har fået solgt godt et år eller to (Heroic, Flames eller lign).

"Det er nærmest prisværdigt at Astralis fylder så meget i din hverdag :) keep it up"

Kan vel sige det samme om at jeg fylder en del i astralis fans som dig og mange andres hverdag, hvilket er underligt, men hvis de gør jer glade, så kør på! :)
#9(Med 5 svar)
20. juli 2025 kl. 19:27
kagemandtoga
Jeg magter ikke mere mand, Hooxi top fragger på både Ancient og Mirage, han er fcking 30 og er IGL, med lorte spots. Der ingen andre der kan ramme en skid, det bliver aldrig bedre 6 år med ren skuffelse forsætter
#16(Med 4 svar)
20. juli 2025 kl. 19:36
DCarbine
Rolig nu, det er kun den anden turnering med nye roster...
#25(Med 2 svar)
20. juli 2025 kl. 19:58
kagemandtoga
De får jo aldrig så stor en chance igen, der ingen store hold der skipper de her mikey mouse turneringer mere fordi de giver alt for mange VRS
#28(Med 1 svar)
20. juli 2025 kl. 20:02
DCarbine
Det er vel rigtigt nok, men bare ved at få nummer to i denne turnering er astralis nu #6 i verdenen. Med det har vi fået mindst 2-3 ekstra invites. Så længe de kan sørge for at være i play offs er de i det mindste garanteret major plads.
#83(Med 0 svar)
21. juli 2025 kl. 12:27
kagemandtoga
Tror faktisk Udkund mener at de allerede er kvalificeret til majoren, men det kan være jeg har taget fejl, så det kan være Astralis for lov at overleve trodsalt, men 6 års tørke forsætter desværre
#58(Med 0 svar)
20. juli 2025 kl. 22:45
_Jeppe_
Nye roster.. igen? Eller igen, igen, igen, igen, igen, igen? (jeg stopper nu)

For mig at se, er der ikke mange ting, der ser anderledes ud end med alle de andre rosters, der havde én god honeymoon turnering og faldt igennem efter
#10(Med 1 svar)
20. juli 2025 kl. 19:27
bimse
Av av av endnu en forfærdelig finale af Device - sys godt nok han ser helt skidt ud. Langsom i optrækket, dårlig gamesense, rammer ikke de nemme skud, listepeeker og spiller mere med pistol, når han har en awp. Ligner en, der er bange for at lave fejl.
#85(Med 0 svar)
21. juli 2025 kl. 14:41
resiarlleh
Ja han begynder at se lidt "gammel" ud. Men at bruge pistolen har han jo altid gjort - og pistolerne er pænt effektive for tiden. Device har altid været god til at huske om folk er taggede når han er i clutch situation
#15(Med 0 svar)
20. juli 2025 kl. 19:35
DCarbine
Ærgelig slutning, men stadigvæk en godt resultat iforhold til hvor lidt de har fået øvet. Ihvertfald meget beder end de sidste par år... Selvfølgelig er det et forfærdeligt choke på flere punkter, men det er både lang tid siden de spillere har været under så meget pres, *og* mod fjender der skyder så hårdt som tyloo nu gjorde. GG go next
#17(Med 1 svar)
20. juli 2025 kl. 19:37
xone
Dum dag at have en offday på, og rigtig fin dag for JamYoung at have en voldsom dag på.
#62(Med 0 svar)
20. juli 2025 kl. 23:32
eyM
Hold kæft han mente det. Han var ikke kommet for at danse 😎
#18(Med 0 svar)
20. juli 2025 kl. 19:40
unclejakes
Guld Sæsonkort Sæson 16
Sølv Sæsonkort Sæson 18
Vildt nok at HooXi skyder næstflest i hele finalen som TYLOO altså vinder 3-1.
#20(Med 0 svar)
20. juli 2025 kl. 19:43
WitaCasts
Dust2.dk Caster
Dust2 fantasy vinder
Stor sejr for kinesisk CS, og udbreddelsen af CS generelt, men jammerligt nederlag for Astralis.
#22(Med 0 svar)
20. juli 2025 kl. 19:53
Nuntjako
Øv. Det lignede desværre at alle pånær Hooxi havde lidt en offday. Hvis ikke de finder et højere individuelt niveau frem, så vinder de ikke de her sværere kampe. Men Tyloo spiller også virkelig god CS og virker til at læse situationerne generelt bedre end Astralis. Jeg synes at de ofte fanger dem på mellemhånd eller timer dem helt korrekt.
Det kunne have været ret med en turneringssejr, men set lidt oppefra, så er det immervæk to finaledeltagelser i rap. Man kan håbe med lidt mere erfaring som hold og lidt mere træning, så kommer sejrene.
#24(Med 9 svar)
20. juli 2025 kl. 19:53
Thuumes
Ved ikke hvad jeg skal mene om den her turnering. Astralis har kun spillet imod hold som de absolut skal vinde over.

De kommer desværre aldrig til at vinde en turnering hvor top 8 hold er med, sådan er det bare.
#30(Med 8 svar)
20. juli 2025 kl. 20:06
utilizer
HooXi har været en del af holdet i en måned og de har allerede været i 2 finaler?
#32(Med 7 svar)
20. juli 2025 kl. 20:11
eyM
Det er også rigtig fint. Men hans pointe står vel stadig? Det er her, de får chancen for en sejr i en finale med så “let” en optakt. Tænker ikke det bliver federe med Faze, vitality, mouz, spirit, falcons etc.
#33(Med 3 svar)
20. juli 2025 kl. 20:19
utilizer
Nej Vitality, Spirit og Falcons er selvfølgelig favoritter pt. Men synes sgu det er tidligt at sige de aldrig kommer til at vinde en turnering hvor top 8 hold er med.
#55(Med 0 svar)
20. juli 2025 kl. 22:13
eyM
Jo bevares. Det kan man aldrig forudsige… men hvis “tid” bare er opskriften igen.. så husk på, at tiden altså ikke står stille for alle andre hold. De praccer også og bliver bedre.
#59(Med 1 svar)
20. juli 2025 kl. 22:46
_Jeppe_
Aldrig er et stort ord, men ingenting har ændret sig siden 2022, hvad angår vinder chancer
#63(Med 0 svar)
20. juli 2025 kl. 23:33
Hunt
Aldrig er et stort ord, men lige pt kan Astralis være done hvert minut hvis de løber helt tør for penge.
#73(Med 2 svar)
21. juli 2025 kl. 05:22
Johnnyw0w
Slog mibr ikke falcons ud af majoren? Astralis nappede dem ret solidt
#77(Med 0 svar)
21. juli 2025 kl. 07:52
Pingomania
Det var med et andet lineup.

Lucaozy spillede majoren for MIBR. Han er skiftet til Fluxo.

MIBR skrev under med nicks fra Fluxo dagen før MIBR mødte Astralis i gruppe c kampen..

Det er jo som at spille med en stand in..
#80(Med 0 svar)
21. juli 2025 kl. 09:26
eyM
Muligvis. Men vandt Astralis majoren? Kom de i top3?
#27(Med 0 svar)
20. juli 2025 kl. 20:00
Ferr1gn0
Øv øv, virkelig en dårlig dag at have en off dag på. Der er helt sikkert noget mentalt de skal arbejde på, de falder totalt sammen i finalen. Tyloo spillede også bare godt i mange runder må man sige.
#29(Med 8 svar)
20. juli 2025 kl. 20:04
Cursecurrent
Det blev heller ikke denne gang kære Ruggah. Vi giver den lige 10 år mere, så kan det være han har én titel som coach ;)
#31(Med 7 svar)
20. juli 2025 kl. 20:09
xone
Det havde været et fedt burn, hvis nu at han ingen titler havde.
#35(Med 0 svar)
20. juli 2025 kl. 20:20
utilizer
😂
#41(Med 5 svar)
20. juli 2025 kl. 21:19
Hunt
Titler i 2016 og 2017 og lige så mange som mig de sidste ca 8 år
#43(Med 1 svar)
20. juli 2025 kl. 21:22
xone
Har han eller har han ikke en titel?
#47(Med 0 svar)
20. juli 2025 kl. 21:56
Hunt
Han har 2. Har heller ikke sagt han ingen havde?
#68(Med 2 svar)
21. juli 2025 kl. 03:34
Dennis
Du må da have fået titlen som d2's største troll et par gange efterhånden.
#88(Med 1 svar)
21. juli 2025 kl. 18:19
Hunt
Der er nok en del herinde, inkl dig, der kæmper hårdt om den og også deler den på lige fod med mig :)

Er det da forkert at ruggah har 2 titler? En hver i 2016 og 2017 og at han så intet har vundet siden?

Hvis nogen troller, så må det da være ruggah som har haft noget skidt på folk hos Astralis, siden han nu er coach der. På trods af at manden intet har bevist i 8 år. Men tbh, respekt for det! Den dag jeg kan kegle rundt i 8 år og så lande et godt betalt job, så kører det sgu!
#99(Med 0 svar)
23. juli 2025 kl. 00:06
Dennis
Jeg er ikke uenig med dig champ.
#34(Med 0 svar)
20. juli 2025 kl. 20:20
Udknud
Jeg tror de snupper ESWC i stedet for!
I hørte det her først 😉
#36(Med 0 svar)
20. juli 2025 kl. 20:22
robert420xD
Støttet Dust2.dk med 9 julekugler i 2019
Dust2 Major fantasy vinder
Op med hovedet. Virkelig nogle tætte maps udover Nuke. Med lidt mere træning er de top 3 inden året er omme ❤️👌🏼

Let’s go Astralis let’s go *klap klap*
#37(Med 0 svar)
20. juli 2025 kl. 20:46
zypath
Kage fra Dust2s 1års fødselsdag
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Han er sku vild nok ham JamYoung.

Dejligt at se Astralis bider fra sig. Tror godt på at det her kunne vende skuden. Glæder mig allerede til næste turnering!
#38(Med 0 svar)
20. juli 2025 kl. 20:50
TubbyGold
I det mindste er 2. præmien næsten lige stor som 1. præmien..
#66(Med 1 svar)
21. juli 2025 kl. 01:19
thenoodle
Ærligt at se Hooxi på Astralis, han fortjener bedre. stavn og Jabbi viser endnu en gang de ikke kan holde til presset efter group stage. Forstår ikke de stadig kan spille på et “tier 1” hold når de har fået rigeligt med chancer siden de var på Heroic, til at vise de kan gøre det bedre. Både Cadian og nu os Hooxies potentiale i toppen nu er spildt på dem, så øv at se.
#71(Med 0 svar)
21. juli 2025 kl. 04:43
MDB
Det jo faktuelt ukorrekt, - kvart finale mod Lynn - Jabbi 1.25 rating stavn 1.21, betboom (semi) stavn 1.31 og Jabbi 1.16 hvordan er de faldet igennem på Stage??? Ja historisk set har de, men det synes jeg ikke de har her, udover det så stod Jabbi også til at blive mvp hvis astralis vandt
#70(Med 3 svar)
21. juli 2025 kl. 04:39
MDB
Det satme vildt hvordan alle forventer donk stats på stavn kontinuerligt for ellers er han en lorte stjerne spiller, selvom han faktisk ikke engang spille alle stjerneroller, ellers må der godt være en lvl 5 faceit der må forklare det, fordi det er den fornemmelse man får. De kommer 2x i finalen og det stadig ikke godt nok, fordi man forventer astralis prime af dem.
#72(Med 0 svar)
21. juli 2025 kl. 05:00
MDB
Personligt er jeg mere glad og taknemmelig for jeg som fan at kunne putte deres stickers på min våben til min major end de vinder end ligegyldig turnering som er totalt intetsigende udover præmiepengene.
#84(Med 0 svar)
21. juli 2025 kl. 12:33
kagemandtoga
tror heller ingen forventer donk stats fra Stavn, men at man trodsalt forventer han spiller bedre end en 30 år gammel IGL med lorte roller, når knægten, som, burde være ved at ramme hans peak når det kommer til hans alder og roller, gang på gang skuffer fælt, men han er da blevet mere consistent end Konfiq så det er vel altid noget.
#96(Med 0 svar)
22. juli 2025 kl. 04:39
thenoodle
Roles og strays er overrated og stor grund til dansk Cs ikke er med i tier 1 længere. Når et spil har været ude så længe og der ikke er mere dybde end at kunne skyde og kaste nades, er det ik muligt at vinde bare på det strategiske. Hvis ikke de spiller bedre individuelt og skyder bedre, taber de, så enkelt er det.
#75(Med 0 svar)
21. juli 2025 kl. 07:42
Pingomania
Super enig med MDB her.

Jabbi er også et steal til prisen til fantasy cologne for dem der laver hold😊
#92(Med 0 svar)
21. juli 2025 kl. 19:30
TheJyde
Astralis spiller 2 gode turneringer men folk er stadig ikke tilfredse og hooxi har kun været der i 2 måneder det skal nok komme til at virker jeg tror på jer drenge lets go Astralis 🇩🇰🇩🇰🇩🇰
Snakker de vrøvl på internettet? Har de behov for dit indspark? Login eller opret en bruger for at kunne kommentere.