Hvor får man mest PC for pengene?
12. februar 2024 kl. 22:16
GoffmanN
Som sagt i overskriften, hvor får man mest PC for pengene?

Jeg har ikke købt en pc i mange år og ikke fulgt med. Men er begyndt at spille lidt CS og apex legends igen. Men skal virkelig have købt en ny pc. Så hvor får man mest for pengene? :)
#1(Med 0 svar)
12. februar 2024 kl. 23:50
4lexc
Da jeg sidst købte pc var det ved Proshop med deres dutzo men ved ikke om de stadig er med, ellers hvad jeg har set virker det til at mm vision er godt med
#2(Med 0 svar)
15. februar 2024 kl. 10:04
R8shabt
Hvis jeg ska komme med et forslag vil dette være komplett. Min nuværende PC købte jeg for 3 år siden ved dem og har haft stor glæde af den, både maskin mæssigt og kundeservice mæssigt.
Her har du visse muligheder ved enten at lave et selvbyg hvor du får alle dele hjem og samler selv, eller køber en færdig bygget PC du kan justere efter behov og hva du ønsker.
Note: Færdig bygget PC kommer der 3 års garenti med dette vil der ikke gøre ved selvbyg PC

Garentien gælder for alle dele der er i PC
#3(Med 0 svar)
15. februar 2024 kl. 10:33
Syncrone
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019
Vil sige ogaming.
Jeg sidder med IT uddannelse og kan selv bygge, men de kunne gøre det for minimal penge ifh til dele. Så jeg gik med dem, har haft computeren i et år. Den kører som den skal.

Så vil gå med ogaming hvis jeg skulle købe prebuild igen.
Snakker de vrøvl på internettet? Har de behov for dit indspark? Login eller opret en bruger for at kunne kommentere.