Søger hold
29. januar 2024 kl. 18:36
Nuke
Hej. Jeg har en knejt på 10,5 år med 1500 timers cs. Jeg prøver at finde et hold der kan tage ham det sidste stykke. Jeg har spillet ham op i og flash, nades og smokes som ind i helvede og mind game mod modstanderene. Han har formået og ace på højt nievu hvor han ligger nu og har stor forståelse for spillet. Drengen vil rigtig gerne have et hold og træne med og jeg har som hans far givet ham helt fri tøjler til at øve hver dag efter skole til han skal i seng. Han har udstyr for 15.000 kr og om jeg så skal tage ham ud af folkeskolen for at træne på højt plan er intet problem . Er der nogen hold hvor man kan smide ham på prøve evt betale for det. ? Har videoer af nogle af hans bedste spil.

12-14.000 elo i cs og lvl 4-5 på faceit solo que

Mvh Daniel Søe
#1(Med 1 svar)
29. januar 2024 kl. 19:00
Optimum
Virker lidt voldsomt at ville tage en 10-årig dreng ud af folkeskolen, for at tæne CS. Når han trodsalt "kun" er lvl 4-5 på faceit.
#3(Med 0 svar)
30. januar 2024 kl. 15:17
Nuke
Nu tror jeg også du ligger mere i det end jeg mente. Jeg mener blot at vi går all in på cs herhjemme. Og er villig til det meste hvis bare han finder det rigtige hold hvor de giver den gas på samme måde og lige høje forventninger. Og mht du siger "kun" lvl 4-5 er okay. Så længe jeg kan se han spiller på samme plan som old boys spillere i elo 12-14.000 så er jeg fandens stolt af ham når han kun er 10. Og vi kan ikke komme højere op på faceit fordi det er skrald når man solo quer. vinder 1 taber en vinder 1 og taber 1. Så nu skal der findes et hold han kan spille med.
#2(Med 2 svar)
29. januar 2024 kl. 21:32
Macho
Ja, jeg vil sige det er alt for tidligt, at gå så hård til værks. I den alder er det vigtigste den sociale del, lære at spille/tabe/vinde med andre og lysten til at lære. Jeg vil anbefale, at finde en god Esport-klub i en af idrætsforeningerne tæt på, hvor man kan finde nogen på ligende niveau, mens man får bygget det individuelle fundament op stille og roligt frem mod efterskole-alderen
#4(Med 1 svar)
30. januar 2024 kl. 15:19
Nuke
Nu var det et hold jeg søgte og ikke forældre råd. Hvis alle pro spiller i verden havde sådan nogle vattede forældre så var der jo ingen der spillede på højt plan ;) Bare se Caroline woz. Hun blev tryglet igennem som barn og lever temlig godt den dag idag. Siger ikke det er militær opdragelse. Men når man kan se nogen spiller godt og har forståelse for spillet i så tidlig en alder bliver man nød til at presse dem lidt. Hmm efterskole siger du. Gad vide om brollan og monesy gik på efterskole inden de spillede på scenen som 14-15 årig ;)
#9(Med 0 svar)
1. februar 2024 kl. 16:56
Macho
Det var et karriere-råd, ikke et forældre-råd.
Om det er relevant eller ikke, ved du bedst. Held og lykke med projektet
#5(Med 0 svar)
30. januar 2024 kl. 20:59
topez
Er ked at at sige det, men som en spiller med erfaring fra det danske cs community så ville jeg råde din søn til at game noget faceit, få høstet noget mere elo og derefter søge ind i et hold. Eller som Macho skriver, søg ind i en esport klub hvor flere har samme ønsker med cs (sørby, espergærde ellers søg på det).
Det også meget tidligt at sige om din søn overhovedet har talentet til at nå langt. Drengen er jo kun 10 år gammel og de fleste unge knejte som vil noget indenfor cs starter først med hold cs når de når en 13-14 år gammel TIDLIGST.
Vh Topez
#6(Med 1 svar)
30. januar 2024 kl. 22:06
HaNi123
Jeg synes det rigtig imponerne at du vil gøre det her for din søn, jeg har personligt rigtig meget erfaring omkring lige præcis det her emne, jeg var slev ligesom din søn jeg var 11 år og level 10 i faceit og jeg spillede på det tidspunkt for sørby under et talent hold og vis mine forældre havde pressede mig som du har ved din søn ville jeg være et helt andet sted idag fordi jeg droppede lidt cs pga jeg ikke lige magtede i en periode. Jeg vil sige hold cs er rigtig vigtigt når man er så ung. Vis du har nogle sprøgsmål til mig så bare skriv her under siden jeg tror jeg har noget at det bedste erfaring ud af alle i Danmark når det kommer til lige præcis det her emne
#12(Med 0 svar)
26. februar 2024 kl. 18:52
Nuke
Jeg mener også at den eneste mulighed er simpelthen at blive ved med at træne ham samt at han spiller med holdet hver onsdag. De skal til Herning her til April
#7(Med 2 svar)
31. januar 2024 kl. 20:51
AziX
Syntes mange har skrevet ganske "pænt" du for langt fremme. Så lad mig sige det på en mindre "vattet" måde.
Din søn har ikke niveauet til noget i nærheden af det du leder efter *PUNKTUM*
+
Solo que er absolut ikke en undskyldning.
#14(Med 0 svar)
26. februar 2024 kl. 19:09
Nuke
Tror du læser forkert. Jeg siger ikke han skal være pro nu. Men jeg ledte efter et hold til ham hvor de spiller på samme nievu som ham og træner lige så meget som ham.
#15(Med 0 svar)
27. februar 2024 kl. 16:48
tapzz-
+1
#8(Med 0 svar)
31. januar 2024 kl. 22:19
FaaborgEsport
Enig i det med forening eller klub. De fleste hold "tør" heller ikke have 10 årige med pga modenhed og det har noget at sige i holdspil. Dermed ikke sagt at du ikke er fandens sej far for det er du. Vi startede selv en forening bare for at finde nogle knægten kunne spille med og i dag som 15 årig spiller han i 2.div. Så tror han skal modnes i en forening med et hold der f.eks spiller esportsligaen eller metalligaen.
#10(Med 1 svar)
1. februar 2024 kl. 22:33
HiImMarc-
Hej Daniel,

Hvad vil du gerne have din dreng skal lære?
Hvis han skal lære hvad hold-cs er, så han kan finde ud af om det er noget for ham (for det er meget anderledes en premier og faceit), så skal du nok kigge i de foreninger, som ligger rundt omkring i landet (fx Sørby, som allerede skrevet - hvor jeg også selv har været træner i flere år).

Ift. den ELO du skriver, så er det en pæn ELO for en dreng på 10, men det er ikke uhørt. Så jeg tror han vil få mest ud af at hæve sit individuelle niveau.
Hvis han ligger med 50%~ winrate i lvl 4-5 stykker, så er mit bedste råd, at han skal spille en helvedes masse DM.
Hvis han spiller et par timers DM hver dag, er jeg sikker på, at han, allerede efter et par uger, vil se en markant forbedring i hans spil på faceit/premier.
#13(Med 0 svar)
26. februar 2024 kl. 18:57
Nuke
Han spiller fra han har fri til han skal i seng hver dag samt kampe med holdet hver lørdag og esports træning hver onsdag. Der bliver øvet smokes, nades flash og aim samt shoulder peek.
#11(Med 0 svar)
26. februar 2024 kl. 18:48
Nuke
Hej alle sammen. Jeg takker for alle de forskellige svar i har kommet med. Jeg har valgt at gå videre med ham og fundet et esportshold til ham hvor de vandt guld i DGI esports liga Forårsturneringen - Niveau C - I - Gruppe A ligger de nummer 5.
scontent.fcph3-1.fna.fbcdn.net/v/t39.30808-6/42791..

Så det med at lade ham tulle rundt indtil han skulle rammer efterskole dur ikke. Jeg presser ham videre også må vi se om det bliver til noget. I kan følge ham inde på esportsligaen.

Han hedder F1eX
Snakker de vrøvl på internettet? Har de behov for dit indspark? Login eller opret en bruger for at kunne kommentere.