Ansøgning til POWER Ligaen åbner
22D : 22T : 43M : 00S
søger spiller
28. november 2023 kl. 15:53
riberGOD
Hej quanTum-eSport her vi står og er lige startet op og mangler en mand..
Tanken er vi skal tage det seriøst og prøve og få meldt os til div turninger osv..
Lige nu er vi 4 og 3 af os har spillet sammen over 1 år minium vi er nogle gutter som er lidt oppe i årene og vi har alle sammen 3k plus minus 😊 (mest plus dog)
vi står og mangler en gut som kunne have lyst til at prøve krafter med os og se hvad det kunne blive til 😊 vi regner med 2 trænings dage om ugen (dog ikke fastlagt endnu) vi ser helst du har 1000 plus timer og gerne har en smule hold erfaring og i forhold til din rank ser vi gerne du har ligget over DMG i go
Roller tager vi lidt hen af vejen da vi skal se hvad du dur bedst til på serveren.. Der vil være krav til hvor mange timer du ligger i spillet om ugen dog ikke noget helt latterligt
vi glæder os til at hører fra jer her steamcommunity.com/id/Haxoooor/

HOLD INFO:

Chris Kring:

Mojn, mit navn er Chris, 22 år gammel og spiller som rifler. Spiller normalt som entry/support entry, og ind i mellem små kald til taktikker. Er vant til at have en meget aggressiv spillestil som ender oftest med at pushe. Har kun spillet CS i små 6-7 år men har derimod 5000 timer i CSGO/CS, men er altid klar på at bruge tid på at lære noget nyt. Lige nu studerer jeg Cyber- og Computerteknologi på Aalborg Universitet (1. Semester) i København, som gør jeg bor i Herlev men har boet i Fredericia før hen.

Christian Ribergaard:


Aloha mit navn er Christian og jeg er 28 år gammel og jeg har spillet siden jeg var 8 ca
jeg spiller som AWP primært
jeg har små 16k timer hvis vi tager alle cs spillene med og har spillet en del hold i css og go
Jeg kommer fra en lille flække lidt udenfor Horsens kaldet Søndervissing hvor jeg bor med min kæreste 😊


Kristian Jensen:

Hey mit navn er Kristian og jeg er 28 år gammel, født og opvokset i Viborg, primært er jeg mest support spiller/igl. Jeg har vel omkring 17 års erfaring med cs og har spillet hold/semi-professionel cs i “Counter Strike Source med omkring 12.000 timer fordelt på 3 accounts” Jeg er pt sygemeldt så har masser af tid til at sidde og nørde nogle smokes osv. Hvilket jeg er i gang med i forhold til smoke guide på alle maps 😀


INFO PÅ SIDSTE MAND KOMMER
Snakker de vrøvl på internettet? Har de behov for dit indspark? Login eller opret en bruger for at kunne kommentere.