⚠️SØGER HOLD⚠️
27. november 2023 kl. 09:01
ArrGO-
Efter et godt og langt ophold med FUE Vega er vi blevet enige om at det ikke her jeg skal fortsætte, så nu søger jeg et nyt sted hvor jeg fast ville kunne flække hoveder;) (GERNE EN ORG)

Lidt om mig selv:
Jeg hedder Simon (PHRISK) Boardman og er 17 år gammel (bliver snart 18) Og jeg bosat i roskilde.
Jeg har tideligere holderfaring hos Fredericia Fortress og FUE Vega som Riffler og anker/arbejdsgruppe og det er også hvad jeg fortrækker at spille på et fremtidigt hold (undtagelser kan forekomme)
jeg Har haft en rough overgang på faceit fra csgo til cs2 men jeg er begyndt at finde mit fodfæste igen men det har så resulteret i at jeg har tabt meget elo og landet mig selv i lvl 9. det er ingen undskyldning men hvis det hjælper på det var mit peak på 2400 elo ish kort før cs2 blev lanceret.
jeg foretrækker konstruktivtkritik frem for alt og mit mål hver dag er at blive bedere end hvem jeg var igår. Jeg brænder og har altid brændt for at spille cs og jeg brænder endnu mere for at spille competitivt. Jeg er klar på at være del af jeres hold på længere sigt selvom der ville komme op og nedture, men jeg er 100% klar på at ofre hvad det kræver for at være en del af et hold

Grunden til at i skal vælge mig til jeres hold er netop fordi at jeg har potentialet og det drive det kræver for at spille på de højeste af niveauer, selvom jeg måske ikke har så meget erfaring er jeg ikke selv ét sekund i tvivl om at jeg har hvad det skal til. jeg er super dedikeret og brænder for at spille CS mere end nogensinde. hvis i nu leder efter en med mere hold erfaring end mig, er det helt fint. men jeg er sikker på at det bliver svære at finde en med ligeså højt dedikations niveau som jeg har. så jeg syntes nu alligevel at i burde give mig en chance for at bevise mit værd.

Angående PRACC tider kan jeg stort set når som helst efter 17:30

jeg har PT. 4.700 timer (stigende) i CSGO/CS2 og har stort set spillet siden jeg var 11 år gammel
hvis jeg skulle bruge nogle få ord for at beskrive mig selv ville jeg helt klart bruge ordene ydmyg, holdspiller og Kompetent.

HVIS Jeg skulle vække interesse for nogle så skriv endelig til mig på nedenstående:

DISCORD: PHR1SK#7300
STEAM: steamcommunity.com/profiles/76561198859380997/
#1(Med 0 svar)
27. november 2023 kl. 09:48
grand
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Snakker de vrøvl på internettet? Har de behov for dit indspark? Login eller opret en bruger for at kunne kommentere.