MNiche søger hold cs2 elo 2400
2. oktober 2023 kl. 22:15
MNiche
play.esea.net/users/2299054
faceit.com/en/players/MNiche6969
spiller minimum de 30 timer om ugen mest af tiden spiller jeg omkring de 40 timer om ugen.

har erfaringer i 4 div hvor jeg vundet 2 gange.
3 div 3 sæsoner rykket op en gang til 2 div men spillede ikke med den sæson i 2 div.
har spillet 6 kampe i 2 div.
har 4 sæsoner i Esea 2 som spiller begge playoff og 2 som coach begge playoff den anden gang som coach rykket holdet op i intermidiate. 1 sæson i scl og rykket op fra open til intermidiate
Er en erfaren entry fragger og IGL holder altid hoved koldt og er god til at skabe masser af plads for holdet. når vi er i baglås så jeg god til at hjælpe holdet ud af situationen.
Søger primært som Entry fragger men er klar som IGL vis holdet er Taktisk klog og kan deres shit!

skriv til mig her steamcommunity.com/profiles/76561198028537945/ eller på discord MNiche#5035
#1(Med 0 svar)
3. oktober 2023 kl. 22:09
ArrGO-
FURESØ ESPORT SØGER SPILLERE!!
Vi er på nuværende tidspunkt på udkig efter a rifler, awper og én IGL, til vores nystartede CS:GO hold - VEGA.👀
(SØGER umiddelbart faceit lvl. 10. (Men undtagelser kan forekomme ved lvl. 8-9)
Kort introduktion til holdet:
Holdet består på nuværende tidspunkt af to meget motiverede spillere og én dygtig coach.
Vores Coach, AptiC, er en øvet coach, med forhenværende holderfaring både som coach, IGL og spiller.
Vi lægger stor vægt på positiv udvikling både for hold - og den individuelle spiller.
Derfor betyder det meget, at potentielle nye spillere, har en positiv attitude ift. træningen både som hold og individ.🤝
Vi forventer derudover at du har gåpåmod, er villig til at modtage kritik, og være med til at skabe en fed stemning på holdet!🔥
Vi regner med at spille i næste sæson af PowerLigaen.

Kontakt VEGA's team manager her, hvis det lyder som noget for dig:
E-mail: [email protected], TLF. 22304464.
Snakker de vrøvl på internettet? Har de behov for dit indspark? Login eller opret en bruger for at kunne kommentere.