Qualde og GregMcMuffin søger hold!
7. juni 2023 kl. 22:29
Qualde
Hey Mennesker på Dust2dk

Efter den nuværende sæson af powerligaen står mig og Greg og skal søge hold!
Vi er 2 unge gutter på forholdsvis 18 og 14 år.

Lidt om os
Qualde:
Nuværende elo: 2299 elo peak på 2300+

Holderfaring: Jeg har spillet 1 sæsons Power 5 div A på 2 hold, henholdsvis Fluxile Talent og Code4. Udover det har jeg spillet for SFS Prodigy i metal ligaen.

Fortrukkende roller: Jeg søger primært som Riffel/entry da jeg føler mig mest komfortabel med disse roller

Lidt om mig selv: Jeg er 14 år gammel og kommer fra Roskilde. Jeg er lige nu i gang med at afslutte 8 klasse. Til dagligt arbejder jeg, går i skole og træner. Mine ambitioner er høje og lysten til at spille hold er i top!

GregMcMuffin:
Nuværende elo 2676. ELo peak på 3-3.1k

Hold efaring
1x Metalligaen division 1 med K1 Esport main
3x Powerligaen division 4 med rombus academy,Fluxile main og SørbyEsport Ghostwriters
1x Powerligaen division 5 med Fluxile main
2x Powerligaen division 3 med K1 Esport main

Fortrukende roller: Jeg søger primært at spille som lurker og overordnet set bare riffel. Dog er jeg klar på at igl, skulle vi starte et projekt op fra bunden, da jeg ville føle mig mere komfortabel sådan.

Lidt om mig selv: Jeg er 18 år gammel og kommer fra Frederiksberg. Jeg er lige nu i gang med at afslutte 1.g på Københavns Mediegymnasium.
Til dagligt går jeg ikke og laver så meget andet end at passe min skolegang og naturligvis spille cs.

Vi kan pracce 3-4 dage om ugen, med nogle powerpraccs her og der. Bootcamps etc, er vi også åbne overfor!
Vi er begge 2 klar på at køre solo, men vi ville stærkt fortrække at spille sammen.

Vi kan kontaktes på Discord: Qualde#8946 , GregMcMuffin#8647
Eller på Twitter: twitter.com/QualdeCS , twitter.com/GregMcMuffinCS

Mvh Qualde og GregMcMuffin!
#1(Med 0 svar)
13. juni 2023 kl. 22:32
Qualde
B!
Snakker de vrøvl på internettet? Har de behov for dit indspark? Login eller opret en bruger for at kunne kommentere.