PC Crasher konstant i CS
15. marts 2023 kl. 14:25
ferbHEHE
Hej

Min pc den crasher måske 4-5 gange per map.. Det er både på community servers, private (træn med bots) og faceit kampe..
Har opdateret drivere, opdateret windows, resat pc endda, men kan ikke få det til at virke.

Har nu også prøvet at køre en stresstest på max-stress-level uden problemer, og den melder tilbage om alt ser fint ud på cpu og ramdelen.
- Har prøvet en anden gpu også, har pt en 1080 i, men afprøvet med en 1060 og det crasher stadig.

Hvad jeg dog slet ikke forstår er at jeg kan sidde og spille modern warfare 2, sniper elite, ghost recon som er relativ heavy spil i forhold til cs, og det kører helt uden problemer er aldrig crashet???

Tidligere troede jeg kun det var på anubis, lavede en da en tråd, men fik ingen svar :(
- (dust2.dk/forum/traad/15372/crasher-paa-anubis)

Er der nogle tek-nørder der kan hjælpe? Ville virkelig sætte pris på det, er også åben for at smide teamviewer på så i kan tage over og rode rundt :)
#1(Med 5 svar)
15. marts 2023 kl. 15:59
PapaSandahl
Guld Sæsonkort Sæson 16
Guld Sæsonkort Sæson 17
prøv at se om du kan låne en strømforsyning. og skift den. det er en let ting at afprøve
#2(Med 4 svar)
15. marts 2023 kl. 16:25
ferbHEHE
Har en ekstra computer, hvor motherboardet er eneste der fejler.. Kan eventuelt prøve at smide den i, bliver dog først i morgen da jeg ikke selv tør at rode med sådan noget
#3(Med 3 svar)
15. marts 2023 kl. 17:20
PapaSandahl
Guld Sæsonkort Sæson 16
Guld Sæsonkort Sæson 17
let at skifte strømforsyning
#4(Med 0 svar)
17. marts 2023 kl. 14:22
ferbHEHE
Hmm, har prøvet nu.. Jeg giver en melding i weekenden om det crasher.. Tak for hjælp :)
#5(Med 1 svar)
19. marts 2023 kl. 00:22
ferbHEHE
Virkede tak =)
#6(Med 0 svar)
19. marts 2023 kl. 15:46
PapaSandahl
Guld Sæsonkort Sæson 16
Guld Sæsonkort Sæson 17
Super
Snakker de vrøvl på internettet? Har de behov for dit indspark? Login eller opret en bruger for at kunne kommentere.