Afstand til hunden?
23. april 2022 kl. 08:02
wiLL
Guld Sæsonkort Sæson 18
Jeg forstår ikke at D2, ikke tager afstand til den dømte Hunden, det virkelig upassende, at flere af folkene bag, åbenlyst virker fuldstændig ligeglade med hvad han har gjort. Syntes det et forkert signal, hvis man vil ses som en professionel virksomhed. Ærgeligt :-/ som det største medie, i landet burde man være et godt forbillede for alle, særligt de unge. Og ikke andet vent til hans straf er udstået.
#1(Med 1 svar)
26. april 2022 kl. 15:07
warwhale
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Guld Sæsonkort Sæson 15
Hej wiLL.
Kan du komme med nogle eksempler?
Jeg følger slet ikke nok med til at have en holdning, men synes da det lyder spændende.
#5(Med 0 svar)
26. april 2022 kl. 19:57
wiLL
Guld Sæsonkort Sæson 18
Jeg syntes det forkert at D2 lavet et event hvor hunden hjælper som ved finalerne i odense, og at de tager ham med til GamerBox festival er heller ikke ok i min verden
#2(Med 2 svar)
26. april 2022 kl. 15:27
diOnysos
Støttet Dust2.dk med 9 julekugler i 2019
Et medie skal vel ikke bekymre sig om sådan noget, de skal levere nyheder.

Desuden så har hunden overstået sin karantæne så er den ikke vel ikke længere.
#6(Med 1 svar)
26. april 2022 kl. 19:57
wiLL
Guld Sæsonkort Sæson 18
det har han jo så ikke, han fik 2 år mere for den sag med heroic, havde det været det modsatte ville jeg stadig syntes det var træls. men kunne ikke brokke mig.
#24(Med 0 svar)
27. april 2022 kl. 13:03
diOnysos
Støttet Dust2.dk med 9 julekugler i 2019
Man kan altid brokke sig, men dit "brok" er ikke andet end dig og dine tvangstanker om en sag der er afgjort, at vi andre ikke har de samme tanker som dig er problemet.

Så en vej du kan læse problemet er, lad være med at tænke på det mere og kom videre.
#3(Med 0 svar)
26. april 2022 kl. 15:45
xone
Tænker snoren er ca 2m.
#4(Med 3 svar)
26. april 2022 kl. 15:49
noche
Støttet Dust2.dk med 2 julekugler i 2019
De burde i hvert fald tage afstand til at folk laver indlæg på fora uden en egentlig kontekst. ;)
Hvordan tager de ikke afstand fra ham?
#7(Med 2 svar)
26. april 2022 kl. 19:58
wiLL
Guld Sæsonkort Sæson 18
har ham med til event?
#42(Med 0 svar)
2. maj 2022 kl. 16:10
noche
Støttet Dust2.dk med 2 julekugler i 2019
har han da castet eller på anden måde været involveret i forhold til dust2 til eventen? En person skal jo have lov til at være i det offentlige rum, som alle andre. Vil du da heller ikke tale med folk, der har noget på straffeattesten, såfremt du er/var bevidst om det?
#43(Med 0 svar)
2. maj 2022 kl. 16:15
xone
Hvor er det officielle link mellem dust2 og hunden i den her sammenhæng?

Skulle Maradona heller ikke kunne gå ind og se en fodboldkamp?
#8(Med 11 svar)
26. april 2022 kl. 20:01
wiLL
Guld Sæsonkort Sæson 18
i min verden burde man holde ham helt væk, om de mødes i privaten kan man intet sige til, men at tage ham med til gamerbox, og man kan finde et utal af billeder hvor flere af dem som skulle vise vejen for de nye vej, er sammen med ham er ærveligt.
#9(Med 10 svar)
26. april 2022 kl. 20:18
HUNDEN
Major deltager
Vundet Dust2 Masters 3 gange
Kage fra Dust2s 1års fødselsdag
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Guld Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16
Guld Sæsonkort Sæson 17
Du har allerede prøvet på twitter, jeg købte min egen billet til både GameBox og Dust2 finalerne.
Jeg var nede og se CS i max 1 time til gamebox.
#10(Med 5 svar)
26. april 2022 kl. 20:57
wiLL
Guld Sæsonkort Sæson 18
ja jeg siger min mening, jeg var en kæmpe fan, indtil den lortesag, men det ændre ikke på at det er som det er. og at jeg stadig syntes det et utrolig dårligt signal at sende, at de er sammen med dig de steder. Man burde være en mand tage sin straf og derefter kunne man overveje at gøre sådan ting. Jeg havde selv 9 unger med derud, hvor den ene snakkede om det. Det skal vi for alt i verden undgå. Om det dig eller en anden, så burde man tage afstand, du ser heller ikke cykelryttere være sammen med folk der taget for doping, eller noget ligende? Og efter hvad jeg kan se har du ban til d.27 aug 2023
#13(Med 1 svar)
27. april 2022 kl. 07:42
grand
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Lyder lidt til det er dig der er problemet og ikke hunden.
#23(Med 0 svar)
27. april 2022 kl. 13:00
diOnysos
Støttet Dust2.dk med 9 julekugler i 2019
+1
#14(Med 2 svar)
27. april 2022 kl. 07:50
Hateville
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019
Beklager den hårde tone, men hvorfor helvede skal du diktere, hvorvidt folk skal tage afstand til ham eller andre, der er dømt for et eller andet.
De mennesker har fået en eller anden form for straf, som de enten har afsonet eller afsoner, hvorfor det er fuldstændig vanvittigt, at du nu skal til at pådutte dem yderligere straf. Så skulle du måske holde dine "9 unger" væk fra offentlige events, hvor de kan risikere at støde på mennesker, som har en anden baggrund end dit middelmådige campingliv.

"Det skal vi for alt i verden undgå" - Hold kæft noget pladder.
#27(Med 0 svar)
27. april 2022 kl. 15:08
wiLL
Guld Sæsonkort Sæson 18
Du læse ikke hvad der står ☺️ hvad Hunden gør er op til hunden selv, jeg håbede bare at se en mere professionel tilgang fra dust2, side. Men du kan skrive så hårdt du vil. Det ændre ikke på at jeg stadig tror det bedste for scenen er et stærkt professionelt bagland som har styr på deres ting. Lige fra medier, TOs, og orgs.
#39(Med 0 svar)
28. april 2022 kl. 11:50
diOnysos
Støttet Dust2.dk med 9 julekugler i 2019
+1
#11(Med 3 svar)
27. april 2022 kl. 07:27
socN
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019
Ja, please hold dig lige væk ik? - jeg havde min 5 årige søn med, og da vi kom hjem blev jeg nødt til at tage en lang snak med ham om hvordan det kunne være du havde lov til at købe din egen billet og vise dig til et offentligt event.
#26(Med 1 svar)
27. april 2022 kl. 15:04
wiLL
Guld Sæsonkort Sæson 18
Du har tydeligvis misforstået det hele. Det ikke ham, men D2 som burde fremstå professionelt og ikke blive sat i forbindelse med den sag.
#30(Med 0 svar)
27. april 2022 kl. 17:15
ZaNwish
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019
Men har han snydt i dust2 turneringer? Det lyder til manden er dømt for mord eller sådan noget. Manden har vel ret til at tage til et lan lige så vel som du har. Han har jo taget sin straf og så må man bare komme videre. Der er vel også spillere som engang har snydt som deltog til gamebox men er det ligemeget? de har som sagt nok også taget deres straf.
#44(Med 0 svar)
2. maj 2022 kl. 16:27
MENIX
Kage fra Dust2s 1års fødselsdag
... :D
#12(Med 3 svar)
27. april 2022 kl. 07:38
Unifite
Lad ham da tage til de ting han har lyst til, han har et CS-Ban - ikke et ban fra livet i sig selv om end jeg syntes han er en dysfunktionel og ulækker type der virker klam og kalkuleret så har han da ret til at leve sit liv.
#16(Med 2 svar)
27. april 2022 kl. 09:12
birdycantswim
Hej Unifite. Jeg er ganske enig i din første betragtning. Men jeg kan ikke lade være mere at tænke på, om du har en familie? Eller måske venner? Eller bare folk du holder af? Jeg ved godt det her er lidt “internet 101”, men når man slynger beskrivelser som “dysfunktionel og ulækker type der virker klam og kalkuleret” ud i et åbent forum for at beskrivelse et menneske man (heldigvis tydeligt) ikke kender særlig godt personligt, så husk lige på, at der sidder mennesker og læser med som måske er venner, familiemedlemmer eller i en lignende relation til den person. Jeg kender det “dysfunktionelle, ulækre, klamme og kalkulerede” menneske du beskriver som kærlig, empatisk og omfavnende, og som en fantastisk kæreste, far, søn og ven, i skarp kontrast til din beskrivelse. Jeg ved godt at det er vildt nemt og bekvemt at slynge nogle adjektiver ud i internettet uden at skulle forholde sig til det mere i sit eget liv, men prøv at huske på, at de beskrivelser givetvis ender med at leve meget længere i andre folks tankeunivers. Jeg skal ikke gøre mig til herre over hvordan du skriver på internettet, for det er nok en kamp jeg ikke kan vinde, lidt ligesom at “Will” heller aldrig kommer til at være herre over om HUNDEN som privatperson køber en billet til esportsrelaterede arrangementer, men nu prøver jeg - nok lidt naivt - alligevel at prikke lidt til dig.
#17(Med 1 svar)
27. april 2022 kl. 09:52
Unifite
Jeg kalder hvad jeg ser - og dermed ikke sagt at Heroic fremstod pænt i alle aspekter i sagen.
Men min opfattelse af hunden, såvel som andre mennesker er skabt af udtalelser som disse:
"Nogle af spillerne var klar over det. Jeg vil ikke sætte navne på, da jeg synes, det er op til spillerne selv, siger Nicolai 'HUNDEN' Petersen til TV 2 SPORT"
Enten holder du bøtte, eller også sætter du navn på. Det er så fordækt og på børnehavestadie at sige "jamen de var også med til det" når man selv blev fanget i et eller andet man ikke måtte.
Derudover har jeg lige præcis 0,0% respekt for en person der snyder i noget der har stor effekt for andre. Husk der spilles for mange penge på netop esport, og når en så sidder og snyder så påvirker det langt flere end de 10 mand på serveren. Du har et ansvar, og det har han om nogen bevist han ikke er voksen nok til at håndtere. Det er netop derfor han er ulækker.
Hunden har selv valgt at være en offentlig person, og har selv valgt at give interviews igennem nationale medier - derfor må han også æde at der er meninger omkring ham.

Gik han ud og smed alt på bordet om HVEM der vidste PRÆCIS hvad så var der måske lidt at vinde. Men ligesom da Sofie Linde på Zulu fortalt om "Mr. X" der havde opført sig ulækkert på DR for flere år tilbage, så skulle hun have kaldt ham ud med navn istedet for anonymt. Det andet er for let, og for "Se mig, jeg har en historie".
#29(Med 0 svar)
27. april 2022 kl. 16:27
unclejakes
Guld Sæsonkort Sæson 16
Sølv Sæsonkort Sæson 18
Jeg tror du misforstod pointen.

Du er velkommen til at mene hvad du vil, og du er sådan set også velkommen til at udtrykke det.

Opfordringen lød bare på, at sige det på en ordentlig måde - Ikke for HUNDEN's skyld, men for dem, der kender ham personligt, som læser med.
#22(Med 3 svar)
27. april 2022 kl. 12:39
OoO
Slap lige af ! Nicolai bor i Odense og er stadig fan af CS. Derudover er han ven med Martin der fra D2 og Hltv, så tænker ikke de stopper med at ses og være venner fordi Nicolai har dummet sig eller hvad man vælger at tro. der er heldigvis noget der står over sport, snyd og arbejde, rigtige venskaber.
#25(Med 0 svar)
27. april 2022 kl. 15:03
wiLL
Guld Sæsonkort Sæson 18
Du har helt ret og hvis du læser hvad jeg skriver er det heller ikke venskabet som må være der. De skal bare holde tingene adskilt så D2 fremstår professionelt, og som noget alle kan se på som et forbillede
#28(Med 1 svar)
27. april 2022 kl. 15:21
Martin
Dust2 fantasy vinder
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Guld Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16
Guld Sæsonkort Sæson 17
Synes mere han er en bekendt.
#31(Med 0 svar)
27. april 2022 kl. 20:06
OoO
Fair haha jeres forhold har lydt venskabeligt i bootcamp.
#32(Med 7 svar)
27. april 2022 kl. 20:08
OoO
TV2 har ikke taget afstand fra Bjarne Riis, fra Rolf Sørensen og mange andre de har brugt som eksperter. Ville være fedt at se hunden som kommentator/caster da han jo har et analytisk og stort indblik i cs
#36(Med 6 svar)
28. april 2022 kl. 11:33
wiLL
Guld Sæsonkort Sæson 18
1 efter Bjarnes straf fra udløbet, 2 Rolf er aldrig bliver taget i at snyde?
#38(Med 4 svar)
28. april 2022 kl. 11:40
Hateville
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019
Hvorfor ævler du? Rolf har sgu da selv indrømmet det. Du taler vidt og bredt om ting, du ikke forstår noget af.
#45(Med 3 svar)
3. maj 2022 kl. 05:29
wiLL
Guld Sæsonkort Sæson 18
Så lad mig omformulere, han har ikke modtaget en udelukkelse. De var alle sammen på juice det ved man da.
#46(Med 2 svar)
3. maj 2022 kl. 07:20
Hateville
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019
Det er da ikke en omformulering? Først skriver du, at Rolf aldrig er blevet taget i at snyde, og nu skriver du, at alle vidste, at han var på "juice".

Du ævler!
#47(Med 1 svar)
3. maj 2022 kl. 20:02
wiLL
Guld Sæsonkort Sæson 18
Han blev ikke taget, han indrømmede efter karriere slut. Hvilket ikke gav ham en udelukkelse enig?
#48(Med 0 svar)
3. maj 2022 kl. 22:13
Hateville
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019
Jeg er helt enig, men forstår du din egen pointe? Jeg gør i hvert fald ikke. Hvad har nogle af dine argumenter at gøre med Hunden? Det er simpelthen så sort de ting, du skriver.
#40(Med 0 svar)
28. april 2022 kl. 14:53
OoO
1: Bjarne er aldrig straffet 2: Rolf er ikke ren det har han selv indrømmet. Så i 2023 må dust2 lege med hunden igen?(pun intended)
#33(Med 0 svar)
27. april 2022 kl. 20:56
ZAP
Selvfølgelig skal Dust2 afholde sig fra at indgår i ethvert samarbejde med fjolset / snyderen hunden.
Og overvej det lige een gang til, manden har brændt alle broer ift. de forskellige proff.. spillere der ufrivilligt er blevet trukket ind i de sager.
Tænker ikke der nogle af dem der gider at rende på ham.
#34(Med 1 svar)
27. april 2022 kl. 22:37
Messias
Kage fra Dust2s 1års fødselsdag
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Har du fået en psykose?
Du er jo helt væk.
#37(Med 0 svar)
28. april 2022 kl. 11:34
diOnysos
Støttet Dust2.dk med 9 julekugler i 2019
+1
#35(Med 0 svar)
28. april 2022 kl. 11:22
nylsnej
Manden har foretaget nogle dumme valg, som helt sikkert har såret mennesker omkring ham, men ærligt mest af alt ødelagt en masse for sig selv.

Mon ikke han ville gøre det om hvis han kunne?

Jeg kan ikke have ondt i røven over, hvis nogen vælger at arbejde sammen med ham. Det ville jo være deres valg at tage den risiko.
#41(Med 0 svar)
28. april 2022 kl. 20:15
skjerK
Forstår sgu ikke helt formålet med det her indlæg.
Okay, du sætter spørgsmålstegn ved at HUNDEN og Dust2 har "relationer", men det er vel irrelevant et eller andet sted - Tænker det er på baggrund af mange års venskaber og ikke af arbejdsmæssige årsager han snakker med folk fra Dust2 af.
Jeg synes nu egentlig man skulle til at komme videre fra det han har gjort, og det tror jeg også selv han prøver på ved netop blot at deltage som gæst på lige fod med andre gæster der deltager til det ene, det andet eller tredje LAN-event.
Men igen, jeg forstår ikke helt hvor du vil hen med indlægget. Er det for at få HUNDEN til at få dårlig samvittighed over han har deltaget i POWER Ligaen-finalerne i Odense og GameBox i Herning? Eller er det for at få ham til at genoverveje om han gider at deltage i fremtidige LAN-events, fordi ham og Dust2 har relationer?

Lad ham dog være, honestly. Lad hans straf og afsoning være et kapitel for sig selv, hvis han deltager til et LAN-event eller lign. Tvivler på han vil gøre skade bare fordi han er der og prøver at have en god tid med venner og bekendte fra scenen, om det er aktive spillere eller folk fra Dust2.

Kom videre, virkelig. Stop med at cancel' ham.
Snakker de vrøvl på internettet? Har de behov for dit indspark? Login eller opret en bruger for at kunne kommentere.