BøghmagiC søger holder (Awper)
11. juni 2021 kl. 00:36
lilBear
Hey dust2
Søger efter et seriøst hold hvor jeg kan udfylde rollen som awper

Om mig:
Jon "BøghmagiC" Bøgh
17 år
omkring de 3k elo
faceit.com/en/players/Jonboegh
3500+ timer i cs

Hverdag:
Går lige nu på gymnasiet og skal til at i 3.g efter sommer. Lige nu spiller jeg for Team Absolvers som main awper, men da jeg nu har spillet der siden februar vil jeg gerne ud og prøve noget nyt. Udover skolen laver jeg ikke rigtig noget, så tid til cs er der masser af.
In game:
Som sagt søger jeg rollen som awper, men udover det synes jeg også selv jeg har et stabilt aim og en decent gamesense. Kan også det basic utility på alle maps i map poolen.

Bruger ca. 1 time om dagen på practice af aim i dm og aim botz og utility træning, så er altid villig til at bruge ekstra fritid hvis jeg der er noget jeg ikke kan osv.

Man kan godt sige at jeg er en meget emotionel spiller, altså det kan mærkes på mig om det går godt eller skidt i gamet, dog vil jeg sige at jeg gør altid mit bedste lige meget scoren. Kan også godt finde på at give kritik hvis nødvendigt uden at være toxic (tar ogs mere end gerne kritik selv, da jeg gerne vil udvikle mig så meget som muligt som spiller)

Erfaringer:
Team Absolvers er mit første "rigtige" hold, hvor vi har spillet esea open og yousee esportsligaen, så det er ikke fordi jeg har den største erfaring inden for holdspil men vil selv sige at efter de her 4-5 måneder på holdet og flere rokeringer angående spillestile og spillere, at jeg har relativt godt styr på holdspil og hvordan man skal spille som et team.

Ambitioner:
Ang. ambitioner vil jeg self gå hele vejen hvis muligt, cs er noget jeg virkeligt brænder for, hvilket også er derfor jeg er ude at søge efter nyt hold, da jeg håber at finde nogle som jeg kan gå langt med.

Forventninger:
helst et velfungerende hold så vi ikke skal bruge tid på at finde spillere (org er et kæmpe plus)
gerne 4 pracs om ugen hvis muligt (self skal skole, arbejde m.m. passes)
gerne omtrent min egen alder (17 år)
gerne omkring de 3k elo (lidt til eller fra gør intet)
Vi skal spille esea liga eller power liga (+turneringer hvis der er tid)

Håber nogle er interesseret :D

Kontakt mig her:
steamcommunity.com/id/JonBoegh
disc: Bøgh#0916
#1(Med 1 svar)
11. juni 2021 kl. 01:25
jontaco
+rep, virkelig solid, god, dedikeret og generelt venlig spiller, i vil ikke fortryde at hente ham :D
#2(Med 0 svar)
11. juni 2021 kl. 01:26
lilBear
thx <3
#3(Med 1 svar)
11. juni 2021 kl. 16:30
SteelShot
+rep - virkelig dygtig individuel spiller, som er super dedikeret og har en god arbejdsmorale, pich him up <3
#4(Med 0 svar)
11. juni 2021 kl. 16:43
lilBear
my man <3
#5(Med 1 svar)
12. juni 2021 kl. 20:58
TheMatrix
+rep - god teammate er super dedikeret
#6(Med 0 svar)
12. juni 2021 kl. 21:15
lilBear
danke <3
#7(Med 1 svar)
13. juni 2021 kl. 19:37
hasager
+rep lidt toxic men det ok fordi han altid skyder 30
#8(Med 0 svar)
13. juni 2021 kl. 19:38
lilBear
big fax
#9(Med 0 svar)
29. juni 2021 kl. 17:39
eczN1
Added :)

- n1
Snakker de vrøvl på internettet? Har de behov for dit indspark? Login eller opret en bruger for at kunne kommentere.