Super_Duck søger hold
31. maj 2025 kl. 11:14
5uper_Duck
Hey. Mit navn er Victor og jeg tror at kan være jeres nye spiller. Jeg er 17 år og har spillet hold cs i nogle år. Derfor ved jeg udmærket hvad det vil sige at møde til tiden, og søger for det også køre uden for serveren. Er meget moden i min alder og lover jer at i ikke vil se min alder som et problem, ligesom tidligere hold.

Som sagt tror jeg, at jeg kan være en mand for jeres hold, som vil bringe sejre.

Jeg har spillet Counter-Strike i 5 år med 5000 timer i spillet. Har spillet på flere forskellige hold blandt andet sammen med extr3me, som spiller i 4.div A, i en tidligere klub med navn LUI.

Jeg er samtidig er jeg vinder og top fragger i Efterskole ligaens B-række, hvor vi spillede scene-spil til Gamebox. Derfor har jeg også lan-erfarninger.

Jeg er virkelig dedikeret på at blive bedre, bl.a har jeg ugelige demo-reviews med Dengzoe fra Heroic Academy. Jeg vil gøre alt hvad der skal til for at blive en bedre spiller. 

Har solo-quet mig til FACEIT 10.

-Kommer for at spille seriøst Counter-Strike. Har tidligere erfaringer som lurker og support. Tidligere hold beskriver mig oftes som en Hypeman, der giver god energi.

-Klar på prac op til 6 gange om ugen efter 16.

Mvh Victor / Super_Duck
Snakker de vrøvl på internettet? Har de behov for dit indspark? Login eller opret en bruger for at kunne kommentere.