Archicals søger AWP'er og Entry
1. september 2016 kl. 20:39
zYNC
Vi søger henholdsvis Entry samt AWP’er da vores tidligere medlem valgte at forlade holdet på grund af skole, samt mangel på dedikation til CSGO.

Lidt om organisationen
Archicals er en fuld dansk ejet organisation. Med en meget professionel management / bestyrelse.
Ejerer:
Frederik Luiz
Rasmus Larsen
archicals.dk/

Nuværende roster:
Mikkel “Lamoe” Jørgensen - Support
Sander “z4nters” Jørgensen - Support
Sune “zYNC” Kristensen - IGL / 2nd entry / Lurker.
TBA - Entry
TBA - AWP’er

Krav:
- 16+ (men ses gerne man er over 18, generelt bare modne folk)
- Have høje ambitionerne, da det kræver en stor mængde tids investering.
- Skal kunne prac 5 dage i ugen. hhv. Mandag,Tirsdag,Onsdag,Torsdag og Søndag fra 19:30 - 23:00.
- Tidligere lan erfaring samt hold erfaring
- At du kan præstere på lan samt online.
- At du kan kender til kommunikation samt give kort og præcis info
- At du kan spille på et hold, aka have styr på forskellen mellem teamplay og individuelle plays.
- At du er yderst dedikeret og ambitiøs, i forhold til CSGODanmark Liga, ESEA samt diverse ligaer.
- At du ikke har et VAC ban i nogen former for counter strike, cheating tolereres ikke.
- At du har over 2000 timer i CSGO
- At du kan spille på et consistent niveau
- Du skal kunne give og tage konstruktiv kritik!
- At du vedligeholder dig selv i form at (DM, aimbotz osv. hver dag)

Hvad kan du forvente af os?

- At vi selv opfylder alle ovenstående krav, samt vi er nogle fede gutter som virkelig gerne vil det her. Vi investerer en masse timer i spillet, og derfor gider vi ikke spille med folk som ikke tager det nær så seriøst som vi tager det.

Hvad kan du forvente af Archicals?
- Økonomisk Støtte
- Teamspeak, samt CSGO Server.
- Professionelt grafik, til hhv. Twitch, Facebook etc etc.
- En professionel bestyrelse.

Add på:
steamcommunity.com/id/OfficialzYNC/
#1(Med 0 svar)
3. september 2016 kl. 15:24
artie
Hej, jeg hedder Nicklas "artie" Jensen, og jeg er lige hvad i mangler.

Jeg har spillet på mange forskellige hold, f.eks. på BulletsRage med TheAndrew, AlexBorg, HLN og SLUSH.

Jeg har spillet både in-game leader og entryfragger.

Dette betyder, at jeg har hele pakken. Jeg har både det stærke aim, men også (hvis nødvendigt) overblikket til at sætte andre i en position, hvor de kan få succes. Desuden har min game sense og forståelse for spillet hjulpet rigtig meget, og det er derfor jeg kan spille perfekt afterplant, clutch situationer mm.

Som en sidste bemærkning, vil jeg bare sige, at jeg altid kan samle AWP'en op, hvis det er nødvendigt.

Håber vi snakkes,

Nick

Andre vigtige informationer:
steamcommunity.com/id/specialartie
facebook.com/officialartie
16 år
#2(Med 0 svar)
4. september 2016 kl. 19:05
Lucky
Tricked
Hej, jeg hedder Lucas "Lucky" Reinholdt. Det skal dog siges jeg er 14. og går i 9. klasse. Men ikke bedøm mig ud fra det.

Jeg har i alt spillet CS i 7 år. Startede i 2009 med CS Source, og opnåede 3000 timer ish. Skiftede i 2014 til CSGO hvor jeg er oppe på 3000 ish på 2 accounts.

Ligger PT Supreme i MM
Faceit ligger jeg på 1300 elo pt, startede for 2 uger siden igen, hvor jeg lå på 800.
Jeg er AWPER.
Har deltaget til de forskellige lans bla, NLParty, CPH netparty, og powerlan. De første 2 lans var forsjov med vennerne, og det 3 - Powerlan, med et hold, hvor vi kom i a bracket, og røg ud dsv.
Har også deltaget i online turneringen Feller CS:GO Tournament 2016 - 1st (Lucky, Phyzie, DrazeN, Frisk, LarseN).

Ville recommende i tryouter mig istedet for at tænke på alderen, derudover tænker jeg i vel bruger dust2 ofte, og har hørt om Stavn som også er 14. Som flækker tricked til Powerlan.

Kontakt mig på:
steamcommunity.com/id/OFFICIALLUCKY/
plays.tv/u/officiallucky (kan dog ikke kontaktes her, men i kan se lidt af mine highlights)
twitter.com/Unofficiallucky
twitch.tv/officiallucky

Mvh Lucas "Lucky" Reinholdt
Snakker de vrøvl på internettet? Har de behov for dit indspark? Login eller opret en bruger for at kunne kommentere.