Boost player contrast
5. august 2020 kl. 08:55
Kian
Længe siden det blev muligt at aktivere “ Boost player contrast” i video settings.

Ville hører om folk bruger dette? personligt har jeg ikke gjort brug af detfør for nyligt, da det virker som om folk som bruger dette har en klart
Fordel F.eks når smokes fader osv.

Det tager bare en del af fps.. hvilket irritere mig grænseløst..
#1(Med 0 svar)
5. august 2020 kl. 10:05
Rubel
Kage fra Dust2s 1års fødselsdag
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Jeg (og alle jeg gamer med) bruger det. Jeg synes ikke det tager på fps'en overhovedet? - Det giver en klar fordel i smokes når der er bloom og fade. Og på længere afstand giver det en mere "crisp" kant til player model. Så jeg synes klart, at det bør bruges.
#2(Med 0 svar)
5. august 2020 kl. 10:23
bitFisk
Det giver en hel klar fordel, vil altid anbefale at have det sat til. Med mindre man selvfølgelig kommer ned under et acceptabelt fps niveau og hvis man gør det skal man måske overveje at opgradere :-)
#3(Med 3 svar)
5. august 2020 kl. 12:01
Kian
Sidder på en maskine der indeholder:

Intel Core I7-8700K <4.7GHz 6-Core CPU
Med et 1080 grafikkort i. Så tror mange ville mene mene Jeg kørte en fps som lå overmiddel. Føler dog bare jeg kan mærke en negativ forskel.. spillet kører ikke lige så
smooth
#4(Med 2 svar)
5. august 2020 kl. 12:58
zanoj
Jeg er rimelig sikker på, at din pc ikke yder maksimalt så.. Det skal din maskine kunne trække uden problemer.

Enten så har du ikke sat tingene korrekt op eller så er der tale om indbildning.
#5(Med 1 svar)
5. august 2020 kl. 23:18
Kian
Er helt enig. Men er også sikker på at ALT er sat mest optimalt op til csgo. Spiller heller ik med shader og effect detail På High video settings. Det også kan mærkes på fps’en. F. Eks i Close range dueller. Har alt på low og spiller 1280x960
#6(Med 0 svar)
5. august 2020 kl. 23:53
zanoj
Altså jeg har i5-8600k OC til 4.9ghz og 1070ti, kører 1680*1050 med effect og shader på high/very high og rammer 420+ fps i benchmark.

Der er et eller andet galt med dit setup, hvis du oplever problemer. Prøv evt format:c eller geninstaller drivere.
Snakker de vrøvl på internettet? Har de behov for dit indspark? Login eller opret en bruger for at kunne kommentere.