Hjælp en dreng der mangler erfaringer og råd indenfor casting
19. maj 2020 kl. 11:28
DaXeyy
Hej jeg er en 14 dreng som har en stor intresse indenfor casting og andre analytiske dele indenfor Counter Strike Global Offensive men jeg mangler for det første erfaringer indenfor Casting. Jeg er pt caster for en mindre org's kampe (Multihunters) hvor jeg caster deres Elite,ACD,Prospects og deres freelances hold i Liga'en Metal Liga.

Når jeg caster fanger jeg dog tit mig selv i at snakke for hurtigt stresse og gentage mig selv i diverse runder da jeg mangler ting at snakke om i castingning.

Så mangler råd til hvordan man kan undgå disse problemer da jeg altid gerne vil forbedre mig så jeg kan komme op og caste større ligaer og måske endda caster de helt store ting rundt i verdenen (som er en drøm for mig)

#1(Med 2 svar)
19. maj 2020 kl. 11:33
whitebear22
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019
Guld Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16
Guld Sæsonkort Sæson 17
Guld Sæsonkort Sæson 18
Et rigtigt godt råd: pauser hører du kun selv. Udnyt det!

Pauser mellem sætninger, ord eller emner, oplever du selv som værende meget længere, end alle dem, som lytter med. Prøv at lægge mærke det til, når du ser andre castere.

En pause er et enormt effektfuldt værktøj, men af en eller anden grund bliver den ofte overset :)
#2(Med 0 svar)
19. maj 2020 kl. 11:36
Sheru
Super godt råd!
#4(Med 0 svar)
19. maj 2020 kl. 11:42
DaXeyy
Tak for det super gode råd :)
#3(Med 1 svar)
19. maj 2020 kl. 11:40
Hani
Kage fra Dust2s 1års fødselsdag
Guld Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16
Alt efter hvor meget erfaring du har med selve spillet. pas på med at kommenterer på taktik og andre ting hvis du ikke er helt sikker på det du siger.
Kommenter det du ser og eventuelt tendenser, men det kan godt blive nemt gennemskueligt hvis nogen gør sig klog på taktik de ikke ved noget om.

Og som skrevet overfor. tag det med ro, hellere for langsomt end for hurtigt. så skal du nok finde det rigtige tempo med tiden.

Fortsæt som du gør, kom i kontakt med mindre organisationer og kommenter en masse, det gavner for det meste begge parter.
#5(Med 0 svar)
19. maj 2020 kl. 11:43
DaXeyy
Jeg siger mange tak for det gode råd og har en del erfaring
Snakker de vrøvl på internettet? Har de behov for dit indspark? Login eller opret en bruger for at kunne kommentere.