Opret Log ind
Astralis ydmyget
Danskerne fik blot én runde på tredje map.
Skrevet af: JSand    21. februar 2021 18:49      

Astralis fik kun én runde på tredje map.

Et nederlag på 1-16 blev det til på tredje map, da Astralis blot fik én runde.

Første map startede meget lige ud, da holdene vandt runder frem og tilbage, indtil Astralis virkelig begyndte at finde niveauet. På T-siden af Inferno vågnede danskerne nemlig op, da gla1ve viste vejen og sikrede første bane.

Andet map startede ud på helt anden manér, da Spirit allerede fra start var helt varme, da degster viste stor klasse og bragte russerne foran 9-2. Denne føring blev til 14-5, inden Astralis kom tilbage i opgøret for dog at tabe til sidst.

På tredje map skete årets måske største overraskelse dog, da danske Astralis ikke stod en chance over for en brandvarm degster.

Runde for runde kom danskerne dybere og dybere ned i et hul, som til sidst var for stort at komme op af, da Spirit kom foran hele 15-0, da første halvleg var ovre, hvorfor det helt slemme kunne ske for Astralis.

Til sidst blev det dog ikke til æg, da danskerne tog pistolrunden på den afgørende bane, men mere blev det altså heller ikke til, da Spirit vandt runden efter for samtidig at tage sejren 16-1.

IEM Katowice 2021
Bedst af tre maps
Astralis
1 - 2
Spirit
de_inferno 16 - 11 de_inferno
de_train 13 - 16 de_train
de_dust2 1 - 16 de_dust2

Med nederlaget er Astralis dog ikke ude af turneringen, da danskerne i stedet er videre til kvartfinalerne, mens Spirit får en semifinaleplads.

#1 MrBlond
2021-02-21 18:50
Spirit er nogle bæster shit de spiller så imponerende godt og vildt CS!

men dust2 Astralis av av. 16-1.. Den er ikke helt vild god imponerende. :)
#2 olsen225
2021-02-21 18:51
kunne være de skulle overveje at sætte magisk lidt af han rammer ikke rigtigt sit niveau
#3 weKz
2021-02-21 18:52
At man ikke bringer bubzkji i spil til sådan en kamp som denne, er en ren hjerneblødning.
#5 MrBlond
2021-02-21 18:53
Fuldstændig enig gad vide hvad deres snak falder på i aftenen i Astralis lejren.?
#7 weKz
2021-02-21 18:56
Mon ikke de snakker om at gå internationalt, for så at Signe degster som 7 mand, bare så han heller ikke kan rekt dem mere? Er det ikke sådan de plejer at gøre 😂
#13 MrBlond
2021-02-21 18:58
Hahaha, true words spoken! :-D

Det er ihvertfald tæt på! ;)
#4 PillerPaller
2021-02-21 18:53
Har nogle af de her spirit spillere været på LAN og gjort god figur :)?
#8 MrBlond
2021-02-21 18:57
Jaaa, Chopper har gjort god figur på LAN da han var IGL for Vega Squadron, de nåede et godt stykke vej i nogle store tuneringer. :) MÅske os Sdy,
Mir har os gjort god figur ved nogle LANS, da han spille med chopper i Vega dengang.
#6 MrbecherM
2021-02-21 18:54
Er Astralis ude nu?
#9 Patman
2021-02-21 18:57
losing team goes to quarter-finals.
#10 MrBlond
2021-02-21 18:57
Nej, de skal enten spille mod Navi eller Liquid, eller mod taberen af den kamp.
#18 unclejakes
2021-02-21 19:11
nej de skal spille mod enten VP eller Furia.
Gambit skal spille mod enten Navi eller liquid
#12 olsen225
2021-02-21 18:58
nej kampen var om at komme direkte i semifinalen så astralis er i kvartfinalen
#11 JaapStam
2021-02-21 18:58
Måske skulle Bubzkij seriøst overveje om Astralis virkelig er dét værd?
Nu har de bannet Nuke de sidste par gange, som er det ENESTE map, som han får lov at spille.
Det ligner, at der ikke er nogen som helst tiltro til ham. Det virker underligt, især taget i betragtning, at det ikke lige svinger pt.
Håber han snart finder et sted, hvor han får lov at spille nogle kampe. Det kan godt være, at hele setuppet er noget nær det bedste, som man kommer i nærheden af, men det må da godt nok være demotiverende aldrig at få lov at vise, hvad man kan.
#15 MrBlond
2021-02-21 18:59
Savner og se Bubber spille, han bør måske overveje sit valg ja. :)
#16 weKz
2021-02-21 19:06
Enten er det fordi han ved at der er snak om at en af dem snart enten pensionere sig eller lign.
Kan ikke forestille mig at han sidder der udelukkende pga brandet og lønnen.
#17 MrBlond
2021-02-21 19:10
Det tænker jeg heller ikke da? Ved ikke hvad sådan en løn ligger på, men tænker da fyren os gerne snart ville ud og flække lidt, inden han støver helt til.
#25 weKz
2021-02-21 19:18
Han er CSGO's svar på Christian Eriksen
#50 toftenhdk
2021-02-21 22:55
Du ved godt Eriksen har spillet sig på holdet og en af de bærende nu, ikk?
#51 weKz
2021-02-21 23:04
Argh vel. Den dag han har spillet 5 hele kampe i træk, kan vi snakke om at være fast og bærende.
#54 ankjaers
2021-02-22 07:57
Glemmer aldrig da han gik på samme gym årgang som mig. Gymnasie fodbold. 9 mand forsvar. Eriksen som bare konstant dribler fra forsvaret op og scorer. Aldrig set så stort carry siden simple
#37 fLix8
2021-02-21 20:15
Tror det er håbet om at få lov at spille på verdens bedste hold, som trækker. Jeg forstår udmærket at man gerne vil spille, men han sidder nok også med tanken om, at han snart får noget spilletid, hvor han kan bevise sit værd.

I mine øjne har han muligheden for at lære en hel masse af de mest rutinerede på scenen, samtidig med at han har chancen for at spille på et stabilt tier 1 hold. Men hold kæft, hvor må det være demotiverende at sidde på sidelinjen så ofte. Håber de snart gør brug af ham. Det bliver interessant at se, hvordan hele det her 6 mands roster kommer til at udspille sig, når der kommer gang i LAN igen.
#14 Apnemt
2021-02-21 18:59
Det heller ikke nemt at vinde maps når man taber 5/6 pistol runder 😅
#20 unclejakes
2021-02-21 19:12
De fik da 50% af pistolrunderne på Dust2 :)
#23 Apnemt
2021-02-21 19:17
Korrekt den eneste de vinder :>
#26 unclejakes
2021-02-21 19:18
Jamen så burde de jo også vinde dust2 :>
#35 Apnemt
2021-02-21 19:54
Ik når du er bag ud 15/0 🍆
#19 Wasin
2021-02-21 19:11
Magisk bundfragger på inferno og bundfragger hårdt på train og man vælger ikke at bringe bubzkji på dust2? Hvad blev der af det taktisk aspekt zonic?

Jeg fryder mig lidt over Astralis taber ovenpå det bullshit taktiske aspekt de har lukket ud på det seneste. Bubzkji flygt mens du kan og skab din egen karriere et andet sted :)

Spirit - Fremragende hold!
#21 MrBlond
2021-02-21 19:15
KÆMPE +1 PÅ Alt

Spirit er et meget spændende og farligt hold, shit de kan ramme de Russere der.
Men som du selv og andre nævner savner os og se Bubber spille, han skal bare et andet sted hen, hvor han kan gøre sin karrierer!
#27 Wasin
2021-02-21 19:20
Jeg har før herinde givet udtryk for jeg har kæmpe fidus til spirit og det er virkelig fedt at se dem spille. De virker til at have samlet en perfekt kombination af spillere, og specielt deres degster signing. Han er simpelthen så latterlig god med pistoler og awp!

Ja nemlig. Ud og vær din egen lykkes smed! Der skal nok være massere af muligheder for ham derude. Selvom Astralis er et stort navn og lønnen sikkert er derefter, så er det sgu ikke værdigt at sidde på bænken uanset hvor dårligt de fem andre tilsyneladende gør det!
#30 MrBlond
2021-02-21 19:35
1. Ja, de virker som de har fundet det korrekte mindsæt Spirit
Degster han er så vild og se spille, og så mester han ja både pistol og awp.! Og så er det godt de har en erfaren IGL som Chopper tænker os det gør noget.

2. Nej vi er enig, det er bestemt ikke værdig og sidde på en bænk som varmer tænker os Bubski snart siger stop, vil gerne se ham flæk igen.
#32 Wasin
2021-02-21 19:42
Chopper er for vild. Hans rush upper b call på train da det så allermest sort ud var så ballsy!
#33 MrBlond
2021-02-21 19:46
Ja præcis, han er os en liga for sig selv!
#24 unclejakes
2021-02-21 19:18
Mener du seriøst at de skal sætte Bubzkji ind i stedet for Magisk, selvom han nok aldrig har spillet en dust2 scrim sammen med holdet?
#28 Wasin
2021-02-21 19:25
Nu har han været i astralis i godt og vel et halvt år, så hvis han ikke scrimmer med holdet og efter et halvt år stadig ikke kan indgå i en start 5eren på alle maps. Hvad FANDEN bruger han så tiden på? Sidder han bare på deathmatch døgnet rundt?

Hvis han oprigtigt på 6 måneder kun har spillet nuke med dem og tilsyneladende gør det så dårligt at han ikke engang bliver brugt. Så er det hvis for alvor på tide han trækker stikket :)
#38 unclejakes
2021-02-21 20:20
Ja, jeg synes da også han efterhånden burde finde et andet hold at spille for.

Hvis han har scrimmet med dem på Dust2, så er det jo på ingen måde sikkert at han har spillet B anker? kan jo være han har spillet A lang som Xyp spiller. Altså, der er jo ingen spiller, der bare kan gå ind og spille alle positioner på alle maps, hvor han ville være en upgrade over andre spillere - det ville jo gøre ham til verdens bedste spiller.
#39 Wasin
2021-02-21 20:29
Selvfølgelig kan han sgu da gå ind og spille b på dust2. Ikke fordi der er et utal af måder den spilles på og jeg går da stærkt ud fra han har set hvordan de spiller den nu. Det burde ikke være et større problem end som så.

En fodboldspiller kan jo også blive smidt ned i forsvaret uden han nødvendigvis normalt spiller der. Selvfølgelig vil det ikke altid være helt optimalt. Men hvad er mest så mest optimalt? At have bubzkji der ikke har 100% styr på positionen, eller magisk der vel har gang i sit all time værste event?
#42 unclejakes
2021-02-21 20:47
Aarh, så er det jo godt at have bagklogskabens lys.
Det var jo ikke magisk værste event nogensinde før kampen i dag. Astralis har spillet 4 D2 kampe i 2021 før i dag og vundet deres seneste 3 kampe og tabt den 4. 14-16.
Så fordi de taber train 13-16, hvor Magisk ikke spiller godt, så betyder det jo ikke, at Zonic skulle føle det nødvendigt at gamble med at sætte Bubzkji ind på dust2, når de er favoritter til at tage mappet inden det var begyndt.
#43 Wasin
2021-02-21 21:02
Han har været klart dårligste spiller i forhold til 2.0 Rating på HLTV i både sejren over Mousesport+EG og var klart dårligste i dag allerede inden de går ind på dust2. Hvis ikke det er tidspunktet man skal bringe sin 6.mand i spil og udnytte det taktiske aspekt som zonic snakker om så kan man jo ligeså godt droppe hele ideen ved det.

Deres forrige kampe på dust2 kan jeg ikke bruge til ret meget, det er slet ikke det min pointe går på.

Det er i hvert fald min holdning til tingene :)
#52 unclejakes
2021-02-22 00:05
Fwiw, så tror jeg vi næsten er enige.

Den måde Astralis bruger deres 6 mands roster på giver ingen mening, i hvert fald ikke i forhold til de udtalelser de er kommet med. Og jeg synes da også de burde droppe det, hvis de alligevel ikke har tænkt sig at gøre aktiv brug af den.

Jeg tror bare ikke jeg selv havde smidt bubzkji ind, hvis der ikke var blevet talt tydeligt inden om, at det kunne være en mulighed. Det kan jo ødelægge et hold sådan noget.

Der er jo heller ikke nogen af de andre hold med 6 spillere der skifter ud baseret på dagsform
#22 unclejakes
2021-02-21 19:17
I det mindste er Astralis stadig #1 hold i EU :)

På trods af at Astralis har vundet 2 kampe 2-0 og tabt 1 kamp 2-1, så er det her indtil videre Magisk' værste turnering nogensinde for Astralis.
#41 Hunt
2021-02-21 20:46
Det er da kun fordi Heroic og BIG også sked i bukserne
#29 MattShades
2021-02-21 19:35
Magisk med - 35 og 0.98 for året. Puha!
#31 Sander
2021-02-21 19:42
Shit Spirit gør det godt for tiden
#34 MrBlond
2021-02-21 19:47
Ja, helt enig Sander Det er smukt og se. De er vanvittige
Og de har gjort det godt i noget tid det er et ret godt hold og værd og følge i fremtiden os.
#44 Wasin
2021-02-21 21:06
Jeg ved ikke om du er den rigtige at spørge, men jeg kan se du er moderator. Jeg får ikke længere en notifikation når nogle svarer mig i en nyhed, hvordan kan det være? Er det noget jeg har slået fra på en måde eller hvordan kan jeg få det tilbage?
#45 unclejakes
2021-02-21 21:20
Ja, det bugger også for mig. Jeg kan ikke komme af med en notifikation jeg fik for 3 dage siden og har ikke kunnet få nye siden
#46 Wasin
2021-02-21 21:28
Det er fandme altid noget. Troede jeg havde trådt den forkerte over tæerne og var blevet mutet eller lignende :D
#47 Sander
2021-02-21 21:51
Det får jeg lige sagt videre. Der skal nok bare en god gammeldags reboot til
#36 Kristja
2021-02-21 20:10
Kunne godt ligne at magisk har brug for et break, som de andre har haft. Så han kan genfinde sine kræfter og formen! Og så må device sgu tilbage på BB, det går ikke det full hd der 😌
#40 whitebear22
2021-02-21 20:35
Spirit er et godt bud på en vinder, hvis de fortsætter stilen. De virker til at blive bedre og bedre.
#48 diMitri-_-
2021-02-21 21:52
slap lig af :) giv dem en chance. de er trodsalt mennesker :) det jo ikke sjovt og vinde alt uden modstand. de kommer stærkt igen og vinder hele pisset :)
#49 RasmusRoev
2021-02-21 22:13
Jeg er SÅ enig!!!
Der er stadigvæk langt fra, at vise tænder i en enkelt turnering, end Astralis der har vist form i flere år. Men D2 så da forfærdeligt ud. Og man har da sine tanker omkring deres 6-7mand squard., :)
Jeg tror nu på dem, og håber de voldtager VP. !
#53 unclejakes
2021-02-22 00:30
De har i hvert fald den “nemme” vej til finalen nu hvor både Navi og Spirit er på den anden side.

Tror også de her CIS hold falder lidt til ro igen, ligesom vi har set det med Heroic og BIG.
Alle de her hold kan jo ikke blive ved med at have 5 spillere der peaker i form samtidigt. Magixx, Chopper og SDY fra spirit var jo ret svingende før. Det samme var nafany og interz fra Gambit.
VP har 4 gode spillere, men deres måde at spille på virker ret låst, og de fucker for ofte med deres egen økonomi til at jeg ikke tror de bliver straffet.

Da Heroic og BIG var de bedste var det jo også mens at deres svingende spillere alle overpræsterede
#58 RasmusRoev
2021-02-22 17:04
Enig.
Og der synes jeg nu af alle hold, at Astralis bare har formået at holde sit på et plan, man må tage hatten af for. Det er de samme 5 spillere, som bare bliver ved med at præsteret og gøre umulige ting.
#55 zaioh
2021-02-22 08:08
Magisk må ha givet sig i roller / positioner for at få de andre i spil, eller noget må være sket siden han kan falde så meget i niveau. Han er i hvert fald ramt på selvtilliden ligner det. Krydser fingre for han rammer formen i slutspillet!
#56 bruja
2021-02-22 08:56
Håbede magisks rotation til rampen var startskuddet på nogle rokader, som gjorde dem mindre nemme at sætte sig op til. Jeg synes stadig ikke de formår at leve op til 6 mands-rosteren. Bøddelen fra Risskov så træt ud i går, Bubber er sulten efter at spille. LETS GO ASTRALIS!
#57 Jerry
2021-02-22 13:20
Så vanvittigt mange missere fra Device, det var bestemt ikke hans dag i går...
Spirit vandt 3 map fortjent men Astralis skulle ha lukket den i comeback på train.