jabbi og Astralis er ude af PGL Cluj-Napoca 2026.

ASTRALIS UDE I RUMÆNIEN

Det danske mandskab tabte den afgørende 2-2-kamp til Aurora.

Turneringen slutter her for Astralis.

Efter et 0-2-nederlag onsdag middag i den afgørende kamp mod Aurora er HooXi og kompagni nemlig blevet elimineret fra PGL Cluj-Napoca med en 2-3-score i gruppespillet.

Duellen startede på Astralis' map, Overpass, hvilket ikke afspejlede sig i resultatet, da tyrkerne meget dominerende vandt første halvleg med hele 9-3.

Det danske mandskab stod derfor foran en stor opgave, hvis de skulle levere comebacket, men efter otte runder sørgede Aurora for, at det ikke blev til virkelighed.

Astralis så derimod en del mere velspillende og lovende ud på Dust2, hvor de var foran med intet mindre end 10-2 efter en imponerende CT-side, ført an af Staehr.

I anden halvleg faldt korthuset dog fuldstændig sammen for HooXis tropper, der endte med at tabte mappet i den 24. og sidste runde, hvorfor Aurora er klar til slutspillet.

Sejren til tyrkerne betyder nemlig, at Aurora går 3-2 i swiss-gruppespillet og er det sjette hold klar til slutspillet. Astralis er med nederlaget derimod elimineret fra turneringen.

Aurora
2 - 0
Astralis
Alle maps
Aurora K - D +/- ADR KAST Rating 3.0
Özgür 'woxic' Eker 41 - 22 +19 77.7 75.0% 1.46
Caner 'soulfly' Kesici 32 - 24 +8 83.9 79.5% 1.39
Ismailcan 'XANTARES' Dörtkardeş 33 - 32 +1 82.1 72.7% 1.17
Ali 'Wicadia' Haydar Yalçın 31 - 30 +1 70.4 65.9% 0.99
Engin 'MAJ3R' Küpeli 23 - 27 -4 64.0 68.2% 0.92
Astralis K - D +/- ADR KAST Rating 3.0
Danmark Victor 'Staehr' Staehr 39 - 32 +7 93.3 63.6% 1.47
Danmark Jakob 'jabbi' Nygaard 30 - 34 -4 73.8 70.5% 1.02
Danmark Rasmus 'HooXi' Nielsen 28 - 32 -4 71.3 63.6% 0.92
Sverige Love 'phzy' Smidebrant 21 - 31 -10 48.2 59.1% 0.62
Gytis 'ryu' Glušauskas 13 - 31 -18 52.9 50.0% 0.55
Faktaboks

Stillingen i gruppespillet ved PGL Cluj-Napoca 2026:

3-0 - Videre

  • Vitality

  • Falcons

3-1 - Videre

  • MOUZ

  • The MongolZ

  • Brasilien FURIA

3-2 - Videre

  • Aurora

2-2

  • FUT

  • NAVI

  • G2

  • PARIVISION

2-3 - Ude

  • Danmark Astralis

1-3 - Ude

  • FaZe

  • B8

  • Sverige HEROIC

0-3 - Ude

  • 3DMAX

  • Brasilien paiN

#1(Med 1 svar)
18. februar 2026 kl. 12:49
weKz
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019
Der var sku ikke andre end Staehr der gad videre, så det også svært at vinde.
#11(Med 0 svar)
18. februar 2026 kl. 12:54
SlotsØl
Han mødte kun op desværre
#2(Med 0 svar)
18. februar 2026 kl. 12:50
zwank
NEJ HVOR ER DET TÆT PÅ FRA JABSEN

Det her mindede mig godt nok meget om 2014 Dignitas... Så stærke på CT, og bare intet at byde på T.
3 runder på OP T, 1 runde på d2 T, det må bare ikke ske
#3(Med 1 svar)
18. februar 2026 kl. 12:50
Bertelsen
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Guld Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16
Guld Sæsonkort Sæson 18
Kæft hvor taber de mange dumme runder. God CT af Aurora, som stacker rigtige site nærmest hver gang.
#19(Med 0 svar)
18. februar 2026 kl. 13:18
JustaRadom0ldDude
Astralis må være nemme at læse...
#4(Med 0 svar)
18. februar 2026 kl. 12:50
raxmuz
Kæmpe smid på d2.
#5(Med 7 svar)
18. februar 2026 kl. 12:52
Djoerup
Var det Throw på d2 en pjække dag værd eyM
#8(Med 6 svar)
18. februar 2026 kl. 12:53
eyM
Haha jeg har heldigvis kun set kampen sporadisk, da jeg ikke kan pjække fra arbejde 🤣
#13(Med 5 svar)
18. februar 2026 kl. 12:54
Djoerup
Det er jo selvfølgelig ogs lidt svært og pjække for os med arbejde 😂
#15(Med 4 svar)
18. februar 2026 kl. 12:55
eyM
Den skal ihvertfald twistes lidt mere 🙃
#23(Med 3 svar)
18. februar 2026 kl. 13:31
AwF
Kontor med tonede ruder er vejen frem har jeg ladt mig fortælle. haha
#27(Med 0 svar)
18. februar 2026 kl. 13:43
eyM
Jeg er ikke så heldig/uheldig at arbejde på kontor 🥴
#29(Med 1 svar)
18. februar 2026 kl. 13:44
RasmusRoev
Eller ejet kontor, det hjælper i hvert fald her ;)
#48(Med 0 svar)
18. februar 2026 kl. 16:02
AwF
Haha, det er mit eget. Men alle kontorceller her er lavet i glas, heldigvis har mit tonede ruder. 😂
#6(Med 168 svar)
18. februar 2026 kl. 12:53
eyM
Ak ja..

Mon ikke Danmarks bedste spiller snart får et fedt tilbud? Utroligt som han konstant skal have den store rygsæk på.

Med afstand højest adr på hele serveren -.-
#7(Med 1 svar)
18. februar 2026 kl. 12:53
zwank
Karrigan er da allerede i FaZe, det bliver ikke meget bedre
#18(Med 0 svar)
18. februar 2026 kl. 13:14
eyM
aaarj. Det glemte jeg lige!
#20(Med 165 svar)
18. februar 2026 kl. 13:26
Pingomania
Dust2 Major fantasy vinder
mon ikke de ville spørge ind til hvorfor han kun snittede 47 adr i 24 runder på t-siden og en 0.42 score inden de gav ham et tilbud?
#21(Med 70 svar)
18. februar 2026 kl. 13:28
eyM
Han kan vel bruge en af dine undskyldninger, som du smider efter Jabbi?

“Jeg spillede dårligt, fordi mine mates underpræsterede”

“Jeg var god ved sidste event. Så ikke bedøm mig her”

“Det var ikke lige mit map”

“Vi taber som hold i dag”

Og jeg tror, dem der skal ansætte ham, modsat dig, måske forstår at se performance objektivt..
#28(Med 69 svar)
18. februar 2026 kl. 13:44
Pingomania
Dust2 Major fantasy vinder
De taber jo faktisk som hold idag klart 2-0
#31(Med 68 svar)
18. februar 2026 kl. 13:55
eyM
Jaer… og igen igen er det staehr, som med afstand er bedst på serveren over 2 maps.

En skam han skal trækkes med det skrald..
#32(Med 67 svar)
18. februar 2026 kl. 13:56
Pingomania
Dust2 Major fantasy vinder
Jeg må lige rette dig. På T-Siden var han 2. dårligst ud af 10 spillere
#33(Med 66 svar)
18. februar 2026 kl. 13:58
eyM
Jaer. Men nu skrev jeg også ret specifikt “over 2 maps” gjorde jeg ikke søde ven?
#35(Med 65 svar)
18. februar 2026 kl. 14:09
Pingomania
Dust2 Major fantasy vinder
Jooo - og han var 2. dårligst på T-siden over 2 maps :-)
Det er helt faktuelt

Faktisk var det kun fordi at ryu havde 0 kills i 12 T-Runder på Dust at Staehr ikke var dårligst :-)
#36(Med 64 svar)
18. februar 2026 kl. 14:14
eyM
Jeps. Og Jabbi var dårligst i runde 1,4,7, 9 på første map. Runde 1,2,3,10 og 23 på 2. Map.

Men faktuelt er det, at staehr IGEN er bedste spiller på serveren i denne kamp. Og så kan du plukke alt det du vil fra den for at pleje dit evige narrativ. Det behøves jeg heldigvis ikke 🙃
#37(Med 63 svar)
18. februar 2026 kl. 14:19
Pingomania
Dust2 Major fantasy vinder
objektivt var det vel woxic eller soulfly der var bedst. De vandt ihvertfald kampen ret nemt

woxic var den eneste som var god på t-siden. Han suttede ikke ligesom visse andre

det er ligesom minisjang. Du er børste og jeg er fortælleren :-)
#38(Med 57 svar)
18. februar 2026 kl. 14:22
eyM
Bortset fra at woxic ikke havde et suttehold, der tyngede den - ligesom visse andre. Staehr lægger med afstand mest adr. Og for at bruge dit eget argument til at forsvare Jabbi “han lider under at hans hold ikke performer”.

Såeh. Sæt og matchbold..
#40(Med 56 svar)
18. februar 2026 kl. 14:25
Pingomania
Dust2 Major fantasy vinder
Du ville også have ret hvis det havde været hele kampen.

Hvis man kigger på det lidt mere nuanceret siger kampen at han havde det mindste ligeså hårdt på t-siden som sine 4 holdkammerater og blev pryglet stort af aurora.

Men ct-siden fortjener klapsalver. Flot flot flot.

Man of the match: Woxic
#41(Med 55 svar)
18. februar 2026 kl. 14:27
eyM
Jeg tror, du skal lade være med at bruge ord som “nuanceret”, hvis du ikke helt er med på betydningen.
#43(Med 54 svar)
18. februar 2026 kl. 14:30
Pingomania
Dust2 Major fantasy vinder
Jamen så fortæl mig hvorfor han var bedste mand på serveren og langt bedre end hans holdkammerater, når han var så dårlig på t-siden?
#44(Med 4 svar)
18. februar 2026 kl. 14:32
eyM
Fordi han trods en elendig t-side STADIG leverer bedst adr på hele serveren.

Man kan argumentere for, at nogle af modstanderne var bedre, men fandme ikke at nogen fra Astralis bare tilnærmelsesvis skulle være i nærheden af ham.
#53(Med 3 svar)
18. februar 2026 kl. 18:55
WonderMoose
Synes det er modigt at diskutere med en, der har head coach erfaring
#60(Med 1 svar)
19. februar 2026 kl. 08:13
Pingomania
Dust2 Major fantasy vinder
Muuuh
#114(Med 0 svar)
19. februar 2026 kl. 19:56
WonderMoose
… rap?
#76(Med 0 svar)
19. februar 2026 kl. 09:10
eyM
Nårh ja for satan… ej så må jeg hellere trække mig!
#55(Med 48 svar)
18. februar 2026 kl. 19:10
weKz
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019
Du spiller en fodboldkamp, du score 4 mål på egen hånd i 1 halvleg, i 2 halvleg spiller hele holdet dårligt og du taber 4-5, har ham der scorede deres 4 mål så ikke været bedste mand, fordi han ikke scorede i 2 halvleg?
Du kan godt selv se hvor dum du ser ud ikke?
#58(Med 0 svar)
19. februar 2026 kl. 07:44
Madsen
Nej det kan han ikke for ellers havde han stoppet for længe siden...
#59(Med 46 svar)
19. februar 2026 kl. 08:13
Pingomania
Dust2 Major fantasy vinder
Ja, Han har været bedste mand på sit eget hold.

Ift hans samlede præstation, så bliver det mudret fordi at hans første halvleg kun varede 44% af hele kampen.
Dvs han scorede flotte 4 mål hvorefter han lignede en boldmongol de efterfølgende 56%
.
Skal han så stadig have en god score?

Skal han have en højere score end hans rival på modstanderens hold?

Rivalen scorede 1 mål i første halvleg og 4 mål i anden halvleg.
Han rørte bare ikke bolden ligeså meget fordi at hans hold var i Cruise kontrol.
#62(Med 45 svar)
19. februar 2026 kl. 08:18
weKz
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019
Ja. Når han spillede bedre end modtanderne? Jeg tror bare ikke du opfanger at han var klart den bedste SPILLER den kamp, men Aurora vinder som hold.
Helt det samme i fodbold, score du 4 mål, men taber 5-4, hvor 5 forskellige spillere score hver især, så vil ham der score 4 mål også blive kampens spiller. Jeg forstår simpelhen ikke hvordan du aldrig kan se logisk på tingene.

Men gider heller ikke diskutere det med dig, du er her alligevel kun for at ragebait, så kommer ikke til at svare mere.
#64(Med 44 svar)
19. februar 2026 kl. 08:26
Pingomania
Dust2 Major fantasy vinder
Men sådan var det jo ikke. Woxic scorede 5 mål mod staehrs 4 mål + woxic ikke suttede på noget tidspunkt af kampen.
Staehr suttede over halvdelen af kampen.

Bare lad være med at ændre på sandheden så er der ikke noget at diskutere

Staehr swing på ct siden på dust2 mudrer den samlede score.
Den skal ikke være så høj når de taber mappet.
Det er en tydelig fejl i systemet
#65(Med 43 svar)
19. februar 2026 kl. 08:23
weKz
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019
Woxics adr siger noget andet.
Man kan ikke forvente at en der ikke selv kan spille cs også skal forstå det.
#66(Med 42 svar)
19. februar 2026 kl. 08:32
Pingomania
Dust2 Major fantasy vinder
woxic adr siger at hans hold var på vinderkurs.

Den sidste sætning har boomerang effekt.
Siden hvorfor har du været professionel cs spiller?
#67(Med 41 svar)
19. februar 2026 kl. 08:36
weKz
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019
Delulu.
#68(Med 40 svar)
19. februar 2026 kl. 08:43
Pingomania
Dust2 Major fantasy vinder
Du har ikke været pro gamer, du ved intet om analyse, du er lemfærdig med sandheden og du sviner folk til.

Hvordan vil du have at jeg skal tage dig seriøs?
#69(Med 39 svar)
19. februar 2026 kl. 08:49
weKz
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019
Dit ragebait fungere ikke min dreng
#70(Med 38 svar)
19. februar 2026 kl. 08:52
Pingomania
Dust2 Major fantasy vinder
I internetslang er rage-baiting den manipulerende taktik til at fremkalde harme med det mål at øge internettrafik, online engagement og indtægter, samt tiltrække nye abonnenter, følgere eller støtter.

Er det noget du ser her?
#71(Med 2 svar)
19. februar 2026 kl. 08:54
weKz
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019
Det fungere stadigvæk ikke. Du er for nem at gennemskue
#72(Med 1 svar)
19. februar 2026 kl. 08:55
Pingomania
Dust2 Major fantasy vinder
Så du taber en diskussion og begynder på det der!
Meget modent.

Jeg har andet at lave bye bye
#73(Med 0 svar)
19. februar 2026 kl. 09:01
weKz
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019
Delulu. Prøver at slutte af med at ragebait igen, men misser igen.
#75(Med 6 svar)
19. februar 2026 kl. 09:07
eyM
Dude… dine rekordlange forsøg på at være definerende er seriøst noget af det mest pinlige..
#77(Med 5 svar)
19. februar 2026 kl. 09:23
Pingomania
Dust2 Major fantasy vinder
Ja, jeg kan godt fornemme at det bliver for avanceret for dem der har meget taletid herinde.

Næste gang laver jeg en head to head som måske bliver mere simpel for dig og andre
#78(Med 4 svar)
19. februar 2026 kl. 09:37
eyM
Det er meget det modsatte af avanceret… problemet er, at du hægter dig selv af vognen.

Dit Orb eventyr er det lysende eksempel på, hvor ivrig du er efter at imponere…

Hvilket fandme er underligt. Hvorfor fokuserer du ikke på noget, du ved lidt om?
#81(Med 3 svar)
19. februar 2026 kl. 09:41
Pingomania
Dust2 Major fantasy vinder
Det giver ingen mening det du skriver..
#84(Med 2 svar)
19. februar 2026 kl. 09:48
eyM
Nå… blev det for avanceret? 🤣
#85(Med 1 svar)
19. februar 2026 kl. 09:50
Pingomania
Dust2 Major fantasy vinder
Næh, bare modsigende og usammenhængende
#87(Med 0 svar)
19. februar 2026 kl. 09:51
eyM
Mon ikke, du bare ikke har lyst til at forstå det.
#115(Med 27 svar)
19. februar 2026 kl. 22:48
Kristja
Lmao. Bare fordi det er ChatGPTs definition, er det sgu ikke nødvendigvis korrekt i denne sammenhæng 😅

Et ragebait er da når nogen skriver noget bs for, at trigger en reaktion fra dig. Du ved også godt, at det er det han mener i denne kontekst 🤪
#116(Med 9 svar)
19. februar 2026 kl. 23:35
weKz
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019
Jeg synes det er så skræmmende at tænke på, at der faktisk sidder et rigtigt menneske bag den profil. Jeg håber absolut ikke hans personlighed herinde afspejler hvordan han er i virkeligheden 😅
#117(Med 1 svar)
20. februar 2026 kl. 04:40
Hunt
Sådan har jeg sgu tænkt om dig længe efterhånden
#118(Med 0 svar)
20. februar 2026 kl. 06:26
weKz
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019
Du svare udelukkende her, fordi du godt ved det er det samme folk tænker om dig Treo
Du skal ikke blive stødt, du har haft det omdømme i mange år og hele dit liv foregår stadigvæk her på siden, vær stolt af dig selv min dreng.
Bare rolig, når alt kommer til alt, så tror jeg stadigvæk der er ligeså mange der stadigvæk synes du er en kæmpe klovn, selvom pingo er begyndt at stjæle dit spotlight ❤️
#120(Med 5 svar)
20. februar 2026 kl. 07:33
Pingomania
Dust2 Major fantasy vinder
Det er mere skræmmende at du ikkr har fået et ban for grimt sprogbrug herinde
#122(Med 4 svar)
20. februar 2026 kl. 07:37
weKz
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019
Kræver det ikke at man bruger et grimt sprog? At tale grimt om andre, er ikke det samme som at udstille folks uvidenhed.
Du bliver verbalt ødelagt af samtlige brugere i den her tråd, er det ikke bedst du laver houdinien som du plejer, inden du ydmyger dig selv mere?
#124(Med 3 svar)
20. februar 2026 kl. 07:37
Pingomania
Dust2 Major fantasy vinder
Du har lige kaldt Hunt en kæmpe klovn.

Jeg har vitterligt taget dig med hænderne i kagedåsen og så benægter du alligevel.

Kan du ikke bare forsvinde herfra så vi får en bedre platform.
#125(Med 2 svar)
20. februar 2026 kl. 07:40
weKz
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019
Det er jo desværre bare faktuelt forkert, selvom jeg ved du prøver at beskytte dit idol, så kan man ikke bare opdigte ting.
Jeg skriver ordret “ Bare rolig, når alt kommer til alt, så tror jeg stadigvæk der er ligeså mange der stadigvæk synes du er en kæmpe klovn”
Jeg siger ikke DU er en klovn, skriver bare folk synes det, som jo også er sandt, ligesom folk også synes du er en kæmpe klovn.
#128(Med 1 svar)
20. februar 2026 kl. 07:47
Pingomania
Dust2 Major fantasy vinder
Kan redaktionen ikkr snart griber ind pls
#132(Med 0 svar)
20. februar 2026 kl. 08:08
weKz
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019
Øv, så blev du sat på plads endnu engang også vidste man ikke hvad man skulle svare!
Den står vel pt 5-0 til normale mennesker i den her tråd, du må sku til at hjælpe dit hold!
#126(Med 0 svar)
20. februar 2026 kl. 07:45
Kristja
Nu vil jeg ikke sidde og bagtale Pingo her i kommentarfeltet 🤪

Men jeg har stadig min teori om, at han er endnu en AI dust2 har sluppet løs for at generere strøm på siden 😄

Der har været et par stykker gennem tiden, som er forsvundet igen, det er vel kun Hunt og kakkelborg og så Pingo der er tilbage, som kan generere 100+ kommentarer under en artikel. Og det er faktisk ret imponerende 😅

Hvor blev ham af der skylder en cs trøje? 🤷🏻‍♂️
#119(Med 16 svar)
20. februar 2026 kl. 07:31
Pingomania
Dust2 Major fantasy vinder
Problemet herinde er jo netop at folk bruger ord lemfældig og tror at vi andre forstår det.

Men dejligt at høre at du babysitter din ven her.

Million dollars spørgsmålet:
Er din hjemmelavede definition rigtig eller er det bare bs :-)
#121(Med 0 svar)
20. februar 2026 kl. 07:34
weKz
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019
Det er faktisk en ganske normal definition, hvis man ikke får altid sin viden via at google ting.
Hvorfor svare du ikke Mala som faktisk har svaret dig på de ting du ikke var klar over?
#123(Med 14 svar)
20. februar 2026 kl. 07:36
Kristja
Jeg babysitter ingen, og jeg har ikke skrevet noget dårligt om dig. Jeg griber blot ind lige her, fordi jeg synes det var et skørt take du kom med.

Definitionen er jo ikke så sort og hvid som du gør det til, det handler jo om konteksten ordet bliver brug i. Det er jeg sikker på ChatGPT også vil kunne forklare dig.

Det er også wild at du siger andre burger ord lemfældig, når du i flere omgange har gjort præcis det samme.

Anyways det var ikke for at starte en mudderkastning med dig.

Håber du får en god dag og en god weekend! ☺️
#127(Med 13 svar)
20. februar 2026 kl. 07:45
Pingomania
Dust2 Major fantasy vinder
Så du mener at du griber ind ved at komme med din egen fortolkning af ragebait ?

Iøvrigt Weekz kan godt snakke for sig selv. Han behøves dig som talerør
#129(Med 12 svar)
20. februar 2026 kl. 07:54
Kristja
Det er jo ikke min egen fortolkning eller definition for den sags skyld...

Ragebait bruges om indhold, der bevidst er lavet for at provokere, irritere eller gøre folk vrede – så de reagerer med kommentarer, delinger eller debat. Formålet er næsten altid opmærksomhed, engagement ELLER trafik.

Hvis en person i et kommentarspor skriver noget tydeligt provokerende, misvisende eller dumt med det formål at få dig (eller andre) til at reagere, så kan det kaldes ragebait.

Det minder om trolling, men der er en lille forskel:

Trolling = handler ofte om at drille eller skabe kaos generelt.

Ragebait = mere specifikt designet til at skabe vrede og engagement.

Så hvis nogen skriver noget, der virker bevidst provokerende bare for at få dig op i det røde felt, kan du roligt sige:

“Det der er jo bare ragebait.”

Jeg håber dette belyser rigeligt for dig.

Det er helt OK at tage fejl og anerkende det👍🏻
#130(Med 11 svar)
20. februar 2026 kl. 08:00
Pingomania
Dust2 Major fantasy vinder
Så spørger jeg igen.

Er det din egen hjemmelavede definition eller har du kopieret den fra internettet som jeg gjorde.

Denne her gang kan du ikke bruge din fætter som kilde til alt sandhed
#131(Med 10 svar)
20. februar 2026 kl. 08:07
Kristja
Søde ven. Jeg er intelligent og bevidst nok til at vide hvad simple ord som ragebait betyder uden jeg skal google mig frem til det.

For din skyld søgte jeg nettet tyndt, spurgte 4 forskellige AIs og det var samme konklusion af definitionen der kom fra ALLE kilder.

Du er vitterligt et MAN CHILD.

Vi er done, du er uden for pædagogisk rækkevidde 🙌🏻

EDIT: Ragebait bliver også brugt på samme måde som wekz gjorde det, på HLTV af samtlige brugere, hvis vi skal sammenligne det med brugen af ordet fra andre cs sites.

Men what ever. Du kan jo ikke stå til ansvar altså.
#133(Med 9 svar)
20. februar 2026 kl. 08:09
Pingomania
Dust2 Major fantasy vinder
Jeg tror ikke helt at du har forstået hvad pædagogisk rækkevidde betyder..

Desuden, dem der ikke kan klare sig verbalt begynder på.skældsord eller fysisk vold.

Endnu engang kommer du med din egen fortolkning.

En definition på internettet er altså mere legit end hvad du tror at du har lært.

Vi er totalt done her.
#134(Med 7 svar)
20. februar 2026 kl. 08:10
Kristja
"En definition på internettet er altså mere legit end hvad du tror at du har lært"

Er du helt tabt på månen eller hvad?????

Jeg har lige givet dig en DEFINITION fra internettet samt 4 forskellige AIs.

Du er seriøst for vild.
#135(Med 1 svar)
20. februar 2026 kl. 08:14
Bertelsen
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Guld Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16
Guld Sæsonkort Sæson 18
Du falder jo bare for hans ragebait igen mate xd
#138(Med 0 svar)
20. februar 2026 kl. 08:18
Kristja
Det gjorde jeg, jeg hoppede lige i med begge ben 😂
#136(Med 4 svar)
20. februar 2026 kl. 08:16
Pingomania
Dust2 Major fantasy vinder
Vi er done her.

Dit sprogbrug er uacceptabelt
#137(Med 3 svar)
20. februar 2026 kl. 08:18
Kristja
Jeg synes du skal læse op på hvad "uden for pædagogisk rækkevidde" betyder. Mester Man Child.
#139(Med 2 svar)
20. februar 2026 kl. 08:38
Pingomania
Dust2 Major fantasy vinder
En venlig forespørgsel.

Er du sød at lade være med at kommentere på mig når ikke kan finde ud af at opføre dig ordentlig
#140(Med 1 svar)
20. februar 2026 kl. 08:47
Kristja
Selvindsigt er en vigtig egenskab. Du kan se om du kan tilegne den :)
#142(Med 0 svar)
20. februar 2026 kl. 09:06
Pingomania
Dust2 Major fantasy vinder
Ok. Så underhold mig her.

Er noget du har lært af din fætter fra paradise hotel
#141(Med 0 svar)
20. februar 2026 kl. 09:00
eyM
Kan du ikke lige finde den definition på nettet, der kalder awp’en for “orb” så?
#54(Med 4 svar)
18. februar 2026 kl. 19:09
RasmusRoev
Så karrigan var den bedste i kampen i majoren, hvor han defusede i sidste sekund?
Statsene her viser jo, at knægten leverede bedst over hele kampen? Længere er den vel ikke? :)
#61(Med 3 svar)
19. februar 2026 kl. 08:14
Pingomania
Dust2 Major fantasy vinder
Det er ihvertfald den korte version :-)
Den længere version er lidt mere sandfærdig
#86(Med 2 svar)
19. februar 2026 kl. 09:50
RasmusRoev
Du kan altid diskutere hvem der har haft den største impact, det kan vi godt blive enige i. Dog er hans stats bare stærkest her :)

Lidt donk/blameF snak, hvor pæne stats, men de taber alligevel.
#90(Med 1 svar)
19. februar 2026 kl. 09:57
Pingomania
Dust2 Major fantasy vinder
Woxic har SAMLET flere kills, større swing %, større kast og vinder kampen nemt.

Staehr har en lille smule højere adr men ender i en højere rating.

Venligst forklar :-)
#100(Med 0 svar)
19. februar 2026 kl. 10:36
RasmusRoev
Hans rating er højere, du sagde det selv? :) Det er vel det som tæller overall for hele kampen?
#24(Med 93 svar)
18. februar 2026 kl. 13:33
Bertelsen
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Guld Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16
Guld Sæsonkort Sæson 18
Ellers kan det være de kigger på hans 31-10 score over 20 CT runder med en ADR på 148.8, 95%KAST 2.74 Rating og 16.29 Swing og tænker at han nok skal få det til at fungere hvis han spiller på et hold med lidt højere niveau
#30(Med 7 svar)
18. februar 2026 kl. 13:57
Pingomania
Dust2 Major fantasy vinder
Tak fordi at du nævner det. For efter at have set 0.42 rating i 24 runder på T-siden vil de kigge på ct-sidens 20 runder.
Staehr +21 kills
woxic +18 kills
soulfry +16 kills
Hooxi +11 kills
Xantares +10 kills
Maj3R +10 kills
og undre sig over hvorfor +21 giver 2.74 rating imens +18 kun giver 1.63 rating.
+10 kills er vi helt nede på 1.29 rating.

Dust2 er endnu mere ekstremt. De taber mappet men han får en swing på absurde 24.96% krydret med 100% kast og en adr på 157.
Men Soulfly vandt mappet. Han døde færre gange end staehr, har en kast på 100% også og havde en adr på 119. men hans swing er kun på 11.57% får en meget lavere rating på 2.36. Over 1.00 rating lavere.

Så selvom han kun skyder en halv mand per T runde så slipper han afsted med en vanvittigt flot 1.47 rating fordi han får misbrugt ct-sidens swing fejl.
Og han spillede altså flere runder på T-Siden end på Ct-Siden
#39(Med 6 svar)
18. februar 2026 kl. 14:24
Bertelsen
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Guld Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16
Guld Sæsonkort Sæson 18
Og så ser vi endnu et eksempel på at du ikke fatter stats og ratings. Jeg er seriøst helt imponeret over hvor uintelligent og uvidende du er.

På Dust2, får han en 24.96% Swing, 157 adr og 100% KAST på CT siden, hvilket jo er fair nok, han vinder den CT side alene
Han får jo lige netop ikke så høj rating eller Swing igennem hele mappet. Jo den er høj, men han var også med længder banens bedste spiller på Dust2

Woxic, der kun får en 1.63 rating mod Staehr 2.74 er jo fordi Staehr har over dobbelt så høj Swing%, og næsten dobbelt ADR.

Soulfly vinder mappet? Altså det gjorde han ikke nej, han vinder vigtige runder ja, men derfor spillede han ikke så godt som Staehr gjorde. Det er ikke forsjov at Staehr er + 11 på Dust2, Soulfly er +4
Staehr næsten 8% Swing, Soulfly næsten 2%
Staehr 106 ADR, Soulfly 82 ADR
Staehr 71% KAST, Soulfly 75%
Hvis du gerne vil kigge udelukkende på CT-site ratings så kan vi også lige gøre det
Staehr + 17, Soulfly + 12
Staehr 25% Swing, Soulfly næsten 12%
Staehr 157 ADR, Soulfly 119 ADR
Begge 100% KAST.
I hvilken verden, spiller Staehr ikke bedre end Soulfly?

Det er vel også fair nok, at han får en samlet rating på 1.47, når han spiller så godt som han gør på CT siden?
#42(Med 5 svar)
18. februar 2026 kl. 14:29
Pingomania
Dust2 Major fantasy vinder
Nej det er ikke fair. Han spillede ikke engang halvdelen af kampen på ct-siden. Så hans rating kan aldrig blive så høj.

Sidst du kaldte mig uintelligent forklarede udknud hvorfor systemet er broken.
#45(Med 4 svar)
18. februar 2026 kl. 14:40
Bertelsen
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Guld Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16
Guld Sæsonkort Sæson 18
Nej, det gjorde han ikke. Han prøvede forklarede at man ikke kunne bruge et rating system (Rating 3.0), men det overrasker mig ikke, at du ikke kunne se forskel :-)

Du argumenter for at rating er forkert, men alle de stats der er objektive er Staehr stadig langt over Soulfly. Swing, ADR, K/D. Det eneste de var lige i, var KAST, hvor de begge er på 100%.

Udknud prøvede at forklare, at man ikke kan bruge den Rating 3.0 til noget, fordi Ner0 vælger hvilke stats der tæller mest, for at give en specifik rating. Selvom der ikke blev givet en rating her, ville Staehr jo stadig se bedre ud?
Dust2
Staehr er + 11 K/D, Soulfly er +4 K/D
Staehr næsten 8% Swing, Soulfly næsten 2%
Staehr 106 ADR, Soulfly 82 ADR
Staehr 71% KAST, Soulfly 75%
CT Siden
Staehr + 17, Soulfly + 12
Staehr 25% Swing, Soulfly næsten 12%
Staehr 157 ADR, Soulfly 119 ADR
Begge 100% KAST.

Jeg kan lige vise nogle flere stats hvor Staehr var bedre på Dust2
Opening K-D
Staehr 1-1, Soulfly 1-3
Multikills
Staehr 8, Soulfly 5
Flash Assist
Staehr 5, Soulfly 0

Derudover, hvis man følger Udknuds logik, burde ratings i fodbold heller ikke være en ting. Så jeg ved ikke hvor meget den logik rent faktisk holder
#51(Med 3 svar)
18. februar 2026 kl. 17:40
Pingomania
Dust2 Major fantasy vinder
Ja det er tydeligt at swing booster ratingen for meget ift hvad den skal.

Hvis du spiller en fodbold kamp hvor du er vild i 30 min men sygt dårligt I 45 min Har du så spillet en drømmekamp?

Det er et kæmpe hul i rating systemet
#52(Med 2 svar)
18. februar 2026 kl. 18:45
weKz
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019
Det sjovt som du altid kommer ud af dit skjul når Astralis taber, men i går hvor de slog Faze der havde du 0 kommentare igennem hele dagen. Det sku svært at tage dig seriøst min dreng
#56(Med 0 svar)
18. februar 2026 kl. 19:14
eyM
Og staehr har været et bund solid igennem hele turneringen, og igen i dag markant den bedste… men nej, den kan liiiiige drejes til at han har været lort 🤣
#57(Med 0 svar)
19. februar 2026 kl. 07:21
RasmusRoev
De mennesker har vi i hvert fald en mere af her på sitet :P
#63(Med 84 svar)
19. februar 2026 kl. 08:17
Pingomania
Dust2 Major fantasy vinder
Prøv at skriv det samme men erstat det med 56% af kampen som er t-siden og se om din sætning stadig giver mening
#74(Med 33 svar)
19. februar 2026 kl. 09:04
Bertelsen
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Guld Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16
Guld Sæsonkort Sæson 18
Forstår ikke hvad du prøver at komme frem til? Jeg siger ingen steder, at Staehr havde en god T side? Jeg siger at han havde en vanvittig god CT side, som gør at han får en overall god rating. Forstår ikke, at du har så svært ved simpel matematik
#79(Med 32 svar)
19. februar 2026 kl. 09:38
Pingomania
Dust2 Major fantasy vinder
Og så siger jeg til dig at tallene ikke passer.

Hvis DU spiller 24 t-runder og ender i 8-22 og en rating på 0.42 og nu skal spille 20 runder på ct siden.

Hvilken k/d skal du så ende i på ct siden for at få en samlede rating på 1.47?
#80(Med 31 svar)
19. februar 2026 kl. 09:41
Bertelsen
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Guld Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16
Guld Sæsonkort Sæson 18
Kommer jo an på meget mere end bare k/d? Men tydeligvis 30-11 :)
#82(Med 30 svar)
19. februar 2026 kl. 09:42
Pingomania
Dust2 Major fantasy vinder
Så du mener at et samlet plus på 7 kills er nok til en 1.47 score :-)

Soulfly og woxic er blevet snydt bigtime hehe
#83(Med 29 svar)
19. februar 2026 kl. 09:48
Bertelsen
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Guld Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16
Guld Sæsonkort Sæson 18
Det er jo ikke det jeg siger? Jeg siger lige netop, at det kommer an på meget mere end bare k/d
Soulfly har jo også god rating ift at han 'kun' er +8?
I går havde Makazze +7 og en rating på 1.21
KSCERATO + 10 og en rating på 1.14
Forstår ikke, at du har så svært ved at indse, at Staehr havde overall gode stats i gamet og han vandt utrolig mange runder, derfor en god rating.

Med din logik, så snyder Soufly vel også Makazze og KSCERATO?
#88(Med 28 svar)
19. februar 2026 kl. 09:53
Pingomania
Dust2 Major fantasy vinder
Du sagde og jeg citerer: Men tydeligvis 30-11 :)
- Som giver +7 kills samlet

De tabte begge maps og han rendte rundt med en 0.42 rating over halvdelen af tiden.

Hvorfor er det så svært for dig at se at swing systemet er broken?
#89(Med 27 svar)
19. februar 2026 kl. 09:56
Bertelsen
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Guld Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16
Guld Sæsonkort Sæson 18
Flot du vælger at citerer halvdelen af min sætning :-)

Swing systemet er broken? Altså hvis du synes det er broken, forstår du jo bare ikke matematik.
Det kan godt være, at Swing % tæller for meget ift samlet rating, men du kan ikke argumenterer for at Swing i sig selv er broken. Det er jo legit udregnet udfra hvor stor chance man har for at vinde i given situation. Men nu ved jeg heldigvis, at det bare er fordi du er uvidende, at du kommer med så absurt dumme takes
#91(Med 21 svar)
19. februar 2026 kl. 10:01
Pingomania
Dust2 Major fantasy vinder
Det er teori som ikke stemmer overens med praksis.

Vi er enige om at Astralis ikke engang var tæt på at vinde på nogen af mappene og alligevel får han en swing rate på dust som gør hans rating udødelig

I teorien kan han bare spille den halvleg og slukke skærmen i de 3 andre halvlege. Han ville stadig ende i 1.47 rating
#92(Med 9 svar)
19. februar 2026 kl. 10:03
Bertelsen
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Guld Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16
Guld Sæsonkort Sæson 18
Nej, det er vi ikke enige om. De var da tæt på at vinde Dust2 når den ender 11-13? Hvorfor hopper du væk fra dit argument om at Swing er broken? Er det fordi du indser at det ikke KAN være broken, når det bare er simpel matematik? :-)
#94(Med 8 svar)
19. februar 2026 kl. 10:08
Pingomania
Dust2 Major fantasy vinder
De var da ikke tæt på at vinde Dust2 :-)
Det var ikke engang tæt på overtid. Astralis havde lorte køb til sidst.

Jeg hopper da ikke væk fra mit argument?
#95(Med 7 svar)
19. februar 2026 kl. 10:09
Bertelsen
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Guld Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16
Guld Sæsonkort Sæson 18
Så kom med et valid argument for at Swing er broken, som statistik i sig selv. Ikke noget med at det betyder for meget for Rating 3.0. Hvorfor er Swing Broken?

Og jo, hvis man har 11 runder, så er man tæt på at vinde. De var endda ét kill fra at komme i overtid.
#104(Med 0 svar)
19. februar 2026 kl. 13:11
Pingomania
Dust2 Major fantasy vinder
At Staehr har et swing på 25% på dust2 ct side hvorefter de taber mappet på rimelig overbevisende stil burde være valid nok argument til dig.
De var spillet ud af brættet på t siden sorry to say. alt stats bakker det op.

woxic 9-2 mod staehr 5-11 i sidste half på dust2 fortæller ihvertfald en anden historie
#106(Med 5 svar)
19. februar 2026 kl. 13:41
Pingomania
Dust2 Major fantasy vinder
Desuden bliver swing ubrugeligt i det øjeblik du taber mappet da det bare er SANDSYNLIGHEDSREGNING.

Sandsynligheden for at vinde når du har tabt et map er = 0

Så hvorfor skal det påvirke din samlede rating ?

Hvis de insisterer på at beholde swing, så skal de reelt set give en straf til din rating på dit swing for at tabe et map og et plus på din rating for at vinde et map

K/D er hårde facts. Det er sværere at manipulere med end sandsynlighedsregning.
#110(Med 0 svar)
19. februar 2026 kl. 13:56
Bertelsen
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Guld Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16
Guld Sæsonkort Sæson 18
Må jo bare sige endnu engang, at du fremstår ENORMT udvidende. Jeg kan slet ikke forstå, hvordan du kan skrive de der ting, det giver ingen mening :-)

Det er jo derfor det hedder Swing ROUND. Det har intet med hele mappet at gøre. Man regner Swing round for én runde og derefter får man så en Round Swing % for hele mappet. Så du tager desværre fejl, igen :-)

Jeg siger heller ikke, at de ikke blev udspillet på t siden? Altså hvor har du overhovedet det fra, læser du med dine tænder eller hvad foregår der? Jeg skriver INTET om deres T side, jeg skriver kun at Staehr havde en god CT side

Hvis en fodbold kamp ender 4-5 og det er samme person der scorer alle 4 på taber holdet, fjerner vi så bare alle mål fra hans statistik, fordi de ikke alligevel var ligegyldigt eftersom det andet hold scorede 5 mål?

K/D er da nemt at manipulere? Hvad hvis man planter bomben, og 3 sek inden bomben springer, så skyder en CT alle 5 T spiller? Alle på T siden har fuld økonomi og det her sker i runde 11, så der er én runde tilbage af halvlegen. Så de 5 kills du får her er fuldstændig ligegyldige, fordi alle T spillerne har alligevel råd til at købe fuldt op i sidste runde.
#143(Med 3 svar)
20. februar 2026 kl. 09:18
Bertelsen
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Guld Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16
Guld Sæsonkort Sæson 18
Du har ikke planer om at svare mig på #110? :-) Kunne det eventuelt være fordi du har indset, at du ikke forstår hvordan Swing bliver udregnet og at du også indser at K/D måske ikke er så retvisende som du mener.

Men du er jo også kun 3000 rating, så vi kan selvfølgelig ikke forvente du forstår så meget cs relateret :-)
#144(Med 2 svar)
20. februar 2026 kl. 09:30
Pingomania
Dust2 Major fantasy vinder
Du sagde jo selv at man kan manipulere med k/d.
Eftersom en stor del af SWING er bygget på hvordan det går din k/d i en runde, så giver det ingen mening at diskutere det videre med dig.

Nu har jeg ikke 3000 rating men selv hvis jeg havde: Hvad har det relevans for min cs forståelse?

At spille cs handler i princippet om det fysiske. Altså hørelse, syn og reflekser.
Forståelsen af spillet kommer bagefter
#145(Med 0 svar)
20. februar 2026 kl. 09:42
Bertelsen
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Guld Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16
Guld Sæsonkort Sæson 18
Hvor meget rating har du så? Kan du evt sende din steam profil eller din faceit? Hvordan kan du sige, at forståelsen for spillet kommer efter hørelse, syn og reflekser? Forståelse for spillet er nok den vigtigste faktor. Derfor rigtig mange gode aimers ikke kan klare sig på højeste niveau, de forstår ikke spillet.

Ja, men du fatter jo ikke hvad jeg skriver? Du kan manipulere din k/d. Du kan ikke manipolere din swing. Du får kun positiv swing ved at skyde folk i runder du vinder. Men nej, du har ret, det giver ingen mening at diskutere med en, der rent faktisk forstår hvordan det er sat op, når du ikke selv forstår det.

Er det fordi du ser sig selv om unranked nu? Det er selvfølgelig heller ikke nemt, når man ikke kan vinde 10 games for at få rank :-)
csstats.gg/player/76561198027248191#/
#146(Med 0 svar)
20. februar 2026 kl. 10:09
eyM
“At spille cs handler I princippet om det fysiske. Altså hørelse, syn og reflekser. Forståelsen for spillet kommer bagefter”

HAHAHHAHAA. Altså what the actual fuck. Hvem fanden skriver sådan? 🤣
#101(Med 10 svar)
19. februar 2026 kl. 11:12
Mala
Du forstår dig virkelig ikke på statistik eller matematik, så lad nu være med at spille klog som du altid gør - du fremstår igen som idiot

Over 2 maps, har de spillet 44 runder.
20 på Overpass
24 på Dust2

20/44 = 0,45% spillet på overpass
24/44 = 0,55% spillet på dust2

0,45 * 0,85 = 0,3825
0,55 * 1,97 = 1,0835

Total rating = 0,3825 + 1,0835 = 1,466 - altså 1,47 rating :)
Så har jeg lært dig lidt om hvordan rating fungerer - og den direkte formel må du sgu selv dykke ned i og komme med eksempler, i stedet for at sige "swing" er broken, fordi du lige synes det :)
#102(Med 9 svar)
19. februar 2026 kl. 13:03
Pingomania
Dust2 Major fantasy vinder
Så du prøver at sige at dust2 vægter 0,55% som jeg går ud fra du mener 55% hvorimod overpass vægter 45% til den samlede rating?

Hvor kommer så 0,85 og 1,97 fra ?

Du glemmer også hvordan ct siden påvirker ratingen i din udregning.

Staehr har f.eks spillet færre ct runder end woxic.

Jo færre runder du spiller jo større udsving vil der være i din rating.

Staehr har været mere i kamp og er blevet belønnet på sin adr og swing hvorimod woxic bliver "straffet" for at være mindre i kamp. Han skyder færre men dør laaaangt mindre gange.

woxic var også god på 24 t runder hvorimod staehr var decideret dårlig.

det afspejles bare ikke i den samlede rating
#103(Med 7 svar)
19. februar 2026 kl. 13:10
Mala
Ja overpass vægter 45%, og dust2 vægter 55%, baseret på antal runder spillet?

- 0,85 og 1,97 er selvfølgelig Staehrs rating på hver map, det ved alle da, især når du har råbt om hans rating flere gange i denne tråd?

Jeg gider ikke indgå i nogen form for diskussion med dig, jeg gav bare bevis for hvordan ratings bliver udregnet over flere maps - Da du, ud fra kommentarerne ovenover, slet ikke forstår hvordan det fungerer :)

Jeg kan jo også se på din kommentar, hvor biased du er, hvilket giver mening, når du skriver sådan noget uintelligent noget. Staehr var bare MEGET bedre, i de runder han var god, som afspejler sig her. Sæt dig nu ind i tingene i stedet for at råbe højt.. Du fremstår igen som en kæmpe uvidende klovn

Hyg dig med dine skyklapper på
#105(Med 6 svar)
19. februar 2026 kl. 13:24
Pingomania
Dust2 Major fantasy vinder
Flot at du kan simpel matematik.
Nu er verdenen jo lidt mere avanceret end det.
Hyg dig med din abc viden
#107(Med 5 svar)
19. februar 2026 kl. 13:40
eyM
INGEN i hele verden er enige med dig, i en diskussion i en “sport” som du meget tydeligt ikke ved så meget om.
måske skulle du tage det som bare et lille hint.
#108(Med 4 svar)
19. februar 2026 kl. 13:41
Pingomania
Dust2 Major fantasy vinder
Nu er det jo bare de sædvanlige tosser der snakker herinde og ikke hele verdenen
#109(Med 3 svar)
19. februar 2026 kl. 13:51
eyM
Det ændrer ikke på, at ikke en eneste i verden har samme holdning som dig til staehr.
#111(Med 2 svar)
19. februar 2026 kl. 13:57
Bertelsen
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Guld Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16
Guld Sæsonkort Sæson 18
Ej men der er simpelthen 0% chance for, at han ikke bare sidder og ragebaiter os. Der er ingen chance, at nogen er så uintelligent som han udgiver sig for at være.
#112(Med 0 svar)
19. februar 2026 kl. 13:59
eyM
Altså det tænker jeg også ind imellem.. men så ser jeg tilbage på hans opslag om “orb”, “trades of entries hjælper ikke holdet” og egen “MRQ IQ” analyse af Astralis spillerne, og bliver så på ny chokeret.
#194(Med 0 svar)
22. februar 2026 kl. 08:35
Pingomania
Dust2 Major fantasy vinder
Der var jeg sgu lige ved at falde for dit ragebait igen :-)
#113(Med 0 svar)
19. februar 2026 kl. 15:00
Mala
"Staehr har f.eks spillet færre ct runder end woxic."
- Du siger det jo så pænt selv. Woxic havde flere muligheder for at spille godt, i form af at han havde flere runder som CT på 2 maps, hvor der blev domineret som CT.
- Og bare lige for at skære det ud, de havde 12 runder som CT og T hver, på Dust2 :)

Derudover kan du jo bare lave udregningen selv, ligesom jeg opdelte den på 2 maps, så opdeles den også for CT og T, i form af hvor mange runder man har spillet på hver side, hvilket jo er helt logisk?

Du sammenligner en riffler som tit går først på T-siden med en AWP'er? Du plejer da ellers at sige at det ikke kan sammenlignes, når det ikke taler i dit favør? Sjovt som tingene ændre sig, når det taler til din fordel hva? :)

Du ser sgu ret dum ud lige nu 🤡🤡
#93(Med 4 svar)
19. februar 2026 kl. 10:09
weKz
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019
Det fandt du simpelthen først ud af nu at han ikke fatter simpel cs? Det har stort set alle andre fundet ud af for flere måneder siden 😂 bare se nu, knægten påstår at Astralis aldrig var tæt på at vinde, trods de var foran 10-2😂
Han sidder og taler den 4 bedste spiller for hele turneringer ned, det er jo decideret bare at ragebait 😂
#96(Med 3 svar)
19. februar 2026 kl. 10:11
Bertelsen
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Guld Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16
Guld Sæsonkort Sæson 18
Nej nej, er godt klar over han ikke forstår cs. Nu er det matematik jeg har fundet ud af han ikke forstår. Han kan jo ikke engang komme med et valid argument for hvorfor Swing er broken :D
#97(Med 2 svar)
19. februar 2026 kl. 10:21
weKz
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019
Jeg var egentlig også stoppet med at kommentere på det opkast han altid lukker ud, men nogle gange så rammer han bare lige de rigtige knapper også kan man ikke holde kæft, men resultatet er det samme hver evig eneste gang, hvergang jeg får et svar fra ham, føler jeg at jeg mister hjerneceller 😂
#98(Med 0 svar)
19. februar 2026 kl. 10:23
Bertelsen
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Guld Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16
Guld Sæsonkort Sæson 18
Fuldstændig enig. Hver gang jeg har en længere diskussion med ham, siger jeg altid til mig selv at det var sidste gang. Men han er sku god til at ragebait, det må man give ham :-)
#99(Med 0 svar)
19. februar 2026 kl. 10:29
eyM
Ja vi taber altid alle diskussioner med ham…

Manden, som INGEN på det største cs site i landet nogensinde er enige med, har aldrig tabt en diskussion.
#147(Med 49 svar)
20. februar 2026 kl. 14:39
Kristja
Jeg kan desværre ikke svare dig i den anden tråd, den er vidst blevet for lang.

Vil du gerne have min fætters autograf eller hvad?

Det kan være du kan få en af hans trøjer med en lille signatur på! Du virker ret besat af ham.

Men du er jo selv gammel Elite sports udøver, så det er selvfølgelig klart, at du er imponeret af en der spiller i superligaen, det var nok din egen våde drøm.

Du synker selvfølgelig lavt ved at hive paradise hotel ud af hatten, men hvad kan man forvente af en manchild der er ude på dybt vand ;)
#148(Med 48 svar)
20. februar 2026 kl. 15:36
Pingomania
Dust2 Major fantasy vinder
Er superligaen en af dine 4 definitioner af en pauseklovn?

Kender jeg dig ret, så har han ikke engang fået debut endnu :-)

Det må du selv ligge og rodde med.
God fredag
#149(Med 0 svar)
20. februar 2026 kl. 16:27
eyM
Du har vundet alt mellem himmel og jord i fodbold.

Du har været head coach.

Du har en kone og 2 børn, men du har ikke en kone og 2 børn.

Du har over 30 års erfaring i et spil, der ikke er 30 år gammelt.

Det er fandme ikke for sjov med nogle af de ting, du får præsteret.
#150(Med 46 svar)
20. februar 2026 kl. 18:39
Kristja
Han spiller for FCM, der er sågar lavet flere artikler om han og interviews med ham, men du er velkommen til at gætte videre. Jeg har også forsøgt at forklare dig, at det er ret irrelevant for mig, da det jo ikke er mig der spiller. Jeg brugte ham som en valid kilde, og du begyndte at rulle rundt og skrige som et lille pattebarn.

Kender jeg dig ret, altså hvad er dog det for et reach, du kender mig da på ingen måde 😂

Du skaber dig virkelig som et voksent barn, og du køre rundt i øst og vest, og forholder dig egentlig slet ikke til det som var hele pointen angående din fejlagtigt sort hvid definition... Du laver den klassiske snakke uden om finten fordi du er så langt ude, at det er helt tragikomisk.

Jeg har forresten hørt at de søger en ny klovn i Cirkus Dannebrog, du er en stærk kandidat til posten! Skynd dig at få sendt en ansøgning afsted 🙋🏻‍♂️
#151(Med 45 svar)
20. februar 2026 kl. 20:44
Pingomania
Dust2 Major fantasy vinder
Gætte videre?

Jeg kunne ikke være ligeglad med dine fætter

Men jeg forstår ikke dit behov for at være i fokus hele tiden. tror at alle herinde nu har hørt at du har en fætter.
#152(Med 0 svar)
20. februar 2026 kl. 21:08
weKz
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019
Umuligt du er et normalt tænkende menneske, du må simpelhen være AI.
Nu siger jeg det også må de sku slette min kommentar igen efter, men du er jo vitterligt dum, ikke bare dum at høre på, men du er jo decideret lavt begavet, den måde du argumentere og udtaler dig på er jo på folkeskole niveau.
Jeg ægte flover mig på dine vegne, hver gang jeg læser en kommentar fra dig.
#153(Med 43 svar)
20. februar 2026 kl. 21:46
Kristja
Er du okay? Du skifter persona som vi andre skifter underbukser mate. Det er ikke mig der bragte min fætter på banen, det var dig eller en af dine andre personligheder måske.

Og nu er det altså ikke mig der har et behov for at være i fokus hele tiden, det er da dig der føre krig med halvdelen af sitet...

Jeg forklarede dig blot at den definition af Ragebait du så fint havde Copypastet, ikke var så simplificeret, og at wekz tydeligvis mente det i en anden kontekst. Der var igen dig, der begyndte at lege Kong gulerod og skabe dig som et lille pattebarn med dit passiv aggressiv bullshit I stedet for at føre en sagelig debat og måske, bare MÅSKE lærer at anerkende at man nogle gange tager fejl, og derved bare lære lidt nyt. Men ak nej, og deraf min kommentar til at du var uden for pædagogisk rækkevidde, hvor jeg kan krydse dig af i samtlige kategorier af den definition.

Det var det der med selvindsigt vi talte om. Man giver dig tilbage af samme skuffe i form af den måde du skriver og tiltaler på, og straks tuder du.

Men hey vi stopper den bare her. Det her er simpelthen spild af min tid, det føre jo ikke til nogen positiv udvikling alligevel. Du vil bare være Rasmus modsat og opføre dig som en manchild.
#154(Med 42 svar)
21. februar 2026 kl. 02:41
Pingomania
Dust2 Major fantasy vinder
Dejligt at du endelig stopper :-)
Troede ikke at der var en sluk knap på dig..

Du skulle måske se vild med dans med fætter?
#155(Med 2 svar)
21. februar 2026 kl. 07:32
weKz
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019
Wow hvor er du pinlig 😂
#157(Med 1 svar)
21. februar 2026 kl. 10:59
Pingomania
Dust2 Major fantasy vinder
Du er virkelig god til at supplere fætter og omvendt:-)

Er i bedste venner eller familie?
#166(Med 0 svar)
21. februar 2026 kl. 11:41
weKz
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019
Prøv igen. Dit ragebait niveau er virkelig dalene.
#156(Med 37 svar)
21. februar 2026 kl. 09:29
eyM
Du kan jo bare be’ om en autograf. Du behøver ikke være så underlig.
#158(Med 36 svar)
21. februar 2026 kl. 11:02
Pingomania
Dust2 Major fantasy vinder
En autograf hahaha :-)

Fætter har 4 definitioner på alt :-)
Vi ved ikke engang om personen er opdigtet, maskot, fysisk træner eller bare ungdomsspiller.
#159(Med 16 svar)
21. februar 2026 kl. 11:14
eyM
Altså lidt som dig?

Utallige trofæer, head coach, 2 børn og en kone, men alligevel ingen børn og en kone, 30 års erfaring i et spil, der ikke er 30 år gammelt, opdigtede og skiftende definitioner…
#164(Med 15 svar)
21. februar 2026 kl. 11:38
Pingomania
Dust2 Major fantasy vinder
Det er desværre for dig faktuelt forkert..
#168(Med 13 svar)
21. februar 2026 kl. 12:12
eyM
Så du har ikke skrevet de ting, jeg nævner her?
#169(Med 12 svar)
21. februar 2026 kl. 12:52
Kristja
Jeg er slet ikke i tvivl længere. Det skriger langt væk af dissociative identitetsforstyrrelse. Det er åbenlyst flere forskelle identitet vi har med at gøre her.
#172(Med 11 svar)
21. februar 2026 kl. 15:45
Pingomania
Dust2 Major fantasy vinder
Hopper stadig ikke på dit ragebait fætter fup
#173(Med 9 svar)
21. februar 2026 kl. 16:24
Kristja
Jamen så undersøg det da selv din klovn.
#176(Med 8 svar)
21. februar 2026 kl. 17:18
Pingomania
Dust2 Major fantasy vinder
Undersøge hvad fætter fup?

Jeg vil hellere høre hvad dit forhold er til weekz og eym?
Jeg blander mig ikke i folks seksualitet men i virker ret tætte.

I Støtter ihvertfald hinanden i tykt og tyndt
#186(Med 1 svar)
21. februar 2026 kl. 20:11
Kristja
Så snakker vi uden om igen. Du er sgu en klovn smh.
#188(Med 0 svar)
21. februar 2026 kl. 22:58
Pingomania
Dust2 Major fantasy vinder
Det er fint Bozo
#189(Med 0 svar)
21. februar 2026 kl. 23:02
eyM
🤣🤣🤣
#192(Med 4 svar)
22. februar 2026 kl. 07:40
weKz
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019
Det er så tydeligt på den måde du skriver og formulere dig på, at der sidder i lille usikker teenager bag skærmen 😂
#193(Med 3 svar)
22. februar 2026 kl. 08:26
Pingomania
Dust2 Major fantasy vinder
Nu har du, eym og fætter fup skrevet en masse til mig.

Ved du hvorfor at jeg svarer fætter fup mest, dig engang imellem og eym stort set aldrig.

Eym fatter ikke noget. Jeg gider ikke diskutere med børn.
Du er en halv-hjerne og forstår kun beskeder halvdelen af gangene.

Fætter fup er så egocentreret at han kun hører sig selv, men han forstår trods alt beskederne. Om end han er en super dårlig formidler.
#195(Med 0 svar)
22. februar 2026 kl. 09:26
weKz
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019
Den besked du skrev der, er jo vitterligt det som alle herinde fortæller dig, det derfor folk griner så meget af dig, du er pisse underlig og uoriginal.
Udover det er du også ufattelig delusional

Hvis dem/os der har de her samtaler med dig, ikke svarede dig, så havde du aldrig haft samtaler herinde jo, jeg har lagt mærke til at de gange du så endelig prøver at være normal og stille et spørgsmål eller komme med en normal kommentar, så ignorere folk dig jo, der er ingen der gider fordi man automatisk forventer at du begynder at skabe dig, hvis de endelig interagere med dig.

Btw jeg aner ikke hvem du hentyder til når du skriver fætter fup
#196(Med 1 svar)
22. februar 2026 kl. 10:06
eyM
ELLER!
måske er det fordi, du bare generelt fordufter, når du får sagt noget vrøvl.

Meget belejligt som oppe over, hvor du skriver “det er faktuelt forkert” at du har sagt de ting, jeg skriver…

Og du tør ikke svare, fordi du ved, jeg bare har links klar 🤣
#197(Med 0 svar)
22. februar 2026 kl. 14:01
Pingomania
Dust2 Major fantasy vinder
Endelig link. Så kan du jo se at du er forkert
#175(Med 0 svar)
21. februar 2026 kl. 16:31
eyM
Sjovt som du ikke svarer ovenfor nu? Jeg håber inderligt, du siger, du aldrig har sagt det. Så jeg kan linke til det hele.
#171(Med 0 svar)
21. februar 2026 kl. 15:24
eyM
??? Har du ikke sagt det?
#161(Med 18 svar)
21. februar 2026 kl. 11:31
Kristja
Jeg vil med glæde fortælle dig hvem min fætter er, så snart du kommer med et belæg på dine påstande om dine store bedrifter inden for elite Sport, dine pokaler og dine sejr. Vi kan lave en fair byttehandel!

Modsat dig, så er jeg jo ikke en lystløgner og kan faktisk bevise min påstand 🙌🏻
#162(Med 17 svar)
21. februar 2026 kl. 11:36
Pingomania
Dust2 Major fantasy vinder
Hvilken af dine 4 definationer af "påstand" bruger du så her..

Måske du kan få hjælp af din bff her
#163(Med 16 svar)
21. februar 2026 kl. 11:38
Kristja
Stop nu med at debattere som et lille barn. Du skaber dig så meget altså 😂
#165(Med 15 svar)
21. februar 2026 kl. 11:41
Pingomania
Dust2 Major fantasy vinder
Du startede selv og selvom jeg sagde stop, blev du ved.

Og nu kan du ikke tage at du får igen. For det er tydeligvis det eneste sprog du forstår.

Nu regner jeg med at du har forstået at holde det på et sobert plan fremover :')
#167(Med 14 svar)
21. februar 2026 kl. 12:09
Kristja
Du giver jo ikke igen? Du er jo komplet retarderet at høre på. Det eneste du kan skrive er "4 definitionener" " din fætter"

Du klovner jo bare rundt i det hele, igen du er vitterligt en manchild. Du har intet comeback, du kan ikke argumentere for din sag fordi du er så forkert på den, så nu laver du uhh spejl, eller forsøger ihærdigt at være Kong gulerod ved at nævne min fætter i håbet om, at man glemmer hvad det hele faktisk handlede om.

Søg noget hjælp seriøst.
#170(Med 13 svar)
21. februar 2026 kl. 14:56
Pingomania
Dust2 Major fantasy vinder
Tænkte nok at du ikke forstod budskabet fætter guf..

Utroligt at din mor ikke har lært dig noget om gode manerer og hvis du tror at jeg hopper på dit ragebait så tager du fejl hahaha
#174(Med 12 svar)
21. februar 2026 kl. 16:29
Kristja
"hopper på dit ragebait" Okay så nu anerkender du "min hjemme defination" af ragebait. Det var sgu et stort skridt i den rigtige retning.

Der var nu ikke meget ragebait over det jeg skrev fra min side af, jeg er dybt seriøst.

Du kan jo ikke engang selv finde rundt i hvad du mener, synes, har opnået, dine forskellige historier osv osv osv.

Min mor har lært mig, at jeg skal behandle andre som de behandler mig, så kan du jo tænke lidt over det.

Jeg kan høre om du kan få en autograf fra hele familien, du virker til at være ret interesseret i hele mit stamtræ <3
Hvor mange eksemplarer skal du/i bruge?
#177(Med 11 svar)
21. februar 2026 kl. 17:21
Pingomania
Dust2 Major fantasy vinder
Ragebait!

Inkluderer en autograf også fra eym og weekz?

#indavl
#178(Med 7 svar)
21. februar 2026 kl. 17:24
weKz
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019
Send din Steam, så skal jeg nok sign den.
Hvis du tør 😉
#179(Med 6 svar)
21. februar 2026 kl. 17:40
Pingomania
Dust2 Major fantasy vinder
Første sobert svar fra dig i 2026 :-)

Jeg er stolt
#180(Med 2 svar)
21. februar 2026 kl. 17:45
Bertelsen
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Guld Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16
Guld Sæsonkort Sæson 18
Du mangler stadig at svare på #145
#183(Med 1 svar)
21. februar 2026 kl. 19:19
Pingomania
Dust2 Major fantasy vinder
Jeg mangler ikke at svare på #145.

Det er dig der håber på et svar.

Swing handler om hvilken aktion du gør I runden. Dvs er i 3v5 og du skyder 2 terrorist og defuser bomben så.får du er plus swing. (Hltv eksempel)

Du mener at man kan manipulere med kills, så vi har stadig ikke mere at diskutere.

Vil du seriøst have at jeg skal svare dig på den anden del?
Hvem tror du har højest rating? Den blinde der har forståelsen eller den seende som mangler noget forståelse.

Jeg skal spørge personen hvis jeg møder ham om han ser sig selv som unranked.
#185(Med 0 svar)
21. februar 2026 kl. 19:53
eyM
#168 til gengæld..
#181(Med 2 svar)
21. februar 2026 kl. 17:53
weKz
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019
Første besked hvor du ikke har fået dig selv til at ligne en idiot i 2026 :-)
Jeg er stolt
#182(Med 1 svar)
21. februar 2026 kl. 19:04
Pingomania
Dust2 Major fantasy vinder
Så fik du lige pyntet på sandheden igen.

Er du seriøst i familie med fætter fup?

Samme BS i begge lukker ud
#184(Med 0 svar)
21. februar 2026 kl. 19:25
weKz
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019
Svagt ragebait endnu engang
#187(Med 2 svar)
21. februar 2026 kl. 20:16
Kristja
Du snakker jo bare uden om igen og igen fordi du er så langt ude 😂

Hvad er det helt præcist du mener med fætter fup?

Jeg har sagt jeg deler gerne lidt personlige informationer med dig, så længe vi deler begge veje. Vi mig bevis for dine elite sports præstationer, dit landshold af tidligere holdkammerat og hvad du nu ellers få løget om, så skal jeg med glæde sende dig en dm med informationer den anden vej.

Men du er jo en lystløgner, og et lille barn i en voksen mands krop, så du har selvfølgelig ikke opnået de ting du påstår.

Jeg har sgu lidt ondt af dig efterhånden 🤗
#190(Med 1 svar)
21. februar 2026 kl. 23:04
Pingomania
Dust2 Major fantasy vinder
Det fortæller jeg dig den dag du lærer at have gode manerer fætter fup
#191(Med 0 svar)
22. februar 2026 kl. 02:53
Kristja
Du er sgu en fjollet fyr
#160(Med 0 svar)
21. februar 2026 kl. 11:26
Kristja
Godt du selv kan påpege at du er besat af min fætter, som du igen selv lige nævner. Der er altid hjælp at hente i psykiatrien 🤗
#9(Med 0 svar)
18. februar 2026 kl. 12:54
DOMINA7HOR
Vinder af Top 20-prediction på Dust2.dk
Synd jabbi ikke lige kører den der 1v5 clutch hjem. Men ser man bort fra det, så gør de det altså heller ikke nemt for dem selv nogle gange.

Det koster i de tætte runder på Overpass. Den 2v2 de taber i 16. runde, hvor MAJ3R roterer og vader direkte ind på A, var rigtig skidt. Og så var den 3v5 de smider i runde 20, hvor de ellers starter dejligt aggressivt ud, heller ikke god. Der er nogle dyrebare fejl hist og her, som der skal rettes op på.

Omvendt, når det hele så bare spiller, som CT på Dust2, så er de altså virkelig gode. Det hjælper lige lidt når børnefejlene og dårlige reads/timing koster dem på T-siden.
#10(Med 5 svar)
18. februar 2026 kl. 12:54
mamas
kmi Astralis <3
Det er blevet en kæmpe fornøjelse at se Astralis spille igen! Til trods for de stadig taber en del dumme runder, så nyder jeg at se dem spille
#16(Med 4 svar)
18. februar 2026 kl. 13:01
SlotsØl
Går ikke længe til de ligner de gamle hold hvis de forsat spiller sådan her. Så varer din glæde ikke længe.

Jeg ser forbedringer, men bund niveauet er forsat alt for lavt. Det krakelere
#17(Med 3 svar)
18. februar 2026 kl. 13:03
mamas
Bundniveauet burde jo blive bedre og bedre jo mere de spiller sammen, så det er jeg ikke så bange for
#26(Med 2 svar)
18. februar 2026 kl. 13:35
eyM
Her ligner det dog, bundniveauet nåede et nyt low.

Ryu og phzy helt skrald og en smidt 10-2 føring med kun 1 T runde.
#34(Med 1 svar)
18. februar 2026 kl. 14:03
mamas
Ja det ser ikke godt ud, i sær Ryu rammer all time low.
Men at spille lige op med Pari, Spirit og Aurora på Dust2, må alligevel ses som værende ganske fint ift. hvis man kigger på tidligere
#46(Med 0 svar)
18. februar 2026 kl. 14:49
eyM
Ja der er jeg helt enig! Fedt at se dem slå Faze også.. og de kunne også sagtens vinde denne, hvis hele holdet lige leverede lidt mere.
#12(Med 0 svar)
18. februar 2026 kl. 12:54
mad0
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Dust2 Major fantasy vinder
Guld Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16
Guld Sæsonkort Sæson 17
Guld Sæsonkort Sæson 18
Kom igen :(

Staehr er stadig for vild
#14(Med 0 svar)
18. februar 2026 kl. 12:54
Unifite
Sådan går det når man stadig ikke har strats for T-siderne i CS2, og Hooxi ikke har Monesy og Niko til at klare ærterne i ægte Karrigan: "GO KILL"-strat.
#22(Med 0 svar)
18. februar 2026 kl. 13:31
bimse
Av for den Ryu og Phzy, det var ikke kønt i dag. Op på hesten og videre til næste turnering. Det havde ellers pyntet med en playoffs her.
#25(Med 0 svar)
18. februar 2026 kl. 13:34
tinzuldateN
Også lige kampen hvor woxic, som har spillet som en pose nødder det sidste lange stykke tid, lige rammer et crazy niveau på den OP 😴
#47(Med 0 svar)
18. februar 2026 kl. 15:34
Din_Djarin
Hvor er danmarks CS talent blevet af
#49(Med 1 svar)
18. februar 2026 kl. 16:47
Unlucky-Luke
Staehr er bare bund solid.... 4 bedste spiller i turneringen. Han bliver ved med at levere på det hold hvor han har skiftet rolle 20 gange og haft 30 forskellige teammates på et par år xD
#50(Med 0 svar)
18. februar 2026 kl. 17:19
eyM
Det er seriøst vildt!

Kastet rundt til fordel for alle andre igennem de første år. Det er dælme sent at finde ud af, man måske skulle cater lidt mere til ham.
Snakker de vrøvl på internettet? Har de behov for dit indspark? Login eller opret en bruger for at kunne kommentere.