phzy og ryu er de nyeste medlemmer af Astralis.

Officielt: Astralis henter ryu og phzy

Danmarks bedste hold har bekræftet tilføjelserne af ryu og phzy.

Ventetiden er endelig ovre.

Efter flere uger fyldt med rygter og spekulationer kan Astralis nemlig bekræfte, at ryu og phzy er blevet hentet ind i varmen forud for 2026-sæsonen.

Litaueren og svenskeren kommer til erstatte henholdsvis Magisk og device, der efter majoren i Budapest ikke længere var en del af holdets fremtid.

Den sidstnævnte spiller har taget skiftet til 100 Thieves, mens Magisk i øjeblikket står uden at mandskab, ligesom han heller ikke er blevet rygtet nogle steder.

Astralis' nye AWP'er, 23-årige phzy, kommer direkte fra danskerholdet 9INE, hvor han spillede sammen med kraghen og raalz i blot en måneds tid.

Holdets nye anker, ryu, er blevet hentet i Monte, hvor den 21-årige rifler har imponeret med en høj rating i diverse online-turneringer.

Astralis skifter til engelsk med de to nye indkøb.

De to nye Astralis-spillere får deres debut inden længe, da mandskabet spiller med i BLAST Bounty Season 1, der bliver skudt i gang den 12. januar.

Astralis er nu:

  • Danmark HooXi

  • Danmark Staehr

  • Danmark jabbi

  • Sverige phzy

  • ryu

  • Danmark ruggah (Coach)

#1(Med 1 svar)
8. januar 2026 kl. 16:10
Djoerup
Det føltes så forkert at der er 2 udlændinge på Astralis’ holdkort
#17(Med 0 svar)
8. januar 2026 kl. 17:04
Smackyy
Synes det giver lidt en vibe som dengang de havde dennis med som standin. Det gik jo meget godt. Den danske cs stil er outdated, det her kommer til at give en helt anden dynamik i deres spil. Det er JEG ret sikker på :)
#2(Med 0 svar)
8. januar 2026 kl. 16:10
Tjange
Phzy er vel et meget godt køb, man havde håbet på FUT gutterne fremfor ryu, men lad os se hvad det kan.
#3(Med 0 svar)
8. januar 2026 kl. 16:12
oncetheworst
Det kan vist blive en hund eller en kat!
#4(Med 49 svar)
8. januar 2026 kl. 16:15
Hunt
"building the team with a long-term perspective, while still delivering results in the short term"

Yes, godt med buzzwords der modsiger hinanden!
#9(Med 48 svar)
8. januar 2026 kl. 16:25
JakobHelms
Jeg synes faktisk ikke det er særligt selvmodsigende at sige, at man bygger noget med en langsigtet plan, men at man samtidig ikke ofrer resultaterne på den korte, for at fuldføre den vision. I virkeligheden betyder det vel også bare at de lige nu forsøger at holde fast i VRS-point og invitationer på den korte bane, og at de på den lange bane kan lave flere udskiftninger og komme tættere på den nye vision for holdet - hvilket vel sådan set heller ikke er modstridende?
#13(Med 47 svar)
8. januar 2026 kl. 16:44
Hunt
Man kan godt dreje det til at lyde ok, men helt lavpraktisk modsiger han sig selv.

Det er nok mest en overall ide om Jonas, at han fik kørt NIP i sænk, køber Astralis med ideen om at forblive dansk, kontra at sælge til flere penge til fx Saudi. Men nu står vi med færre penge og også et internationalt roster.

Så min tiltro til Jonas ved hvad han laver, er meget lav. Han skal bevise en del med Astralis før han får vaske NIP af sig.
#15(Med 44 svar)
8. januar 2026 kl. 16:51
bimse
Synes da han får hentet nogle fornuftige spillere på et trængt budget. De prøvede jo hos FUT :)
#18(Med 43 svar)
8. januar 2026 kl. 17:13
Hunt
FUT er for dyrt, og synes ikke ryu og phzy er bedre end de danske alternativer. Eller i hvert fald ikke så meget bedre, at jeg synes det giver mening at gå internationalt ift hvad man mister af identitet og dårligere comms.
#19(Med 39 svar)
8. januar 2026 kl. 17:15
fremilyset
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Ja det er skidt at være internationalt, når man kigger på top30 i cs.....
#22(Med 38 svar)
8. januar 2026 kl. 17:46
Hunt
Hvis man har førstevalg som fx Vitality er det jo super fedt, men når man er GL, Heroic eller nu Astralis og skal vælge som nummer 8-9-10 stykker og ens valgmuligheder ikke er bedre eller minimalt bedre end hvad man kan hente nationalt. Så synes jeg det er en dum ide.
#34(Med 37 svar)
8. januar 2026 kl. 21:41
fremilyset
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Sjove argumenter du kommer med. Det virker til du bare skrive ud fra et memo.
Du snakker som om fakta er trukket ud af bagenden.
Men hvis du bare gad undersøge lidt, vil du se at vitality kravlede op på ranking og blev stabile, da de gik væk fra et rent fransk hold.
Førstevalg....
#36(Med 36 svar)
8. januar 2026 kl. 21:45
Hunt
Altså hvis vi nu antager der kommer et nyt helt vildt godt talent i tier 2 som tier 1 hold i toppen gerne vil hente, tror du så det bliver et tophold som vitality, falcons, mouz, g2 eller navi der får hentet ham? Eller tænker du hold som Astralis, GL eller Heroic bliver valgt?

Det er vildt at flere herinde slet ikke kan forstå eller er så delulu at de tror astralis har så mange fede muligheder som internationalt hold. Det sekund ryu gør det godt i næste sæson og g2 mangler en spiller, så smutter han med det samme. Ligesom vi ser i Heroic eller GL pt.
#38(Med 35 svar)
8. januar 2026 kl. 23:50
Kristja
Med den logik er der jo ikke nogen af de hold du nævner, der nogensinde var endt hvor de er nu. De fleste er jo gået væk fra nationalt cs, og som frem skriver, så var Vitality jo ikke tæt på at være nr 1 i verden fast da de var fuld fransk. Det samme kan siges om flere andre hold. Kig på Furia der nu ligger godt med. De fik da hentet molody trods de sejlede fuldstændig før.

Hvis et ungt talent vil have sine positioner, og være stjernen af showet, så er det sgu nok heller ikke Vitality de tager til anyways, de står ikke ligefrem og skal skifte ud.
#39(Med 4 svar)
9. januar 2026 kl. 00:18
Hunt
Well nu hjælper det at have de penge som vitality har og at de har zywoo som trækplaster.

Begge to ting som Astralis på ingen måde har.
#62(Med 3 svar)
10. januar 2026 kl. 00:30
Kristja
Ja det er da klart at man skal have penge for at handle og for at lave lukrative kontrakter, og klart fedt at have zywoo som teammate. Men det var jo ikke det der skrev før.

Astralis navnet er efterhånden ikke meget værd imo, så jeg gad sgu nok heller ikke spille for dem. Men det kunne også være fedt, at komme og være med til at vende skuden. Det er trodsalt ikke samme fjolser der sidder i ledelsen længere.
#63(Med 2 svar)
10. januar 2026 kl. 00:37
Hunt
Det er jo bare at uddybe hvorfor jeg mener at det er dum at astralis går internationalt, når deres muligheder/hylde af spillere de kan hente, ikke er fra toppen alligevel. Blandt andet af de grunde jeg nævner over.

De kan sagtens finde spillere på anden hylde der kan spille med omkring 15-25 ish, men det vil jeg mene du også fint kan med et dansk hold.

Jeg ville sige fair nok hvis astralis kunne hente gode nok internationale spillere til at få dem godt op og fast i top 10. Så ville det være fair nok. Men det er jo ikke ligefrem tilfældet.
#75(Med 0 svar)
10. januar 2026 kl. 17:49
Kristja
Ret beset er der bare ikke gode nok danskere i T2, som de kan hente. Derfor giver det fint mening for dem, at udforske det internationale marked. Hvem ved måske kan de lave lidt penge på at sælge nogle spillere. Og i mellemtiden kan de danske spillere højne deres niveau.

Om der kan laves penge på phzy eller ryu må tiden jo vise.

Der er immervæk bare INGEN gode awp talenter der kan spille T1 i DK pt.
#76(Med 0 svar)
10. januar 2026 kl. 18:53
weKz
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019
Hvor mange mennesker tror du troede molodoy ville være så god som han er, da Furia hentede ham?
Samme med donk, da han kom til Spirit der var han heller ikke det største navn, han havde spillet rigtigt godt i t3, men tror ikke folk regnede med han i løbet af et par år ville være verdens bedste.
Pointen er bare at, selvom det ikke på papiret er fra øverste hylde, kan de godt ende med at præstere fra øverste hylde.
#40(Med 29 svar)
9. januar 2026 kl. 06:19
fremilyset
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Tak - det er åbenbart svært at forstå tingene, når man hader noget så inderligt.
#43(Med 28 svar)
9. januar 2026 kl. 12:46
Hunt
Astralis har jo på ingen måde de trækplastre som vitality havde og har..

Langt flere penge og verdens bedste spiller.

Astralis har? En org det måske er semi fattig og ikke har det bedste ry i cs de sidste 6 år...
#47(Med 27 svar)
9. januar 2026 kl. 17:02
fremilyset
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Du har ret
Du har altid ret
Livet er for kort til både dig og astralis, så jeg må vælge en af tingene fra.
#48(Med 26 svar)
9. januar 2026 kl. 17:36
Hunt
Forklar gerne hvordan Astralis skulle have samme tiltræksningskraft som fx g2, navi eller vitality?
#49(Med 14 svar)
9. januar 2026 kl. 17:37
weKz
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019
Jeg ved ikke hvorfor du tror navi og g2 har særlig stor tiltrækningskraft 🤣
#50(Med 13 svar)
9. januar 2026 kl. 21:09
Hunt
Det er nogle af de største org i verden, de er med i top 4-8 ish og har invites til alle turneringer.

Ved ikke om det tæller lidt?

Hvorfor skulle en spiller nogensinde vælge astralis over g2 eller vitality.

Vil du helst spille under saw/blade eller ruggah?
#51(Med 12 svar)
9. januar 2026 kl. 21:45
weKz
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019
Hvis jeg spillede i Astralis og det gik godt der og der var klar fremgang, hvorfor skulle man så nogensinde skifte til et hold som navi eller g2?
Hvis det er sådan nogle to kæmpe orgs hvorfor render de så rundt med de spillere de gør? De burde da bare kunne tage hvad de vil have, alle vil jo spille for dem bare fordi de er store orgs lyder det som om?
Astralis er heller ikke en lille org skal du også huske, det er stadigvæk den org flest mennesker uden for esport nok kender.
#52(Med 11 svar)
9. januar 2026 kl. 21:46
Hunt
Du skal godt nok være en dansk fanboy der vil noget hvis du som ikke dansker ville vælge astralis over fx g2 eller navi.

Du er jo helt lost.. hvis ryu have fået et tilbud fra navi også, så var han 110% endt i navi i stedet. Det er sikker major, sikker alle events, bedre træner og bedre medspillere.
#53(Med 10 svar)
9. januar 2026 kl. 21:52
weKz
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019
Det er fint du prøver at ændre retning til “nu her” men hele din påstand begyndte med at Astralis ville være det hold som de store orgs (i følge dig navi og g2) altid ville kunne tage spillere fra og det passer jo bare ikke, så simpelt er det, at du så nu har behov for at ændre retning i forhold til din første mening med kommentaren, det er jo hvad det er.

Astralis kan sagtens spille sig i akkurat samme position som de to hold.
Du snakker som om navi og g2 er proppet med stjerner, begge hold stinker.
#54(Med 9 svar)
9. januar 2026 kl. 22:03
Hunt
Det passer og det holder jeg stadig på.

Bare se på GL og Heroic, Astralis ender sammen med dem mellem 10 og 20, og som academy til de store hold.
#55(Med 8 svar)
9. januar 2026 kl. 22:11
weKz
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019
Rent logisk passer det ikke.

Det handler ikke om hvor de ender, det handler om hvilke mennesker de har bag dem og hvilke midler de har til at beholde dem. Astralis har altid været et hold der skulle vinde, hvor Heroic og gl nærmest altid blot udvikler med henblik på videresalg.
Det er fuldstændig useriøst at sidde og sammenligne Astralis med Heroic og GL.
Det er jeg sikker på at selv du inderst inde godt ved.
#56(Med 7 svar)
9. januar 2026 kl. 22:15
Hunt
Det er jo bare endnu flere gode argumenter for at vælge astralis fra, det er Jonas der kørte NIP i sænk, der mangler lidt løn hist og her, du har ruggah bag dig som legit er lort, kontra en saw eller blade.

Der er jo ikke en god grund til at vælge i første omgang eller blive i et org som astralis, hvad nu hvis man får brovid?

Du er legit så delulu fanboy at høre på, hvis du er sur over jeg sætter astralis ned sammen med gl og heroic i fødekæden, hvordan kan du nogensinde i 2026 putte dem sammen med navi og g2.
#57(Med 6 svar)
9. januar 2026 kl. 22:20
weKz
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019
Jeg troede lige man måske kunne have en normal samtale med dit, uden du skulle komme med dit “16årgamer” diss “åh din fanboy”
Hvor i al verden har jeg skrevet jeg er sur over noget af det du har skrevet? Du er vitterligt ægte mærkelig.

Du ulidelig at have samtaler med når du kommer med pointer som du inderst inde godt ved der ikke er hold i, det er som om du nu bare prøver at redde lidt værdighed.
#58(Med 5 svar)
9. januar 2026 kl. 22:33
Hunt
Fordi din holdning og mening er så langt ude og din forståelse af astralis vs andre hold, er totalt lost. Du er ikke til at tale til nogen form for selvindsigt her.
#59(Med 4 svar)
9. januar 2026 kl. 23:40
weKz
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019
Okay alligevel utroligt det kommer fra dig. Men jeg respektere det, vi kan ikke alle se logiks på tingene, du lever jo i en “hvad nu hvis” verden og det er sku heller ikke til at snakke med.
Forsæt din gætteleg med en anden.
#60(Med 3 svar)
9. januar 2026 kl. 23:43
Hunt
Du gætter på helt urealitiske ting, jeg prøver blot at fortælle dig hvordan virkeligheden er, uden for din lille bobble af astralis fanboy verden.
#61(Med 2 svar)
10. januar 2026 kl. 00:29
weKz
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019
Du får ret jeg får fred, det sådan jeg har erfaret med mig at man nemmest får kællinger til at stoppe og det må man godt nok sige du er. 😂
#64(Med 1 svar)
10. januar 2026 kl. 00:39
Hunt
Det har intet med fred at gøre, du sejler så hårdt det er vildt at se på...

At du tror en god spiller ville vælge astralis over navi eller hvis de kun havde tilbud, kom til astralis, at den spiller så ville sige nej til navi.. Amen du er jo helt lost..
#65(Med 0 svar)
10. januar 2026 kl. 05:52
weKz
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019
Jeps! Det er jo det samme hvergang herinde, deler man ikke samme holdninger som dig, så sejler man helt vildt, giver man dig igen, så er man en fanboy og hvis man kommer med modargumenterer, så finder du på en helt tredje ting, samme gamle melodi hvergang med dig herinde.
Nu snakker du så endnu engang om noget som selve samtalen ikke engang startede ud med at handle om, det er så grotesk pinligt at følge dine debatter nogle gange, og endnu mere pinligt at være en del af dem. Du er sku usikker på et helt nyt plan.
#66(Med 10 svar)
10. januar 2026 kl. 09:10
fremilyset
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Jeg ved snart ikke hvad der gemmer sig under din profil, men mental virker det meget som en sur gammel mand. Hyg dig med din dagsorden, tror jeg springer over den form for negativitet og sindssyge trang til at have ret.

Husk livet er andet end Astralis og selvom du nok ikke forstår det, så giver du dem max eksponering helt gratis :)
#67(Med 9 svar)
10. januar 2026 kl. 14:33
Hunt
Jeg sprøg dig helt stille og roligt om at forklare hvorfor du mener noget, fordi jeg ikke kan se ideen i det.

Det kan du ikke, det er også fair nok :)
#68(Med 6 svar)
10. januar 2026 kl. 14:46
Bertelsen
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Guld Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16
Guld Sæsonkort Sæson 18
Problemet er jo, at når folk forklarer hvorfor de mener noget, så fortsætter du med at modargumentere det :)
#69(Med 5 svar)
10. januar 2026 kl. 14:53
Hunt
wekz argumenter er så dårlige at det kan du ikke mene seriøst og fremilyser har intet forklaret overhovedet.
#70(Med 4 svar)
10. januar 2026 kl. 15:00
Bertelsen
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Guld Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16
Guld Sæsonkort Sæson 18
Og de synes du argumenterer dårligt? Altså min pointe er bare, at du ikke vil lade det ligge. Så der er ingen grund til at argumentere med dig, fordi man kan aldrig få dig til at indse du tager fejl. Der er mange der er på samme måde, det er ikke kun dig bare lige for info
#71(Med 3 svar)
10. januar 2026 kl. 15:01
Hunt
Det kan man sagtens, men lige her snakker vi om jeg står og siger 2+2 er 4, mens wekz og co forsøger at fortælle mig det er 28.

Wekz og co forsøger at fortælle mig at astralis er en org spillere hellere vil til end fx navi og g2. Hvilket er bs af en anden verden.

Hvis jeg begynder at fortælle dig at aab nu er bedre end astralis, så er vi jo ikke ude i at jeg har et rigtigt argument, men blot sidder og lukker lort ud.
#72(Med 2 svar)
10. januar 2026 kl. 15:08
Bertelsen
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Guld Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16
Guld Sæsonkort Sæson 18
Altså jeg tænker det kommer an på spilleren.

Jo G2 og Navi er vel lidt over Astralis lige nu, men det kan vel også betyde at man forventer folk præsterer fra start ved G2 og Navi og det move så er mere risky fordi chancen for en bænkning er højere kontra Astralis der måske giver lidt længere snor.

Som dansker tænker jeg også hellere man vil til Astralis end Navi, fordi der ikke er kæmpe forskel niveau, men Astralis er dansk.
#73(Med 1 svar)
10. januar 2026 kl. 15:14
Hunt
Well vi snakker ikke danske spillere, der ikke har noget tilhørsforhold til dk.

Klart det er noget andet med danske spillere.

G2 er lidt langt nede pt ja, men de har stadig alle invites mens astralis har nogle af dem, men ikke alle.

Lige pt misser astralis de her events, hvis vi antager de holder sig som nr 15, jo de kan være heldige at andre hold siger nej. Men det er usikkert at sidde og regne med hver gang. Det er jo en halv sæson de ikke er sikker på at få.

Kunne de stige i ranking? Ja, men de kunne også falde. Så kan jeg jo også sige hvis aab vinder alle deres kampe fra nu og til næste major, så vinder de næste major.

PGL Bucharest
IEM Atlanta
Blast Open
CAC
PGL Astana
Blast Rivals
#74(Med 0 svar)
10. januar 2026 kl. 15:17
Bertelsen
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Guld Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16
Guld Sæsonkort Sæson 18
Jo jo, som sagt jeg er ikke uenig med dig. Hvis spilleren er god nok, til at spille på G2 eller Navi uden risiko for en bænkning giver det ingen mening at vælge Astralis over dem. Det er så indtil Astralis også er sikret invites til alle de store turneringer, og der er det jo så andre faktorer der spiller ind ift hvor man helst vil spille.

Det er jo det, det hele handler om lige pt. Altså VRS ranking.
#77(Med 1 svar)
10. januar 2026 kl. 21:13
fremilyset
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
"Du gætter på helt urealitiske ting, jeg prøver blot at fortælle dig hvordan virkeligheden er, uden for din lille bobble af astralis fanboy verden"

"Det har intet med fred at gøre, du sejler så hårdt det er vildt at se på..."

"Fordi din holdning og mening er så langt ude og din forståelse af astralis vs andre hold, er totalt lost. Du er ikke til at tale til nogen form for selvindsigt her."

"wekz argumenter er så dårlige at det kan du ikke mene seriøst og fremilyser har intet forklaret overhovedet."

Du er så væk... Du har virkelig et problem og jeg har faktisk ondt af dig. Jeg håber du en dag får hjælp, så dine omgivelser kan få fred.

Sjovt du bruger ordet selvindsigt :)

Du er fuldstændig trumpsk. Du svarer på de ting du ønsker en konflit omkring og andres mening er altid forkert. Du ser ikke hvad folk skriver, men fortsætter ned ad samme sti, med samme lave niveau, fordi du vil have ret og du mener ikke andre må have en anden mening.

Men al held og lykke i livet Hunt. Respekt som person online får du aldrig
#78(Med 0 svar)
10. januar 2026 kl. 21:16
Hunt
Du kommer med lige præcis 0 argumenter for hvorfor du har ret.

Du sidder bare og lukker lort ud om at jeg er nederen.

Hvad med at snakke noget cs og fortælle mig hvad du selv mener? evt give en forklaring på det.
#24(Med 2 svar)
8. januar 2026 kl. 17:57
bimse
Jeg synes Phzy og Ryu er bedre end de danske alternativer :)
#26(Med 1 svar)
8. januar 2026 kl. 18:13
Hunt
Bedre awp ja, dårligere riffel.

Men du springer stadig let og elegant over hele min pointe, lad os sige de er bedre. Men nu skal de skifte til engelsk i stedet for dansk, deres comms bliver 100% dårligere, imo mister de mere ved dårligere comms end de vinder, hvis de overhovedet vinder noget på de her transfers
#28(Med 0 svar)
8. januar 2026 kl. 18:16
bimse
Nut nut er ikke bedre end Ryu, hvis du mener det - sjuuush er, men han er umulig at få. Sirah giver ingen mening rollemæssigt. Hvem tænker du er bedre anker, som er mulig at få? :)

Vi har haft snakken om comms for 3-4 dage siden, behøves ikke engagere i samme diskussion igen. Vi er ikke enige - og bliver det ikke på det punkt! :)
#16(Med 0 svar)
8. januar 2026 kl. 16:52
JakobHelms
Jeg synes man skal dreje det for at få det til at være selvmodsigende :-).

Jeg har heller ikke meget tiltro til projektet og til ledelsen, men det har vel ikke så meget at gøre med hvorvidt en individuel udtalelse er selvmodsigende.
#23(Med 0 svar)
8. januar 2026 kl. 17:54
arkin
Er Hunt skjult Australia fan? :OOO

‘Nu står “VI” med færre penge og også et international roster’
#5(Med 0 svar)
8. januar 2026 kl. 16:17
unclejakes
Guld Sæsonkort Sæson 16
Sølv Sæsonkort Sæson 18
forsigtig optimist her
#6(Med 3 svar)
8. januar 2026 kl. 16:20
zwank
Slutningen på en æra
#31(Med 2 svar)
8. januar 2026 kl. 20:33
RasmusRoev
Hvilken? Det er jo 6 år siden? :P
#32(Med 1 svar)
8. januar 2026 kl. 20:48
zwank
Den æra at danmarks "nationalhold" altid har været 100% dansk.
#41(Med 0 svar)
9. januar 2026 kl. 10:09
RasmusRoev
Fair ;)
#7(Med 2 svar)
8. januar 2026 kl. 16:23
Udknud
Lad os hvad det kan 🙏
De bliver jo kastet direkte for løverne kan man sige.
Der skal simpelthen helst 2 sejre på bordet til Blast Bounty og IEM Krakow.
#8(Med 1 svar)
8. januar 2026 kl. 16:25
Djoerup
2 sejr i alt eller 2 ved vær?
#30(Med 0 svar)
8. januar 2026 kl. 18:55
Udknud
2 ved hver helst, men vigtigt for februar ranking med 2 ved IEM Krakow.
Under normale omstændigheder burde paiN og så NRG/B8 jo være virkelig gode odds, så lad os håbe Hooxi får noget Honeymoon vibes op at køre 🤞💪

Ps, de skal helst heller ikke tabe første kamp i Blast Bounty, da den vil være lidt halvdyr.
Bliver i øvrigt interessant hvor hurtigt Astralis bliver picket ved Blast Bounty
#10(Med 0 svar)
8. januar 2026 kl. 16:27
Nuntjako
Det bliver spændende at følge. Jeg håber på det bedste.
#11(Med 7 svar)
8. januar 2026 kl. 16:32
Thuumes
Stadig i vildrede over, at vi i dansk cs. Ikke kan samle 5 danskere som kan konkurrere på toppen.
#12(Med 0 svar)
8. januar 2026 kl. 16:37
bimse
Vi kan sgu ikke følge med mere - super ærgerligt.
#14(Med 4 svar)
8. januar 2026 kl. 16:45
Hunt
Vi har spillere nok og gode nok spillere, men det er svært at få dem samlet på et hold uden at betale alt for meget for hvad de er, kontra hvad du får for pengene i fx Month eller Wildcard.
#42(Med 3 svar)
9. januar 2026 kl. 10:29
weKz
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019
Vi har sku ikke gode nok spillere til at kunne samle et hold der kan konkurrere med de internationale line ups, vi har ingen awp’ere i Danmark der kan spille t1 udover device og han kan knap nok mere.

Hooxi/karrigan
Staehr
Teses
Sjuush
Device/nicodooz

Uanset hvad vil det hold sejle på awp’en
#44(Med 2 svar)
9. januar 2026 kl. 12:48
Hunt
awpen er svag ja, men resten af holdet er godt nok til at være med fint oppe i top 10 tæt på top 5, nå major playoff og være med hvor det er sjovt.

Hvis eneste "er nok" er major sejr og på niveau som vitality, så fair nok, så er det et nej.
#45(Med 1 svar)
9. januar 2026 kl. 13:05
weKz
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019
Du bliver bare ikke top10 hold med nicodooz som awp'er, resten af holdet er fint, men det er ikke noget at råbe hurra for jo.
#46(Med 0 svar)
9. januar 2026 kl. 13:25
Hunt
Det kommer an på hvor vi sætter baren for hvad de skal opnå før det er godkendt.

Hvis du mener det er vitality level eller dumpet, så er den svær. Hvis du mener top 6-9 ish med div playoff og sikker til hver major stage 3. Så ville det hold bestemt være godt nok.
#20(Med 0 svar)
8. januar 2026 kl. 17:16
Madsen
Det kan man sagtens de er bare spredt ud på forskellige hold
#21(Med 0 svar)
8. januar 2026 kl. 17:40
Cursecurrent
Endelig
#25(Med 0 svar)
8. januar 2026 kl. 18:00
_Jeppe_
Det var det...
#27(Med 3 svar)
8. januar 2026 kl. 18:15
massim
Så mangler vi bare lige ny træner så er vi startede på en frisk.
#29(Med 2 svar)
8. januar 2026 kl. 18:17
bimse
Enig - og den assistent som der blev rygtet er heller ikke offentliggjort endnu. Håber det kommer til at ske.
#33(Med 1 svar)
8. januar 2026 kl. 21:30
PineAppleWithCanel
er der rygter om Ruggah ud overhovedet?
#35(Med 0 svar)
8. januar 2026 kl. 21:44
bimse
Nej, det har der været ingenting af. Der var bare rygter om mightymax som assistenttræner - synes bare, at det virker mærkeligt ikke at announce det i dag også, hvis det skulle være sandt. Og jeg tror personligt, at Hooxi mangler en analyst/assistenttræner til at hjælpe ham med alt det taktiske, især nu hvor der er mindre erfaring på holdet.
#37(Med 0 svar)
8. januar 2026 kl. 22:59
AppleEyeD
Av. Det her kommer til at gøre ondt på dust2.dk's sidevisninger.
Snakker de vrøvl på internettet? Har de behov for dit indspark? Login eller opret en bruger for at kunne kommentere.