Med et nederlag til Liquid er device og kompagni ude af majoren i Budapest.

NEDTUR: ASTRALIS ER UDE AF MAJOREN

Liquid har elimineret Astralis ved majoren i Budapest.

Majoren slutter her for Astralis.

Det danske mandskab har netop tabt med 0-2 til Liquid i den afgørende kamp i det andet stadie, hvorfor de nu er ude af majoren i Budapest.

Liquid kom bragende ind i kampen. På opgørets første map, Nuke, tog EliGE og kompagni en føring på hele 11-1, før Astralis omsider vågnede op og reducerede til 12-7.

Mere blev det dog ikke til, og Liquid havde derfor sikret sig en fantastisk start på opgøret, da de allerede på deres map, Mirage, kunne lukke det hele.

Mirage var derimod en helt anden historie. Astralis kom bedst fra land med en 4-0-føring, men herefter var det en tæt duel mellem mandskaberne.

Ved pausen var Liquid foran med 7-5, hvilket hurtigt blev indhentet af danskerne, der bragte sig i front med 8-7. Herfra faldt korthuset dog sammen for HooXis tropper, der tabte de næste mange runder og mappet med cifrene 13-9.

Med nederlaget slutter Astralis dermed swiss-stadiet med en score på 2-3, hvilket betyder, at de lige akkurat misser majorens tredje stadie. Liquid er som bekendt avanceret.

Liquid
2 - 0
Astralis
Alle maps
Liquid K - D +/- ADR KAST Rating 3.0
Roland 'ultimate' Tomkowiak 39 - 20 +19 91.2 78.6% 1.54
Guy 'NertZ' Iluz 33 - 27 +6 82.4 76.2% 1.16
USA Jonathan 'EliGE' Jablonowski 31 - 27 +4 80.2 64.3% 1.13
Kamil 'siuhy' Szkaradek 25 - 26 -1 66.7 76.2% 1.12
Canada Keith 'NAF' Markovic 24 - 23 +1 63.5 73.8% 1.09
Astralis K - D +/- ADR KAST Rating 3.0
Danmark Victor 'Staehr' Staehr 31 - 31 +0 83.5 54.8% 1.05
Danmark Jakob 'jabbi' Nygaard 30 - 30 +0 71.5 71.4% 1.00
Danmark Rasmus 'HooXi' Nielsen 21 - 31 -10 53.2 59.5% 0.79
Danmark Emil 'Magisk' Reif 23 - 31 -8 62.4 64.3% 0.75
Danmark Nicolai 'device' Reedtz 17 - 29 -12 61.1 66.7% 0.64
Faktaboks

Stillingen i StarLadder Budapest Major 2025 Stage 2:

3-0 - Videre

  • FaZe

  • NAVI

3-1 - Videre

  • PARIVSION

  • Brasilien Imperial

  • B8

3-2 - Videre

  • Verden Passion UA

  • Verden Liquid

2-2

  • 3DMAX

  • NIP

2-3 - Ude

  • M80

  • Danmark Astralis

1-3 - Ude

  • TYLOO

  • fnatic

  • Aurora

0-3 - Ude

  • Brasilien MIBR

  • Australien FlyQuest

#1(Med 3 svar)
2. december 2025 kl. 19:52
Kakkelborg
Device og jabbi burde skamme sig. Fuck de er paycheck stealers
#8(Med 2 svar)
2. december 2025 kl. 19:53
Udknud
Hvilken paycheck? Vil de nok sige 😉
#10(Med 0 svar)
2. december 2025 kl. 19:54
Kakkelborg
Den de har stjålet i flere måneder i træk.
#50(Med 0 svar)
2. december 2025 kl. 20:36
Hunt
10/10 comment
#2(Med 0 svar)
2. december 2025 kl. 19:52
olsen225
ingen nedtur
standard hedder det
#3(Med 0 svar)
2. december 2025 kl. 19:52
WonderMoose
This Device can now be removed safely from the team
#4(Med 0 svar)
2. december 2025 kl. 19:52
AppleEyeD
Glæder mig til at se det nye lineup.
#5(Med 0 svar)
2. december 2025 kl. 19:52
RasmusRoev
De pyntede med 2-3. Men stadigvæk ikke godt nok. De kan virkelig ikke være tilfredse med sig selv. Der SKAL stadigvæk udskiftninger til. Staehr kom videre! <3
#6(Med 0 svar)
2. december 2025 kl. 19:52
wake
Kage fra Dust2s 1års fødselsdag
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Guld Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16
Fandme sløjt.
Man sidder næsten med følelsen af device går ind i den kamp uden opvarming, kæft hvor ramte han bare ikke noget :D
#7(Med 0 svar)
2. december 2025 kl. 19:52
larzN
200 løg om måneden for 0.93 rating når det gælder
#9(Med 0 svar)
2. december 2025 kl. 19:54
SEBM1337
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019
Sølv Sæsonkort Sæson 15
Øv
#11(Med 31 svar)
2. december 2025 kl. 19:54
bimse
Nå jeg har lavet en lille samling over Device, der taber Mirage på egen hånd. Here you go:

DEVICE CT SIDE:

runde 5 tabt af device - vælger at peeke bredt i stedet for bare at holde kassen top mid, sælger hooxi på b

runde 7 tabt af device, vælger at gå tilbagee mod kort i stedet for bare at gå på site, giver absolut ingen mening

runde 8 device får break på smoke i vindue, finder kniven frem og dræber ikke ultimate + i 3v2 dør han i smoken, fordi han bliver grådig efter at få impact - hooxi clutcher så 1v2, heldigt

runde 9 device bliver stående UG i en smoke, hvor der er 2, der lister igennem (det er 2. gang, de lister gennem smoke) ingen awareness fra device om, at det kan ske overhovedet

runde 10 device dør igen, fordi han ikke regner med, at ultimate har taget noget plads, efter han har dræbt hooxi på b, så han holder den traditionelle vinkel fra vinduet til apps og bliver fuldstændig snydt (awareness :-) )

runde 11 device misser endnu engang en absolut sitter, som alle andre awpers på det her niveau SKAL ramme.

Derudover vil jeg bare sige, at det her er det mest klassiske, man kan forvente, når man er astralis fan. De gør det hver gang. De slår nogen, de aldrig burde slå - og så får de direkte pik dagen efter af en modstander, der er lort. Ja, Liquid er lort, de går 0-3 i næste stage.

Device, det er nu, du ser indad og retire - du er klart den største synder på hele holdet og grunden til, at majoren er gået sådan her. Device 3.0 er seriøst den største joke, jeg nogensinde har hørt, alle dine tendenser, som er kommet snigende det sidste års tid, er der stadig. Du perma liste peeker, du perma er bange for at tage dueller og du er bange for din egen skygge. For alles skyld og dit eget legacy, er det bedst, at du bare kalder den.
#23(Med 0 svar)
2. december 2025 kl. 19:56
panzerlas
Det ser ud til at være en meget nøjagtig beskrivelse og jeg er enig.
#31(Med 29 svar)
2. december 2025 kl. 20:01
wake
Kage fra Dust2s 1års fødselsdag
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Guld Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16
Er enig med dit skriv her, men det bunder jo også ud i manden nægter at spille dm eller smide det tid af til at holde det individuelle oppe.
Det har han jo selv sat og sagt på sønderthons stream, at det har han bare ikke tid til mere.

Så ja, selvfølgelig vinder dem der rammer deres skud at the end of the day, det er sørgeligt. Device var god før i tiden fordi han brugte utroligt meget tid på spillet. Det er jo ikke tilfældet mere OVERHOVEDET.
#35(Med 1 svar)
2. december 2025 kl. 20:04
bimse
Men så skal han jo ikke stå og sige, at han er device 3.0 - og han har lagt ufatteligt mange timer i spillet. Det er jo direkte at skide på sine holdkammerater ikke at have "tiden" til at ville spille dm eller faceit. Bro tjener 150-200k lapper om måneden og har ikke "tiden" til at gøre sit job. Det er kraftedme ikke i orden, så kan han bare pisse af imo
#39(Med 0 svar)
2. december 2025 kl. 20:10
wake
Kage fra Dust2s 1års fødselsdag
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Guld Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16
Tabte også fuldkommen kæben da jeg hørte ham sige det, så var alle fordommene herinde ligesom rigtigt.
Han er også lige blevet 30, så tiden er nok inde til at kalde det en dag. Mente ærligt han var yngre. Tiden flyver
#51(Med 4 svar)
2. december 2025 kl. 20:38
space_frog
Jeg har lige oprettet bruger for at give dig ret, og for at skrive det du skrev^^

Hele holdet burde blive erstattet med helt unge talenter, eller måske kunne man beholde Stæhr og / eller hooxi.
#54(Med 3 svar)
2. december 2025 kl. 20:46
weKz
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019
Så du vil erstatte hele Astralis med talenter, men kun måske beholde Danmarks bedste spiller og største talent i Staehr? 😂
#68(Med 2 svar)
2. december 2025 kl. 21:55
space_frog
Hvor meget sult ser du i Jabbi, Device, og Magisk? Jabbi burde være sulten, men de andre 2 har vundt mere eller mindre ALT. Så ja, der er ikke noget alternativ. Sjuush kommer næppe til astralis, Karrigan, Teses næppe nogen af dem. Resten er prøvet af.
Rebuild med nogen der lægge timerne i spillet..
#76(Med 0 svar)
2. december 2025 kl. 22:57
Bertelsen
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Guld Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16
Guld Sæsonkort Sæson 18
Altså hvis Teses bliver sat af i Falcons, kunne han sikkert godt finde på at tage til Astralis. Jeg tror egentlig også, at Sjuush kunne have lyst hvis han får tilbudt et godt projekt. Det der NIP fis kommer ikke videre med Rinkle og Ewjerks.
#111(Med 0 svar)
3. december 2025 kl. 13:56
Dennis
Det er ikke det hans pointe er. Du skriver at du vil lave et hold af Danmarks største talenter. Men så skriver du at Staehr "måske" kan blive.

Staehr er ikke en "måske" på listen over Danmarks største talenter. Han er i toppen af den liste. Et dansk top hold kan kun sammensættes omkring Staehr. Det er hans pointe (og jeg er 100% enig).
#75(Med 21 svar)
2. december 2025 kl. 22:22
userrr
Jeg forstår bare ikke - hvordan kan ens arbejde være at spille CS og så ikke have tid til at.. holde sig god til spillet? Og så til den løn. Manden er blevet ældre ja, men han har jo ikke engang børn eller noget. Så han har bare ikke tid til at have et arbejde eller hvad?
#77(Med 20 svar)
2. december 2025 kl. 23:02
weKz
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019
Fordi de udover sikkert 4-6 timers træning og 2 timers evaluering, bliver pumpet med diverse media dage, reklame shoots, content osv osv.. Og det jo ikke fordi deres Prac starter kl 08 som vi andre arbejder, så jeg forstår egentlig godt at man som voksent menneske ikke "Kan/Vil" bruge den ekstra tid om aftenen på at sidde og spille 1-2 timers DM og faceit efter..
Inderst inde kan vi alle jo godt forstå at det kan være svært for dem som både har børn og familie at finde tiden udover den de er "tvunget" til at bruge.
#78(Med 7 svar)
2. december 2025 kl. 23:12
Hunt
Men alle andre har tiden til det sjovt nok.. Så vi må bare sige device gider ikke sit arbejde nok til at gøre det ordenligt.
#79(Med 6 svar)
2. december 2025 kl. 23:17
weKz
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019
Hvem er "Alle" andre? Hvilken 30 årige awp'er, spiller sådan virkelig godt pt? Ja alle de unge knægte har massere tid, men det er fanme få spillere i 30'erne der virkelig dominere.
Vi er også bare et sted hvor vi må erkende at scenen bliver domineret af netop de unge talenter fordi de NETOP har tiden til at bruge 80% af dagen foran skærmen.
#80(Med 5 svar)
2. december 2025 kl. 23:25
Hunt
Jeg kigger på samtlige andre spillere til majoren lige pt fx, det er 100+ spillere, samt min 200+ spillere i tier 2-3, der alle putter timerne ind, som ville tage hans spot hvis han ikke gider arbejde nok for det.

Forestil dig du er hooxi eller nogen anden på det hold, og du bare ved din awp gider ikke rigtig arbejde for holdet og gøre det der skal til. Så bliver man jo ikke ligefrem selv super motiveret.

Du kan tage det gode ved blamef, han arbejder stenhårdt og det smitter af på resten af holdet. Det gør det jo så også omvendt med device, bare i den anden retning.

Det er 100% bedre for dem at have en dårligere spiller der arbejder for det, end at have device. For med hans indstilling, så går der ikke længe før device nok skal spille for XI i 1. Div
#83(Med 4 svar)
2. december 2025 kl. 23:44
weKz
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019
Det er så fint, men forskellen på Device og de 100 andre spillere du tænker på til Majoren, er at folk forventer han spiller på samme niveau som de bedste awp'ers, selvom han ikke ligger timerne i det, kommer der jo til at være sikker +50 spillere med langt dårligere rating end ham.
Du har jo vitterligt heller ikke en jordisk anelse om hvor mange af de spillere til majoren der vitterligt ligger tonsvis af timer i spiller udover det de er "tvunget" til.
Du er forblændet af din skuffelse over deres major exit lige nu.
#85(Med 3 svar)
3. december 2025 kl. 00:00
Hunt
Nej, jeg er bare ret overbevist om at de spillere der rent faktisk gør det godt i tier 1 ligger rigtig mange timer i cs.

Jeg og mange andre forventer ikke device spiller godt mere, men bare at han ikke direkte vader ind uden rigtig at have spillet nok cs og direkte taber kampe for dem. Og vi snakker ikke engang gode hold de har mødt, det er fair at blive kørt over af furia eller vitality, men det er ikke engang stage 3 endnu.
#103(Med 2 svar)
3. december 2025 kl. 08:24
weKz
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019
Vi kan jo ikke sidde og have en samtale som er baseret på at du er “ret overbevis” så længe ingen af os aner hvor mange timer de ligger på, så er samtalen fuldstændig ligegyldig jo.
Mener jeg device burde ligge flere timer i spillet JA, men forstår jeg også hvor svært det kan være både at finde tid til timer samt motivationen til de ekstra timer når man er et voksent menneske med et socialt liv? KÆMPE JA
#109(Med 1 svar)
3. december 2025 kl. 12:19
Hunt
Tiden er nem at finde, problemet er mere i motivationen til at lægge timerne i det. Fordi hvis device ikke gør, så er der 100% sikkert rigtig mange andre som har spillet de timer der skal til.

At sige man ikke har tid, når man har sådan et slags job er en joke. Hvis man ikke gider gøre sit job ordenligt, så skal man ud på røv og albuer, fuck om man hedder device eller sl1me. Det er useriøst.
#113(Med 0 svar)
3. december 2025 kl. 14:19
weKz
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019
Det er ikke det med at "kunne finde tiden" det er mere det at man nok er et sted i livet hvor der også er andet i livet end blot "Pro cs"
Jeg forstår ikke hvordan folk kan forvente at han skal bruge 12-14 timer om dagen foran pc'en, altså manden er en alder hvor de fleste har kæreste og børn, så at folk bebrejder ham for at bruge tiden på dit sociale liv når han har fri, det forstår jeg simpelhen ikke.
Hvis man vil have fuldblods grindere, så må man jo sign de unge knægte
#81(Med 10 svar)
2. december 2025 kl. 23:41
wake
Kage fra Dust2s 1års fødselsdag
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Guld Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16
Forskellen er så bare han er professionel, dvs eliten, han KAN og skal ift. alle der kæmper efter at komme derop bruge alt sin tid på det og kan så gå på sportspension når manden stopper og nyde friheden, det er jo også sådan det fungerer i fodbold fx. Jeg er med på der er meget lort, jeg tror bare mere det er et spørgsmål om at sulten ikke er der mere efter at være blevet 30 og basicly vundet alt der var værd at vinde, det samme skete jo med alle nip spillerne dengang.

get_right
xizt
f0rest
friberg
fifflaren

De stoppede allesammen med at have sulten efter at være alt dominerende, og ingen af dem fandt samme niveau igen.
#84(Med 9 svar)
2. december 2025 kl. 23:51
weKz
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019
100% sulten spiller meget ind også og det kan man jo også godt forstå, jeg håber da for de fleste pro spillere i 30'erne er nået til et punkt hvor der også er andet i deres liv end blot "pro cs".
Jeg forstår godt man kan være skuffet over hans performance og det er jeg da også selv, men det der med at sidde og ikke forstå hvorfor en 30 årige mand måske ikke har samme tid at bruge på spillet som de 16-22 årige det kan jeg slet ikke sætte mig ind i. Altså manden kan jo ikke bare sidde og prac til kl 16-18 hver dag, spise mad med sin kæreste også sige til hende kl 19, nå jeg går lige ind og spiller yderligere 3-4 timer, så ender man jo med at miste alt der hedder socialt liv.
Alle os der arbejder fuldtid, vi ved sku da selv hvor uoverskueligt det kan være overhovedet at tænde computeren efter en lang arbejdes dag.

Jeg forstår dog ikke hvordan en trænings dag, ikke kan indeholde minimum en times DM eller sådan, det føler jeg ville hjælpe gevandigt og burde vel være obligatorisk i disse cs tider. (Skal lige siges jeg ikke ved om det er det)
#86(Med 7 svar)
3. december 2025 kl. 00:03
Hunt
Hvad mener du med "ikke har tiden mere"? Det er hans job på fuld tid, han har ikke andet end tid til cs.

Forestil dig du lige siger til chefen i morgen, "ser du chef, jeg vil nu gøre mit job dårligt fremover og ikke gide at arbejde de 37 timer du forventer jeg gør. 30 timer er vel ok?"

Det tænker jeg ikke din chef bliver glad for, så hvorfor skulle astralis være glade for det? Samt du har måske en kollega der sidder og tænker "oh shit, hvorfor arbejder min kollega ikke 37 timer ligesom mig?". Det motiverer nok ikke ligefrem din kollega til at give den gas på arbejdet, når han/hun ser dig sidde og være ugidelig.
#102(Med 6 svar)
3. december 2025 kl. 08:18
weKz
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019
Jeg tror ikke helt du fatter, det du skriver det er jo netop det han gør, han arbejder de timer du som de andre ARBEJDER, du skal jo nok nærmere sætte op omvendt op, forestil dig du har arbejdet 37 timer, vil du så lige snuppe 6-10 timer ekstra om ugen for at blive bedre til dit arbejde?
Din syn er alt for snæversynet.

Det som om du ikke forstår at det han ligger i det er det han bliver betalt for og det du brokker dig over er at han ikke ligger YDERLIGERE timer i spillet, altså det vi på jobmarkedet så ville kalde interessetimer.
#108(Med 5 svar)
3. december 2025 kl. 12:16
Hunt
Well som elite sportsudøver er det jo ikke interessetimer, men bare hvad der forventes og betales for.

Når man får 200k per måned, så er man godt nok for naiv hvis man tror man bare lige kan møde op til lidt træning og så smutte hjem igen.
#112(Med 4 svar)
3. december 2025 kl. 14:13
weKz
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019
Det kan ikke "forventes" hvis det ikke står i deres kontrakt, så simpelt er det jo. Altså uanset hvordan du vender og drejer det er det de frivillige timer folk brokker sig over han IKKE ligger i spillet.
#114(Med 3 svar)
3. december 2025 kl. 16:42
Hunt
Vil han det nok? Nej, længere er den ikke.
#115(Med 2 svar)
3. december 2025 kl. 16:45
weKz
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019
Så kan man jo blive ved, så alle omkring 1 rating de vil det bare ikke nok?
#116(Med 1 svar)
3. december 2025 kl. 16:46
Hunt
Nej, det kommer både an på roller og hvor god man reelt set er.

Men ok, der er også en verden hvor han vil det nok, men bare ikke er på et højere niveau end sashi eller ecstatic. Det er også en mulighed.
#117(Med 0 svar)
3. december 2025 kl. 18:43
weKz
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019
Selv med det niveau han levere her, er han jo stadigvæk alt for god til de to klubber du nævner, din skuffelse stråler alt for meget igennem her, du tænker slet ikke før du skriver.
Jeg ved ikke hvad det er du forventer, du bliver ved med at kalde Astralis for et tier3 hold, men du forventer deres spillere er på niveau med de bedste, kan du ikke selv se hvor skæve alle dine argumenter er.
#87(Med 0 svar)
3. december 2025 kl. 00:04
wake
Kage fra Dust2s 1års fødselsdag
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Guld Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16
Enig der, en time er sgu nok heller ikke nok, de burde starte ud med en times dm og så slutte af med en time efter pracc, som blamef også gør. de 2 ekstra timer kan de så skrue fra deres PR. :D Der er bedre PR ved at vinde.
Jeg ved at hooxi spiller rigtig meget 'DM nu, og det kan man altså også se på han spil.
#88(Med 0 svar)
3. december 2025 kl. 00:11
userrr
Føler også at Astralis har lagt (for) meget energi i mediedage, content og at nå ud til hele familien Danmark. Udefra ligner det bare ofte at der bliver brugt så meget tid på alt muligt andet end spillet. Og imens de laver alt det, så er russerne bare på grinden.
#12(Med 0 svar)
2. december 2025 kl. 19:54
arseface
Device med samlet 7 Awp kills vs Ultimate med 23. De spillede reelt 4 mod 5.
#13(Med 2 svar)
2. december 2025 kl. 19:54
Martin
Dust2 fantasy vinder
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Dust2TV sub
Guld Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16
Guld Sæsonkort Sæson 17
Øv 😞
Der er momenter af knivskarpt aim og gode taktikker, men så falder det alligevel sammen ☹️
#30(Med 1 svar)
2. december 2025 kl. 20:01
Udknud
Ja øv 😔

Så må vi vist gøre os klar til endnu et rebuild 🙄

Spændende hvem der er tilbage når røgen har lagt sig. De ligner jo helt ærlig ikke nogen som har nogen illusion om at de skal spille sammen efter majoren.
#62(Med 0 svar)
2. december 2025 kl. 21:27
Bantle
Jeg håber inderligt at holder finder stabilitet, fremfor endnu et sprængt holdkort.

Udfra hvad jeg hører om hooxi's stil, så bliver der tegnet et billede af en meget hårdtarbejdende mand, der har tendens til at være kritisk og negativ. Jeg tror det er vigtigt med nogle kræfter på holdet, der kan trække i retning af god stemning og lidt opløftende ord, for at det ikke bliver for surt for spillerne.
Magisk har for sit gjort noget på den front, men der mangler stadig en del.

Jeg har en fornemmelse af at ruggah ryger på bænken. Synes han er ret sympatisk egentlig, men det er min fornemmelse at respekten ikke er helt i vejret fra spillerne. Når jeg så fx Flashie sidde og give klare instrukser til spillerne, så gav det bare en langt større fornemmelse af at spillerne fanme lyttede.

Der skal ske et eller andet på det her hold mentalt. Det mekaniske føler jeg de alle har vist, at de har i sig, hvor det nok er et spørgsmål om at finde niveauet frem igen. Det mentale og taktiske halter desværre meget, hvor det er tydeligt at spillerne bliver forvirrede, glemsomme og stressede i mange af deres kampe, uanset modstander.

Hvad spillerne selv vil er selvfølgelig svært at gisne om. Jeg håber det ikke bliver for hårdt et reset tilbage til startfeltet igen 🙏
#14(Med 0 svar)
2. december 2025 kl. 19:54
Ember
Dust2.dk Caster
:'(
#15(Med 0 svar)
2. december 2025 kl. 19:54
Mnoerholm
De kan fandme ikke være bekendt at møde sådan op til årets vigtigste kamp
#16(Med 0 svar)
2. december 2025 kl. 19:55
Hemandk
Hold kæft det er så skidt at se på, men bliver seriøst i dårligt humør at se på det.
#17(Med 1 svar)
2. december 2025 kl. 19:55
mamas
Tak for kampen Astralis og tak for underholdning til endnu en major <3 I gjorde hvad i kunne, glæder mig til at se hvad Astralis bliver til i fremtiden. Jeg vil altid forblive Astralis fan, så længe der stadig er dansk islæt <3
#32(Med 0 svar)
2. december 2025 kl. 20:02
eyM
Fandme i orden! Ægte fans holder ved 🤟
#18(Med 0 svar)
2. december 2025 kl. 19:55
cleansation
#19(Med 1 svar)
2. december 2025 kl. 19:56
weKz
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019
Device rammer INTET med awp mere, han kan ikke finde ud af at placere sig eller holde vinkler mere.
Hooxi ligner en mand der har lyst til at hænge sig selv hvergang det går dårligt.
Jabbi ligner heller ikke en spiller som har nogen gejst og han rammer ikke en skid.
Ruggah er der jo ingen negative ting at sige om, fordi man aner jo ikke engang hvad han laver, han siger i hvert fald ingen ting og ligner ikke han aner hvad han laver, taz 2.0

Staehr er vitterligt den eneste spiller på det her Astralis hold som konsekvent bare spiller godt og han er med LÆNGDER også deres bedste spiller og en stor grund til de overhovedet var i den her 2-2.

Hvis Astralis ikke lukker helt ned nu, så må der forhåbentligt ske store udskiftninger.
#26(Med 0 svar)
2. december 2025 kl. 19:58
panzerlas
Enig og måske nu ville være tidspunktet at lukke og slukke selvom det ville være trist!
#20(Med 0 svar)
2. december 2025 kl. 19:56
arseface
Device har kontakt et år mere. Astralis har vel ikke råd til at skille sig af ham.
#21(Med 1 svar)
2. december 2025 kl. 19:56
oncetheworst
Farvel Device Jabbi og Ruggah.
#34(Med 0 svar)
2. december 2025 kl. 20:03
wake
Kage fra Dust2s 1års fødselsdag
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Guld Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16
this
#22(Med 0 svar)
2. december 2025 kl. 19:56
Nuntjako
Nedslående... Særligt efter igår, hvor man fik lidt oprejsning og gejst på. Der må komme nogle ændringer på holdet nu.
Det er sørgeligt, men tydeligt at device ikke har niveauet længere, trist. Jabbi er alt for svingende og Ruggah har haft chancen og bør også blive udskiftet.
#24(Med 1 svar)
2. december 2025 kl. 19:57
SlotsØl
Kæft device ser ramt ud til det after interview med Banks. Helt ukomfortabel, det faktisk lidt hårdt at se på.
#33(Med 0 svar)
2. december 2025 kl. 20:02
bimse
Han ved jo godt, at han solo tabte gamet, så selvfølgelig ser han sådan der ud.
#25(Med 0 svar)
2. december 2025 kl. 19:58
eyM
Nå! Kan vi så få staehr og magisk på et ordentligt hold, eller få kicket noget af andet ragelse her.
#27(Med 0 svar)
2. december 2025 kl. 19:59
Sander
DPL Admin
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Guld Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16
Guld Sæsonkort Sæson 17
:(((
#28(Med 0 svar)
2. december 2025 kl. 19:59
mad0
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Dust2 Major fantasy vinder
Guld Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16
Guld Sæsonkort Sæson 17
Guld Sæsonkort Sæson 18
Øv :(
#29(Med 2 svar)
2. december 2025 kl. 20:00
Unifite
Den T-side på Nuke, og generelt T-sider er på Ruggah og Hoxxi. Jeg er klar over at de andre også skal ramme, men hvad fanden er ideen? Det konstant semirushes, løb og skyd og kaos.

Hvor meget overlede Hooxi på at have Niko og Monesy i G2? Der er virkelig intet ide over det de laver på T - any maps.
#36(Med 1 svar)
2. december 2025 kl. 20:07
wake
Kage fra Dust2s 1års fødselsdag
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Guld Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16
Det er jo ikke hooxi der spiller for dem på serveren, det der for det til at se kaotisk ud ligner efter min bog at spillerne ikke kan finde ud af at gøre hvad der bliver sagt. Device er bange for sin egen skygge, og Jabbi løber ud uden at blive traded af en device der står lige bag ham.

Jeg kan ikke tælle på to hænder hvor mange gange device bliver skudt i siden fordi han simpelthen har mistet sit awareness i nuke kampen. Han clearer intet på mirage længere heller. Det er så sørgeligt at se på. Det ser bare luddovent ud generelt når han spiller.

Det er virkelig mærkeligt. Det hjælper bare heller ikke at vi sidder og maler fanden på væggen herinde hver gang de taber, jeg er selv slem til det, men det er jo forhelvede fordi man gerne vil se dem have succes.
#40(Med 0 svar)
2. december 2025 kl. 20:10
bimse
Fuldstændig enig - Hooxi har sgu overall haft en pisse god major (også individuelt). Det er aldrig hans skyld, at de taber - det er 100 procent devices skyld. Selv når de vinder games, er device en af de værste på holdet - og det er fandme problematisk, når man 1) har det dyreste våben 2) har alle stjerne pos.
#37(Med 0 svar)
2. december 2025 kl. 20:07
liam
jaja jeg forstår godt det er nederen at en yndlings hold ryger ud af majoren men hvis de havde gået videre havde det bare været 0-3
#38(Med 0 svar)
2. december 2025 kl. 20:11
5afi
Øv, øv øv. Forstår godt hyggen skal være der, men tror sgu ruggah snoller lidt for meget. Det ligner sgu de spilder deres tid den timeout der bliver kaldt fra Liquid i 4-0 Leadet.. og lad os nu droppe Nuke boys, folk spiller den bedre end os. Ogs sindssygt vi aldrig er aware over det der secret push og dør rød hver runde til de/ det ved folk sgu i min rank.. Forstår heller ikk Hooxi laver det præcis samme jumpspot og dør på det 3 gange på b mir::
#41(Med 0 svar)
2. december 2025 kl. 20:15
zaioh
Guld Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16
#11 og #19 skriver det desværre meget fint. Det er desværre en rigtig sløj præstation af device - hans awareness og placering synes jeg er helt off. Hvis bare han havde en træner eller folk omkring ham til at hjælpe ham. Tænker desværre ikke de har de store penge at lege med, og jeg ved heller ikke rigtig hvem de skal hente ind. Nærmest nemmere bare at købe et eksisterende hold :D
#42(Med 2 svar)
2. december 2025 kl. 20:15
nylsnej
Måske stavn bare skulle ind og tage device’s plads?

Jeg har været kæmpe device-fan generelt, men det ser efterhånden ud til tiden er løbet fra ham.

Uanset hvad der sker, håber jeg inderligt at Astralis IKKE går internationalt. Jeg vil alle dage hellere se dem ryge ud i stage 2 af majoren end at gå i playoffs med et ligegyldigt internationalt hold.
#49(Med 0 svar)
2. december 2025 kl. 20:29
Gamlel
Kunne være interessant at se ham gå fuld AWP. I csgo var han i mange perioder indirekte Danmarks bedste sniper og havde et tåbeligt højt topniveau med den. Hans styrke ligger også i reads og game sense som en AWP kræver. Vil dog også kræve en kæmpe dedikation at lave et rolleskift midt i karrieren
#52(Med 0 svar)
2. december 2025 kl. 20:45
bimse
Havde selv tanken også - men stavn har seriøst været tude dårlig med awp, når han har fået den som 2nd awp i hans astralis tid. Våbnet er slet ikke det samme som i go mere - han er slet ikke ligeså god med den i cs2 som i go.
#43(Med 0 svar)
2. december 2025 kl. 20:15
Djoerup
Det gør fandme ondt.
Fan until the end
#44(Med 0 svar)
2. december 2025 kl. 20:18
Cursecurrent
Gentager lige mig selv her men gå nu bare internationalt...for nej det ville ikke hjælpe at få teses ind og nej det vil ikke hjælpe at få blameF tilbage og nej det ville ikke hjælpe at få Sjuush eller nogen anden dansk spiller for de danske spillere er så pisse elendige og ustabile at man aldrig kan regne med dem. Hold fast i Staerh og Hooxi og smid resten på porten. Se på Furia og hvor meget det gav at få bare 2 internationale ind.
#45(Med 20 svar)
2. december 2025 kl. 20:18
soga
Har device løftet Astralis holdet siden de havde deres storhedstid? Da han smuttede til NiP gjorde de det faktisk okay med Lucky og farlig mener jeg. Der har ikke været meget gang i ham efter at han kom tilbage, ja, man kunne fristet til at sige at han har været overvurderet i en længere periode - benefit of the doubt, grundet hans tidligere præstationer. Man hører ofte at der ikke er nogle AWP'ere til erstatte ham i DK, men med det niveau han har haft over længere tid, må der være potentiale andet steds.. Hvad siger du Hunt?
#53(Med 17 svar)
2. december 2025 kl. 20:45
Hunt
En som nicoodoz ville være bedre halvdelen af tiden, men han er også ret ustabil. Acor ville måske være ca det samme, men dog mere stabil.

Problemet er vel at de begge to er mest et skridt til siden end et skridt op. Men en spiller til 50k i stedet for device til 200k, der kan det samme er måske ikke dumt for deres økonomi tbf.
#60(Med 12 svar)
2. december 2025 kl. 21:17
Bertelsen
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Guld Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16
Guld Sæsonkort Sæson 18
I hvilken verden er Acor mere stabil? :D Han har 54.9% maps med 1+ rating, hvor device har 56.9 mod markant bedre modstandere og flere kampe spillet. Den eneste awp spiller, der er mere ustabil end Acor er måske broky
#61(Med 11 svar)
2. december 2025 kl. 21:22
Hunt
Well, også mere ment som acor ikke har samme udsving, både på godt og skidt. Acor spiller ikke så tit vildt godt eller dårligt, det er meget meh. Hvor device i 2025 kan være rigtig god, men også rigtig dårlig.

Men opfattelse er også at acor ikke tager super meget plads på holdet kontra device, han er der mest bare og hjælper holdet mere end device fx gør. Så skal man også tænke på hvilken type awp man gerne vil have.
#64(Med 10 svar)
2. december 2025 kl. 21:50
Bertelsen
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Guld Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16
Guld Sæsonkort Sæson 18
Ja, men hvis Astralis gerne vil spille med i toppen, så er Acor slet ikke god nok. Og når device er så ustabil, er han heller ikke god nok. Hvis han bare ikke under præsterede så ofte, så ville han device ikke være et så stort problem..
#65(Med 9 svar)
2. december 2025 kl. 21:52
Hunt
Men det er device jo så heller ikke (mere). Hvad skal de så gøre?
#67(Med 8 svar)
2. december 2025 kl. 21:54
Bertelsen
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Guld Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16
Guld Sæsonkort Sæson 18
Synes det er svært, fordi der ingen gode awp spillere er i Danmark. Måske man bare skal undgå at have en awp, og så få endnu en stjernespiller ind. Der er alligevel kun 4 awp spillere, der rent faktisk har impact på deres hold, så måske det ikke er nødvendigt
#69(Med 7 svar)
2. december 2025 kl. 21:55
Hunt
Sats på et ungt talent i stedet, sl1me fra NIP academy eller Junyme fra G2 academy.

Regali er også en mulighed.
#70(Med 6 svar)
2. december 2025 kl. 21:56
Bertelsen
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Guld Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16
Guld Sæsonkort Sæson 18
Er Astralis i en position hvor de kan satse på den måde? Det synes jeg nemlig ikke de er. Specielt sådan som VRS er lige nu
#71(Med 5 svar)
2. december 2025 kl. 21:58
Hunt
Men er de i en position hvor de bare kan leve med en 30 årig awp der næppe bliver bedre med tiden?

Med vrs kan de skifte stavn ind tilbage i stedet for magisk og så skifte en device ud med et talent. Så er holdet et sted hvor de har hooxi og 4 relativt unge spillere. Giv det hele næste sæson til og med cologne major før man gør andet.

Jo og så skift ruggah ud asap.
#72(Med 4 svar)
2. december 2025 kl. 22:06
Bertelsen
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Guld Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16
Guld Sæsonkort Sæson 18
Nej, jeg synes heller ikke devve skal fortsætte. Jeg synes dog det er bedre at devve fortsætter end et talent, fordi jeg ikke synes vi har nogle gode nok awp talenter i Danmark. Men man kunne prøve noget nyt, og køre uden awp, hiv BlameF eller en 'stjernespiller' talent ind og se om det kan noget. Måske de opfinder en ny meta igen. Og så synes jeg også det er oplagt at give Glaive chancen
#74(Med 3 svar)
2. december 2025 kl. 22:11
Hunt
Men de skal hente et af de talenter før de bliver for gode, spiller for et større hold og astralis ikke har råd til at købe dem fri. De har ikke engang råd til løn pt..

Det ville være legit inkompetent hvis de ikke gør noget nu her, det ville tbf passe med den org at de vælger dummest mulige løsning igen, igen, igen..

Hvis de møder op med 4 relative unge spillere og hooxi, så kan de sige "vi har startet lidt forfra med unge spillere og det vil tage en 3-6mnd før vi bliver gode" Så er der en fair grund til at bruge lidt tid og mindre pres. Modsat hvis de forlænger med magisk eller bare hiver stavn ind og fortsætter med hvad de har, så er der pres på fra dag 1 igen.

Nu står vi igen et sted hvor jeg har en klar ide om hvad astralis BURDE gøre, men hvad de næppe kommer til at gøre nu og her, men nok skal komme og gøre det om 1-2 sæsoner, når det er alt for sent. (ligesom med de 10x andre ting jeg har nævnt, fx hent hooxi, hvor de så henter cadian, hvor alle kan se det er en idiotisk ide, hvorefter de så lader holdet gå helt i stykker og så henter de hooxi, alt for sent. Det bliver 100% det samme igen..
#93(Med 2 svar)
3. december 2025 kl. 06:37
Madsen
"Men de skal hente et af de talenter før de bliver for gode, spiller for et større hold og astralis ikke har råd til at købe dem fri. De har ikke engang råd til løn pt.."

Nå det er da sjovt at de så giver alle deres løn + 10% oveni hvor fanden kommer de penge fra hvis ikke de har råd? du er som altid rigtig glad for at vinkle ting til din egen lille verden
#96(Med 1 svar)
3. december 2025 kl. 07:19
Hunt
Klart, lad os vende den til det bare er for sjov de ikke har udbetalt løn?
#98(Med 0 svar)
3. december 2025 kl. 07:28
Madsen
Der kan være mange grunde bag det behøves ikke at være fordi de nye ejere mangler penge.. som han også er inde på har de overtaget en forretning der var kørt i sænk det tager altså tid at opbygge den slags igen

hvis pengene var kritiske så havde man sgu nok ikke smidt 10% ekstra :DD
#95(Med 3 svar)
3. december 2025 kl. 06:40
Madsen
Nicoodoz er endnu mere elendig end Device er pt han har fået så mange chancer i T1 og det går galt hver evig eneste gang.. han er lige blevet bænket til fordel for fucking Cadian så bliver det ikke meget dårligere hvis hans CS2 awp er bedre :DDD
#97(Med 2 svar)
3. december 2025 kl. 07:20
Hunt
Mange chancer? Sidste gang nicoodoz var til en major kørte han hold så meget over han spillede det bedste map til en major nogensinde, modsat device der... tjaa dårligt kan følge med i powerligaen pt.
#99(Med 1 svar)
3. december 2025 kl. 07:39
Madsen
Haha så spørg jeg så hvor langt kom han lige til den major? alle kan have livs.. hvordan gik hans ophold hos Heroic og Fnatic? det har du måske lykkeligt glemt det kan jeg da godt forstå for han faldte fuldstændig igennem

Vildt at du ved device ikke kan følge med i powerligaen du må have set ham spille nogle kampe har du evt et link? jeg vil rigtig gerne se de kampe :)
#107(Med 0 svar)
3. december 2025 kl. 12:15
Hunt
Stage 2, ligesom astralis gjorde. Men her gik de 3-0 eller 3-1 i stage 1. Så overall nok bedre.
#59(Med 0 svar)
2. december 2025 kl. 21:08
eyM
Præcis. han var en kæmpe upgrade for nip i starten og smadrede Astralis, når de mødtes.. men det stilnede hurtigt af med den personlige tragedie naturligvis..
Og nej, så har der været langt imellem glimtene af den gamle devve.
#94(Med 0 svar)
3. december 2025 kl. 06:38
Madsen
Da han kom tilbage i 2022 spillede han da vandvittigt godt og det gjore han faktisk helt frem til at han blev IGL det var der hvor han faldte lidt af på den

Tjek selv på hltv han spillede fantastisk da han kom tilbage til Astralis måske du bare husker dårligt :-)
#46(Med 0 svar)
2. december 2025 kl. 20:19
bruja
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Sølv Sæsonkort Sæson 15
device ligner en mand der ikke har nok officials.. og det er vildt at sige når han har været med i så lang tid.

Hans timing er off, i den her turnering rammer han ikke sine skud og er tit sin egen værste fjende med sin positionering og awareness.

Hvis han skal løfte sit niveau skal der satme til at grindes ved siden af deres træning og pracs.
#47(Med 3 svar)
2. december 2025 kl. 20:19
bimse
Device tweet:
"Absolutely devastated, criticism is very warranted.. I will do everything I can get back individually in form.
Sometimes you have to be broken to grow back stronger. 💔"

Så må vi jo så se, om han rent faktisk kommer tilbage og stopper med at liste peek - eller om han fortsætter i sin slomp. Astralis har IKKE råd til at bænke manden, han har forlænget hele 2026, så de er kinda stuck med ham - sådan er livet bare for dem.
#55(Med 2 svar)
2. december 2025 kl. 20:46
Hunt
device 4.0?
#56(Med 1 svar)
2. december 2025 kl. 20:48
bimse
lmaoo - han er færdig mate, det er sgu ikke første gang, at han skriver sådan et tweet der. han ragebaiter sgu bare sine fans. den mand går på juleferie fra i dag, han spiller ik et eneste faceit game før sæsonen starter igen :D
#57(Med 0 svar)
2. december 2025 kl. 20:48
Hunt
Det var også mest en joke, jeg tror du har ret
#48(Med 0 svar)
2. december 2025 kl. 20:25
Gamlel
Stavn og Staehr sammen igen, de er begge unge og synes de spillede godt sammen selv efter rolleskiftene. Hooxi virker også til at have sulten
#58(Med 0 svar)
2. december 2025 kl. 20:48
5afi
Derudover ligner staehr den eneste der har lyst til spillet sammen med Magisk.. Det der hovedet i hænderne show r vildt når man skulle tro ruggah kun bruger tid på mental state siden der ingen taktikker er, eller protokoller på plads 👨‍🦳
#63(Med 3 svar)
2. december 2025 kl. 21:45
Madsen
Det er svært at kigge på holdkortet og sige hvor det går galt måske man skulle smide Jabbi + ruggah og hente Tauson og Hunden/MithR/Gla1ve

Magisk synes jeg at man skal beholde han er 110% bedre end Stavn og han falder heller ikke igennem i vigtige kampe som Stavn ofte gør
#73(Med 2 svar)
2. december 2025 kl. 22:19
Gamlel
Det er han på ingen som helst måde; intet fra magisk dog. Deres nuke fx (hvor stavn havde stor impact) og generelle spil har jo været all in all katastrofalt siden stavn smuttede, selvom det lader til de har haft meget mere pracc end før. Med overtal i pistolrunder til majoren også (som stavn jo var med til at bringe dem til med andenpladser i finaler mod det gode Faze og Spirit) var de jo gået helt komfortabelt videre med Stavn og muligvis playoffs.
Som Hooxi selv sagde har de ikke være bedre end den forrige konstellation, selvom denne her konstellation (med magisk) har spillet sammen meget længere. Derudover tror jeg bare en spiller som stavn bringer meget mere man ikke kan se og topniveau ind i spillet, hvor magisk mere er en mur. Velfortjent navn også, for han er god til at stå sin grund og få et multi kill i nogle runder, men alle de gange han ikke gør eller sparer, har han intet stort aftryk på noget i spillet. Lille overdrivelse for i går mod aurora havde han et flot clutch. Og all in all har han gjort det godt og faktisk bedre end jeg havde forventet. Men uanset hvor stor en legende han er, kan han ikke erstatte stavn. God hype man magisk også.
Ift dit sidste statement, så var stavn da mvp da heroic vandt som eneste danske hold i Royal Arena og virkelig gode major playoffs ratings (fx CS historiens sværeste kamp ifølge hunt Heroic vs Furia) og carriede da det gik fra online til LAN efter covid. Så ja ofte og ofte, altså nogle gange ja, men en del mindre end andre danske spillere det sidste lange stykke tid. Sidste finale stavn spillede gik han 1.26 selvom de tabte 3-1 til PGL astana mod spirit. Finalens bedste udover donk som han head2head var bedre end duelmæssigt. Var det en vigtig kamp i dine øjne? Jeg bryder mig virkelig ikke om laveste fællesnævner og ingen selvkritik ift at påtage og give genklang til ekkoen fra masserne.
Enig i at Tauson er en interessant og ung spiller og gla1ve tror jeg også kunne blive en dygtig coach.
#91(Med 1 svar)
3. december 2025 kl. 05:33
Madsen
Så har du ikke set ham spille
Hvad med fissure? Eller major kval sidste år hvor de taber mod B8 der er det igen stavns skyld fordi han ikke tåler presset
#110(Med 0 svar)
3. december 2025 kl. 12:32
Gamlel
Jamen til Fissure gik han 1.10 og endte finalen med 1.00 rating en del over Jabbi og Staehr (med stjernepos fx).
Og til den majorkval spillede han stærkt, dog ikke godt i sidste kamp mod b8. Men kigger du på kampene mod big eller mezi (som også havde gjort de var gået videre, så presset teoretisk det samme) der spillede han vanvittigt. Og uanset hvad fik han vist lavet om på det da han med storspil i supportroller carriede dem til majoren her, hvor muligheden så desværre blev forspildt.
#66(Med 0 svar)
2. december 2025 kl. 21:53
unclejakes
Guld Sæsonkort Sæson 16
Sølv Sæsonkort Sæson 18
synes ellers Astralis så bedre ud end Liquid i gårsdagens kampe :(
#82(Med 1 svar)
2. december 2025 kl. 23:44
zwank
Seriøst, kan vi ikke snart få en fucking ny AWP spiller til t1 i Danmark? Er der ikke nogle efterskoleknægte der PLEASE vil begynde at spille med stokken på faceit og i scrims? Lad nu den AK ligge, der ligger legit en gratis fucking kontrakt til hvem end der kan klare tjansen, den er 100% sikker

Det kan ikke være rigtigt at vi i SÅ mange år har haft nogle af de bedste AWP spillere i verden, både fra 1.6, CSS og CSGO, og nu er banken bare tømt?
#92(Med 0 svar)
3. december 2025 kl. 06:34
Madsen
Den danske scene er færdig for nu i hvert fald vi har kun de nuværende spillere tilbage som selvfølgelig er virkelig gode men når de begynder at stoppe er der ingen til at tage over
#89(Med 0 svar)
3. december 2025 kl. 00:12
Thuumes
Device er så ringe, desværre
#90(Med 5 svar)
3. december 2025 kl. 00:38
Thomsen94
- Ruggah + Gla1ve lets go
#100(Med 4 svar)
3. december 2025 kl. 07:40
Madsen
Det giver jo ikke den store forskel
#101(Med 3 svar)
3. december 2025 kl. 08:01
Bertelsen
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Guld Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16
Guld Sæsonkort Sæson 18
Hvordan ved du det? :D
#104(Med 2 svar)
3. december 2025 kl. 09:18
Madsen
Fordi holdet sejler og man har prøvet så mange forskellige spillere og trænere og hvor meget har det hjulpet
#105(Med 1 svar)
3. december 2025 kl. 09:46
Bertelsen
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Guld Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16
Guld Sæsonkort Sæson 18
Så man skal ikke prøve noget nyt? Skal vi bare fortsætte med at være tilfredse med en top 15 placering på VRS?
Der skal jo gøres et eller andet, og det oplagte valg er jo at tage hjernen bag Astralis' storhedstid ind og se om det kan ændre noget.
#106(Med 0 svar)
3. december 2025 kl. 11:34
Madsen
Jeg tror vi skal vende os til at se Astralis som et top 15-20 hold så ja det tror jeg vi skal se os tilfredse med

Hjernen bag Astralis' storhedstid har dsv bare ikke bevist sit værd lige siden og det er sagt af en kæmpe Gla1ve fan
Snakker de vrøvl på internettet? Har de behov for dit indspark? Login eller opret en bruger for at kunne kommentere.