Ansøgning til POWER Ligaen åbner
23D : 08T : 16M : 27S
degster er ny mand i HEROIC.

HEROIC HENTER DEGSTER

Så er en ny AWP-spiller på plads.

Diskussionen om Danmarks bedste hold er lige blevet lidt nemmere at have.

HEROIC har nemlig ikke længere dansk flag på HLTV, da organisationen netop har præsenteret degster som deres nye AWP-spiller.

Det skriver HEROIC søndag.

Den nye HEROIC-AWP'er skal dog muligvis bruge noget tid for at vende sig til at spille professionelt. degster har nemlig ikke spillet en HLTV-kamp siden juni 2023, hvorfor det altså er 11 måneder siden, han har været at finde på serveren.

Da han var at finde på serveren var han dog garant for gode præstationer, og AWP-spilleren har igennem sin karriere en HLTV-rating på svimlende 1.20. I første halvår af 2023 var den på 1.15.

degster får sin HEROIC-debut allerede om få dage, når holdet skal spille BetBoom Dacha i Beograd den 15. maj. Her åbner HEROIC mod MIBR, mens man også er i gruppe med Spirit og Aurora.

HEROIC består nu af:

  • Danmark TeSeS

  • Danmark sjuush

  • NertZ

  • kyxsan

  • degster

  • sAw (Coach)
    --

  • Danmark nicoodoz (Bænket)

#1(Med 0 svar)
12. maj 2024 kl. 15:24
JakobHelms
Surt at man mistede sin håndmassør til Astralis.
#2(Med 11 svar)
12. maj 2024 kl. 15:34
DOMINA7HOR
Det er vel okay, især set i lyset af deres udmelding om, at de 'har brug for en spiller, der er dedikeret til AWP på en mere traditionel måde,' som de selv udtrykte det.

Synes det er lidt ærgerligt for nicoodoz, men nuvel, han var holdets AWP'er og isoleret set - i den rolle - har han ikke leveret godt nok.

Ifølge harumi, hvor end han så har det fra, så agter nicoodoz i øvrigt nu, angiveligt, at skifte rolle fra AWP'er til rifle. Givet hvor dygtig en rifler han er, så giver det måske også fin mening. Så kan han spille en hybrid, om nødvendigt.

Der går rygter om, at roeJ er på vej til Monte. Monte har netop sendt ryu tilbage på akademiholdet, Monte Gen, og de kunne vel passende sende Gizmy samme vej. Så kan de erstatte de to med roeJ og nicoodoz, og dermed genforene dem!
#7(Med 8 svar)
12. maj 2024 kl. 15:57
tinzuldateN
Degster er nok bare et bedre match rent spilmæssigt. Manden er en maskine og er offensiv.. Men er spændt på de personligheder der er sammensat.. 😅
#11(Med 7 svar)
12. maj 2024 kl. 16:14
DOMINA7HOR
Jeg ved godt der har været meget snak om hans personlighed, at han er toxic, ikke til at arbejde med osv., men han er trods alt også kun et menneske. Og mennekser kan, nogle mennesker i hvert fald, ændre sig til det bedre.

Nu har han været ude noget tid. Har brugt noget tid på hospitalet, efter sin operation, eller operationer. Han har haft tid til at reflektere. Og hvem ved, måske der er kommet lidt selvindsigt ind over.
#27(Med 6 svar)
12. maj 2024 kl. 20:58
tinzuldateN
Tror bare han har et stort ego og stor vindermentalitet, det kan hurtigt misforstås..
Spilmæssigt stor upgrade pga måden han spiller den awp på.
#34(Med 5 svar)
13. maj 2024 kl. 02:34
DOMINA7HOR
Det kan også sagtens være. Man kan trods heller ikke altid være venner med alle. Han var måske ikke nexa's, eller andres, kop te, men det er hvad det er.

Er spændt på at se, om det kan give dem det ekstra, som jeg til tider føler de har manglet.
#37(Med 4 svar)
13. maj 2024 kl. 06:46
tinzuldateN
nexa er vidst heller ikke så mange andres yndling.. 😅
Tror det giver lige i alle kampe. Nicodooz havde det med at ændre spillestil mod bedre modstandere og blive "bange" og passiv..
#45(Med 3 svar)
13. maj 2024 kl. 15:15
DOMINA7HOR
Det er så hvad det er 😅

Vi må se hvor det lander. Som spiller kan jeg godt lide degster. Man kan ikke tage fra ham, at han er en dygtig spiller. Håber det bedste for alle parter, nicoodoz inklusiv, selvfølgelig!
#47(Med 2 svar)
13. maj 2024 kl. 17:04
tinzuldateN
Altså er også vild med hans gejst og sindssyg hårde low5... 😅
#58(Med 1 svar)
14. maj 2024 kl. 15:07
DOMINA7HOR
Hvis du ikke har læst det allerede: hltv.org/news/38977/degster-i-will-never-say-to-my..
#59(Med 0 svar)
14. maj 2024 kl. 17:27
tinzuldateN
Fedt interview!
Lyder som en dreng der er blevet voksen!
#21(Med 1 svar)
12. maj 2024 kl. 17:47
Lunar
Meget enig! Tror at monte med RoeJ og nicoodoz som aggressiv riffel og hybrid riffel respektivt kunne være skide varmt!
#35(Med 0 svar)
13. maj 2024 kl. 02:38
DOMINA7HOR
Tror jeg sgu egentlig også! Så lige krydret med DemQQ, hvis han altså fortsætter. Og så har de kRaSnaL til at tage skraldet.
#3(Med 20 svar)
12. maj 2024 kl. 15:48
Djoerup
Nu der jo så ingen gode tier 1 dansker derby mere
#4(Med 2 svar)
12. maj 2024 kl. 15:50
Madsen
Det har der ikke været siden Heroic gik i opløsning..
#18(Med 1 svar)
12. maj 2024 kl. 16:41
Reddevil
Var der vel heller ikke før det…. Bare den anden vej folk glemmer lidt heroic var Astralis meget overlegen de sidste par år.
#30(Med 0 svar)
13. maj 2024 kl. 00:49
Dennis
Astralis vandt dog et par opgør selv i deres elendige periode.
#5(Med 8 svar)
12. maj 2024 kl. 15:51
AwF
Jeg savner North.
#31(Med 0 svar)
13. maj 2024 kl. 00:49
Dennis
North v Astralis var satme noget der rykkede!
#39(Med 6 svar)
13. maj 2024 kl. 11:50
RasmusRoev
Ingen savner North :P
#41(Med 5 svar)
13. maj 2024 kl. 13:43
AwF
Vidste ikke at jeg hed ingen.

Vi har ikke haft et ærligt dansk derby siden har vi?

Heroic og Astralis var siden opkøbet af Norske investorer ikke et ægte dansker derby mere. Og det var desværre først derefter at holdet virkelig bed fra sig. Før det var det vel North vs Astralis.
#49(Med 4 svar)
13. maj 2024 kl. 20:11
RasmusRoev
Haha :P

Du har da ret. Men der har Astralis jo altid været dominerende. Og vi kan jo tage den skide danske diskussion igen og igen. Er enig med det du mener / føler :)
#50(Med 3 svar)
13. maj 2024 kl. 20:20
AwF
Åh, jamen jeg ville som udgangspunkt godtage enhver klub med dansk lineup til et derby.
Problemet for mig opstår når det pågældende derby bliver stjålet pga. lineup ændring.

Et derby er vel mellem to klubber, ikke 10 spillere. 🫣
#51(Med 2 svar)
13. maj 2024 kl. 20:21
RasmusRoev
Er det så det samme som rivaler? :)
#52(Med 1 svar)
13. maj 2024 kl. 20:28
AwF
Tæt på! Lokale klubber er oftest rivaler og der har vi derbys. Men det er det lokale der gør forskellen.

Selvom FCM og FCK er de største rivaler titelmæssigt er det ikke et derby.

Men da CS ikke (endnu) er breddesport nok i Danmark til lokalrivaliserikg vil jeg gerne strække den til nationalt for at kalde det et derby hvis holdene er indenfor samme niveau.
#53(Med 0 svar)
13. maj 2024 kl. 21:29
RasmusRoev
Nogle gode pointer du har :)
#6(Med 7 svar)
12. maj 2024 kl. 15:54
DOMINA7HOR
Hov, hov! Vil da nok mene, at Sashi mod Gaimin-gutterne kan blive en nyklassiker!
#12(Med 6 svar)
12. maj 2024 kl. 16:17
JakobHelms
Man skal dog strække sin definition OK langt, hvis det skal være to tier 1 hold :-)
#13(Med 0 svar)
12. maj 2024 kl. 16:28
DOMINA7HOR
Jeg tror på dem! :-D
#19(Med 4 svar)
12. maj 2024 kl. 16:43
Hunt
Vent til 2025, hvor de begge når "tier 1" til fordel for alle de røvdårlige partnerhold :)
#20(Med 0 svar)
12. maj 2024 kl. 17:34
nylsnej
Lad os alle bede
#32(Med 0 svar)
13. maj 2024 kl. 00:50
Dennis
Det kommer aldrig til at ske.
#42(Med 1 svar)
13. maj 2024 kl. 13:45
AwF
Ingen af dem rammer et fast tier 1 punkt uden markante udskiftninger. De har sgu spillet chancerne.

Men jeg er sikker på at der bliver rokeret meget i toppen. Men ikke af dem fra tier 2.
#44(Med 0 svar)
13. maj 2024 kl. 15:01
Hunt
"De har sgu spillet chancerne."
-Hvilke chancer? Når hold ikke har partnerspots, RMR spot eller køber en core med mange point på ranglisten, så får man bare legit ingen chancer..

Der skal nok være en god bunke af "tier 2" hold som rykker over en god del af "tier 1" holdene, fordi de ikke kan købe deres spots mere. Sure tror hverken gaimin eller sashi er top 1-2-3 i løbet af 2025, men et sted mellem 5-15 ish burde bestemt være muligt og derfra vil de også få de invites de har spillet sig til.

Men bare se på blast gruppespil efter pausen: Hvor den første gruppe af hold er med fordi de har købt deres plads, men på ingen måde er gode nok. Mens den næste gruppe af hold har vist og spillet til et niveau hvor de BURDE være med ift OG, BIG eller NIP..

c9 - kommer med whatever hold de lige finder
NIP - #41 med et shitshow af et hold
OG - #35 holdt oppe af point fra blast
BIG - #28 holdt oppe af point fra blast
GL - #26 holdt oppe af point fra blast

Spirit - #4
Eternal Fire - #7
VP - #9
ENCE - #14
Saw - #21
Gaimin - #22
Aurora - #23
Monte - #24
#8(Med 8 svar)
12. maj 2024 kl. 16:04
Sukr4m
Kan vi så ikke Pless stoppe med st omtale heroic som et dansk hold
#9(Med 6 svar)
12. maj 2024 kl. 16:11
DOMINA7HOR
De er en norsk org, og de havde et overvejende dansk hold. Det er, åbenlyst, ikke længere tilfældet.

Hele den diskussion der var herinde, om hvorvidt de var et dansk eller ej, var dog håbløst intetsigende, eftersom de var et overvejende dansk hold, om man kunne lide det eller ej.
#22(Med 5 svar)
12. maj 2024 kl. 18:08
Hartvig
Blev Heroic ikke solgt til et russisk selskab? Så vidt jeg husker var den nye ejer relateret til betting?
#36(Med 4 svar)
13. maj 2024 kl. 02:42
DOMINA7HOR
Jeg ved ikke hvor nogle har det fra, at HEROIC pludselig kom på russiske hænder. Det er en norsk organisation. De har base i Oslo. Om de har et eller andet partnerskab med noget russisk bettingværk, er dog ikke utænkeligt.
#43(Med 3 svar)
13. maj 2024 kl. 14:06
Hartvig
Tak. Jeg ved ikke hvor jeg har fået den opfattelse
#46(Med 2 svar)
13. maj 2024 kl. 15:18
DOMINA7HOR
Np! Har set flere herinde kommentere, at de skulle være en russisk org, så det er nok lige så meget en generel misforståelse 😅
#48(Med 1 svar)
13. maj 2024 kl. 17:18
d0nut
Det stammer herfra cocovlr.medium.com/public-ties-between-heroic-1xbe.. + Richard Lewis
#56(Med 0 svar)
14. maj 2024 kl. 10:48
DOMINA7HOR
Tak. Om noget, er de vel i så fald cypriotisk ejet 😅
#14(Med 0 svar)
12. maj 2024 kl. 16:30
Hunt
Jo, sagtens. Der er ikke en dansk core på holdet mere, derfor er de ikke et dansk cs hold mere.

Det var det dog før, da de stadig havde en dansk core.
#10(Med 1 svar)
12. maj 2024 kl. 16:12
Godcint
Så er Hunt glad
#15(Med 0 svar)
12. maj 2024 kl. 16:30
Hunt
Hvorfor skulle jeg være det?
#16(Med 12 svar)
12. maj 2024 kl. 16:31
Bjelanden
Giver det 6 mdr, så er der lavet udskiftning igen. Ikke nødvendigvis degster, meen tror ikke på det ..
#17(Med 11 svar)
12. maj 2024 kl. 16:34
Hunt
Tror netop det ville være degster, hvis han viser sig stadig at være for toxic.

Kan ikke se hvem der skulle ryge ellers.
Kyxsan er en af de få unge igls med bare lidt erfaring
Nertz er en af de bedste stjernespillere de kan finde
Sjuush er en af de bedste supportspillere de kan finde
Teses kan nok godt erstattes, men har virkelig steppet op på det nye heroic.
#23(Med 10 svar)
12. maj 2024 kl. 19:08
Bjelanden
Hvilken alternativ awp'er tænker du de skal hente i stedet for?
For i min optik, så begynder deres muligheder at være trængte.

Kyxsan kunne jeg godt se træde et skridt ned og få lidt mere erfaring måske
. De andre spiller er der ikke noget at sætte en finger på, de gør det som de skal. blameF istedet for kyxsan kunne være en mulighed, hvis han ikke helt har opgivet den drøm. Samtidigt vil det give dem forhåbenlig noget mere firepower.
#24(Med 9 svar)
12. maj 2024 kl. 19:14
Hunt
Problemet er hvem du vil have ind i stedet for kyxsan..

Blamef er ikke nogen løsning, han har mindre erfaring end kyxsan og har intet vist som igl der skulle give ham et top 10-15 hold
#25(Med 8 svar)
12. maj 2024 kl. 20:05
Bjelanden
Hvad har kyxsan vundet, siden du vil vurdere ham over blame? Tænker begges trofæ kabinetter er jævnt tomme.

Og mener han fik complexity ret pænt op, hvis jeg ik husker forkert?
#26(Med 7 svar)
12. maj 2024 kl. 20:29
Hunt
Forskellen er kyxsan er mere support for resten af holdet, mens blamef ville gå direkte ind og tage de gode roller fra fx nertz
#28(Med 6 svar)
12. maj 2024 kl. 21:27
Bjelanden
Har du til dels ret i. Vil kræve noget omrokering, og har også min tvivl om den måde blame har styret slagets gang, passer til den meta der er. Men han er i min optik stadig en bedre spiller end kyxsan og kan bidrage med mere, med lidt tålmodighed og hårdt arbejde.
#29(Med 5 svar)
12. maj 2024 kl. 21:35
Hunt
Han er en bedre spiller sure, men jeg kan finde 5 andre stjernespillere men ikke 5 andre igls.

Tror man mister mere ved at fjerne nertz fra gode roller end det gavner at have blamef i dem.
#33(Med 4 svar)
13. maj 2024 kl. 00:52
Dennis
BlameF har givet udtryk for at han er færdig som IGL. Så den slutter vel der?
#40(Med 3 svar)
13. maj 2024 kl. 11:53
RasmusRoev
Men var vel ikke det som startede deres snak? :)
#54(Med 2 svar)
14. maj 2024 kl. 08:04
Dennis
Jo om udskiftninger? Kommentar 3, og de næste 6 handler om at skifte IGL.
#55(Med 1 svar)
14. maj 2024 kl. 10:47
RasmusRoev
Halvt :P
Men hvis meget godt, at BlameF dropper IGL. Det duer han SATME ikke til! :)
#57(Med 0 svar)
14. maj 2024 kl. 14:13
Kristja
Han blev jo basically "påtvunget" rollen. Så man kan ikke rigtig berbejde ham for det. Det fungerede ihvertfald ikke set ude fra. Trods det virkede bedre i Complexity. Men de spillede også meget anderledes der. Og han var generelt Lurker og satte sig selv op. Det fik han ikke rigtig lov til i Astralis + Det var vel først her, da Jabbi go Stavn kom til, at han egentelig havde et top 10 spiller materiale. Og det var ikke længe han fik på holdet der ^^
#38(Med 0 svar)
13. maj 2024 kl. 07:48
zypath
Kage fra Dust2s 1års fødselsdag
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Det ser jeg slet ikke som løsningen, men lad os se!
Snakker de vrøvl på internettet? Har de behov for dit indspark? Login eller opret en bruger for at kunne kommentere.