Ansøgning til POWER Ligaen åbner
23D : 04T : 53M : 35S
Det har længe været i devices tanker at blive IGL.

Kasper Straube om devices IGL-ønske: Har overvejet det længe

Ifølge sportsdirektøren i Astralis så har device længe leget med tanken om at blive IGL.

Torsdag landede en kæmpe bombe i Astralis.

Her meldte organisationen nemlig ud, at man havde købt br0 i Monte, mens at superstjernen device skulle overtage rollen som IGL.

Mens mange har skreget på, at blameF skulle væk fra IGL-rollen i en del tid efterhånden, var det nye valg dog ikke et, som ligefrem sendte glædesrus gennem fansene og beroligede dem.

device var nemlig til RMR'en ude og sige, at han ikke nød at spille spillet, mens han heller aldrig har været IGL.

I forbindelse med annonceringen var Kasper Straube, der er sportsdirektør i Astralis, dog ude og forsøge at berolige fanbasen, da han på Astralis' stream torsdag sagde, at det i processen for at finde den næste skridt for Astralis bliver tydeligt, at device rigtig gerne vil blive IGL.

Der er det naturligt at finde ud af, hvad vi skal have ind, og i den proces bliver det tydeligt for mig igennem Nicolai (device red.), at der er et rigtig stort ønske om at blive IGL på holdet.

Der var dog seere på streamen, som stillede sig undrende over for beslutningen, nu hvor device for ikke længe siden var ude på X med udmeldingen, at han ikke nyder at spille.

Man skal dog ikke frygte udbrændthed eller manglende motivation, slår Astralis' sportsdirektør fast.

Jeg ser en device, som er super, super, super motiveret, og som på ingen måder er udbrændt - nærmere tværtimod. Det, at tage beslutningen om, at man skal være IGL, er en kæmpestor beslutning, og det er ikke en beslutning, Nicolai har truffet fra den ene dag til den anden. Det er noget, der har været i hans overvejelser, og som jeg også har debatteret med ham, lige siden jeg lærte ham at kende, fordi han så det som en naturlig vej i hans karriere på et eller andet tidspunkt.

Jeg tror, at det vi skal lægge i hans tweet er, at han ikke var tilfreds med den måde, vi spillede på, hvilket jeg tror var det samme for alle de fans, der så på og alle os ude på kontoret, for vi var jo heller ikke hverken glade eller tilfredse. Det er det, man skal lægge i det.

En gang for alle slår Straube også fast, at det ikke er en ‘ligeglad’ device uden motivation, som møder op.

Lige modsat er det en device, der hungrer efter succes med Astralis endnu en gang, og som fortsat elsker at spille Counter-Strike.

Jeg har set Nicolai nu her, og der er en kæmp, kæmpeestor gejst i ham, og der er et ønske om at lykkes i Astralis. Det er derfor, han er vendt tilbage. Der er ikke noget, der har tvunget Nicolai tilbage. Som han også udtaler i den annoncering, der er lavet, så laver han det, han elsker allermest, og det vil han gøre lige så længe han kan. Større commitment får man ikke fra en spiller, som kunne vælge alt andet end lige Astralis til.

Udover blot at berolige fanbasen over det store skift for device, snakker Straube og br0, som ligeledes var på streamen, også om meget andet.

Blandt andet fortæller br0 om sin fortid i CS, mens Straube også forklarer, hvilken rolle br0 skal udfylde på holdet.

Se streamen med Kasper Straube og br0 herunder:

#1(Med 10 svar)
1. marts 2024 kl. 10:58
Djoerup
Tror mere på devices rolle skift hvis han selv har ønsket det. Tænker det kommer til og fungere
#2(Med 7 svar)
1. marts 2024 kl. 11:02
Sander
DPL Admin
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Guld Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16
Guld Sæsonkort Sæson 17
Men det skal det jo også sige. Jeg siger ikke, det er løgn, men de bliver nødt til at melde det her ud, uanset hvor stor grad af sandhed der er i det.
#4(Med 0 svar)
1. marts 2024 kl. 11:10
bimse
Det giver jeg dig ret i, men jeg tror simpelthen heller ikke på, at man "tvinger" device til at være IGL. Han er et for stort navn til det. Han har alle verdens muligheder for at sige nej og finde noget andet, hvis Astralis kun kan se den vej for ham.

Derfor tror jeg på Straube og Astralis, når de melder, at han vil det selv.
#5(Med 5 svar)
1. marts 2024 kl. 11:22
aGk
Dust2TV sub
Der er helt sikkert PR i de her udtalelser.

Hvis det viser sig at være helt sandt at Device oprigtigt har haft et så stort ønske om at være IGL, er det vel heller ikke utænkeligt at han har haft en finger med i spillet i beslutningen om at vælte Blame af pinden så han selv kan få rollen.
#7(Med 4 svar)
1. marts 2024 kl. 11:40
bimse
Den synes jeg alligevel er lidt søgt. Jeg tror simpelthen, at de blev nødt til at finde ud af det med rollerne, for at det kunne fungere. Og der vælger man mellem blame og stavn og går selvfølgelig med stavn, når man lige har brugt millioner på at hente ham ind.
#9(Med 3 svar)
1. marts 2024 kl. 11:55
aGk
Dust2TV sub
Hvis der er søgt så synes jeg godt man kan stille spørgsmålstegn ved oprigtigheden af Straubes usagn og Devices ønske om at blive IGL.

Det lyder mere som et puslespil der skulle gå op også er man gået på kompromis.

Jeg siger ikke at jeg synes det er den forkerte beslutning - "vælte af pinden" behøver jo heller ikke betyde "stukket i ryggen" men i stedet at Nikolaj er gået til management og sagt at det kan han gøre bedre en Benjamin 🤷‍♂️👍

Jeg håber da virkelig at det er Nikolaj der selv har taget initiativ og sagt at der ikke er plads til Benjamin - det ville vise den blod på tanden og motivation som der bliver gjort udtryk for der er.
#13(Med 2 svar)
1. marts 2024 kl. 12:10
McLoud
Men blameF har jo været ude at sige, at han IKKE vil være IGL.
Og så holder den teori jo ikke rigtig...
#18(Med 1 svar)
1. marts 2024 kl. 12:34
aGk
Dust2TV sub
Selvfølgelig har han været ude og sige det. Han skal gøre sig attraktiv for en potentiel ny org hvor han selvfølgelig ikke skal være IGL men ud og shine i en rolle han er mere komfortabel i.

Kan egentlig heller ikke se hvad det har med min kommentar at gøre - medmindre der er noget han har givet udtryk for internt over længere tid, hvilket vil betyde at han (indirekte) selv har bedt om at blive bænket, men det tror jeg ikke der er noget som tyder på.
#23(Med 0 svar)
1. marts 2024 kl. 13:27
MeRo
Hvis han ikke havde noget imod at være IGL havde han vel bare sagt at han var åben for begge dele og dermed maksimeret sine chancer?
#16(Med 1 svar)
1. marts 2024 kl. 12:19
McLoud
Enig... man skal jo huske på at han har skiftet rolle en gang før... med STOR success!
Dengang var folk også meget skeptiske overfor hans AWP ambitioner.
Bliver spændende at se..!
#19(Med 0 svar)
1. marts 2024 kl. 12:35
aGk
Dust2TV sub
Hvis Device lykkedes med den her IGL rolle så må han seriøst være the GOAT, fordi så der ikke det han ikke kan 😅
#3(Med 8 svar)
1. marts 2024 kl. 11:09
aGk
Dust2TV sub
God virkelig godt høre hvilke eksterne IGL'er der har været oppe og vende ifm. med den her rokade. Man kan ikke lade være med at stå tilbage med en fornemmelse af, at de på én eller anden måde er gået op kompromis, med at rykke Device over i IGL rollen. Også selvom han selv har meldt sig og er motiveret.

Jeg nægter at tro på at de havde gjort det samme, hvis f.eks. Karrigan eller Hooxi stod uden tag over hovedet og var en mulighed.

Lad os se hvad det kan blive til :)
#6(Med 7 svar)
1. marts 2024 kl. 11:28
DOMINA7HOR
Der vel kun tre, som er gode nok. Patti, HooXi og karrigan. Og de kan alle tre ofre dem selv, og spille lorteroller - og de roller hvor de giver plads til andre - for samtidig, at lade andre spille de roller, hvor de er bedst. Så kan de alle spille den entry, som br0 nu skal ind og spille. Måske ikke alle med samme individuelle niveau som br0, men så giver de så meget andet.

Men hvorfor skulle de alle vælge noget andet? HooXi er et godt sted hos G2, hvor han virker godt tilpas. Så med mindre G2 vil af med ham, er han ikke et emne. Det samme med karrigan i FaZe, hvor han virker godt tilpas. Hvorfor skulle han skifte? Patti og ECSTATIC gør det godt lige nu. Måske det ser anderledes ud om 6-12 måneder, men her og nu tror jeg han er ganske glad og godt tilfreds hos ECSTATIC. Det kunne nærmere være en mulighed for en udfordring for ham på sigt.

Og hvis Straube går ud og siger, at device har overvejet dette i et stykke tid nu, hvorfor så ikke tro på ham? Med ham som IGL, og br0 på holdet, passer rollerne bedre. Og når alternativerne er bird, valde, raalz, Chr1zN, es3tag, og hvem der ellers lige er, hvorfor så ikke gå med devices ønske?

Som du siger, så lad os se hvad det kan blive til. Jeg håber på det bedste, for device og hele holdet. Og jeg synes stadig device fortjener et point eller to i bogen, for at tage den rolle på sig, og alt hvad der følger med. Respekt for det, hvis han selv ser det, som en del af sin udvikling.
#8(Med 1 svar)
1. marts 2024 kl. 11:44
bimse
Endnu en klasse kommentar og analyse fra dig, domina7hor. Jeg er fuldstændig enig med det hele, udover at incitamentet for Patti også kunne være, at man spiller Tier1 + lønnen er langt bedre. Tror dog slet ikke, at Patti har været på tale, hvis jeg skal være ærlig.

Synes stadig, at han er for langt "nede" på stigen, når man snakker IGLs. Det var jo Casle, der gjorde ham til IGL i Astralis Talent, hvorfor han "kun" har 1-2 år på bagen som IGL.
#10(Med 0 svar)
1. marts 2024 kl. 11:59
DOMINA7HOR
Det tror jeg heller ikke. Men det kan hurtigt ændre sig. Han er kendt i Astralis-huset. Han har vist sig selv som IGL, særligt med ECSTATICs kvalifikation til majoren. Derudover spiller han ligeledes entry på T. Så har han noget vildskab og noget lederskab, udover at han også er en dygtig spiller, som smider nogle pæne numre.

Jeg tror ikke han har været på tale, og jeg tror heller ikke han selv har nogen interesse i skifte lige foreløbig. Igen, det kan du ændre sig over tid. Du nævner selv nogle af grundene til hvorfor, foruden det faktum, at Astralis bare er en langt større mulighed.

Den snak ligger ude i fremtiden. Nu skal de begge, Patti og device, bare have fuld støtte og gøre deres arbejde hvor de er. Og forhåbentlig få det bedste ud af det! Så må vi se hvad fremtiden ellers bringer.
#11(Med 4 svar)
1. marts 2024 kl. 12:04
aGk
Dust2TV sub
Tror godt en type som Karrigan kunne synes det ville være motiverende at komme hen i den rodebutik der er Astralis, løfte dem op til toppen hvor de hører til også stoppe sin karriere der :)
#15(Med 3 svar)
1. marts 2024 kl. 12:18
DOMINA7HOR
Måske, men ikke lige foreløbig. Jeg tror han er yderst godt tilfreds hos FaZe. Det virker i hvert fald sådan på ham. De har et godt og stabilt projekt kørende, hvor de kontinuerligt spiller med om titler. Og jeg tvivler på, med det fundament de har, at det ændrer sig lige foreløbig. De har også lige fået RobbaN tilbage i en manager-agtig rolle. Det tror jeg også har betydet noget for karrigan.

Jeg ser det ikke som værende realistisk, at han forlader FaZe indenfor den nærmeste fremtid, med mindre der sker noget helt drastisk hos FaZe.
#27(Med 2 svar)
1. marts 2024 kl. 14:34
Spække
Er der nogen, der har en eller anden fornemmelse af, hvordan karrigan har det med Astralis. Sådan som jeg husker det, så var det ikke just en lykkelig skilsmisse mellem parterne, eller tager jeg fejl?
#37(Med 0 svar)
3. marts 2024 kl. 02:30
DOMINA7HOR
Eneste jeg forholder mig til er, at han virker rigtig glad og godt tilpas i FaZe. De har et stabilt projekt, er stærkt fundament, og med Jason Lakes tilbagekøb af Complexity, så er fremtid på plads for dem der, under Gamesquares ledelse.

Jeg kan ikke se hvorfor karrigan skulle forlade FaZe. Han har det som blommen i et æg. Og så længe ham og holdet leverer resultater, og spiller med om titler, så er han ikke ligefrem i fare for at ryge lige foreløbig.
#38(Med 0 svar)
3. marts 2024 kl. 02:36
JakobHelms
Karrigan har altid været venner med de dele af Astralis, han forlod (Zonic mv.). Han blev jo sparket, fordi han ikke fungerede så godt strukturmæssigt med Zonic, og ikke var klar på at lytte til de ting, der blev sagt, sådan som Zonic har beskrevet det. Jeg kan ikke se hvorfor dét skulle skabe splid mellem Karrigan og det, der nu er Astralis.
#12(Med 2 svar)
1. marts 2024 kl. 12:11
Kristja
Synes sgu det er en anelse pinligt, at forsøge at gøre blameF til syndebuk, og at man forsøger at gøre device til skurk... Det er ihvertfald sådan jeg læser Straubes udmelding om device's tweet.

Om han så har været IGL og fejlet, så har hele holdet sgu fejlet lige så meget, og bestemt også management, som skrotter casle uden at have en ny coach på plads, og et hold som åbenbart ikke har nogle stemmer, eller nosser til at ytre sin utilfredshed med måden der bliver spillet på🤦🏻‍♂️😅

Begynder så småt at forstå hvorfor Astralis får så meget hate. "Det er alle de andres skyld, men ikke min/vores" det må være det nye motto de køre med.

Hvad med at komme og tage lidt ansvar for, at man i den grad også har fejlet blameF, nøjagtigt som man også gjorde med gla1ve, da man stillede Powerliga/talent spillere til rådighed, og ikke på et eneste tidspunkt haft en erfaren coach på holdet, som har været der i en længere stabil periode.

Holder med de danske hold, og de danske spillere, så lad os da håbe på, at Astralis kan få vendt skuden nu, så vi har et dansk hold i toppen 🤞🏻
#14(Med 1 svar)
1. marts 2024 kl. 12:16
McLoud
Hvordan ser du at man forsøger at gøre dev1ce til skurk? Det kan jeg ikke få øje på.
#26(Med 0 svar)
1. marts 2024 kl. 14:30
Kristja
"Jeg tror, at det vi skal lægge i hans tweet er, at (HAN) ikke var tilfreds med (den måde, vi spillede på), hvilket jeg tror var det samme for alle de fans, der så på (og alle os ude på kontoret), for vi var jo heller ikke hverken glade eller tilfredse. Det er det, man skal lægge i det"

Måske det er søgt, men det kunne have været formuleret langt mere passivt. Hvis device eller andre på holdet eller kontoret var utilfredse med måden der blev spillet på, så skulle de måske have gjort noget ved problemet for lang tid siden? Måske tage en snak med blameF om, hvordan de synes der skulle spilles anderledes.

Men til dit spørgsmål, så er det bare der med at han skriver at "han var utilfreds med måde de spillede på" der synes jeg ihvertfald er at hænge ham ud mod IGLen.
#17(Med 6 svar)
1. marts 2024 kl. 12:21
JakobHelms
... Længe, men altså ikke længe nok til, at det var oplagt at give ham muligheden for 8 måneder siden, hvor holdet jo spurgte, om BlameF ville?
#21(Med 5 svar)
1. marts 2024 kl. 13:13
9600BAUD
blameF har været IGL før og sikker på at motivationen var høj og at de i starten troede på projektet. Der var også udvikling til og med Cologne hvor de slog NAVI og Heroic, men så stoppede det og siden har de vel ikke rigtigt opnået noget eller udviklet sig?!

Så bliver man nødt til at ændre noget og både stavn og jabbi spillede langt under niveau i de nye roller. Vel kun Staehr som spillede bedre og bedre. Håber at han kan fortsætte og at de andre kan finde et fundament at bygge videre på. Hvis device har haft tanken i længere tid, så har de vel dårligt mere at miste med at forsøge det.

Tænker også at det kan være en god løsning for BlameF og at han er dygtig og vil forbedre en hel del hold.

/Baudie
#22(Med 4 svar)
1. marts 2024 kl. 13:16
JakobHelms
Ja, BlameF har været IGL før, men sådan som jeg forstår hans udlægning, så bliver han af bl.a. holdet spurgt, om han vil være IGL, hvilket han siger ja til, fordi han gerne vil gøre det, der er bedst for holdet. Det er - som jeg forstår det - ikke noget han selv foreslår.

Så jeg synes bare det er spøjst, at device (en person der gerne vil være IGL!) ikke allerede dengang har kastet sit navn i hatten, men at han i stedet er med til at pege på BlameF (en mand, som gerne er IGL hvis behovet er der, men ikke har en udpræget interesse for at tage rollen). Det er selvfølgelig længe før stavn og jabbi kom til, så min kommentar handler egentlig bare om hvorfor device ikke allerede tog teten og bejlede til rollen allerede dengang, i stedet for at være med til at give rolllen videre, til nogen der egentlig ikke har samme motivation for rollen.
#28(Med 0 svar)
1. marts 2024 kl. 14:35
Kristja
Fornuftigt kommentar og gode pointer!
Det virker underligt... Og da de havde en ordentlig coach(HUNDEN) der klarede de sig faktisk ganske udemærket, og viste fremskridt.

Så smider man ham under bussen med hvidt, for at passe på deres omdømme? For så at lave et kæmpe nummer med Stavn og Jabbi, for så at smide blameF helt af holdet, det giver i gem mening noget af det 😅
#29(Med 2 svar)
1. marts 2024 kl. 15:40
9600BAUD
Der kan være mange årsager. Der var et interview med Kyxsan og i APEKS virkede til at være en tilsvarende situation, hvor spillerne bliver spurgt om nogen er interesserede i at være IGL. Kyxsan melder sig og resten er historie.

Hvis man tænker at en anden har erfaringen og kvaliteten til at være IGL og desuden har bevist det tidligere, så ville det måske virke underligt at melde sig på banen. Det er også muligt at samtalen har været oppe, men blameF havde aldrig haft så dygtige spillere under sig som IGL - så måske ville det blive langt bedre end tidligere. Desværre var det ikke tilfældet og alle har vel en idé om hvad man tænker at modstanderen gør - hvis den er rigtig langt de fleste gange - så tager man nok ansvaret på et tidspunkt når muligheden melder sig. Det har været nu for dev1ce og så må tiden vise om vingerne kan bære. Han har erfaringen og åbenbart lyst nu, så det bliver spændende at følge. Måske er det også lettere nu med flinke typer der ikke råber så meget op på holdet netop nu. stavn og jabbi virker som lidt andre typer end BlameF og begge typer er brugbare på forskellige hold. BlameF virker til at være en humørbombe, der fylder meget både på og udenfor serveren. Tænker også at det er nemmere at komme med input nu man starter hvor pladen er ryddet. Det kan naturligvis sagtens vise sig at det ikke kommer til at virke, men jeg tror at det er de rigtige typer der er på Astralis nu og de har nærmest ikke noget at miste. Der er nok ingen medløberfans tilbage efter så mange år uden at kunne fylde pokaler i skabet.

/Baudie
#30(Med 1 svar)
1. marts 2024 kl. 17:23
Spække
Jeg er helt enig i dette syn på sagen. Jeg synes ikke dev1ce kan klandres for ikke at tage IGL-hatten på, da gla1ve blev bænket. På udtalelserne fra manden selv og Straube, så lyder det til, at det har været en rolle, dev1ce på et eller andet tidspunkt vil tage, men det er da muligt, at han ikke følte sig klar på daværende tidspunkt, men at ideen er vokset på ham, nu hvor resultaterne er udeblevet. Måske han havde så meget respekt og tiltro til blameF, at han mente, at han var manden, der skulle føre IGL-faklen videre, hvilket så aldrig blev den succes, man havde håbet og ventet på.
Jeg har ingen idé om, hvad dev1ce kan føre holdet til som IGL - det kan blive fugl eller fisk eller bare et eller andet midt i mellem. Det mest interessante spørgsmål er nok, hvor meget skal dev1ce præstere, før det bliver dømt som godt nok, og hvor hurtigt skal resultaterne indfinde sig? Jeg har en fornemmelse af, at linen ikke er særlig lang - i hvert fald blandt brugerne her på dust2.
#32(Med 0 svar)
2. marts 2024 kl. 00:07
sirr
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019
Især det sidste du skriver, er interessant. Spørgsmålet er vel, med rette, hvornår Astralis er en succes (igen). Kan de overhovedet det? Hvis sammenligningen er "deres æra-tid", så bliver det aldrig godt.

Jeg er ikke fandens aktiv mere - men ser konstant blame blive rost for hans mekaniske evner og aim - kunne han ikke hvem fået br0s rolle? Uden at vide om det havde en interesse for ham.
#20(Med 1 svar)
1. marts 2024 kl. 12:56
z1mZe
Så stavn og jabbi kan kun performe hvis Astralis bliver lavet om til Heroic 2.0?
#24(Med 0 svar)
1. marts 2024 kl. 13:34
resiarlleh
Tvivler enormt på at man ønsker at blive eller gå i retning af Heroic 2.0.

Derimod vil man helt sikkert gerne have et lineup, hvor de to kan komme til at lave det, som de er gode til og købt for at udføre i Astralis. Det har IKKE virket under Blame. Faktisk er den eneste, som har performet godt under Blame (udover Blame selv) er Staerh. Resten har LOUSY perfomance.

Der var lige et split sekund, da man vandt (i bagklogskabens ulidelige klare lys en for Vitality ligegyldig kamp) over Vitality, hvor jeg/vi tænkte uha uha. Men den blev så hurtigt lukket igen.
#25(Med 0 svar)
1. marts 2024 kl. 14:09
whitebear22
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019
Guld Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16
Guld Sæsonkort Sæson 17
Guld Sæsonkort Sæson 18
Det ligner heldigvis ikke, at man forsøger at bortforklare eller underminere et uheldigt tweet….
#31(Med 0 svar)
1. marts 2024 kl. 18:39
sirr
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019
Spændende. Har aldrig set device som en leder eller et taktisk geni - men med hans erfaring og flair for spillet, kunne det helt sikkert blive godt.

Kunne dog godt være nervøs for de dårlige perioder. Fx seneste "udbrud", hvor han offentligt var opgivende ift at kvalificere sig til majoren.
#33(Med 0 svar)
2. marts 2024 kl. 00:09
-JV-
En ting som jeg øffer lidt ved. Device vil super gerne være igl, og tag ansvar, hvorfor har han så ikke gjort det ved rmr? Han siger selv han er med til at call. Jeg så ham ikke tag ansvar ej eller sige til Staehr efter nederlaget at han nok lige skulle tag snakken med folk. Jeg tvivler meget på han er den leder type som han prøver at fortælle nu. Men hey den eneste måde han kan modbevise mig er på serveren
#34(Med 0 svar)
2. marts 2024 kl. 02:45
Mercs
Tror faktisk han vil blive en god igl med tiden. Han er en af de cs spillere med den bedste gamesense, så hvorfor kunne det ik være en perfekt rolle på den tid i hans karriere? Så længe hans stress ik kommer tilbage, ser jeg det, som et godt move. Og astralis havde for mange stjerner, så at de får en spiller, som br0 er endnu et plus. Han minder meget om en ung magisk. Har aldrig synes Blame og Astralis har passet sammen.
#35(Med 0 svar)
2. marts 2024 kl. 09:11
Unlucky-Luke
ingen troede på device som awp spiller for mange år siden da han gik fra riffel spiller til den rolle, men ingen kan vel være i tvivl om at han blev en af de bedste i verden til det.
Ud fra det arbejde han ligger i sine roller synes jeg det bliver spændende....
Men giv ham nu noget tid og kast ham ikke under bussen fordi de ikke er verdens bedste hold om 3 måneder.
#36(Med 0 svar)
2. marts 2024 kl. 11:03
eyM
Device virker som en mand, der er i sine følelsers vold.. Han har mærket presset psykisk og fysisk over længere tid i de stramme perioder… jeg er ikke overbevist om, det er den rette persoblighed til også lige at bære det samlede ansvar for holdet.

Jeg håber kun på der bedste, men det jeg nærmest frygter mest er hans psyke og eget niveau, hvis det går skidt til de første 3-4 events som caller.

Derudover synes jeg, det efterhånden er bevist en del gange, at det er folk, der bare bærer en naturlig lederrolle, som er gode callere. Glaive er pænt igang med at modbevise folk, der siger han er washed… karrigan er blevet kaldt “færdig” flere gange og blev kicked fra faze, og har nu bragt dem tilbage til toppen igen. Jeg forstår ærlig talt stadig ikke, at glaive røg. Og jeg forstår slet ikke, at man får en rigtig ledertype ind… glaive igen, bird, karrigan, cadian, hooxi….. ja fucking mithr. Bare for sammenholdets skyld.
Snakker de vrøvl på internettet? Har de behov for dit indspark? Login eller opret en bruger for at kunne kommentere.