Det holdt hårdt, men til sidst sikrede blameF og co. pladsen i slutspillet.

blameF-show sender Astralis videre

Det blev tæt, men til sidst lykkedes det for blameF og co. at booke billet til slutspillet.

Astralis er videre til slutspillet som gruppevinder, efter de netop har slået Imperial i gruppefinalen ved Pinnacle Cup i Lund.

Særligt blameF førte an for Astralis, og den 24-årige dansker drev flere gange gæk med FalleN's tropper.

Først lukkede han Nuke, som Astralis vandt 16-14, med en score på 35-20 og en ADR på 108, inden han på Mirage kæmpede bravt og igen toppede scoreboardet.

Det lykkedes dog for Imperial at sende kampen ud på tredje map, da de med en perfekt CT-side vandt mappet 16-6.

Afgørelsen skulle derfor findes på Overpass, og endnu engang var det blameF, der løb med overskrifterne - og dog.

For i 10. runde gik det helt galt for Xyp9x, der valgte forkert, da han skulle slukke en molotov på B-sitet.

Se situationen her:

Til sidst lykkedes det for Astralis at tage sejren 16-13 og som med de andre to maps, så endte blameF øverst på scoreboardet hos Astralis.

Sejren sender Astralis videre i upper bracket af slutspillet, hvor de møder BIG, som vandt gruppe A. De to hold spiller om en plads i turneringens finale, som spilles lørdag.

Astralis
2 - 1
Imperial
Alle maps
Astralis K - D +/- ADR KAST Rating 2.0
Danmark Benjamin 'blameF' Bremer 81 - 50 +31 103.0 76.5% 1.46
Danmark Asger 'Farlig' Jensen 52 - 53 -1 63.4 71.6% 0.99
Danmark Andreas 'Xyp9x' Højsleth 40 - 53 -13 74.9 67.9% 0.93
Danmark Kristian 'k0nfig' Wienecke 43 - 55 -12 54.7 61.7% 0.77
Danmark Lukas 'gla1ve' Rossander 36 - 59 -23 56.9 61.7% 0.75
Imperial K - D +/- ADR KAST Rating 2.0
Brasilien Fernando 'fer' Alvarenga 74 - 57 +17 95.8 72.8% 1.35
Brasilien Ricardo 'boltz' Prass 62 - 49 +13 88.0 80.2% 1.24
Brasilien Vinicius 'VINI' Figueiredo 53 - 48 +5 74.3 75.3% 1.19
Brasilien Lincoln 'fnx' Lau 45 - 51 -6 57.8 65.4% 0.86
Brasilien Gabriel 'FalleN' Toledo 29 - 49 -20 45.5 63.0% 0.73
#1(Med 7 svar)
9. juni 2022 kl. 14:52
JakobHelms
Astralis har nu tabt 9 maps i år, hvor BlameF er gået +10 eller bedre.
#11(Med 6 svar)
9. juni 2022 kl. 16:07
weKz
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019
Syg research at lave 😂
#14(Med 5 svar)
9. juni 2022 kl. 16:23
JakobHelms
2 minutter på HLTV ;). Jeg synes det er ret vigtigt at se på, hvor mange kampe Astralis rent faktisk taber, selv om BlameF leverer vanvittige indsatser der burde bære holdet alene. Det er sgu ikke helt godt.
#22(Med 4 svar)
9. juni 2022 kl. 17:01
majez
Giver god mening hvis mange af hans kills kommer til sidst i runden hvor runden stortset er tabt.

Vil hellere have en god clutch der kan tage nogen vigtige runder hjem 😃
#23(Med 0 svar)
9. juni 2022 kl. 17:04
JakobHelms
Jeg er bare uenig i, at det er der, størstedelen af hans kills kommer fra. Det er bare sådan en fejlslutning folk laver, fordi de har set ham blive kaldt baitF for mange gange.

Manden er jo helt seriøst en af de højest-ratede (og bedste!) CT-side-spillere pt., og det er ikke fordi han tager exit frags, at han er det. Han spiller vanvittigt godt. Selvfølgelig kan man snakke om hvorvidt en portion af hans stats kommer fra de ting, men slet ikke i det omfang, som folk gør.
#26(Med 2 svar)
9. juni 2022 kl. 17:51
SEVEN
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Blame havde 13 first kills, det er én færre end fer som havde flest og så har han generelt bare en utrolig høj KAST, hvilket vel må vidne om at det ikke kun er eco- og exitfrags.
#33(Med 1 svar)
10. juni 2022 kl. 08:07
whitebear22
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019
Guld Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16
Guld Sæsonkort Sæson 17
Guld Sæsonkort Sæson 18
En høj KAST siger intet om, hvorvidt det er exit-frags.

Jeg er ikke uenig med dig i, at blaneF leverer vigtige kills, herunder en stor del first kills - men KAST understøtter på ingen måde det udsagn :)
#45(Med 0 svar)
10. juni 2022 kl. 17:17
SEVEN
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Altså.. Det siger noget om hans kill-distribution per runde, så det siger vel noget om hvordan hans kills er fordelt, men ikke hvor vidt det er exit-frags. Point taken og jeg beklager.
#2(Med 1 svar)
9. juni 2022 kl. 14:52
Accepted
Støttet Dust2.dk med 2 julekugler i 2019
Kæft en sløj omgang, det er vidst mere held end forstand at Astralis snupper den der. De skal vidst være glade for at de mødte EG.PA og Imperial, i modsætning til hold fra den anden gruppe.
#4(Med 0 svar)
9. juni 2022 kl. 14:57
Hunt
Enig, tror både Heroic, Fnatic og BIg ville køre det her Astralis hold midt over
#3(Med 0 svar)
9. juni 2022 kl. 14:54
JernLars
Det er vildt hvor meget BlameF gør for Astralis, og alligevel så er det kun ham der formår at have en rating på over 1 på alle 3 maps tilsammen. Der vil nok ikke være meget hold tilbage uden ham
#5(Med 2 svar)
9. juni 2022 kl. 14:59
Hippi
Sølv Sæsonkort Sæson 15
Sølv Sæsonkort Sæson 16
At de bliver presset så langt når det var 5v4 gaming.
#6(Med 0 svar)
9. juni 2022 kl. 15:05
detura
Nu skød glaive jo kun 7 mere end fallen og blev skudt ud i 10 runder mere end fallen. Så er forskellen vidst heller ikke meget større, hva?
#8(Med 0 svar)
9. juni 2022 kl. 15:07
whitebear22
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019
Guld Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16
Guld Sæsonkort Sæson 17
Guld Sæsonkort Sæson 18
6v4*
#7(Med 1 svar)
9. juni 2022 kl. 15:06
mesterslagter
Det er sku bekymrende, at det kun er blame der trækker læsset, mens andre halter efter som eks. konfig der stadig ikke kan finde sit niveau igen og er så evigt inkonsistent. Han havde alligevel længere og bedere perioder i complexity. Det er godt nok svært at se det her Astralis hold nærme sig top5, når der ikke er andre der kan byde mere ind og være med
#9(Med 0 svar)
9. juni 2022 kl. 15:45
JernLars
Det må også være trættende i længden for BlameF at være den eneste der spiller godt. Selvfølgelig skal de have tid, men hvis det forsætter sådan her det næste halve års tid, så er det nødvendigt at få nogle nye ind
#10(Med 31 svar)
9. juni 2022 kl. 15:46
DanskHammer
Blame-show? Jovist.. Men manden vælger også sine egne runder hvor han gider at spille.

Nu så jeg hele mirage hvor han på CT siden ikke laver meget andet end at baite eller trække sig fra retakes for at overleve. Jeg var som holdkammerat blevet yderst frusteret og han ligner langt mere end KD spiller end en holdspiller.

Der var runder hvor T planter på a-site hvor blame allerede er der - selv de 2 retakere fra b-site når frem og dør, imens blame står og gemmer sig for i sidste ende at trække sig eller kun gå efter exit kills.
Så er det fint man går +31 over 3 maps - men runder regnskabet taber Astralis med 5 her, selvom man vinder 2-1 på maps.

Derudover igen skræmmende at se hvor ofte time-management kikser for Astralis, og det er kun glaive pilen peger mod der.
#12(Med 30 svar)
9. juni 2022 kl. 16:10
weKz
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019
Uanset hvor meget du gerne vil have det, så er blamef den eneste du ikke kan sætte en finger på, på det lineup. Så vil jeg skide på hvor meget folk mener han baiter og bla bla bla
#13(Med 2 svar)
9. juni 2022 kl. 16:20
nylsnej
Hvordan det? Han har et absolut fantastisk aim, men formår på en eller anden måde ikke at få specielt betydelig impact - taget hans imponerende KD i betragtning.
#17(Med 0 svar)
9. juni 2022 kl. 16:30
weKz
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019
Betydeligt impact?? Han afgør kampene på egen hånd?
#28(Med 0 svar)
9. juni 2022 kl. 19:41
Kristja
Han har den højeste KAST på Astralis holdet btw :)
#15(Med 7 svar)
9. juni 2022 kl. 16:24
DanskHammer
Jeg kan ikke sætte en finger på hans KD eller aim.. Men mandens taktiske forståelse eller viljen til at hjælpe sit hold er jo helt væk.

Så skid du bare på det - manden ville gøre sit holds chancer for trofæer langt større ved at træde til når det gjaldt, ikke kun når der er eco-frags og exit kills i sigte..:)
#18(Med 5 svar)
9. juni 2022 kl. 16:34
weKz
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019
Jeg føler folk lever for meget på hvad de læser på nettet om ham, folk har bare fået på vane at bitche over ham, det er sku lidt som om folk glemmer han var verdens 5 bedste spiller.

Jeg tror du skal prøve at vende din kommentar om, det kunne være det ville hjælpe “holdet” hvis de resterende 4 spillere bare holdte et middelmådigt niveau.
Du sidder og snakker til en som af mange bliver kaldt den bedste ct spiller på scenen og mig bekendt er det ikke primært ct siden som folk baiter på.
#19(Med 4 svar)
9. juni 2022 kl. 16:34
Wasin
Det kan jo være de andre ikke holder et middelmådigt niveau fordi han baiter dem så meget? Hvis du konsekvent skal være ham i de dårlige positioner fordi blameF ikke udnytter den space/timing han har men derimod venter på du gør noget.

Selvfølgelig er det lidt sat på spidsen, men lur mig om ikke de andre ville skyde lidt flere hvis de savede ligeså meget som JameF.
#20(Med 3 svar)
9. juni 2022 kl. 16:38
weKz
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019
Sådan helt ærligt? Tror du så de ville det? Kigger jeg på de 5 spillere så er blamef bare niveauer over dem uanset om han saver eller ej. Vi snakker jo ikke om at han skyder 5-10 stykker mere, i det her game sidder vi og snakker at han altså har skudt næsten 50 mere end den fra holdet der har skudt mindst.
Men ja, jeg overså nok bare hans 30 exit frags 😂

Edit: konfiq på hans bedste dage er selvfølgelig på nogenlunde samme niveau, det er bare sjældent han har sine bedste dage
#21(Med 0 svar)
9. juni 2022 kl. 16:42
Wasin
Selvfølgelig ville de skyde flere. Men som jeg også nævnte i en anden kommentar til dig - vi er 100% enige om han er niveauer over de andre individuelt og endda er det kontinuerligt kamp efter kamp.

Jeg har endnu ikke set noget anfægte blameF ikke holder et tårnhøjt individuelt niveau og hans aim er top5 i verden. Men jeg kan simpelthen ikke forstå hvorfor folk er så forhippet på at beskytte hans spillestil, hans aim retfærdiggør sgu ikke hans spillestil i mit hoved.

Det handler jo om at kunne finde den perfekte balance som gør både han OG holdet ser godt ud og lige nu ligner han en der spiller for sin egen kontrakt eller der er på markedet efter et nyt hold mere end en der forsøger at få Astralis mod stjernerne.
#31(Med 1 svar)
10. juni 2022 kl. 07:35
RasmusRoev
Hvad har konfiq haft af gode dage i astralis trøjen?
#38(Med 0 svar)
10. juni 2022 kl. 10:14
weKz
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019
Blast
#36(Med 0 svar)
10. juni 2022 kl. 09:15
wazorntB
Er hans taktiske forståelse helt væk?..
Skal jeg være helt ærlig, må jeg fortælle dig, at du og din kommentar er helt væk.
#16(Med 18 svar)
9. juni 2022 kl. 16:24
Wasin
Du kan jo aldrig sætte det så firkantet op - han er den eneste der kontinuerligt holder et individuelt højt niveau, men som teammate og hold spiller er han skrækkelig at se på. Han baiter, saver og gemmer sig så det gør helt ondt.

Så kan det sagtens være det er en del af gameplanen at han skal sidst tilbage hver runde fordi han er den bedste clutcher/aimer eller hvad ved jeg. Men det virker jo tydeligvis ikke.

Alle der påstår andet om blameF har simpelthen et for rosenrødt og rødt og hvidt syn på Astralis. Hans spillestil bærer så meget præg af at han har spillet en million kampe inde på faceit og aldrig har dyrket det at spille på hold.

Det er super ærgerligt - fordi hans individuelle niveau er noget af det bedste i verden.
#24(Med 2 svar)
9. juni 2022 kl. 17:12
DanskHammer
Wasin: Helt enig.. Jeg anfægter ikke at manden har eller holder et højt niveau.. Men det er forfærdeligt at se på, og jeg tror simpelthen ikke på at samtlige 4 spillere på holdet syntes det er sjovt at se på hver gang.

At folk kalder ham en af verdens bedste spillere er jeg langt fra enig i - så skal vi se noget mere. Enten i form af titler, eller i form at impact der giver de sejre der gør at man kan spille med om titler.

Det er superfedt med enkelte spillere der har syge stats så Astralis har lidt til instagram, men det ville da være federe hvis det var et billede af 5 spillere med en pokal istedet.
#25(Med 1 svar)
9. juni 2022 kl. 17:18
Wasin
Tror mange personer opfatter det som om man siger han er dårlig eller man sviner ham til. Men det er jo ikke tilfældet. Han er vanvittig god. Men kunne bare være så meget bedre.
#27(Med 0 svar)
9. juni 2022 kl. 19:04
DanskHammer
Det er fordi man ikke kan eller vil se forskellige på kills og vigtige kills.. Astralis havde med garanti fået 2-3 CT runder mere på Mirage hvis han engagerede sig i det taktiske aspekt..
Manden rammer og han rammer godt - brug det nu til at få holdet til at shine i stedet for spilleren.
#37(Med 5 svar)
10. juni 2022 kl. 09:23
wazorntB
Han spiller ikke meget anderledes, end trace gjorde i flere år i mine hold.
Om det er bevidst/aftalt, skal jeg ikke kunne sige, men om det er forkert? Slet ikke i min verden.

Jeg/vi gjorde alt for at sætte trace op til de situationer, jeg ville gøre det samme med blameF any day. Jeg ville når som helst, gå forrest for dem begge - Også selv om de begge var/er bedre aimers, end undertegnet var.

Giv dem mulighed for at trade, skab plads til dem og lad dem spille det spil, som gør/gjorde dem til de bedste individuelle spillere vi har/havde. Alt andet er idioti i min verden.
#39(Med 4 svar)
10. juni 2022 kl. 10:24
Wasin
Selvfølgelig. Det er ikke meget anderledes end da ALEX var igl i vitality hvor alt handlede om at sætte zywoo op.

Har også prædiket herinde før at jeg mener det er fuldstændig idioti når jeg ser apex eller lignende med en AK/m4 og zywoo har pistol/smg. Dine bedste spillere skal som udgangspunkt altid have de bedste forudsætninger for at shine. Det er holdets opgave at løfte den del, så skal stjerne selv gøre resten.

Jeg er ikke i tvivl om blame er den bedste hos astralis og de også forsøger at sætte ham op. Men derfor mener jeg stadigvæk der er forskel på hvordan en spiller skal sættes op og hans udpræget spillestil og her mener jeg 100% at blame har en spillestil der på ingen måde tilgodeser sit hold.
#40(Med 3 svar)
10. juni 2022 kl. 11:26
wazorntB
Der kan vi så have forskellige meninger, jeg mener jo derimod, at holdet skal tilpasse sin spillestil til blamef og konfig i stedet for.
Der er forskel på de to spillere og dupreeh/magisk, så hvorfor fortsætte i samme stil, når det tydeligvis ikke fungerer for dem?

Det svarer vel til at ville spille presspil med Ronaldo i front, vel vidende, at han ikke egner sig til det og ikke vil spille bedst sådan?
#43(Med 2 svar)
10. juni 2022 kl. 13:37
Wasin
Så lad mig spørge på en anden måde. Uanset om du eller jeg er enige om hvordan de spiller og bør spille.

Hvis astralis og holdet vil forsætte i samme spor som med magisk/dupreeh konstellationen men blameF qua hans spillestil ikke kan tilpasse sig.

Er det så ham eller holdet den er gal med? Jeg er da 100% enig i de burde iscenesætte konfig og blamef så meget som muligt. Men hvis ikke det er gameplanen så sætter han sig jo over holdet.

Hvis Ronaldo får at vide han skal gå i pres, så går han i pres. Hvis ikke er han jo over holdet.

Så kan man spørge sig selv om det er taktisk klogt at bruge ham i pres fordi han ikke er specielt god til det.

Så det er jo nok nærmere gameplanen den er gal med.
#46(Med 1 svar)
10. juni 2022 kl. 17:22
wazorntB
De kan da godt fortsætte på samme måde, men de har jo ikke spillerne til det.
At vælge at skille sig af med blamef, det er bestemt ikke den rette løsning for dem, tværtimod.
#51(Med 0 svar)
10. juni 2022 kl. 18:27
Wasin
Nej så er det jo længere oppe i hierarkiet problemet er. Det her kan i hvert fald ikke blive ved!
#41(Med 8 svar)
10. juni 2022 kl. 11:56
Patti
Dansktoppen
Major deltager
Dust2 MVP
ECSTATIC
Hold nu op :D
Han har 1.59 impact og evigt mange åbninger? Hvordan kan du sige det ikke virker, er det hans skyld at de ikke løfter trofæer?
#44(Med 7 svar)
10. juni 2022 kl. 13:39
Wasin
Hvis det virkede så ville de jo vinde trofæer eller for den sags skyld bare kampe kan kan man sige.
#47(Med 0 svar)
10. juni 2022 kl. 17:24
wazorntB
Hvis gla1ve, xyp9x og farlig performede på samme måde som de to og dev1ce gjorde tidligere, så ville de også løfte trofæer, men det er ikke tilfældet.
#50(Med 5 svar)
10. juni 2022 kl. 18:02
Patti
Dansktoppen
Major deltager
Dust2 MVP
ECSTATIC
Han kan jo ikke hive hele holdet :D kom nu
#52(Med 4 svar)
10. juni 2022 kl. 18:31
Wasin
Hvis han nu engang imellem spillede situationen i stedet for at spille sine kills, så ville han måske trade 1 for 1, men derimod sætte resten af holdet i en mere gunstig position.

Det er hele pointen i det jeg skriver, hvis ikke du forstår det så 'kom nu' lige
#53(Med 0 svar)
10. juni 2022 kl. 19:05
DanskHammer
Blame er i hvert fald for dygtig til at se på når makkerne bliver skudt..

Stats er jo fine - men siger langt fra alt. Hvis du har 13 vundre åbninger i løbet af 3 maps så er det flot.. Men hvis de 10 af de åbninger er mod eco er det jo et fedt.. Det har ikke impact i det lange løb at du kan skyde folk med Glock uden armour.
#54(Med 0 svar)
10. juni 2022 kl. 19:41
Patti
Dansktoppen
Major deltager
Dust2 MVP
ECSTATIC
.
#55(Med 1 svar)
10. juni 2022 kl. 19:41
Patti
Dansktoppen
Major deltager
Dust2 MVP
ECSTATIC
Man spiller ikke T1 CS og spiller for kills :D s2s
#56(Med 0 svar)
10. juni 2022 kl. 20:04
Wasin
Det fint nok kammerat. Du har en holdning til tingene, og den er meget stats fikseret og fred være med det.

Så har jeg min personlige mening om det.
#29(Med 4 svar)
9. juni 2022 kl. 20:00
RasmusRoev
Satme os skidt af de to major gutter (personer), at de skyder færre end BlameF tilsammen. Ad.....
#30(Med 3 svar)
9. juni 2022 kl. 22:34
HUNDEN
Major deltager
Vundet Dust2 Masters 3 gange
Kage fra Dust2s 1års fødselsdag
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Guld Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16
Guld Sæsonkort Sæson 17
Ad ligefrem?
#32(Med 2 svar)
10. juni 2022 kl. 07:38
RasmusRoev
Jeg synes bare det lyder godt at skrive :)

Synes du ikke det er lidt "ad" :) Det godt spillet af ham, og samtidig super elendigt af de to andre.

Ps: Er du den nye glaive? (:
#35(Med 1 svar)
10. juni 2022 kl. 09:11
HUNDEN
Major deltager
Vundet Dust2 Masters 3 gange
Kage fra Dust2s 1års fødselsdag
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Guld Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16
Guld Sæsonkort Sæson 17
Jeg synes ikke det er ‘ad’.
Jeg synes derimod det er virkelig flot, at blame kan blive ved med at have 1,59 impact rating og være en del af flest åbninger, selvom folk kalder ham ud for at ‘baite’.

Jeg synes sgu egentligt at xyp og farlig spiller skide godt på de to maps de vinder, og det ligner egentligt hele holdet falder igennem på mirage udover blame.

Jeg tror ikke at jeg er den nye glaive, hvad betyder det?
#48(Med 0 svar)
10. juni 2022 kl. 17:26
wazorntB
Det er også helt vanvittigt at han har fået det ry, alle stats taler mod det, manden er en kæmpe chef og får ikke kredit for det, i hvert fald ikke på den danske scene.
#34(Med 3 svar)
10. juni 2022 kl. 08:47
Sander
DPL Admin
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Guld Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16
Guld Sæsonkort Sæson 17
Nu så jeg ikke kampen, men kiggede lige på blameF's stats, og de peger altså ikke på en person, der konsekvent går sidst. Stats er jo aldrig det fulde billede, så brug det som I vil.

Der er 81 opening kills i kampen, hvoraf blameF er involveret i 20 af dem (~25%). Af disse vinder han 13 (~16%). Hvis man kun kigger på Astralis' opening kills står blameF for 34% af disse.

Derudover har han en impact rating i kampen på 1,59. Det er altså ret højt. Impact rating regnes ud fra runder med 2 eller flere kills, clutches og opening kills.

Som sagt, vurder selv, men jeg synes ikke stats peger på en spiller, der konsekvent baiter og kun spiller for stats.
#42(Med 1 svar)
10. juni 2022 kl. 13:32
DanskHammer
Nu er jeg en af dem der kritiserer Blame.. Men det jo intet at gøre med om han laver X % åbninger eller har 2 kills i en runde. Det er de runder hvor Astralis er på nippet til at tippe runden over til sig selv at jeg kritiserer ham for ikke at ofre sig nok - netop fordi jeg forventer at en spiller af Blames kaliber skal og kan gøre det for holdet.

Se runde 7 på CT Mirage.. Det retake kunne have været så meget anderledes. Og det er situationer som disse der gør at jeg i hvert ikke syntes det ser kønt ud - og så er de 4 kills han laver ligegyldige stats når man taber runden, og T-siden har rigeligt med cash til næste runde.
#57(Med 0 svar)
13. juni 2022 kl. 08:42
Sander
DPL Admin
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Guld Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16
Guld Sæsonkort Sæson 17
Hvad er det helt præcis du synes, han skal gøre anderledes i den runde? Han er fremme som første mand to gange og får et kill hver af gangene. Derefter baiter han ovre fra stairs så Farlig kan snige sig over og få et kill på sitet, hvorefter han holder palace i 1 sek og er på vej ud for at holde ramp. Kunne han have været mere aggressiv der? Muligvis, men kan jo lige så godt være, at Farlig beder ham om at holde palace. Jeg har godt nok svært ved at se, hvor det store problem er i den runde.
#49(Med 0 svar)
10. juni 2022 kl. 17:34
wazorntB
Absolut ikke den baiter folk gør ham til.

Han har siden Epsilon og i alle hold efterfølgende, været den bedste indviduelle spiller på alle sine hold. Ja, faktisk selv før epsilon, var han også bedste mand for sit hold til CPG, med alexsomfan, b0ychild og hvad de andre nu ellers hed.

Giver slet ingen mening, at manden skal hakkes ned og ikke får den kredit, og anerkendelse, som han virkelig burde få.
Snakker de vrøvl på internettet? Har de behov for dit indspark? Login eller opret en bruger for at kunne kommentere.