
Stor opdatering: Ændringer til flere maps og øget synlighed
I nat landede en stor opdatering til CS:GO, hvor Valve har sat fokus på en række af de maps, som bruges competitivt, mens det nu også bliver nemmere at se modstanderne.
På Dust2 har Valve byttet om på dørene på B-site, så de nu åbner den modsatte vej af, hvad de hele tiden har gjort. Netop dette har været en efterspurgt ændring af flere spillere og eksperter for at gøre det nemmere at holde og retake B.
Du kan se et billede af dette øverst i artiklen.
Derudover er vinduerne på væggen ved rampen på A blevet rykket højere op, så det bliver nemmere at se modstanderne på rampen, når man kommer fra kort.


Derudover er cyklen på lang på Overpass blevet fjernet, så man ikke kan 'gå i et' med omgivelserne, når man sidder bag den, mens connector er blevet lysere. Også Mirage, Train, Inferno og Cache er der blevet pillet lidt ved.
En af de helt store ændringer er 'Boost Player Contrast', som du kan slå til i videoindstillingerne.
Ved at slå denne indstilling til kommer models til at blive fremhævet tydeligere fra baggrunden, de står op af. Det kan du blandt andet se et eksempel på herunder.


Hele opdateringen kan ses herunder.
[GAMEPLAY]
– Added the ‘Boost Player Contrast’ advanced video setting, which improves the legibility of players in low contrast situations.[AGENTS]
– Adjusted some agent textures for improved visibility.[MISC]
– Adjusted dropped C4 collision geometry.
– Fixed Danger Zone drone pilot camera getting stuck when drone received burn damage.
– Added Desert Eagle shell eject event for last bullet fired.[RENDERING]
– Minor texture streaming optimizations.[MAPS]
Overpass:
– Removed large ivy-models near bathrooms by A site
– Removed thin windows in bathrooms by A site
– Removed bicycle by picnic by A long
– Brightened up connector tunnel
– Brightened up T spawn
– Added nice stone trimsDust2:
– Flipped B site doors
– Simplified background when looking from B tunnels towards truck in mid
– Changed fog start distance from 1000 to 512, changed max density from .2 to .4
– Raised windows by A site ramp to make characters stand out moreMirage:
– Removed trash pile at top of mid
– Trimmed plant by T spawn, towards apartments
– Boosted light in market window
– Fixed silent dropdown bug from B site balcony
– Changed angle of ladder in ladder-roomInferno:
– Trimmed ivy by CT spawn towards A site arch
– Fixed CSM shadow from tower in midTrain:
– Added new train bumper model with flat topCache:
– Replaced ladder to sniper’s nest with a box
– Cleaned up several important angles. (Thanks LangeThorup!)
– Added 1v1 Arenas
– Replaced cargo containers with new model for improved performance
– Visibility improvements in T entrance to A Main (Thanks Slender_CS!)
– Fixed unwanted/unintuitive wallbang in Mid Shed
– Subtle color tweaks
– Various clipping fixes
– Optimizations