Roligan eSport søger kontaktperson i dansk sub-top
6. april 2018 kl. 13:24
KlitN
Hej alle
Jeg kommer fra Roligan eSport - en dansk esportsorganisation der startede i september 2017.
Vi huser lige nu Danmarks 2. bedste League of Legends hold, hvor vi til daglig spiller i den bedste danske League of Legends liga (LCD). Vi har også i år deltaget i Nordic League, hvor vi endte som en 5. plads og kan derfor kalde os det 5. bedste hold i Skandinavien.

Det var blot en kort forklaring om hvem vi er og hvad vi har opnået på ca. 6 måneder i dansk eSport allerede nu.

Vi laver dette opslag, da vi er interesserede i at kigge på CS:GO scenen og leder efter en kontaktperson der er en del af dansk CS:GO. Personen vi leder efter må meget gerne have lidt viden på spillernes krav til organisationer, samt den generelle scene og hvilke muligheder der er på nuværende tidspunkt. Du må også gerne have en smule viden om kontrakter, lønninger, samt spillernes forventninger til organisationer.

Vi har selvfølgelig lavet en del research, men det er svært at få en konkret fornemmelse af hvad det kræver at få et hold i den danske sub-top af CS:GO.

Hvis du sidder med den rette viden og har lyst og tid til at hjælpe os, er du mere end velkommen til at kontakte os her eller på mail: [email protected].
Det drejer sig om en samtale på 10-15 min.

Mange tak for jeres tid og rigtig god dag :)

#1(Med 0 svar)
6. april 2018 kl. 13:28
LakeTown
Guld Sæsonkort Sæson 16
Guld Sæsonkort Sæson 18
Du kan bare kontakte mig og jeg skal forsøge at svare på jeres spørgsmål.

[email protected]

eller send en pb
#2(Med 0 svar)
6. april 2018 kl. 22:00
VHzt4r
Støttet Dust2.dk med 3 julekugler i 2019
Lad os tage udgangspunkt i den danske top 10:
dust2.dk/Ranking/2018/April

Top 5 er alle lønnet i sådan en grad de kan leve af det og ikke behøver job ved siden af.
Top 6-10 har jeg indtrykket af at størstedelen bliver aflønnet, men slet ikke i samme grad som top 5.
Udover løn er der hotel, biletter og transport betalt i forbindelse med turneringer for samtlige hold i top 10.
Holdene lige uden for top 10 får typisk biletter, transport og logi betalt. Få hold uden for den danske top 10 får dog også løn, men det er ikke normen på dette niveau.

I forhold til muligheder i den danske CS:GO scene vil jeg mene vi er det land med største potentiale.
Bare se på hvor mange skoler der tilbyder esport som linjefag, Danmark lapper esport i sig på flere niveauer, så det er allerede bestemt en scene med muligheder.

Flere spørgsmål? Så bare stil dem her i en kommentar, jeg foretrækker at holde dialogen åben så alle kan komme med input :)
#3(Med 0 svar)
8. april 2018 kl. 13:13
KlitN
Tak for jeres svar.

Dejligt med noget relevant indsigt, når man kommer udenfor scenen og de informationer er helt sikkert noget vi vil tage med videre :)
Snakker de vrøvl på internettet? Har de behov for dit indspark? Login eller opret en bruger for at kunne kommentere.