Søger spillere til nyt hold - i eksisterende organisation

17. december 2025 kl. 01:58
PerleN
Godaften i stuerne,

Jeg har længe gået og tænkt på at genetablere et CS2 hold i vores organisation.

Tanken er at sammensætte nogle gutter/gutinder der har god kemi, nogenlunde samme forskruede humor (som os andre) og hvor afstanden ikke er alt for stor.

Jeg har allerede en IGL på plads som både har ledererfaring, DBU trænerkursus og ligeledes styr på taktikkerne.

Vi søger derfor de resterende 3-4 (har måske en mere i tankerne) individer som forhåbentlig vil kunne danne rammerne om et fedt, socialt og aktivt team.

Vores forventninger til disse individer, er at man har godt styr på calls, plays og generelt har en fornuftig gamesense.

Vi kunne derfor godt tænke os at vedkommende besidder følgende;

- Er fyldt 30 år
- Minimum 7+ på faceit (er det ikke tilfældet, så smid en PB og vi finder en løsning).
- Aktiv 3-4 gange ugentlig (mere hvis aftalt)
- Bekendt med "scenen" og hvad der er"Hot or Not"
- Kan forstå og efterleve en konkret besked.
- Optræde som en rollemodel og forbillede, og ikke være toxic eller fremstå nedladende.
- Geografisk placeret i enten Jylland eller på Fyn (eller villig til at rejse ved begivenheder).

Det er min hensigt at tilmelde holdet i diverse turneringer og online ligaer.

På sigt, er det intentionen at jeg vil have holdet ud til BYOC LAN Events.

Det skal nævnes at vier en frivillig (non-profit) organisation som har eksisteret i knapt 11 år og dermed sagt at din/jeres deltagelse vil være på frivillig basis, hvor det eneste udbytte der udbetales, er den tilfredsstillelse det giver at være en del af noget større - og så selvfølgelig alle de præmiepenge I skal ud og vinde ;)

Det har altid været CS, BF, Apex eller PubG - og nu vil jeg godt tilbage og have aktivitet på CS2 fronten.

Vi har stor fokus på social samvær, personlig/professionel udvikling, gensidig respekt samt diversitet.

- med andre ord, der skal være plads til forskellighed.
Du/I vil derfor indgå som en vigtig brik i et community på lige fod med alle andre.

Vi mødes 3 gange årligt til LAN, herunder julefrokost og sommerfest hvor vi spiller, hygger og styrker vores sociale relationer.

Lyder det som noget du godt kunne se dig selv være en del af?

Så smid mig en PB eller svar i tråden.

Høres vi ikke ved, så ønsker jeg jer alle en rigtig glædelig jul og et lykkebringende nytår!

Med venlig hilsen,

Woody, eVolved-eSports
Snakker de vrøvl på internettet? Har de behov for dit indspark? Login eller opret en bruger for at kunne kommentere.