Søger et hold til Powerligaen
24. juni 2025 kl. 19:38
Kr1mez
Søger et hold til Powerligaen

Personlig information:

Jeg hedder Noah "Kqeir" Jacobsen, og er en 17 snart 18 årig fyr, der ligger det meste af min fritid i at forbedre mig i CS, er også en knægt der har en god sans for det praktiske samt mentale under pressede situationer, sidder heller ikke bare og lytter, men prøver i stedet at komme med ideer, og input til forbedring af teamplay, strats osv. til dagligt går jeg i lære som tømrer, så har massere tid til at pracce fra 17-18 og frem.

Roller og erfaring:
Jeg har en kæmpe erfaring og føler mig allermest nyttig med en awp imellem fingerne, da det er den jeg har lagt min tid i som tideligere Awp'er for WOPA's 3 hold.
Kan dog også godt se mig selv i en aggressiv rifle stilling, da det også går ret godt med det for tiden.

Jeg har tidligere spillet for et efterskole hold, dog nede i efterskoleligaen, hvor vi endte som nummer 1 i første div. (Højer efterskole)
Føler dog jeg er klar til at tage det næste skridt i powerligaen

Hvad jeg forventer af holdet:

4 dedikerede spillere, som tager det seriøst, når det virkelig gælder
Minimum 3 praccs om ugen
Et miljø hvor man kan give og modtage konstruktiv kritik

Hvad I kan forvente fra mig:

En pligtopfyldende og seriøs spiller, som er åben for feedback og ikke bange for kritik
En person der investerer meget tid i både individuel udvikling og i at blive en bedre holdspiller
Gør en stor indsats for at være velforberedt op til kampe

Kontakt:
Discord: x.e.r.g
Twitter: [x.com/Trapz62326]
Faceit: [faceit.com/en/players/Kqeir]
Snakker de vrøvl på internettet? Har de behov for dit indspark? Login eller opret en bruger for at kunne kommentere.