Steelshot søger hold!!!
24. juni 2025 kl. 19:54
SteelShot
Mit navn er Mads "Steelshot" Jensen, jeg er 22 år og så bor jeg i København. Til daglig har jeg sabbatår, så derfor en masse tid til CS.

Har omkring de 6000 timer i cs fordelt på 2 accounts.
2050 elo på faceit.

Har spillet varierende roller igennem min tid som IGL, rifler, lurker/anchor samt support/entry. Derfor er jeg villig til de meste udover jeg ikke søger som IGL eller Awper.

Jeg søger et hold som gerne er en core på 3 eller 4 og mangler de sidste brikker. De skal gerne have et power spot med alt der hører til som prac server, ts m.m. Som spiller er jeg meget vokal, og vægter kommunikation ret højt på serveren. Jeg har holdt pause fra hold i 1,5 - 2 års tid men er nu klar til at vende tilbage og give hele armen. Jeg forventer vi kan pracc 3-4 gange om ugen og er altid et plus hvis vi kan deltage i esea, online kvals og LAN.

Jeg har tideligere erfaring i 3 div og 4 div og ser gerne holdet spille i disse divisioner. Jeg er klar til at bygge noget op fra bunden, men eksisterende hold har også interesse.

Skriv til mig hvis det gav interesse, og stil endelig gerne uddybende spørgsmål!
Discord: steelshot7591
Steam: steamcommunity.com/id/tohsleetS/
Twitter/X: x.com/Steelshotcsgo
Snakker de vrøvl på internettet? Har de behov for dit indspark? Login eller opret en bruger for at kunne kommentere.