Fast-Forward søger 3 spillere

21. december 2022 kl. 22:05
Gaardsoe
Fast-Forward søger 3 spillere til den kommende sæson af PowerLigaen.

Om os:
Vi er 2 gutter der har spillet sammen i hvad der sammenlagt svarer til 3-4 år under organisationer som Obliviate, eSpuma, Madsport mm. Vi har begge 4-5 års holderfaring.

Om spillerne:
Marcus “B!sgaard” Bisgaard
- IGL
- 20 år - Fra København
- Ca. 6.000 timer
- Erfaring i 3. div PowerLigaen

Victor “Gaardsøe” Gaardsøe
- AWP’er
- 11.000 timer
- Erfaring i 1,2,3 og 4 div i PowerLigaen (senest 1. div)

Om Fast-Forward:
Fast-Forward er en relativt nyoprettet organisation dog med to sæsoners erfaring i PowerLigaen. Organisationen er et samarbejde mellem spillere og firmaet Fast-Forward.

Hvad Fast-Forward tilbyder:
- PowerLigaen spot
- Hold tøj mm.
- Mulighed for kontrakt

Hvad vi forventer af dig som spiller:
- Vi forventer en mødestabil spiller der også er villig til at kunne spille i sin fritid udenfor prac.
- Vi forventer en spiller der er klar til at udvikle sig og at arbejde for at nå holdets mål.
- Vi forventer en spiller der har forstand på hvordan man spiller på et hold (tidligere holderfaring)
- Vi forventer en spiller der er villig til at ligge tid i projektet og ikke bare smutte når tingene går skævt

Kontakt os her:
Gaardsøe
- steamcommunity.com/profiles/76561198256233250/
- twitter.com/Victor_Gaardsoe

Bisgaard
- steamcommunity.com/profiles/76561198037242111
- twitter.com/Bisgaard_CS
#1(Med 0 svar)
22. december 2022 kl. 00:11
_Chaze
Hej,

Jeg vil muligvis være interesseret i dette opslag. Hvis i er interesseret i mig, kan i se mine profiler for nede, hvor mit discord navn også fremgår.

Skriv gerne på Discord så vi kan tage en mundtlig samtale🙂

Steam.: steamcommunity.com/profiles/76561198342307107/

Faceit.: faceit.com/en/players/_Chaze

Discord.: Chaze .#2675
#2(Med 0 svar)
23. december 2022 kl. 23:52
Gaardsoe
b
Snakker de vrøvl på internettet? Har de behov for dit indspark? Login eller opret en bruger for at kunne kommentere.