Coach DP og ChrizMiz bygger 2. div hold som Catchii Main (søger 3 spillere)
1. december 2022 kl. 21:46
Coachdp
Med muligheden for 2. div spot som det nye Catchii Main søger vi nu 3 grinders til vores lineup.

**Hvad søger vi?**
- En lurker (Rifler)
- En allrounder (Rifler)
- En passioneret IGL eller en sulten AWPer

-Du elsker spillet, du går op i at blive bedre og du vil gerne se den bedste version af dig selv inden for CS komme til live på vores hold.
-Du vil gerne se en demo for at lære ting om din nye position. Du får spillet CS minimum 60+ timer på 2 uger og går op i at udvikle sit individuelle niveau både ift. Aim og forståelse.
-Du kan dit utility eller er villig til at lære det
-Du kan tage imod konstruktiv kritik, fordi vi alle sammen gerne vil hinanden det bedste, men dybest set er der for at blive bedre til spillet og udvikle os som hold.
-Du er fleksibel ift. Prac dage, da vi har en spiller, som til tider har brug for at rykke pracs på grund af arbejde (du må gerne have et liv, men bare vi alle er løsningsorienterede, når ting kommer i vejen, uanset hvem der skal noget)
-CS kommer før hyggeting, men selvfølgelig er der ting som arbejde og familieting, som er vigtigere.
-Du er ikke toxic og du er 18+ år gammel.

**Hvad tilbyder vi?**
ChrizMiz (Rifler) + Coach DP (AWP eller IGL)
-En stabil org, med TS server, prac-server, ESEA Main spot, 2. div i Powerligaen og med god sandsynlighed også et betalt LAN
-En seriøs leder af holdet, som gerne vil at vi skal blive bedre sammen og hvor ærlighed og det at snakke om tingene er virkelig vigtige. En der står for at rykke kampe og sikre de praktiske ting omkring holdet, så der kan være fokus på performance
-Spillere der er lige så passionerede som dig og som ønsker at nå så langt med CS, som overhovedet muligt. Vi spiller først og fremmest for at blive bedre og tror på det lange projekt.
-En fri spillestil, hvor en IGL skaber rammerne, men hvor den enkelte spiller har meget ansvar i runderne

**Praktisk**
Vi mødes 4 gange i ugen fra 19-22 (Mandag, tirsdag, torsdag og søndag)
- Evt med mulighed for en lang søndags prac, når der er tid til det.
- Vi praccer de dage, hvor vi ikke har kampe i ligaen
Vi spiller 2. div og ESEA Main (Det er ikke et krav, at vi SKAL spille ESEA)
Alle har 60+ timer pr 2 uger
Alle har evne til at tage initiativ strategisk, løse problemer på serveren og forbedre sine positioner og fejl
#1(Med 0 svar)
1. december 2022 kl. 23:37
topez
+rep på de to maskiner her🔥🔥
#2(Med 0 svar)
2. december 2022 kl. 00:21
MiniTheLegend
Hey har sendt en DM på twitter, det her er mig twitter.com/MiniTheLegend
#3(Med 2 svar)
2. december 2022 kl. 12:05
Bloody
må meget gerne adde mig på discord :D
Bloody#2287
#4(Med 1 svar)
2. december 2022 kl. 20:26
Coachdp
Vil du smide lidt info først?
#5(Med 0 svar)
2. december 2022 kl. 23:52
Bloody
ka sende det hele igennem discord :D eller et andet sted ofc
#6(Med 0 svar)
5. december 2022 kl. 10:23
Lynet
Hey Coach! Jeg er 17 på nuværende tidspunkt, fylder 18 til næste år. Går den? :D
#7(Med 0 svar)
5. december 2022 kl. 14:39
ZQC
Har skrevet twitter :)
#8(Med 2 svar)
5. december 2022 kl. 22:06
Bardarquzkush
Hej Drenge.
Vi er to gutter på 20 år, som er super motiveret og klar på at udvikle os indenfor counter strike! Vi ser dette som en gylden mulighed og derfor skriver jeg. Ansøg gerne på discord, så vi kan få en god snak om hvem vi er og om vi muligvis kan være nogle kandidater til det nye lineup :)
Victor -_-#1476
#9(Med 1 svar)
6. december 2022 kl. 00:00
Coachdp
Hvad har i spillet af hold CS?
#11(Med 0 svar)
6. december 2022 kl. 18:54
Bardarquzkush
Vi har spillet på en masse småt, så vi er udmærket klar over hvad det kræver af den individuelle at spille på et top fokuseret hold. Dog har vi aldrig haft muligheden for at nå særligt langt med de mange hold. Derfor søger vi et sted hvor vi næsten med garanti kan vise folk hvad vi egentlig er lavet af. ;)
#10(Med 0 svar)
6. december 2022 kl. 11:18
MaggyG
Hejsa DP.
Jeg har tidligere nævn at jeg søgte udfordringer indenfor counterstrike verdenen, og lod mærke til Chriz og dit opslag her på dust2.

Jeg er som sagt 24 år, og har en del erfaring indenfor CS, dog ikke meget Hold erfaring.
Mine egenskaber er at jeg er nede på jorden, foretrækker rolig kommunikation, samt min gode forståelse for CS. Jeg er altid villig til at arbejde hårdt for at foredre mig, for at udvise den bedste version af mig selv både på serveren og irl.

Mvh Maggy :)
Snakker de vrøvl på internettet? Har de behov for dit indspark? Login eller opret en bruger for at kunne kommentere.