Deeque og Reckzkji søger hold
1. oktober 2022 kl. 21:48
deeque
Hej derude Mig “deeque” og min mate “reckzkji” søger et hold/spillere til et hold.

Lidt om os:

Navn: Daniel "deeque" Nielsen
Alder: 19
Faceit elo: 2300
Timer: 5000
Rolle: Rifler
Erfaring: Har spillet hold cs i 3 år nu for forskellige hold men mest for hydr. Har tidligere spillet powerliga div 4 og 3 og andre små turneringer.
Om mig: Jeg er rigtig god ude for gamet til at implantere Strats til holdet om kommer med nye ideer. Jeg bruger meget af sin tid på pracc serveren og DM frem for at spille solo faceit.

Navn: Dylan "reckzkji" Sørensen
Alder: 20
Faceit elo: 1800
Timer: 9300
Rolle: Rifler
Erfaring: Har spillet hold cs i 3-4 år for forskellige hold men mest for hydr. Har tidliger spillet i mange små tuneringer og til lan. Har også spillet som standin til powerliga for et div 3 hold.
Om mig: Jeg er en rigtig klog, og logisk tænkende spiller, som også gøre at jeg er god til at læse spillet og får også mine fleste kills på den måde. Har altid elsket at spille på hold og er også derfor jeg søger efter et nyt. Har haft problemer med faceit da jeg føler det er et helt andet spil end holdspil og har svært ved at slå hjernen fra og aim til.

Vi spiller begge 2 noget af vores bedste cs pt og er fuld motiveret på et hold. Vi søger gerne et hold som allerede har lidt erfaring og ligger niveau omkring powerligaen div 3 ca. Holdet skal også være klar på at ligge tid i spillet også uden for pracc også selvom det måske er alene.

Vi har kendt hinanden i mange år og spillet på hold sammen og generelt sammen i over 5 år så er en god duo. Håber vi kan finde 3 andre mates og få den sammen kemi med og se hvor langt vi kan nå og motivere hinanden til at blive bedre..

Hvis det lyder som noget for jer/dig så add mig på Discord
deeque#7286

Ser frem til at høre fra jer/dig
Snakker de vrøvl på internettet? Har de behov for dit indspark? Login eller opret en bruger for at kunne kommentere.