Logic søger hold | 4000 elo
4. juli 2022 kl. 00:43
Logic_
Top motiveret og dedikeret spiller søger hold, eftersom mit efterskoleophold på Stidsholt Efterskole er ovre, søger jeg nye veje, gerne 3.div+.

Om mig: jeg hedder Mathias "Logic" Jensen, og er 17 år gammel, efter sommerferien skal jeg gå på TECH College i Aalborg, jeg er en stærk rifler primært 2nd entry, men også åben for andre roller, som tidligere hold erfaringer har jeg spillet for Madsport Acd i 2.div, og Stidsholt Efterskole 3x 3.div, jeg er åben for alle offers lige pt så bare fyr løs i mine dms.

Mine forventninger til jer: Jeg forventer en god struktur i vores Praccs og fuld fokus på pracc og forbedring, både individuelt- og hold niveau, hvilket også indgår, folk er åbne for kritik og tør ikke, at stå tilbage med hvad de føler bør snakkes om. jeg forventer at kommunikation bliver sat maks fokus på, jeg forventer også at folk bruger tid på spillet også udenfor pracc, og alle lider for at blive bedre.

Hvis du eller din Org har yderligere spørgmål eller er interesseret, så kan jeg enten kontaktes herpå Dust2.dk eller på Twitter/Steam.
Twitter: twitter.com/Logic_newbie
Steam: steamcommunity.com/profiles/76561198439207081/
#1(Med 0 svar)
5. juli 2022 kl. 20:57
NIP-Hansen-Hansi
Fantastisk spiller, både aim men også brain mæssigt!! Kan klart anbefales!!
#2(Med 0 svar)
5. juli 2022 kl. 23:32
zEden
+rep
Snakker de vrøvl på internettet? Har de behov for dit indspark? Login eller opret en bruger for at kunne kommentere.