Ansøgning til POWER Ligaen åbner
23D : 07T : 54M : 42S
Astralis misser finalen i ESL Pro League.

ASTRALIS MISSER FINALEN

Med et 1-2-nederlag, er Astralis ude af ESL Pro League på Malta.

Astralis misser ESL Pro League-finalen søndag.

Det står klart, efter de lørdag aften bliver slået af Vitality 1-2 i dagens første semifinale.

Astralis havde fredag sendt cadiaN og Liquid hjem fra Malta, mens Vitality anført af ZywOo havde rundsmadret FaZe i deres kvartfinale. Og særligt ZywOo fortsatte de fine takter fra fredag i lørdagens semifinale.

Vitality kom klart bedst fra start på Mirage, som var kampens første map, men det lykkedes Astralis at få sat en kæp i Vitalitys hjul og kæmpe sig tilbage i kampen frem mod pausen.

Efter sidebyttet skruede device og co. for alvor op for blusset, og på T-siden var Astralis ustoppelige. Sølle to runder kunne Vitality mønstre og måtte således se Astralis vinde mappet 13-9 og have det ene ben i finalen.

Astralis taber første map i denne sæson af ESL Pro League

På Vertigo ender Astralis med at være bagud 5-7 inden sideskiftet, for fjerde map i streg i slutspillet.

Statistikken holder ikke længere stik, når Astralis er bagud 5-7, så vinder de efterfølgende. Derudover tabte Astralis deres første map i turneringen, da Astralis snævert tabte i overtiden til ZywOo og Vitality.

Afgørende map

Det hele kulminerede på kampens afgørende map, Inferno.

Her startede Astralis bedst med en 6-0-føring, og brød den dårlige stime med at tabe den første halvleg 5-7. Denne gang var det 6-6-halvleg inden pausen.

Pistolrunden efter pausen viser ZywOo, hvorfor han er en af de bedste i verden nogensinde, da han alene tager sig af fire Astralis-spillere.

Astralis-mandskabet kunne ikke følge op på de flotte takter de viste undervejs, og tabte 8-13 på Inferno, og dermed kampen.

Med nederlaget er Astralis nu ude af ESL Pro League sæson 19, mens Vitality er i finalen, hvor enten MOUZ eller Complexity venter.

ZywOo med en 4k i pistolrunden

Astralis
1 - 2
Vitality
Alle maps
Astralis K - D +/- ADR KAST Rating 2.0
Danmark Nicolai 'device' Reedtz 53 - 42 +11 81.8 77.8% 1.16
Danmark Jakob 'jabbi' Nygaard 51 - 48 +3 77.2 65.3% 1.05
Danmark Martin 'stavn' Lund 43 - 52 -9 68.4 66.7% 1.03
Danmark Victor 'Staehr' Staehr 45 - 49 -4 70.5 69.4% 1.01
Danmark Alexander 'br0' Bro 43 - 45 -2 66.6 73.6% 0.98
Vitality K - D +/- ADR KAST Rating 2.0
Mathieu 'ZywOo' Herbaut 70 - 44 +26 88.9 68.1% 1.40
Dan 'apEX' Madesclaire 47 - 54 -7 82.8 75.0% 1.05
Shahar 'flameZ' Shushan 42 - 51 -9 70.7 70.8% 1.02
Lotan 'Spinx' Giladi 43 - 47 -4 69.2 69.4% 0.98
Storbritannien William 'mezii' Merriman 34 - 39 -5 56.1 76.4% 0.95
#1(Med 0 svar)
11. maj 2024 kl. 19:26
olsen225
zywoo og de 4 andre shit han er fra en anden planet
#2(Med 0 svar)
11. maj 2024 kl. 19:26
mad0
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Guld Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16
Guld Sæsonkort Sæson 17
Guld Sæsonkort Sæson 18
ZywOo er også bare en maskine
#3(Med 14 svar)
11. maj 2024 kl. 19:35
mesterslagter
En god turnering ellers på mange parametre, men måske stadig svært at se det her Astralis mandskab gå hen og vinde noget eller spille lige så godt som det tidligere Heroic. Choke-faktoren kommer desværre nok også til at hænge over holdet.
#10(Med 9 svar)
11. maj 2024 kl. 19:32
weKz
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019
Var heroic ikke decideret kendt for at choke? Det var dog en lidt mærkelig kommentar efter blot to events.
#14(Med 0 svar)
11. maj 2024 kl. 19:36
AwF
Jo, folk glemmer hurtigt.
#15(Med 7 svar)
11. maj 2024 kl. 19:39
JakobHelms
Jo, og særligt stavn er jo kendt for at falde igennem i eliminationskampe - det problem kan man så til gengæld sige jo også er gældende nu hvor han er hos Astralis :-)
#17(Med 6 svar)
11. maj 2024 kl. 19:49
weKz
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019
Han spillede da en fin semi finale? Han havde en enkel runde hvor han choker på rampen på vertigo, men ellers var der intet hvor han virkelig falder igennem. Folk herinde konkludere hurtigere end Thomas Treo gør, når han er til koncerter og det siger altså ikke så lidt.
#18(Med 5 svar)
11. maj 2024 kl. 19:56
JakobHelms
Ja, det var mere generelt at han jo nok har taget sit problem med sig - det er jo ikke automatisk stoppet, bare fordi han nu er Astralis i stedet for Heroic. Jeg skrev også i en anden kommentar længere nede, at det jo netop er dejligt at se, at han ikke faldt helt igennem. Jeg synes ikke han var imponerende på Inferno, men jeg synes netop det er positivt at det ikke var en 0.60 eller lignende.
#20(Med 4 svar)
11. maj 2024 kl. 19:59
weKz
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019
Men igen, at nævne “han var ikke imponerende på inferno” når hele deres hold ikke var det, samtidig med de spiller mod et vitality der har momentum, så føler slet ikke det er fair, at pege nogen specifikt ud på infernoen.
#23(Med 3 svar)
11. maj 2024 kl. 20:03
JakobHelms
Nu snakker vi - eller jeg i hvert fald - om stavn, så synes jeg da det er fair at vurdere hans performance. Synes du han var imponerende på Inferno? Jeg står ikke og siger at han skal brændes på bålet for at have smidt kampen eller sådan noget. Jeg siger bare, at jeg ikke synes, at han var imponerende på Inferno. Det må da trods alt være en relativt harmløs kommentar.
#24(Med 2 svar)
11. maj 2024 kl. 20:17
sirr
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019
Selvfølgelig kan der drages paralleler, men at trække én spiller ud og sige at han ikke var imponerende, på et hold som spillede et map hvor ingen brillerede, er vel også et stretch. Især når du så skriver at han "jo nok har taget problemet med sig".

Det er sjældent at man ser én spiller spille imponerende, hvis de 4 kammerater sejler rundt - medmindre man hedder s1mple eller zywoo.
#26(Med 1 svar)
11. maj 2024 kl. 20:20
JakobHelms
Jeg ville heller ikke fremhæve stavns performance og snakke om den, hvis det ikke var fordi vi i forvejen snakkede om stavn og hans performance i playoff-kampe. Jeg synes overhovedet ikke det er et stretch at snakke om noget, der må være inkluderet i den kontekst.
#34(Med 0 svar)
11. maj 2024 kl. 22:51
sirr
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019
Men, det er jo dig selv som hiver stavn ud af "Heroic" snakken, for så at konkludere at han formodentligt har taget problemet derfra, med i Astralis.

For mig en stretch på den baggrund/ i den her kontekst - men fair hvis du ikke er enig 🙂
#25(Med 2 svar)
11. maj 2024 kl. 20:17
reffe
Guld Sæsonkort Sæson 16
Guld Sæsonkort Sæson 18
Forstår ikke der altid skal kaldes choke, når der tabes en kamp sent i en turnering.
Måske de andre hold der når ligeså langt bare også er gode?
#31(Med 0 svar)
11. maj 2024 kl. 22:12
Hartvig
+1
#45(Med 0 svar)
12. maj 2024 kl. 07:52
Unlucky-Luke
+1
#46(Med 0 svar)
12. maj 2024 kl. 08:00
Unlucky-Luke
Heroic var verdens kendt for at choke og blev kaldt onliners fordi de var virkelig gode lige indtil de kom tæt på og på scenen. Tjek deres side og se hvor ufattelig lidt det hold har vundet på trods af de var så kaldt verdens bedste i en periode.

Astralis spiller sig i semifinalen anden turnering i træk og slår stærke hold overbevisende. Ungt hold med en der blev igl for første gang for 2 måneder siden.
Fan eller ej så burde man være imponeret, som også bliver nævnt at kommentatorne.
#4(Med 0 svar)
11. maj 2024 kl. 19:28
zypath
Kage fra Dust2s 1års fødselsdag
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Kæmpe respekt, virkelig godt spil helt generelt. Zywoo er bare på et andet niveau end alle andre og så synes jeg det er tydeligt at Device stadig har noget at arbejde med, når de får modgang.
#6(Med 3 svar)
11. maj 2024 kl. 19:29
weKz
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019
Den her kamp, så man virkelig devices uerfarenhed som caller, stort set alt han callede under pres gik galt, hele vertigo OT’en, samt de stort set alle runder efter 6-0 på inferno, jeg så ikke mirage, så ved ikke hvordan det gik der.
Men trods alt en godkendt indsats igen, jeg er ikke i tvivl om det her hold kommer til at spille med om guldet på sigt.
#8(Med 2 svar)
11. maj 2024 kl. 19:30
JakobHelms
Er comebacket på Vertigo da Vitality har matchpoint ikke under pres? Der synes jeg han callede rimelig spitze.
#11(Med 1 svar)
11. maj 2024 kl. 19:33
weKz
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019
Der er selvfølgelig altid undtagelser jo. Dog så hele OT’en noget kaotisk ud og halvdelen af inferno var decideret forfærdelig. Men jeg er stadigvæk meget positiv overfor det her Astralis hold.
#33(Med 0 svar)
11. maj 2024 kl. 22:40
RAV3N
Kage fra Dust2s 1års fødselsdag
De var også bagud 5-0 eller 6-1 på mirage
#7(Med 0 svar)
11. maj 2024 kl. 19:30
Djoerup
Astralis v zywoo
#9(Med 1 svar)
11. maj 2024 kl. 19:31
Butler
Dejligt at se fede Astralis kampe igen..
#21(Med 0 svar)
11. maj 2024 kl. 20:00
aGk
Dust2TV sub
Så enig!
#12(Med 1 svar)
11. maj 2024 kl. 19:34
Z1ro
Ærgerligt som Astralis fan, men jeg tror 110% på at der stadig går noget tid før vi ser dem på deres top top…

Godt de endnu engang viser styrke, men når man møder en individuel så stærk spiller er det også svært at være Astralis.

Men giv det tid, det er et ungt hold og godt at se Br0 shine lidt - Jeg er en optimistisk Astralis fan 👏
#36(Med 0 svar)
12. maj 2024 kl. 01:10
Dennis
Jeg synes nu allerede de har vist at de seriøst går efter at være et fast top3 hold. De spillede virkelig flot denne turnering, og fortsætter de på denne måde skal det nok ende med top3.
#13(Med 0 svar)
11. maj 2024 kl. 19:34
JakobHelms
Ekstremt godkendt indsats i dag i min optik. Vitality er et hold med fart på og god form pt., men alle Astralis-spillerne viste en fin form i dag. Det er dog ærgerligt, at stavn igen har et map hvor han falder noget igennem i en eliminationskamp - det håber jeg, at vi en dag slipper for :-). Uanset hvad synes jeg man kan være rimelig stolt af denne her semifinaleplads, og alt i alt en rigtig fin turnering hvor man i hvert fald får cementeret at man fortjener den plads i top 10, som man har på mandag.
#16(Med 1 svar)
11. maj 2024 kl. 19:46
thenoodle
Bliver desværre nok stadig endnu et semifinale run hold med Stavn og Jabbi choke faktor om og om igen. Men da fedt idemindste at have et dansk hold der kan nå så langt igen. Ærligt at se Dev1ce skal leade og samtidig stadig være topfragger og gøre det meste selv, ville være federe at se ham på et top international roster hvor han kan vinde noget og ikke skal leade. Bare han ikke får for meget "Niko syndrom" og føler han skal gøre for meget selv.
#37(Med 0 svar)
12. maj 2024 kl. 01:11
Dennis
Det meste selv? Så du kampen? De steppede sgu alle op. Br0 især spillede virkelig nogle flotte runder. Det var virkelig marginaler der afgjorde den her kamp.
#19(Med 0 svar)
11. maj 2024 kl. 19:59
bimse
nt mates. vi tager sgu den næste. flot kamp i dag!
#28(Med 0 svar)
11. maj 2024 kl. 20:33
Kristja
Flot run. Ntnt, der er noget at arbejde videre på efter dette opgør🔥
#30(Med 11 svar)
11. maj 2024 kl. 21:43
Hunt
Map 3 i en vigtig playoff kamp og bum holdet falder fra hinanden...
#39(Med 5 svar)
12. maj 2024 kl. 01:14
Dennis
Arh det var ikke helt det der skete. Zywoo lavede Zywoo ting, og der er bare ikke mange andre i verden der kan matche ham når det sker. De gjorde det ganske godt, men skulle have lukket den på deres eget map pick.
#60(Med 4 svar)
12. maj 2024 kl. 21:46
Hunt
Mouz har lige gjort det?
#61(Med 2 svar)
12. maj 2024 kl. 21:52
Kristja
Hold nu op hunt. Vitality var kun 20% mødt op i dag, og Mouz var 120% 😄
#64(Med 1 svar)
12. maj 2024 kl. 23:32
Hunt
Derfor har mouz vel stadig gjort det?
#70(Med 0 svar)
13. maj 2024 kl. 03:03
Kristja
Det er jo ikke helt korrekt? Zywoo spillede tydeligt ikke på samme niveau i dag, som han eksempelvis gjorde i går.

Der er mange hold inklusiv Astralis, som har slået Zywoo. Det er jo ikke det der er det essentielle i det han skriver ^^

Det var et helt andet Vitality vi så i dag, end tidligere kampe her i playoff, ikke fordi man skal tage noget fra Mouz, de gjorde jo det de skulle, og vandt kampen på dominerende vis.

Jeg er også enig med dig i, at Astralis gik i stykker på 3 map. De skulle klart have lukket map nr 2, men det kunne de ikke formå.

Uanset hvad er det jo et flot run, og kan de fortsætte kurven opad, så skal de jo nok blive en contender. Materialet er der ihvertfald nu.
#65(Med 0 svar)
13. maj 2024 kl. 00:44
Dennis
Zywoo lavede ikke zywoo ting. Jeg forstår ikke dit spørgsmål.
#58(Med 4 svar)
12. maj 2024 kl. 21:44
RasmusRoev
Det er simpelthen det eneste du kan skrive :P
Se lige de stats fra Zywoo, så er det sku svært. Men der er der noget at arbejde med. Det fedt!
#59(Med 3 svar)
12. maj 2024 kl. 21:46
Hunt
Er det forkert?
#62(Med 2 svar)
12. maj 2024 kl. 22:38
RasmusRoev
Jeg så ikke kampen (kanotur med ungerne) :)
Men om de falder fra hinanden, eller han bare har et af sine games, det skal jeg ikke gøre mig klog på.

Hvad er din holdning til dem i den her turnering? :)
#63(Med 1 svar)
12. maj 2024 kl. 23:31
Hunt
Ved ikke helt, stavn var vel 20 da EPL startede og er vel tæt på de 40 nu? Har ikke fulgt med rigtig, kan ikke få mig selv til at se ret meget så længe formatet og partnershowet er sådan her..
#71(Med 0 svar)
13. maj 2024 kl. 08:01
RasmusRoev
Jeg synes faktisk hele den turnering er træls på mange punkter. Elsker der er flere hold med, men virkelig os en lang turnering, når man så ser finalen, kæft et lorte scene setup kontra hvor mange kampe og spilletid den her turnering får? Det fatter jeg ingen ting af.
#32(Med 14 svar)
11. maj 2024 kl. 22:36
Pingomania
- staehr
#38(Med 13 svar)
12. maj 2024 kl. 01:12
Dennis
Fjerne en af de mest lovende unge talenter, som spiller virkelig godt? Lad os bare nyde at du sidder bag skærmen, og ikke er i kontrol over noget som helst.
#41(Med 0 svar)
12. maj 2024 kl. 06:26
weKz
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019
Han troller.
#42(Med 11 svar)
12. maj 2024 kl. 07:20
Pingomania
Stop sig selv😂 staehr er sgu da ikke en af de mest lovende talenter😂😂 hvilken planet er du fra?
Desuden havde Astralis et gyldent talenthold med br0, Patti og Altekz. Hvad skal de med staehr som er dårligere og ikke eget talent? Giver ingen mening. Men det er vel hvad man kan forvente af Astralis efterhånden..
#43(Med 4 svar)
12. maj 2024 kl. 07:42
Unlucky-Luke
du rammer da helt ved siden af.
Har du bare set den ene kamp med det hold?
staehr er vanvittig god, og i sidste lan turnering var han også deres bedste spiller.
Han er 19 år gammel så også holdes yngste så stor sandsynlighed for at han bliver endnu bedre.
Hvilken planet er du fra?
#51(Med 3 svar)
12. maj 2024 kl. 12:49
Pingomania
Skal vi lige være enige om at han fik chancen da blamef var IGL. Han fik alle de bedste roller og skulle være deres stjerne rifler. Men hvad skete der? Astralis chokerede. Det havde været desideret pinligt hvis han ikke havde klaret sig godt til sidste LAN når han får alt serveret på et sølvfad. Men desværre for ham og Astralis er han ikke god nok. Det viser hans sidste par kampe jo også.
Prøv at forklare dig ud af den😉
#73(Med 2 svar)
13. maj 2024 kl. 16:57
Unlucky-Luke
Det virker meget som om du ikke rigtig forstår cs.
Med blameF på holdet var ALLE super dårlige på stats undtagen blame selv.
Device var dårlig, staehr var dårlig osv.
Så kom jabbi og stavn.. Hov, de var fanme også super dårlige.....
Hvorfor tror du at det var blameF der blev skiftet ud??
staehr sidste par kampe viser da på ingen måde at han er dårlig, hvad snakker du om?
Og havde han været det.... Og hvad så? ingen er er på toppen i 100% af deres kampe.
Men jeg synes da du skal ringe til Vitality og fortælle dem at de skal få skiftet zyw0o ud for han var jo alt for dårlig i den sidste kamp og når du så er ved det så ring lige til G2 og få monesy ud også for han var en skygge af sig selv i den turnering ;O)
Er det forklaring nok?
#74(Med 1 svar)
13. maj 2024 kl. 17:42
Pingomania
Du kom jo ikke med nogen forklaring ud over pølsesnak.. det eneste jeg siger er at de skal skifte staehr. ellers kommer de ikke til tops. Du behøves ikke svare. Ingen forstår hvad du siger alligevel
#75(Med 0 svar)
14. maj 2024 kl. 16:34
Unlucky-Luke
du må virkelig være en kæmpe troll, og som sagt ikke fatte en skid om cs.
Du siger han var så dårlig i esl 19 og at han er en tier 2 spiller.
Jeg spørger dig så hvor du har det fra og om du ikke har set kampene for han spillede ikke dårlig og hltv viser det samme...
i ESL 19 har en en samlet rating på 1.18
Mod top 5 spillere har han en rating på 1.20 i denne turnering.
Forklar mig hvordan det på nogen måde er dårligt? Det er bedre end langt de fleste i den turnering.
Og jeg har så set alle kampene og han gør mere end man kan forlange.
Man skulle tro han havde stjålet din kæreste eller sådan noget siden du sidder og fyrer sådan en gang lort af.
#47(Med 5 svar)
12. maj 2024 kl. 09:47
Dennis
Jeg ved ikke om du laver sjov? Br0 er 22, tre år ældre end Staehr. Patti er 26.....? Al respekt for Altekz men jeg vil mene Staehr er på et helt andet niveau. Og Staehr er yngre. Han er i mine øjne klart en af de bedste danske spillere.
#50(Med 1 svar)
12. maj 2024 kl. 12:36
Pingomania
Staehr er en tier 2 spiller min ven. Kunne rigtig godt tænke mig at høre hvorfor du mener at Staehr er så god. Han har godt nok også været ringe i den her turnering, men det er forventet. Astralis vinder intet stort med ham på holdet. Han var også nobody i Sprout. Glæder mig til at høre hvordan du vil tale ham op. For det er umuligt😊
#66(Med 0 svar)
13. maj 2024 kl. 00:45
Dennis
Okay du troller 100%. Jeg undrer mig sgu altid over hvad I får ud af de der uintelligente trolls. Men det må du sgu selv ligge og rode med. Har I ikke snart læseferie i 1.G som du burde passe?
#53(Med 2 svar)
12. maj 2024 kl. 13:01
Pingomania
Desuden førte Patti et tier 2 hold til en major og Altekz bliver nævnt som en af fremtidens stjerner på hltv. Dev1ce er 28 år og stadig en af de bedste.
Staehr er 19 år og har allerede toppet. Ved ikke hvor du vil hen med alder?
#67(Med 0 svar)
13. maj 2024 kl. 00:46
Dennis
Du kommer tilbage 25 min efter og skriver videre. Få mig ud af hovedet søde ven.
#68(Med 0 svar)
13. maj 2024 kl. 01:22
dinesen
Støttet Dust2.dk med 2 julekugler i 2019
stop dig selv, staehr er en maskine.
#35(Med 0 svar)
11. maj 2024 kl. 23:12
TheJyde
Sjovt når de taber en kamp så choker de og det ene og det andet de har spillet 2 turneringer og gjort det godt i begge. De skal vel lige ha en chance for at blive spillet ordentligt sammen. Syns det er en godkendt pression 🥳🥳🥳
#40(Med 7 svar)
12. maj 2024 kl. 03:28
DOMINA7HOR
Fandme ærgerligt! Synes ellers de spillede en fin kamp. Der vare bare et styks ZywOo til forskel.

De overrasker lidt i vetoen ved at gå med Vertigo. Synes i det hele taget vetoen var modig. Vi har en ikke rigtig set dem på Mirage, som de ender med at vinde. Og på Vertigo, hvor Vitality normalt er rimelig solide, var de tæt på at lykkedes. Det var i hvert fald godt kommet igen, da de formåede at hive den i OT.
På Inferno begyndte nervøsiteten desværre at spille ind. De lavede nogle dumme småfejl, og var ikke helt skarpe i nogle afgørende situationer.

Alt i alt var det dog en fin præstation, nederlaget til trods. De kan være stolte af deres run og præstationer i denne turnering.
#48(Med 0 svar)
12. maj 2024 kl. 11:35
RAF
+1
#52(Med 5 svar)
12. maj 2024 kl. 12:58
Pingomania
Det spiller også meget bedre efter Dev1ce er blevet IGL. Men de har stadig ikke den rigtige start femmer til at vinde en major. Der skal lige skiftes en enkel spiller..
#54(Med 4 svar)
12. maj 2024 kl. 13:07
DOMINA7HOR
Det tror jeg ikke nødvendigvis du har ret. Men det vil fremtiden vise. Holdsammensætningen er langt mere harmonisk nu. Det samme med rollefordelingen.
#55(Med 3 svar)
12. maj 2024 kl. 16:22
Pingomania
Enig. Men det handler også om kvalitet i sidste ende
#56(Med 2 svar)
12. maj 2024 kl. 16:29
DOMINA7HOR
Kvalitet har de masser af, synes jeg. Og lige så væsentligt, udviklingspotentiale.
#57(Med 1 svar)
12. maj 2024 kl. 17:13
Pingomania
På det punkt er vi ikk enige. Men jeg håber at det er mig der tager fejl. Ser gerne Astralis komme til tops
#69(Med 0 svar)
13. maj 2024 kl. 02:36
DOMINA7HOR
Så er vi to der hepper med! Og så må vi ellers bare se med tiden, hvor de lander. Forhåbentlig et godt sted!
#44(Med 2 svar)
12. maj 2024 kl. 08:03
Unlucky-Luke
utroligt som folk er efter dem hvis de ikke vinder alt overbevisende.
Det er da mere end godkendt endnu engang. De taber en tæt 2-1 kamp mod vitality / zyw0o
Hvem ellers kunne det?
Ja faze kunne da heller ikke......
Om man er fan eller ej så har de gjort det godt indtil videre.

Men det er godt nok en fornøjelse at se zyw0o tilbage på toppen. Shit han er en maskine fra en anden planet og får jo pt. alle andre til at ligne n00bs :O )
#49(Med 0 svar)
12. maj 2024 kl. 11:38
RAF
Enig. Super ubehageligt med zywoo på serveren når man nu holder med Astralis. Hold op han er skarp
#72(Med 0 svar)
13. maj 2024 kl. 08:05
RasmusRoev
Fuldstændig enig :)
Men vi skal huske, at det her site er for ALLE fans! Luk du lige FCK fans ind på en BIF side og omvendt. Her er ALLE samlet et "fucking" sted :)
Det glemmer vi meget, når folk kommentere og diskutere herinde.
Snakker de vrøvl på internettet? Har de behov for dit indspark? Login eller opret en bruger for at kunne kommentere.