Opret Log ind
Fessor færdig i South
Det danske talent har tirsdag eftermiddag annonceret, at han forlader MSL's hold.
Skrevet af: rask    14. september 2021 15:32      

Fessor nåede at være en del af South i under tre uger.

Fessor er ikke længere en del af South.

Det har den 20-årige dansker tirsdag eftermiddag annonceret på Twitter.

Jeg har besluttet at forlade projekt South, fordi jeg ikke føler, det er det rigtige sted for mig. Tak for den korte tid og held og lykke fremover, skriver Fessor blandt andet.

MSL præsenterede for under tre uger siden sit nye hold, hvor der foruden Fessor også var JUGi, aizy og TENZKI at finde på holdkortet.

LÆS OGSÅ
Officielt: MSL's nye hold præsenteret

I den korte tid har holdet blandt andet spillet den åbne IEM Fall-kvalifikation, Malta Vibes Knockout og den lukkede kvalifikation til Funspark ULTI 2021 Europe Regional Series. Det er dog oftere endt med nederlag end sejr, når holdet har været på serveren.

Med Fessors exit er South nu nede på følgende fire spillere:

  • dk MSL
  • dk JUGi
  • dk TENZKI
  • dk aizy
#1 nicolairaz
2021-09-14 15:34
Endelig, kan være de kan hive sanden ind og få lidt gang i det hold her :)
#5 TheKonkel
2021-09-14 15:47
Tror også Sanden ville være fremragende for MSL's hold..

Alt held og lykke til Fessor, der burde være mange øjne på ham !
#7 nicolairaz
2021-09-14 15:50
Det gik vidst udemærket sidst de havde ham med til en kval, da fessor ikke kunne?
#8 TheKonkel
2021-09-14 15:53
Yeah! Det går udemærket for alle som tager Sandy med.. Hans tid skal nok komme..
#23 Zenta
2021-09-14 17:30
Han har det ganske fint hos AaB er jeg sikker på :)
#2 Linatic
2021-09-14 15:35
Det må jo så stille spørgsmålet:

Er det et hold hvor spillerne faktisk stadigvæk brænder for spillet, og har visionen om at nå langt sammen?

Det er jo navne man har kendt i lang tid, og navne der ikke har haft opadgående kurs i de sidste mange år, tværtimod faktisk.

Udefra kan jeg godt forstå Fessor her, håber han finder et hold med ild i !
#3 Wasin
2021-09-14 15:38
Haha :D
#4 zanoj
2021-09-14 15:40
De nåede sgu da næsten også at være officielle i en måned.
#6 DH_JanLund
2021-09-14 15:49
Måske han sidder inde med et fornuftigt tilbud :)
#9 PillerPaller
2021-09-14 16:00
Måske han skal være med til at bygge heroic op når deres bans effektueres
#10 TheKonkel
2021-09-14 16:02
av av av

Men sikke en kandidat :D
#11 whitebear22
2021-09-14 16:12
Hvis der bliver dømt ud fra det materiale, som der er smidt brudstykker ud af, så må man formode, at både spillere og organisationen straffes og eventuelt udelukkes i en periode.

Hvis ESIC kommer frem til at både spillere og træner var bekendt med det, har jeg svært ved at se en situation, hvor Heroic som organisation går fri. I den situation er der nok ikke meget opbygning ;)
#12 PillerPaller
2021-09-14 16:18
Hvorfor skulle cs:go organisationer rammes hårdere end fx fodboldklubber der har været involveret i væsentligt mere omfangsrigt snyd? Det forstår jeg slet ikke må jeg indrømme ..
#13 whitebear22
2021-09-14 16:21
Jeg kender ikke til sager, hvor fodboldklubber eller lignende har været vidende om kollektivt snyd, og hvor de samtidig har været ude og dække over dem i forbindelse med sagen.

Det skulle da lige være Festinas cykelhold, og mig bekendt fik selve holdet også en straf dengang :)
#16 PillerPaller
2021-09-14 16:25
Juventus, Milan, Fiorentina, Lazio og Reggina - det heroic har lavet er sgu da peanuts ift de største skandaler i fodbold :))
#17 whitebear22
2021-09-14 16:27
Hvad bestod deres snyderi i?

Og var der ikke noget med massiv tvangsnedrykning, som jo de facto førte til udelukkelse fra de store turneringer 🤷🏼‍♂️
#18 PillerPaller
2021-09-14 16:32
Kun en tvangsnedrykning ellers minuspoint i bedste række, hvis vi snakker isoleret om calciopoli. Tror nok både Milan og Lazio var tilbage i Europa året efter :)

Det var match fixing.
#19 whitebear22
2021-09-14 16:34
Så straffede man da også i den grad klubberne.

For mig at se består Heroics største fejl i, hvis de har forsøgt at dække over spillerne, hvis de vidste de snød. Det bør resultere i en sanktion i min bog :)
#20 PillerPaller
2021-09-14 16:37
Læs din egen formulering i dit indledende opslag :) der er forskel på at lukke en organisation og starte deres sæson med så få minuspoint at de fortsat kan spille sig i Europa ..

Mere proportionerne der ikke gav mening :)
#22 whitebear22
2021-09-14 16:40
Jeg kan se, hvorfor formuleringen forvirrer.

Jeg mente, at en udelukkelse i en kortere periode (eksempelvis 6 måneder) fra ESIC turneringer ville være passende :)
#14 Phoey
2021-09-14 16:21
Præcis. Smid Heroic en bøde de kan mærke.. Gør det der skal gøres med spillerne.
#21 PillerPaller
2021-09-14 16:39
Præcis
#31 ankjaers
6d 22t 16m
Kunne det ikke i stedet sammenlignes med Rusland og doping under OL?
#32 whitebear22
6d 22t 0m
Jo, det er nok ikke helt skævt.

Og der blev Rusland da også straffet :)
#24 Kristja
2021-09-14 17:47
Fornuftig beslutning!
#25 SEBM1337
2021-09-14 18:21
Flames 6. mands roster kandidat??? :D
#26 unclejakes
2021-09-14 18:24
Synes ellers holdet passede meget godt til ham, men det er jo aldrig til at vide hvad der foregår uden for serveren
#27 -repseJ
2021-09-14 18:42
han er alt for god alligevel
#28 MrbecherM
6d 23t 35m
https://twitter.com/teamsouthcsgo/status/143781993..
#29 jollarn
6d 23t 28m
Det er heller ikke det rigtige sted, det er en flok afdankede spillere der er på det der hold og det fortjener du ikke.
#30 DH_JanLund
6d 23t 16m
Resten gider heller ikke mere.

https://twitter.com/MSLcsgo/status/143782069710397..