Opret Log ind
Flames sælger tidligere holdkaptajn
Danske AcilioN er blevet sendt videre i karrieren, da den danske IGL skal en tur længere nordpå.
Skrevet af: mad0    4. juni 2021 18:20      

AcilioN har skiftet Danmark ud med Norge.

Apeks, som er en norsk organisation, der i øjeblikket huser spillere som dennis og Relaxa, får selskab af den danske ingame leader AcilioN, da Copenhagen Flames har solgt ham til Apeks.

Omkring i midten af maj tælte Copenhagen Flames holdkort på blot tre aktive spillere, idet AcilioN valgte at søge nye veje som følge af, at man ikke fandt den ønskede femte spiller, der skulle erstatte maNkz.

Den 24-årige IGL har efterhånden stablet noget af en karriere på benene, idet han blandt andet har en fortid hos Heroic, MAD Lions og andre hold, der har huseret blandt verdens 30 bedste mandskaber.

Apeks består nu af:

  • dk AcilioN
  • se Relaxa
  • se FREDDyFROG
  • se dennis
  • no Grusarn
#1 K0rs_
2021-06-04 18:43
Den havde jeg ikke set komme.
Havde selv håbet på et skifte til Tricked istedet :/
#2 Luffe-
2021-06-04 19:04
Var sikke på destinationen hed Tricked. :)
#6 vorborg
2021-06-05 01:58
Jeg er ret sikker på at Tricked er på deltid.
Jeg tror ikke Asger så sig selv være i et deltids setup
#8 Luffe-
2021-06-05 07:39
Giver meget god mening. :)
#3 MattShades
2021-06-04 19:45
Det må næsten være med nogle mere ambitiøse spillere på tegnebrættet og i tankerne, at AcilioN signer med Apeks? Det er vel også på tiden at få splittet Relaxa og Freddy op? De kunne jo høre om prisen på Nawwk - jeg tænker, at det ville være et solidt upgrade.
#5 vorborg
2021-06-05 01:57
Jeg kender ikke deres fremtidsplaner, men økonomisk set er Apeks langt foran alt andet end hvad der hedder Astralis og Heroic i Danmark - så mulighederne er i hvert fald mange for dem.
#4 DH_JanLund
2021-06-04 20:58
Tror i vi må få prisen?
#7 vorborg
2021-06-05 01:59
Den kan jeg desværre ikke dele uden alle parters accept.
Men generelt når vi har bænket en spiller er motivationen for at sælge høj, da vi gerne vil hjælpe spilleren videre og spare lønudgifter. Og hvis motivationen til at sælge er høj, så er prisen også lav