Opret Log ind
Ancient erstatter Train; nye skins lander
Valve offentliggjorde en stor CS:GO-opdatering i nat, der blandt andet byder på et nyt map i map poolen samt en helt ny case med skins.
Skrevet af: Sander    4. maj 2021 07:26      

Ancient minder i det visuelle udtryk en del om Aztec, der priært er kendt fra CS 1.6 og CS:S (Foto: Valve)

Train er færdig i den aktive map pool, som bruges til alle turneringer.

Det står klart efter nattens CS:GO-opdatering.

Valve har nemlig valgt at fjerne Train fra det, der hedder 'Active Duty Map Pool', som er den gruppe af maps, der bliver brugt i alle turneringer lige fra POWER Ligaen til ESL One Cologne.

Map poolen kommer dog ikke til at bestå af seks maps, da Valve har tilføjet Ancient som erstatning for Train. Ancient bliver dermed en del af de syv maps, der også består af Mirage, Dust2, Inferno, Vertigo, Overpass og Nuke.

Sidst, der var ændringer i map poolen, var i marts 2019, da Vertigo erstattede Cache.

Sådan er hele Ancient bygget op (Foto: Valve)

Det nye map i poolen lander blot syv dage før Flashpoint 3, der er en RMR-turnering, som giver point frem mod den næste major.

Ancient bliver dog ikke brugt der, det bekræfter Valve på Twitter, men mappet forventes at blive taget i brug, når de igangværende RMR-turneringer er færdigspillet. Holdene kan derfor allerede nu godt begynde at vænne sig til det.

Det var dog ikke kun map poolen, der skete noget med i opdateringen, for der er også landet en ny case med skins, der har fået navnet 'Snakebite Case'.

Her ses de nye skins (Foto: Valve)

Derudover er Operation Broken Fang også slut nu, og spillerne har indtil den 15. maj til at bruge stjernerne i shoppen. Premier Competitive forbliver dog, så det er muligt at veto om maps.

Hele opdateringen kan ses herunder:

[ OPERATION BROKEN FANG ]
– Operation Broken Fang has come to an end. Players who have unredeemed operation stars will have until May 15th to claim their operation rewards.
– Introducing CS:GO 360 Stats – A subscription service for players that want to continue collecting official Competitive and Wingman stats.
– Premier Competitive remains available for all players featuring pick/ban process across the entire Active Duty Group map pool.
– Retakes remains available and has been moved into Wargames.

[ SNAKEBITE CASE ]
– Introducing the Snakebite Case, featuring 17 community-designed weapon finishes, and the Broken Fang Case set of gloves as rare special items.

[ MISC ]
– Chicken models have received a visual upgrade.
– Fixed community maps whose textures would appear black as a result of previous security fixes.
– The \ key can again be bound to commands. If you were using this key before, you will need to bind it again.
– Additional security and stability improvements.
– Added an option for large community maps to fade the Boost Player Contrast feature beyond the far-Z fog plane by setting fadeplayervisibilityfarz to ‘true’ in info_map_parameters.

[ MAPS ]
– Ancient has been added into the current competition map pool Active Duty Group and Train has been removed from Active Duty Group.
– Grind and Mocha have been added to official matchmaking in Scrimmage, Casual, and Deathmatch game modes, replacing Apollo, Engage, and Anubis.
– Calavera and Pitstop have been added to official matchmaking in Wingman game mode, replacing Elysion and Guard.

– Ancient:
— New route from CT spawn to A site
— Widened T entrance to left side of mid
— Opened up skylight in T tunnel to A site
— Extended plantable bomb zone in B site
— Opened up ledge in A site
— Various minor bugfixes

– Nuke:
— Fixed a clipping issue on window in T lobby
— Centered a lamp that was bugging me

– Frostbite:
— Overhauled interior lighting
— Fixed delivery drones being stuck in the bottom right corner of the map
— Added drone clips to improve delivery drone navigation
— Fixed rare cases of loot spawning in inaccessible areas/inside terrain
— Made a window frame in Alpha non solid (thanks Musti)
— Clipped wood railings in the frozen lake area
— Improved the look of the ice texture when Shader Detail is set to Medium or lower
— Fixed a missing face on a wooden beam in Town
— Added a sound effect in server room

#1 BehinD
2021-05-04 07:37
Regner med at ligesom overpass tager lidt tid før de får det rigtige layout og fixer alt
#2 Luffe-
2021-05-04 07:43
Ja så kan jeg rigtigt fare vild på det map. ;)
#3 Sander
2021-05-04 07:45
Hader også, når der kommer nye maps. Jeg spiller for lidt, så der går virkelig lang tid med at lære mappet, vinkler, smokes osv... Jeg har stadig problemer på Vertigo :D
#4 Luffe-
2021-05-04 07:47
Amen brother :)
#93 Opal
2021-05-04 19:18
Lets be real… er der nogle af os casual scrubs der for alvor ved hvad der foregår på vertigo 😂
#104 BYRTz
2021-05-06 14:26
Mig og vertigo er stadig strangers
#16 Daller
2021-05-04 08:41
Er det ikke lige meget hvilken bane er du spiller Luffe ?
;-)
#18 Luffe-
2021-05-04 08:42
Dust1. Det var tider :D
#5 sirr
2021-05-04 07:52
Åh gud. Al den bait til tuscan, og så får vi Aztec v2. Hvor ville jeg ønske at inferno eller mir fik en tur på sidelinjen.
#6 Luffe-
2021-05-04 07:53
Aldrig Inferno. Eneste map jeg føler, at jeg har “rigtigt” styr på

Mirage ud med den. Fy for pyffer map
#10 whitebear22
2021-05-04 08:22
Mirage er lort. Hvis jeg skyder mere end 3 på det map, er det en succes 😂
#53 Ztereo
2021-05-04 10:15
Ind med Tussen eller Contra - væk med Ancient og Mirage.
#60 b1ng0_o
2021-05-04 10:39
+1
#70 sirr
2021-05-04 11:00
Haha, inf kunne få ændret navn til de_utility :D. Simpelthen blevet så kedeligt at spille det map, selvom jeg i mange år også har været fan.
#7 Butler
2021-05-04 08:10
Du helt væk ;)
#69 sirr
2021-05-04 10:59
Whaaat? Tuscan tilbage ville jo være vanvittigt lækkert og funktionelt, istedet for Valves egne maps.

Inferno og Mirage er begge fine maps, men de er blevet overspillet så voldsomt, at det kunne være fantastisk at få dem reworked - behøver ikke være voldsomt, måske bare i stil med dust2s "mindre" ændringer :)
#75 Butler
2021-05-04 11:17
jaja enig med tus :D
Men vi skal ikke have inf ud
#82 livit
2021-05-04 13:17
Tror Tuscan kommer - men det er jo slet ikke færdigt endnu.
#85 sirr
2021-05-04 14:15
Jeg håber også. Men handler det ikke hovedsageligt om at udviklerne ikke vil sælge (eller noget i den dur) til valve og at de derfor ikke kan komme videre? Tuscan har jo været i tale siden CSGOs opstart-ish, hehe.
#91 livit
2021-05-04 17:08
Sådan var det, men de er enige nu, og den oprindelige map-maker er igang.
Du kan spille nyeste build fra dem via workshop.
#95 sirr
2021-05-04 22:02
Fedt. Det vidste jeg godt nok ikke. Så er der håb forude! :D
#8 xone
2021-05-04 08:13
Hurra altså.. Så skal vi igennem 2 år mere med fucking mirage og dust2.
#9 rask
2021-05-04 08:15
Havde nu hellere set, de havde taget Mirage ud.
#11 whitebear22
2021-05-04 08:22
Enig. Train fungerede faktisk meget godt imo, og mirage trænger til et remake.
#20 rask
2021-05-04 08:46
+1
#12 whitebear22
2021-05-04 08:24
Jeg synes det er fedt med helt nye maps. Det er da lidt noget roderi de første 10 gange man selv skal spille det, bevares, men som seer kan jeg godt lide, når der sker lidt.
#13 granzales
2021-05-04 08:25
Bliver fandme fedt med et nyt map. Enig med #12.
#14 Rubel
2021-05-04 08:27
Øøøh, hvad er det for et move? Der er mange ting galt her.. 1. Hvorfor train? Det ville da være meget mere på sin plads at fjerne Mirage eller for den sags skyld Inferno. 2. ANCIENT?!!? Har vi overhovedet hørt noget positivt om det pis map? Der er mange som stadig døjer med 60 fps, pga. valves spaghetti kode. - Hvis der endelig skulle et "nyt" map ind i poolen, hvad blev der så af alt den Tuscan snak? Hvad med Cache, for den sags skyld? Synes godt nok der er mange ting galt, med den her update..
#15 granzales
2021-05-04 08:40
Godmorgen 😍
#19 Rubel
2021-05-04 08:43
Amen det var da en klam update at vågne til :D
#22 RasmusRoev
2021-05-04 08:46
Jeg er nu helt enig :)
Train er jo ikke det meste spillede map, som i overhovedet!
Havde da været fedt med Mirage eller Inferno, bare for at der kommer ændringer.

Personligt hader jeg også, at man altid skal spille de samme 3 maps. Så fedt med ændringer!
#23 Rubel
2021-05-04 08:49
90% af faceit games er Mirage, D2 eller Inferno. Det ville være rart med en ændring der.
#32 RasmusRoev
2021-05-04 08:58
Præcis!!! Jeg er slem til at BAN de maps, bare for at prøve noget andet :)
#90 Kristja
2021-05-04 16:10
Det står jo en helt frit hvilke 3 Maps man ønsker at have på sin Q i Faceit prem :D

Dust2 er et idé forladt map imo. Har intet i mod Mirage og inf, de er i god balance og primært de eneste Maps man kan få et decent game på, hvor folk fatter bare en smule 😅
#24 whitebear22
2021-05-04 08:49
Du skulle have drukket lidt mere kaffe, før du nåede til nyhederne i dag 😂

Når det så er sagt, er jeg ikke uenig, men diplomatien kunne godt have brugt lidt mere koffein ;)
#27 Rubel
2021-05-04 08:52
Det kunne den muligvis nok :D - Tror også det bunder i at vi næsten skal hive og trække updates ud af vores yndlings spils, og når de så endelig kommer, så ville man hellere æde en dag gammel romsnegl.
#30 whitebear22
2021-05-04 08:58
Hvad f* er en romsnegl? 😂
#33 Rubel
2021-05-04 09:00
Den der kage der? :D Det hedder de på fyn ihvertfald. Hvad fa'en hedder det ellers? Snegl? Direktørsnegl er de høje, og romsnegl er de flade? Dont know :D
#39 whitebear22
2021-05-04 09:16
Hvor jeg er fra, hedder de kanelsnegle. Og om onsdagen kalder vi dem onsdagssnegle😅

Anyway, du har en god pointe i, at Valve lader folk vente rigtigt længe, og efter sidder man bagefter og føler, at det man har ventet på, faktisk ikke rigtigt er noget man skal bede om 🤦🏻‍♂️
#45 Rubel
2021-05-04 09:27
Kanelsnegl sgu da! Det er da virkelig morgen for mig det her :D Men ja, det er nøjagtig den følelse man sidder med.
#55 Ztereo
2021-05-04 10:17
xD
#57 Luffe-
2021-05-04 10:26
Rubel. Log af. Vi ses i morgen igen ;)
#59 Rubel
2021-05-04 10:36
Det virker som det klogeste :D Det er virkelig mandag på en tirsdag det her ;)
#63 whitebear22
2021-05-04 10:45
+1 😂
#61 b1ng0_o
2021-05-04 10:42
https://www.konditor-bager.dk/kastrup/2348-thickbo..
Nu ved du hvad en romsnegl er. Der er forskel på en romsnegl og en kanelsnegl.
Romsneglen er klart min favorit hos bageren :)
#64 whitebear22
2021-05-04 10:46
Man lærer hver dag ;)

Jeg skal klart prøve en romsnegl!!!
#65 b1ng0_o
2021-05-04 10:48
Kan stærkt anbefales i hvert fald :P
#29 bat
2021-05-04 08:56
Lav du dig en ny sukkermad. Der er tis på din gamle..
#17 Rubel
2021-05-04 08:42
"Introducing CS:GO 360 Stats – A subscription service for players that want to continue collecting official Competitive and Wingman stats." - Hvor er der mere info på det her? Altså er det en betalingsservice de indfører?
#26 MrBlond
2021-05-04 08:51
Altså 6 eller 7 kroner om måneden, det vil jeg slet ikke betale for at følge med i mine stats Føj.
#31 Rubel
2021-05-04 08:58
Nej, hvis det handler om MM stats, så vil jeg ikke give 1kr for det.
#34 RasmusRoev
2021-05-04 09:00
Hvis de nu brugte tiden på maps, spillet og fucking snydere! I stedet for at bruge så mange timer på deres skins. Synes prioriteten sejler voldsomt hos Valve. Men det er selvfølgelig også der pengene ligger.
Begrænset hvad de tjener ved, at lave 128 tick server. Fatter stadigvæk ikke, at man ikke har upgraded dem endnu.
#37 Rubel
2021-05-04 09:09
Jeg har hørt flere gange at deres argument for IKKE at give MM 128 tick, er at det går ud over performance, så for mange "casual" spillere, vil få en dårlig spiloplevelse, fordi de åbenbart spiller på deres brødrister.
#42 MrBlond
2021-05-04 09:19
Jamen, det et vag argument synes jeg, jo nogle spiller på en brødrister ved jeg godt😅 men, altså, så må de opgraderer deres grej eller noget andet. Det kan jo ikke passe, der er så mange Casual spiller i dag med en commedore 64.🤷🏼‍♂️
#48 RasmusRoev
2021-05-04 09:32
Det argument skal tage en færge væk! :)

95% er spillerne vil kun få en federe oplevelse af 128 tick.
Det fedt, at Valorant er begyndt at presse Valve på disse punkter. Det har de manglet i mange år.

Tag f.eks console, det er jo umuligt for en ny spiller, og skulle sidde og lære alt om cfg osv, samt launch options. Få nu de ting ind i en menu.,
#51 MrBlond
2021-05-04 09:49
Enig! og de burde få 128 tick ind altså, men måske Valve begynder og gør noget mere nu med hensyn til Press fra Valorent. Dit sidste punkt. Ku være fantastisk man kunne det i menuen i stedet for med CFg fil og launch option i hver sin fil.
#52 RasmusRoev
2021-05-04 09:54
Ja nemlig.
Jamen seriøst, hvor længe gik der lige, før de fik lavet, at man kunne fixe sit crosshair i menu'en? Det var efter Valorant!

Jeg tilter bare over, at der fokuseres så meget på skins og penge, frem for at fixe oplevelsen!
#79 MrBlond
2021-05-04 12:48
Jeg er helt enig! Og med det crosshair gik der fandeme længe😅 før, det blev implanteret. Men Ku være fint hvis de gik lidt mere op i oplevelsen..
#80 RasmusRoev
2021-05-04 13:04
Det må man sige!

Synes det er sørgeligt at se, hvor ringe deres menu er!
#81 MrBlond
2021-05-04 13:08
Fuldstændig Enig😂
#43 MrBlond
2021-05-04 09:19
Så er vi to..
#40 MrBlond
2021-05-04 09:17
Præcis!
#84 JawBreaker
2021-05-04 14:08
Funktionen er sådan set rigtig fint, og har været fed at have under Broken Fang (for os som spiller lidt mere MM end facit mm.)

Når det så er sagt, er det total hjernedødt det skal koste penge. Valve er over 12 millarder dollars værd, hvorfor skal de have penge for at vi må se vores statestikker. Det for sindssygt.
#97 MrBlond
2021-05-05 07:22
Spiller os mere MM, men igen vil slet ikke betale for det😂 selvom det er et lille beløb men, det burde bare være gratis. Men lad os se med tiden
#21 zEden
2021-05-04 08:46
VENT betyder det at den kommer ind som active duty map pool i dust 2 ligaen?
#25 DFINE
2021-05-04 08:49
Det er nu jeg er glad for, at jeg er gået i gang med classic igen for at gøre klar til TBC :D.
#28 Wasin
2021-05-04 08:55
Tag nu dust2 ud af mappoolen og giv det en stor remake. Dust2 metaen har stået stillet i gud ved hvor langt tid. Mirage virker trods alt til at udvikle sig og til hvert event kommer der en ny fokus.

Train blev ikke spillet ret ofte til de helt store turneringer så det er vel derfor valget et faldet der :)
#56 zaecole
2021-05-04 10:19
+1 og luk den fucking dør til i midten
#35 Daffestah
2021-05-04 09:06
Jeg kan egentlig godt lide at spille mappet, men jeg aner ikke hvad calls hedder.
Spændende hvem der tør kaste sig ud i det først :D
#98 sirr
2021-05-05 07:30
Glæd dig til du skal spille oldboys-cs mate. Halv demente gamle idioter kalder helt åbenlyse ting "En set her" (... her?!), "A" (når det faktisk er B) og den slags godter.
#99 Daffestah
2021-05-05 08:36
Det lyder som et helt almindelig spil med mine venner, har du lyttet med i vores spil :D
#100 ankjaers
2021-05-05 12:20
Bjarke er det dig? :P
#36 razni
2021-05-04 09:08
De erstatter skrald med skrald altså..
#38 cellar32k
2021-05-04 09:09
Virker til at være et dårligt map for at være ærligt. Der er intet nyt over det, Vertigo kom med noget fart og kompakthed som de andre maps ikke har. Det her er bare en ringere udgave af Overpass.
#41 whitebear22
2021-05-04 09:19
Jeg synes egentlig, at det umiddelbart minder mere om enten Mirage eller Dust2 i stil (ikke visuelt). Midten bliver enormt vigtig, og umiddelbart er et CT-setup der hedder 1 A, 2 midt og 2 B ikke helt skævt :)
#44 cellar32k
2021-05-04 09:26
Ja, kan du have ret i, jeg tænkte mest størrelsesmæssigt hvor det er stort.

En anden ting er at der ikke er nogen sammenhæng i de 5 veje T's kan gå, så man ikke kan hjælpe hinanden, virker bare til at være 5 sektioner der er designet individuelt. Tror ikke det bliver særlig sjovt at spille. Ihvertfald slet ikke hvis man ikke er full stack.
#46 whitebear22
2021-05-04 09:29
Det er til den store side. Overrotationer kommer til at koste rigtigt dyrt!

Det med de 5 veje havde jeg ikke tænkt over. Vi kommer formentlig til at se en masse T-spil ud fra defaults, og så tager man det som CT giver en :)
#71 sirr
2021-05-04 11:03
1 A, 1 B og 3 omkring mid ville også være doPe ift. rotationer m.m. A+B spiller har reelt set "kun" en gateway de skal holde styr på og med lidt ul, burde det ikke være umuligt - 3 omkring midt som på få sekunder kan rotere til begge sites.
#76 whitebear22
2021-05-04 11:17
Det kan sagtens give nogle spændende runder som jeg ser det.

Jeg er som udgangspunkt positiv og synes, at mappet forsøger at give spillere og seere noget, der ikke er på andre maps. Om det virker efter hensigten vil tiden vise :)
#47 Nordby
2021-05-04 09:32
Jeg kan virkelig godt lide at vi lige får et bind i vores cs mappool. Rip train satme et par andre maps der fortjente sparket over det, men sådan skulle det desværre ikke gå.
#49 DamiX
2021-05-04 09:38
Nice, elsker det, fuck Train, pis map
#50 xdpiratmanden
2021-05-04 09:43
Kommer man til at skulle spille ancient i dust2 regi nu og hvor lang tid går der før den bliver ændret hvis den ikke bliver ændret med det samme?
#54 onas
2021-05-04 10:16
Rework mir, inf og d2, så det pludselig interessant at spille igen :D
#58 weKz
2021-05-04 10:35
Nu har jeg lige været lidt inde på den, og jeg må da indrømme at det virkelig virker som et fedt perma Ban, når der skal spilles faceit, umiddelbart virker mappet ret cancer
#62 whitebear22
2021-05-04 10:42
SpunJ er ikke den store diplomat. Men her rammer han alligevel meget godt på sømmet:

https://twitter.com/spunj/status/13894942007696875..

Gi’ det en chance, og lad os tales ved om et par uger ;)
#66 weKz
2021-05-04 10:51
Nu var jeg inde og tage et kig på den, umiddelbart er det der store vinkler og selve lyden fra mappet, som jeg synes er træls. Selve teksturen er fedt. Men ja, mon ikke der hen over de næste par måneder bliver smidt nogle store updates henover den
#68 cellar32k
2021-05-04 10:55
Jeg kan godt lide forandringer, men nu har jeg lige haft 2 timer mere til at tænke over det her map. Udover der mangler nytænkning er det nok det værste map jeg har set rent visuelt. Alle textures er den samme grøn/grå farve.

Jeg er faktisk rystet over at valve skal drive et af de mest succesfulde spil i historien og de ikke kan komme på bedre ændringer. Tænk hvor det her spil kunne have været med en smule mere effort.

Rent map mæssigt er de jo helt væk. Hvorfor ansætter de ikke faste medarbejdere til at udvikle nogle ordentlige maps. Hvis man tænker fra CS:GO start til nu har vi fået tæt på NUL gode maps, de der spilles (train, dust2, nuke, mirage, inferno, vertigo) er alle udviklet i 1.6 tiden. Det er ufatteligt.
#73 whitebear22
2021-05-04 11:12
Jeg synes ikke, at Valve driver butikken optimalt. Men jeg synes du er hård i din kritik.

Det springer lidt i øjnene, at du mener alt det gode kom i gamle dage, og når så Valve gør noget helt andet både ift. textures og layout, så afskriver du det som en fiasko på forhånd. Det harmonerer ikke så godt i min verden. Men det kan selvfølgelig være, at jeg misforstår dig :)
#77 cellar32k
2021-05-04 11:25
Det er jo ikke meget ændring i textures, det er jo ret klart de går efter de_aztec viben, men selv på de_aztec i 1.6 havde vi da nogle trapper/bygninger der skilte sig ud med en lysegrå grave. Der er heller ikke nogle spots der skiller sig ud, da alt er udfra samme textures.

Tror næppe det her map kommer til at blive populært, men jeg synes tilføjelsen af vertigo var god. Vi får at se :)
#72 sirr
2021-05-04 11:07
Jeg er altid fan af offentlige personer der virker til at svare på en konkret problemstilling, men så alligevel ikke gør det - jeg mener, han bøvser jo ligeså meget gøgl ud, som dem på den anden side af meningsbarometeret.

"Hjælp devs med at XYZ ..." - Enige om CS udkom i 99ish? Har mange, mange millioner aktive spillere - burde de ikke efterhånden have nogenlunde styr på hvad folk kan lide, og ikke kan lide? Jeg siger ikke de ikke skal udvikle nye maps, men nogle gange kaster de altså nogle bolde op i luften som ikke giver mening, og spunj virker sgu lidt sølle her. Ift. proscenen og de mange games man ser, er det da fedt med lidt forandring - helt sikkert.

En idé kunne være at hive fat i nogle af de gamle (måske spillere der for nyligt har trukket sig tilbage) og bede dem om at hjælpe med både udvikling af maps og forbindelse til både amatør- og proscenen. Jeg ved dog ærligt ikke om de allerede gør den slags - det er selvfølgelig bare et bud :D
#74 whitebear22
2021-05-04 11:16
SpunJ kommer jo ikke med løsningen, men pointen er da ret tydelig: hvis man ikke har prøvet det, så klinger det hult at afskrive det som ubrugeligt på forhånd. Det må være den væsentlige pointe i hans rant.

Og der er helt sikket mange måder at gribe det an på - bl.a. ved at involvere tidligere professionelle som du nævner. Men at afvise blankt på forhånd er i hvertfald ikke en gangbar vej, hvis man gerne vil have, at spillet udvikler sig.
#86 sirr
2021-05-04 14:18
Jeg forestiller mig at nogle af de mere anerkendte spillere, som har udvist problematikker med opdateringen, som spiller uendeligt meget CS, har en idé om mappet - både på godt og ondt. Bl.a. oplever flere fortsat enorme FPS problemer, mange har rapporteret bugs og "glitches", og nåja, så kan det jo også samtidig være harme over at de vælger at fjerne train istedet for et af de andre maps som, om nogen, må være indbegrebet af "komfortmaps" :D ..
#101 ankjaers
2021-05-05 12:25
Hans rant er fair nok.. MEN Valves planlægning og kommunikation rammer stadig under målet. Det er ikke særlig svært at teste feks FPS problemerne. En anden ting de kunne gøre var at annoncere at Ancient->Train ville ske "x" antal uger ude i fremtiden.
#67 Madsen
2021-05-04 10:52
Fed Update det kan gavne astralis
#78 Patman
2021-05-04 11:40
Astralis laver nok stadig Mirage perma ban :o
#88 Madsen
2021-05-04 14:26
Tænkte ikke på det men de har set svage ud på train :)
#102 Patman
2021-05-05 20:26
Ja e9 :)
#83 zanoj
2021-05-04 13:24
Den her på listen får for lidt opmærksomhed:
— Centered a lamp that was bugging me
#87 Daffestah
2021-05-04 14:23
Klart den vigtigste!
#94 yez
2021-05-04 21:26
Vil altså mene at den klart vigtigste er:
– Chicken models have received a visual upgrade.
#89 Apnemt
2021-05-04 16:06
🤦🏼🤦🏼🤦🏼🤦🏼
#92 DH_JanLund
2021-05-04 18:05
Dejligt med et nyt map.... Så håber de begynder at skife 2 gange om året el. Men er altså gået godt og grundig død i dem der er.

Kender vi årsagen til det blev train... Måske de mindst spillet map fra den gamle "Active Duty Map Pool"
#96 whitebear22
2021-05-04 22:34
Vertigo og Overpass er mindre spillet end Train, men Vertigo er Valves lovechild, og Overpass er det eneste map, der ikke eksisterede før csgo i den nuværende mappool :)
#103 nic0w
2021-05-05 22:55
Gal en omgang pis... hvorfor ryger mirage ikke en tur i remake maskinen.. Hvad med at bringe CBBLE TILBAGE..