Opret Log ind
Nu er Emilia Hults nye sang udkommet
Emilia Hult, som er devices kæreste, har droppet en sang ved navn 'Try me'.
Skrevet af: mad0    29. november 2020 16:40      

device og Emilia Hult bor sammen i en lejlighed i Stockholm.

I går så en ny svensk artist dagens lys, da Emilia Hult udgav sin nye sang 'Try me'.

For fire dage siden lagde Emilia Hult, som er en populær Twitch-streamer og devices kæreste, en smagsprøve af hendes nye sang op på sin Instagram.

Nu er ventetiden ovre, da sangen er landet på alle streamingtjenester, herunder med en musikvideo på YouTube.

Sangen hedder 'Try me', og Emilia Hult får selskab af en svensk rapper med navn Badi på sangerindens debutsingle. 

Du kan se musikvideoen her:

LÆS OGSÅ
Kæresten springer ud som sanger

#1 Radski
2020-11-29 16:44
Haha?
#28 OJ1738
2020-11-29 18:21
https://imgur.com/a/P84Vr5B
#2 Tyze
2020-11-29 16:46
Den titel er lidt misvisende... gik helt i panik da jeg troede det ikke blev til noget alligevel! 😬😰

🙃
#3 Martin
2020-11-29 16:48
Havde det på præcis samme måde!
#4 Kuglemus
2020-11-29 16:50
Hmm i skriver den er droppet, men samtidig linker i til sangen i artiklen? Kan i blive enige med jer selv?
#6 Hunt
2020-11-29 16:52
"droppet" som i at den er "landet" eller "udkommet"
#8 mad0
2020-11-29 16:52
Yeah, præcis
#7 mad0
2020-11-29 16:52
'Droppet' er en anden måde at skrive 'ude' i musikbranchen - har lavet en masse research forud for denne artikel
#46 Hateville
2020-11-30 07:46
Er du sikker på, at du har det? :) - Syv linjer og du har lært, at det hedder "droppet" i musikbranchen :D
#9 unclejakes
2020-11-29 16:53
Bare fordi i ikke er nede med de unges jargon, ligesom mig. Det bare mega grønlangkål altså
#17 Kristja
2020-11-29 17:40
:D
#5 Badefar
2020-11-29 16:50
Banger
#10 rEkZA
2020-11-29 16:58
Er det en contender til den mest intetsigende sang i 2020 eller hvad?
#11 pkn
2020-11-29 17:00
Nej, men en contender til mest ligegyldige nyhed på det her site.
#33 granzales
2020-11-29 19:16
Hørt! Godt brølt, pkn
#12 slopix
2020-11-29 17:01
Den der havde ikke gået hvis jeg var Device
Hun sælger sig selv på en musikvideo hahahaha

op med standarden device
#14 Phoey
2020-11-29 17:18
Vi kan hurtigt blive enige om, at sangen ikke har ret meget niveau.

Men hun sælger jo ikke sig selv i musikvideoen overhovedet?
#16 Stez
2020-11-29 17:27
Phoey dit niveau var højere, dengang du var i branchen :*
#31 Phoey
2020-11-29 18:58
Det er der jo slet ingen diskussion om min dreng.
#19 Kristja
2020-11-29 17:45
Skulle satme heller ikke have min dame til, at kravle sådan der rundt letpåklædte i en musikvideo. Få nu noget indhold, i stedet for at sælge kroppen på den måde der alt. Så sørgeligt :D
- Har personligt droppet flere 'snacks' fordi de havde behov for at vise sig frem på sociale medier. Det bliver sgu et pænt nej tak her fra, få noget klasse altså 😂
#21 ClinT
2020-11-29 17:48
Det ligner satme ikke emilia hult særligt meget hvis man går ind og kigger på det.
#22 thiezen
2020-11-29 17:54
Det er ikke hende
#23 ClinT
2020-11-29 17:59
Det var lidt det jeg prøvede at fortælle :D
#41 thiezen
2020-11-29 23:26
Det ved jeg godt, men jeg bankede lige sømmet helt i =D
#38 Kristja
2020-11-29 20:21
Det må jeg sgu nok sige! Det er godt spottet😂

Så den også kun én enkelt gang
#35 weKz
2020-11-29 19:37
Mon ikke det er fordi du aldrig har haft en kvinde du stolede på, at du siger sådan? 😂
#13 MrBlond
2020-11-29 17:05
Hahahaah, årets hit!😂
#15 fLix8
2020-11-29 17:26
Er fan af at dust2 lige poster omkring det en gang til! 😂
Fandme skrald musik, men i det mindste kører hun i sin egen bil i musikvideoen, hvilket er mere end man kan sige om de fleste danske musikanter..
#18 Martin
2020-11-29 17:44
Haha hvordan ved man det er hendes?
#26 whitey
2020-11-29 18:00
https://sport.tv2.dk/e-sport/2018-11-03-usandsynli..
#25 unclejakes
2020-11-29 18:00
Shoutout til popstars-Jon
#20 Kristja
2020-11-29 17:46
En ægte banger! Yikes :D
#24 b1ng0_o
2020-11-29 17:59
Synes dette site tager en forkert drejning her... :(
#27 Madsen
2020-11-29 18:00
dust og hør :D
#29 weKz
2020-11-29 18:22
Tbh så har hun stemmen som mange gerne vil høre på. Hun synger jo på ingen måder dårligt og hun lyder som om hun har ok styr på flowet. Og hold nu kæft med “autotune” det bruger alle fanme.
#30 divided
2020-11-29 18:55
Cre.
#32 noche
2020-11-29 19:10
Du kan da ikke vurdere om hun synger godt, når der netop er autotune på. Alt kan skjules med autotune, og det er de færreste autotune-"kunstnere", der rent faktisk kan synge uden - ikke alle er T-Pain.
#34 weKz
2020-11-29 19:35
Skriver jeg nogle steder at hun synger godt? Fordi jeg skrev at du ikke var dårlig til cs, betyder det ikke jeg siger du er god os.
Hendes stemme rammer meget plet på det som ungdommen gerne vil høre, at alle teenager drengene herinde ikke kan lide det fordi hun ikke synger som Gilli, det kan hun jo ikke tage sig af.
#92 noche
2020-12-01 01:20
Fint. Du skriver at hun synger på ingen måder dårligt, og slutter af med at folk skal se bort fra autotune, fordi at alle bruger det.
Du er på ingen måde i stand til at vurdere hendes musikalske evner, eller nogen andens, baseret ud fra dine udsagn.

Jeg var forresten god.
#45 Hateville
2020-11-30 07:40
Nu skal jeg ikke pege fingre, hvis du rent faktisk er tonedøv. - Hun synger ikke tilnærmelsesvist godt, og når man i forvejen ikke kan ramme en eneste tone korrekt, så har autotune næsten ingen funktion. Flowet er upræcist, og det er meget tydeligt, hvis man kan knipse og tælle til fire. Vil du desuden ikke være sød at forklare, hvilken stemme det er, de unge gerne vil høre? Du siger først, at hun har en stemme som folk gerne vil høre, men i #34 siger du, at folk ikke kan lide hende, fordi hun ikke lyder som Gilli.

Alt er smag og behag, men rent musikalsk - hvis man kan sige det om dét her - så har det aldrig været hverken godt eller middelmådigt. Du er selvfølgelig i din bedste ret, til at være helt nede med det.
#47 weKz
2020-11-30 09:15
Jamen jeg prøver da lige igen, jeg har ikke skrevet nogle steder at hun synger godt, jeg har skrevet at hun ikke synger dårligt. Når jeg skriver ungdommen så mener jeg at det er den stemme son mange godt kan lide, fordi jeg skriver “ungdommen” er det jo ikke alle unge i verden, det kan man vel godt selv tænke sig til, når jeg så skriver “herinde” så betyder det i det her kommentarfelt, hvilket er en meget meget lille brøkdel. Når musikere skriver “vi vil gerne ramme ungdommen med det her nummer” så mener de nok heller ikke alle unge vel.

Men hvis det er smag og behag, så forstår jeg ikke dit brøl?
#48 Hateville
2020-11-30 09:55
Mit brøl var som heller ikke for at være efter dig, men for at forstå hvad du mente. Det er nok for bedrevidende, når du skriver, at det er den stemme, som mange godt kan lide. - Det har jeg aldrig hørt om.

"Ungdommen" er nu rimelig generaliserende, så jeg var ikke klar over, at Dust2s klientel ikke var med i din udregning.

Lad mig også lige rette dig: Når musikere skriver "vi vil gerne ramme ungdommen med det her nummer" så mener de alle, selvom de nok er bevidste om, at det går nogles øre forbi eller forgæves.

Hvis du går så meget i detaljer med hvem, hvad og hvor, så bør du måske være lidt mere præcis i stedet for at regne med, at folk skal regne ud hvad du mener :D

Hav det forrygende <3
#50 -Andie
2020-11-30 11:18
Brormand, tænker måske du skal falde lidt ned. Ikke nice at sidde og svine imo, syntes det helt fair med kommentarer der siger at artiklen ikke høre til på d2. Det kan de bruge som feedback, men at sidde og svine og virke bedrevidende er sku ikke nice.
#52 Hateville
2020-11-30 11:37
Jeg sviner da ikke nogen. Jeg er vel også berettiget til min mening :) Jeg har heller ikke sagt, at artiklen ikke hører hjemme på siden og jeg siger da også, at weKz må vide mere end mig.

Det kan umuligt være mit problem, hvis du synes jeg virker bedrevidende. - Hvad nu, hvis jeg er bedrevidende? Tjek lige janteloven, om det er okay med dig.
#56 -Andie
2020-11-30 11:56
Du sku lang ude maten, tag en slapper og lad vær med at være en tastatur kriger:))))))
mvh
Andieplayz
#57 Hateville
2020-11-30 12:01
Nu slapper jeg af. Tak, Andieplayz. Det hjalp!
#72 -Andie
2020-11-30 12:38
Det er bare det jeg kan:))))
#51 weKz
2020-11-30 11:27
Jeg opgiver, så længe du kontant flueknepper, så det sku ikke værd at forsætte samtalen
#53 Hateville
2020-11-30 11:38
Jeg vandt!
#58 kREZ
2020-11-30 12:05
:-D det altid en fornøjelse at debattere med weKz
#61 weKz
2020-11-30 12:08
Jeg ville ønske jeg kunne sige det samme omkring folk herinde, men det er sjældent det er det.
#62 kREZ
2020-11-30 12:09
Så lad være med at skrive herinde, hvis det er så slemt :)

Ellers lad være med at svare folk :)

Du er også meget frembrusende i din måde at skrive på
Fx #60
#64 weKz
2020-11-30 12:11
Hvis vi to vi skal skrive sammen nu, så skal du forholde dig til det jeg skriver og ikke nævne ting, som jeg aldrig har udtalt. Så hvis du vil forsætte, får du lige en chance til, til at svare på min første besked til dig.

Frembrusende? På ingen måde, skriver det bare som det er
#65 kREZ
2020-11-30 12:15
Det fint fætter frisk. Vi stopper bare her. ;-)
#66 weKz
2020-11-30 12:16
Jeg vandt!
#68 kREZ
2020-11-30 12:19
Godt gået knægt, ud og fortæl mor om det. ;-)
#70 weKz
2020-11-30 12:32
Det er meget fint at bruge ordet knægt og hvis jeg var 20 år og boede hjemme ville jeg os blive stødt, men når du er 27 og har boet ude i 10 år, så påvirker det ikke rigtigt mere 😂
#71 kREZ
2020-11-30 12:33
Så for satan, mors dreng er blevet stor.

Opfør dig som en som er blandt de 5% ældste herinde så :-)
#73 Hateville
2020-11-30 12:44
Heeey... jeg er altså også blevet stor :(
#74 kREZ
2020-11-30 12:46
Ja, men ville ikke gå ind i debat med dig, nu havde du jo lige vundet :(
#75 Hateville
2020-11-30 12:48
Fair nok! Jeg tog en stor debatsejr mod weKz i dag, hva. Trukket igennem gruset, helt og aldeles.
#79 weKz
2020-11-30 14:31
Du får det til at lyde som om “mors dreng” skulle være en dårlig ting? Hvordan kan det være?
#80 weKz
2020-11-30 15:06
Og hvad mener du med “opfør dig” fordi du spiller op til dans, for så derefter at blive sat på plads, så opføre man sig pludselig ikke ordentligt? Den må du vidst længere ud på landet med min kære
#81 kREZ
2020-11-30 15:24
Det godt skipper skræk. Fortsæt god dag ;)
#83 weKz
2020-11-30 15:39
Og lihe over smukke
#63 weKz
2020-11-30 12:09
Vidste slet ikke vi havde gang i en kamp, men javel, hvis du vil se det som en sejr, så be my guest 😅
#54 danielR
2020-11-30 11:50
"når man i forvejen ikke kan ramme en eneste tone korrekt, så har autotune næsten ingen funktion."

Derfor man bruger Melodyne :D!
#55 Hateville
2020-11-30 11:54
Det er det interface der kan få mig til at reee mest.
#36 jollarn
2020-11-29 19:39
Shit en skod sang og er du gal hun er grillstegt i fjæset i forhold til når man ser hende på twitch
#59 kREZ
2020-11-30 12:05
Sejt skrevet
#76 jollarn
2020-11-30 13:56
tak smukke. er du blevet pumpet? ER DER NOGET AT FRYGTE FOR ELLER HVAD?
#77 kREZ
2020-11-30 14:04
Jeg har 2 katte? Er det nok?
#78 jollarn
2020-11-30 14:17
Ja ok ro på... Jeg skal nok være sød
#37 Apnemt
2020-11-29 20:17
Er der virkeligt så lidt csgo nyheder det her behøves at få 2 artikler 🤯 eller er det betalt indhold af devve?
#40 er1K
2020-11-29 23:15
Man kan jo undre sig lidt, når ingen admins kommenterer på hvorfor det kontinuerligt bliver postet..
#39 MasterFastMan
2020-11-29 23:10
Jeg må sku give apnemt ret.. det her promotion af musik hører ikke til på et CSgo site det, har jo intet med noget som helst at gøre? 😂🙈
#42 geezy
2020-11-30 02:05
Hvad har forfatteren fået for den her promotion? Virker virkelig malplaceret.
#43 Mrnobody
2020-11-30 02:48
Haha yikes Autotune bliver fyret help op :D
#44 sekke
2020-11-30 03:23
Det lugter lidt af, at device har lovet at give et dybdegående interview, hvis dust2 dækkede kærestens release mv. ;D
SÅ DET SER JEG FREM TIL!
#49 JawBreaker
2020-11-30 10:08
Hvorfor er det en nyheder herinde? Og så to stks? Spiller hun overhovedet CS og burde det ikke være det dust2 lavede nyheder om?

Det lugter langt væk af enten lobby arbejde af Astralis/Device eller at Dust2 lefler for at komme tættere på Astralis. Ingen af delene er særlig kønne.
#60 weKz
2020-11-30 12:06
Hun har 193k followers på Twitch, hvor hun blandt andet spiller csgo, derudover er hun kærester med den bedste danske spiller til netop csgo.
Så at folk sidder og græder over en nyhed om hende forstår jeg ikke.
Det sku da mindst ligeså spænende at læse de her nyheder, som det er at læse om at et hold som 75% ikke kender en eneste spiller fra, har ansat en Coach som 90% ikke kender.
#82 sekke
2020-11-30 15:25
Så fordi du synes det er kedeligt at læse om hold og coaches du ikke kender, så skal folk bare synes det er ok at dust2 dækker, at en irrelevant streamer, i forhold til cs (og sikkert også andre spil) udgiver en musikvideo. Jamen, så lad os da få et dybdegående review af den børnehave som zonic sender børn i. Måske vi kan få interview med den ejendomsmægler der har solgt dupreeh hans lejlighed.
#87 weKz
2020-11-30 19:21
Hold kæft, det burde seriøst være ulovligt, at have så ondt i røven over andres succes. Hun er en kendt streamer, hun er kærester med en af verdens bedste csgo spillere, hun har relationer til csgo.. lad dem dog poste det, uden at du skal sidde og skabe dig som en forkælet teenager.
Lyt til sangen, læs artiklen, ellers så Luk røven og forlad den..
#89 sekke
2020-11-30 22:18
Den eneste der skaber sig, er dig. Det er synd at så 'voksen' en mand som dig, ikke kan se det. Det er seriøst underligt, at der ingen klokker ringer i dit hoved, når alle sidder og modsiger dig om relevansen af nyheden. Men hey, kald mig bare en forkælet teenager, men når man kalder navne, så er man vist ikke så 'voksen' alligevel. Kæmp du bare den gode kamp, mate.
#84 zekon
2020-11-30 18:30
Nu må du da snart holde op. Hvorfor er det at du synes den her artikel er relevant for det her site?
#85 weKz
2020-11-30 19:14
Har intet nævnt omkring at den har relevans, men tbh så forstår jeg ikke hvad det er i sidder og tuder over? Der er sku da ingen der har tvunget jer ind på artiklen eller ind og høre sangen? Tænker vi har større problemer i hverdagen, end at dust2 poster et opslag, som ikke passer pøblen herinde... Jeg kan slet ikke sætte mig ind i hvordan sådan en lille ting, kan være så stort et problem for jer.
#88 zekon
2020-11-30 19:25
Hvem siger det er en stor ting? Folk fastslår vel bare, at det ikke burde blive postet herinde? :) Det er vel dig der gør det til en stor ting
#90 sn0lle