Opret Log ind
Eftertragtet amerikaner bestjålet for 125.000 kroner
Den unge AWP-spiller er eftersigende rygtet til FURIA, men ikke alt er en dans på roser for den 19-årige, som i går blev besjålet for 125.000 kroner.
Skrevet af: JSand    28. november 2020 20:37      

Den unge AWP-spiller har mistet skins til en værdi af 125.000 kroner.

Alt er ikke fryd og gammen for den blot 19-årige AWP-spiller junior, som i går blev besjålet for  skins med en samlet værdi på 20.000 dollars, hvilket svarer til 125.000 danske kroner.

Det afslører hovedpersonen selv på Twitter, hvor han skriver, at han i går vågnede op til et hav af beskeder om, at han var blevet hacket og havde fået stjålet alle sine skins.

Den unge AWP'er skriver samtidig på det sociale medie, at han er uforstående over for, hvordan det er sket, idet han ikke selv har godkendt transaktionen gennem Steam Authenticator.

junior bekræfter dog, at han heldigvis har fået sin Steam-konto tilbage, men at de mange skins stadig er væk, hvorfor han fortsat er 125.000 kroner fattigere, end da gårsdagen startede.

LÆS OGSÅ
Dansk aimstar udsat for scam: Har mistet alle sine skins

junior er nok et navn, som klinger hult for mange på den danske Counter-Strike-scene. Alligevel har den 19-årige AWP'er angiveligt formået at tiltrække opmærksomhed fra FURIA, som, ifølge DBLTAP, har udset sig ham som erstatning for HEN1.

Gennem de seneste tre måneder har han også imponeret for Triumph, hvor junior har præsteret en rating på 1.15 og været med til at slå blandt andre Liquid.

LÆS OGSÅ
Medie: FURIA kigger andetsteds efter problemer med HEN1

#1 NaToSaphiX
2020-11-28 20:40
Han er vel ikke blevet snydt?

Hans ejendele er blevet stjålet
#2 JSand
2020-11-28 20:41
Der har du nok egentligt helt ret - det er rettet nu
#8 NaToSaphiX
2020-11-28 22:07
Mange tak, synes det er en mere præcis overskrift nu :)
#3 Patman
2020-11-28 21:12
Sku snedigt de kan få lov til at trade og slå mobil godkendelse fra? :o

Går ud fra Valve kan se det hele og han får sine wkins igen <3
#4 Hippi
2020-11-28 21:21
Tænker de forholder sig som de plejer..

Bad luck, men de vil ikke have duplicates ud i markedet.
#5 Sander
2020-11-28 21:36
Det tvivler jeg på. Alle andre det sker for får i hvert fald ikke deres skins tilbage. Vil nok kræve politisk pres fra fx EU for at Valve rent faktisk kommer til at gøre noget mere på dette område
#6 ClinT
2020-11-28 21:40
Jeg fik slået mobil godkendelse fra og hacket mit steam. Alle skins var væk. Umuligt at få fat i steam
#7 TheSmilingGun
2020-11-28 21:45
Var det via Icloud de hackede dig?
#13 ClinT
2020-11-28 23:49
Nej det tror jeg ikke
#17 TheSmilingGun
2020-11-29 04:17
Så er steam 2fa vel bare ikke så sikker, som vi har gået og troet længe. Men håber sgu fik din acc tilbage og det er noget møg med de skins..
#22 ClinT
2020-11-29 17:50
Min acc fik jeg tilbage men mistede mine skins. Jeg kunne også stadig logge ind. jeg skulle bare tilføje min authenticator igen.
#23 TheSmilingGun
2020-11-29 18:56
Oh okay, træls med de skins.. håber sgu ikke du mistede det vilde..
#24 ClinT
2020-11-29 19:26
Ja sådan er det desværre. Var mega surt i øjeblikket men ku ik gøre noget, så ja har bare sluppet det.
Neej ik som sådan men nok over 5000 i csgo skins, hvilket ik er alverden i forhold til så mange andre, og aner ik hvad mine Dota og skins fra andre spil var værd.
#25 TheSmilingGun
2020-11-29 19:28
Det er alligevel en god sjat.. Det var sgu noget træls noget...
#11 fLix8
2020-11-28 23:40
Hvordan kan skins have den værdi, når det er muligt uden at Valve eller Steam gør noget? Sindssygt at folk er villige til at betale i dyre domme for noget, som tilsyneladende er ret let at hacke. Synes alligevel der er pænt mange som får stjålet deres skins, på trods af at de har taget alle forholdsregler.
#12 ValcoNN
2020-11-28 23:42
Skete også for mig for knap 2 ugers tid siden. Nogen påstod at det kunne være via icloud, som spurgt om i #7
#14 ClinT
2020-11-28 23:57
Jamen jeg bruger ikke icloud. Er vi ikke enige om det er apple produkt?
#15 ValcoNN
2020-11-29 00:00
Korrekt. Hmm.
#18 cellar32k
2020-11-29 09:47
Har du logget ind på en Trade hjemmeside?
#21 ClinT
2020-11-29 17:49
Nope. Har ikke villet trade noget.
#19 Patman
2020-11-29 11:20
Men vildt der ik er lukket for trade i nogle dage når mobil godkendelse slås fra. Jeg fik alt mit igen men også nogle år siden og kunne bevise at pc blev hijacket
#20 ClinT
2020-11-29 17:48
Altså jeg sendte 3 billeder af at vedkommende havde sendt det til 1 profil med skins fra alle mine spil. INGEN repsons
#26 Patman
2020-11-29 19:44
Jeg vedhæftede også en malware scan SS. Men Valve skrev også at de kun hjalp den ene gang. Mener det var tilbage i 2015. Min account fik jeg ret hurtig men skins tog en 2 eller 3 uger
#9 MrBlond
2020-11-28 22:48
Shit Juinor uheldigt håber da han får det igen!💪🏻😅
Misundelse er en grim ting.
#10 VonGreve
2020-11-28 22:59
Jamen for pokker det er jo præcis det der skete for min søn som ikke er kendt endnu og her skrev alle at han havde trykket på et ikke legit link - godt ord igen siger jeg bare. Men mon ikke steam giver Junior hans ting retur og os ikke kendte må så se os bannet for at kontakte Steam over support. idet vi har skrevet for mange gange. Men øv at det er blevet så nemt selv med mobile autenticator på...
#16 DOMINA7HOR
2020-11-29 00:55
Alt for mange lignende lortesager har efterhånden hobet sig op. Valve må simpelthen steppe op og gøre mere på den her front.