Opret Log ind
Astralis løfter sløret for ny spillertrøje
Astralis har netop præsenteret den første Hummel-trøje, som spillerne fremadrettet skal bære.
Skrevet af: Sander    17. september 2020 11:31      

Foto: Astralis

Astralis har netop trykket på live-knappen til holdets shop, hvor en helt ny kollektion af Astralis merchandise kan findes. Herunder også holdets nye spillertrøje.

Det sker i forbindelse med Astralis' samarbejde med Hummel, der trådte i kraft tidligere på måneden.

Derfor er Hummels ikoniske pile også at finde langs ærmet, som du formentlig kender det fra andre sportsgrene som fx fodbold.

En ny Astralis-trøje plejer at betyde et stort fan-arrangement, men grundet COVID-19 er det droppet til lanceringen af den første Hummel-trøje. Astralis har i stedet sørget for, at fans kan få trøjen leveret i dag, når de ikke selv kan hente den i en butik.

Vi tog fat i folkene hos WOLT, som sagtens kunne se idéen i at gøre noget ekstra for de mange danske Astralis-fans. Vi har fundet en løsning der gør, at man i dag helt eksklusivt kan bestille trøjen på WOLTs app og få den leveret direkte til døren, arbejdet eller hvor man nu befinder sig, siger Jakob Lund Kristensen, kommerciel direktør i Astralis Group.

Klokken 15:00 i dag afholder Astralis et arrangement i Det Kongelige Teater, hvor spillerne vil være til stede for at præsentere den nye trøje. Du kan følge det hele live her.

Den nye spillertrøje koster lige knap 500 kroner i Astralis' egen shop

Foto: Astralis

#1 Madsen
2020-09-17 11:45
Kæft en fed Jersey
#2 sirr
2020-09-17 12:13
Shit, den er fed - men pricy 😬
#3 Sander
2020-09-17 12:23
Tjaa, sportstøj er typisk oppe i den prisklasse. FCK, Real madrid og Liverpools trøje koster 700.
#5 sirr
2020-09-17 12:34
Yeah, det er rigtigt, men omvendt kan man så også snakke om den inflation der vel næsten kendetegner fodbold mest af alt disse dage - det er jo helt vanvittigt. Alene det at Nike har en "Replica"-shirt der koster 6-700 kroner og en "Vapor" til 900+ er jo helt absurd :D.
#11 Sander
2020-09-17 13:09
Yes, det er vildt, men er jo bare ren business
#4 Speedy
2020-09-17 12:29
Wow.. Bedre end forventet! ;)
#6 pulz-_-
2020-09-17 12:34
Gude smuk
#7 Luffe-
2020-09-17 12:37
Det giver bare noget, at det er Hummel. :D
#8 RAVN
2020-09-17 12:45
Super flot trøje.
#9 Djoerup
2020-09-17 12:56
Fed trøje bare en skam det skal være hummel😔
#10 Luffe-
2020-09-17 13:08
Hvorfor er det en skam?
#12 MODSTAND-TAK
2020-09-17 13:28
Mega fedt at en Dansk virksomhed går ind og støtter! Kan overhovedet ikke se problemet?
#26 Luffe-
2020-09-17 14:25
Vi er enig. Måske det ikke er Djoerup du skulle skrive til ? :)
#32 MODSTAND-TAK
2020-09-18 15:14
+1
#13 Accepted
2020-09-17 13:40
Betyder det virkelig så meget hvilket mærke der sidder foran? Om det er Adidas, Nike, Hummel eller whatever betyder vel kun noget hvis man er 15 år og en smule for snobbet.
Eller er der noget over Hummel's kvalitet som ikke går an? Jeg har i hvert fald aldrig haft dårlige oplevelser med kvaliteten på deres tøj.
#15 b1ng0_o
2020-09-17 13:44
i forhold til design, så betyder det vel en del uanset alder xD
#19 Accepted
2020-09-17 13:53
Men det kan jo ikke have noget med design at gøre? Manden har lige sagt det er en fed trøje, så designet kan der ikke være noget galt med.
#22 b1ng0_o
2020-09-17 14:00
Beklager! Det overså jeg.
#14 wuh
2020-09-17 13:44
Når Xyp9x er med på billedet, må det vel betyde, at han forsat er en del af holdet.
#16 Hateville
2020-09-17 13:48
Hvornår har han ikke været en del af holdet?
#17 whitebear22
2020-09-17 13:52
Vi kan måske konkludere, at han ikke er sygemeldt mere.

Et photoshoot er vel en arbejdsopgave i den branche, og det deltager man vel ikke i, hvis man er sygemeldt.
#20 sirr
2020-09-17 13:58
Tænker næppe vi kan konkludere det store før Astralis (eller xyp) selv melder noget officielt ud. En del 13-14 årige kan lave nogle vilde ting i Photoshop, og jeg antager ikke det ville være et større problem for en organisation som Astralis at fikse xyp med i billedet i den nye trøje, uden at han er fysisk tilstede.
#25 Sander
2020-09-17 14:08
Tror du har ret, for han er ikke med i videoen nemlig
#27 Tazh
2020-09-17 14:33
Tonen på Xyp9x hudfarve matcher ihvertfald ikke tonen på de andre spillere. Det ville den typisk gøre hvis det var fra samme shoot af.

Lyssætningen og skyggerne ser også mistænkeligt meget photoshoppet ud.
#31 sirr
2020-09-17 16:34
Præcis! Så kan man så tale om at des mere man kigger på dev1ce øjne, des mere underligt ser det ud 😂
#29 whitebear22
2020-09-17 15:08
Det har du sku nok egentligt ret i - jeg har aldrig været mere enig i mit eget “måske” 😂
#30 sirr
2020-09-17 16:33
Haha, jeg kender følelsen 😃
#21 foli
2020-09-17 14:00
Photoshop
#23 b1ng0_o
2020-09-17 14:00
xD
#18 crisp
2020-09-17 13:53
bøllehatten er federe end trøjen

Facts
#24 foli
2020-09-17 14:05
https://shop.astralis.gg/images/Reflective%20Bucke..

Jep. Du har helt ret.
#28 nebudk
2020-09-17 14:35
savner lidt man kan få papa zonic bag på trøjen :D