Opret Log ind
Medie: MAD Lions viser interesse i innocent
Ifølge DBLTAP kan innocent meget vel gå hen og blive MAD Lions' erstatning for Bubzkji, der sluttede sig til Astralis for et par dage siden.
Skrevet af: mad0    4. august 2020 20:09      

innocent spiller i øjeblikket for polske Illuminar.

For fire dage siden blev Bubzkji præsenteret som ny mand hos Astralis, og det har gjort, at et tomrum er blevet dannet i MAD Lions-lejren. I dag kom det ud, at innocent meget vel kan blive MAD Lions' sidste spiller.

Det erfarer DBLTAP.

For over en måned siden blev Bubzkji rygtet ude af MAD Lions, efter holdet sluttede sæsonen af med en brøler i kvalifikationen til cs_summit 6. Flere rygter har fundet sted siden da.

Senest blev svenske Lekr0 rygtet tid løverne, men forhandlingerne gik i vasken, og nu er danskerne i færd med at prøve at hive innocent om bord, skriver DBLTAP.

innocent spiller i øjeblikket for Illuminar, og den 26-årige rifler har tidligere spillet for blandt andet Penta, Sprout og Tempo Storm.

Bliver skiftet en realitet, kommer holdet til at se således ud:

  • dk roeJ
  • dk sjuush
  • dk acoR
  • dk AcilioN
  • pl innocent
     
  • br peacemaker (coach)
#1 yez
2020-08-04 20:15
Han kan i hvert fald ikke snakke dansk! Men peacemaker snakker vel heller ikke dansk så de kan ligeså godt få al kommunikation på engelsk fremadrettet. Så får de også flere muligheder næste gang der skal skiftes ud i truppen.
#2 Badefar
2020-08-04 20:23
Bubzkji ud for en 26-årig polsk tier-3 spiller. Worth.
#3 cleansation
2020-08-04 20:32
Lyder som desperation.
#4 Iceyyy
2020-08-04 20:45
Det her lyder dumt. hvorfor ikke hente kjaerbye
#6 MrBlond
2020-08-04 21:22
Det ville jeg virkelig gerne se!
#8 Iceyyy
2020-08-04 21:30
👍👍👍
#15 hekin
2020-08-05 07:26
Det kan jo være de har forsøgt sig hos Kjaerby :)

Synes også det virker mærkeligt men man har jo før set spillere der ikke præstere det ville før de rammer et lineup de passer ind i.

Tænker måske de har set noget vi andre ikke har set endnu 🤷‍♂️
#16 Arthrangos
2020-08-05 08:03
Han signede en ny kontrakt med North i starten af året, tænker buyout desværre er i overkanten til hvad ML vil give
#17 Iceyyy
2020-08-05 08:44
Det vil sige han bare er bænket i north eller hvad.
Det jeg forstod var at han var blivet smidt af holdet
#22 Arthrangos
2020-08-05 11:18
Kan være han stadig er bundet af kontrakten. Dunno, har ikke fulgt med de sidste par måneder
#5 exigo
2020-08-04 21:04
er de seriøst så dumme alle sammen i den org???

smider bubber ud for det her hahahahahaha

nej nej nej nej
#20 strogie
2020-08-05 08:52
Tror bubski selv valgte at leave til fordel for astralis?
#24 exigo
2020-08-05 21:43
troede han blev smidt ud ngl
#7 MrBlond
2020-08-04 21:24
No offense, mod Inoocent, men det håber jeg ikke han er ikke i nærheden af og kan erstatte Bubskij.
#9 unclejakes
2020-08-04 21:41
Det er jo helt godnat. Hvis de gerne vil ud over de danske grænser, hvorfor så ikke hive et Ungt talent ind Der er fri på markedet.
#10 RAVN
2020-08-04 22:01
Hvorfor? Det forstår jeg ikke en skid af.
#11 sekke
2020-08-04 22:15
Jeg har svært ved at forstå, hvis de ikke kan finde et godt ungt talent og tage chancen med ham.
De kan nok ikke købe spillere fra dk top5, men alt derunder burde kunne lade sig gøre.
Det er ikke længe siden at flere af MAD Lions spillere blev set som de næste store spillere fra Danmark, hvorfor mener man at det er umuligt at finde en yderligere?
#12 arseface
2020-08-04 23:03
Astralis er godt i gang med at smadre den danske scene. Deres eget hold er gået i opløsning, mens mad lions og north er nød til at hente udlændinge. Spændende tid.
#13 unclejakes
2020-08-05 00:12
Arh, det er jo ikke Astralis der tvinger mad lions til at hive innocent ind. De var jo i gang med at hyre lekr0, hvilket ville være en udmærket erstatning.
Kjaerbye er ledig og spiller mange af de samme roller som bubzkji, men det er de åbenbart ikke interesserede nok i.
Jeg kan forstå at de står og mangler nogen lige nu og her fordi de skal spille om et par dage, men selv da må der være nogen fpl spillere der er mere oplagte.
#14 Lepke
2020-08-05 00:47
Er kjaerbye ikke sygemeldt? Det ville undre mig, hvis de ikke har interesse i ham og allerede har haft bare en smule kontakt med hans bagland.
#19 whitebear22
2020-08-05 08:46
Jo, han er.

Og derudover er det ikke sikkert, at han er indstillet på en løn, som ifølge BT er halvt så stor som den, han fik i North :)
#21 Ahmed
2020-08-05 09:42
De? Jeg tænker da Kjaerbye gerne vil spille på et højere niveau end MAD Lions :)
#18 whitebear22
2020-08-05 08:44
Ja, gi’ da endelig Astralis skylden for, at ML hiver en polsk segunda-spiller ind....

Den danske scene er tung af talent, og sidst jeg tjekkede havde Astralis “kun” 7 på kontrakt.
#23 nkkrdk
2020-08-05 11:24
ML burde da hente dansk talent og ikke ødelægge TS-dynamikken.. Jeg tænker at typer som Refrezh eller kwezz skulle være indenfor rækkevidde