Opret Log ind
Medie: Copenhagen Flames klar med nyt hold
Den danske organisation har allerede skrevet under med fem nye spillere, hvis man skal tro DBLTAP.
Skrevet af: JSand    24. juli 2020 20:45      

Basso skal angiveligt repræsentere Copenhagen Flames for anden gang i sin karriere.

Copenhagen Flames mistede deres hold i sidste måned, efter Giants købte de fem spillere samt deres coach til at spille under navnet 'x6tence'.

Nu skulle Copenhagen Flames dog være klar med et nyt hold, da de angiveligt allerede har skrevet under med fem nye spillere, som skal repræsentere holdet efter spillerpausen, som løber til starten af august.

Det erfarer det normalt troværdige medie DBLTAP.

Ifølge DBLTAP så kommer holdet til at bestå af maNkz og mertz, som allerede blev rygtet til Flames tidligere på måneden. Derudover skulle også Jabbi, som for nylig forlod Singularity, Basso og Daffu være på holdkortet i det nye Flames.

LÆS OGSÅ
Medie: maNkz og mertz skal til Flames

LÆS OGSÅ
Jabbi forlader Singularity

Basso har tidligere spillet for netop Copenhagen Flames, men her blev han bænket til fordel for TeSeS, som blev hentet ind som erstatning. Nu bliver han dog angiveligt igen en del af den organisation, som valgte at smide ham på porten for godt og vel otte måneder siden.

Hvis DBLTAP får ret, så kommer Flames fremover til at bestå af:

  • dk mertz
  • dk maNkz
  • dk Jabbi
  • dk Basso
  • dk Daffu
#1 VHzt4r
2020-07-24 21:22
Interessant hold, håber på det bedste for dem.
#2 Divi
2020-07-24 21:36
Det er jo pretty much det lineup der var forventet.
#5 JAKE
2020-07-24 22:26
Divi the Oracle 😂
#7 Divi
2020-07-25 00:59
Ah, nok nærmede Sander og andre i de tidligere tråde. :p
#3 Mrnobody
2020-07-24 21:54
LE bass!
#4 Tyze
2020-07-24 22:14
Godt at se 2 lyngby drenge tage det næste skridt organisationsmæssigt! Meget spændende, hvis det er holdet :)
#6 sekke
2020-07-24 22:30
Endnu engang ser vi CPH Flames lave et ekstremt spændende hold. Jeg glæder mig til at følge dem i fremtiden. :)
#8 sirr
2020-07-25 08:00
Med de rammer de får i Flames, tror jeg sagtens det kunne blive endnu et flot fremtidigt salg 👍
#9 SEVEN
2020-07-25 09:59
Daffu 4Head
#10 wiLL
2020-07-25 12:51
Nu har jeg kun set ham spille lidt under haste, men er jabbi så god? Det jeg så virkelig meget ustabilt, det så også noget tid siden..
#14 haste
2020-07-25 22:51
Efter min personlige holdning, så synes jeg jabbi tilbyder meget mere end man lige regner med i forhold til hans alder.
Selvom han lige er fyldt 17, så tilbyder han rent faktisk rigtig meget på initiativ og kommunikations-delen. Han laver stadig mange af de her små "rookie" fejl (overtalssituationer og sådan), men hvis han kommer efter dem, bliver han efter min mening en sindssyg spiller.
Han er ikke typen som eksempelvis teses der løber rundt og skyder 30 som det passer ham. Jabbi er typen der skal lære med årene at spille lidt mere klogt for at udnytte sit fulde potentiale!
#17 wiLL
2020-07-27 16:01
Dejligt med lidt info fra manden bag så mange talenter! (Du får alt for lidt ros for det kæmpe arbejde du har lagt i scenen)

Jeg håber helt sikkert det bedste for jabbi og flames som hold, det styrker kun den danske scene at vi har flere stærke hold.
#11 fribz
2020-07-25 13:44
Hmm, ser sgu kedeligt ud
#12 leandr