Tilmelding til CEPTER Divisionerne lukker
06D : 08T : 05M : 30S

2400 elo faceit søger hold

27. december 2025 kl. 14:07
enzo
Hej,

Mit navn er Ersan og jeg er 22 år gammel. Jeg søger hold her til opstart af powerliga og ESEA. Jeg har ingen tidligere erfaring med holdspil, men er meget ivrig i at lære og gå helt i dybden med det. Jeg har dog en stor passion for esport-siden, så jeg har den forståelse i forhold til at være tilskuere når pros spiller.

Jeg spiller rifle og ser mig selv som en lurker/anchor, men der er selvfølgelig mulighed for ændringer der :)
Jeg søger noget hvor vi kan være seriøse omkring kampene og træning, men også tid til at grine og have det sjovt, hvor vi kan lære hinanden bedre at kende :D.

Glæder mig til at høre fra jer, som er villig til at hente en begejstret knægt klar på at lære og skabe success :)).
Her er min faceit profil: faceit.com/en/players/Enzo00O (enten add mig på faceit eller så add mig på min steam profil).
Her er min steam profil: steamcommunity.com/id/Enzo0o0/ (enten add mig på faceit eller så add mig på min steam profil).
Snakker de vrøvl på internettet? Har de behov for dit indspark? Login eller opret en bruger for at kunne kommentere.