Søger hold - 2700 elo. Seriøse henvendelser.

27. november 2025 kl. 22:18
Kannow
Hey derude!

Jeg søger et hold som er klar på at udvikle sig sammen og spille for at vinde.

Roller
På CT føler jeg mig mest hjemme som impact-spiller/starrifler, men jeg har det også fint med at spille anker, hvis det giver mening for holdet.
På T-siden spiller jeg gerne secondary entry eller lurker.
Jeg er også klar på at prøve andre roller.

Kan også AWP, men prefer rifle.

Min spillestil
Jeg spiller ret roligt og prøver altid at holde hovedet koldt. Jeg giver ikke noget gratis væk og kommunikerer klart, så alle er med på planen.
På T-siden går jeg tit efter timings, rotationsspillere og små huller i modstandernes setup, som kan give os en fordel i runden.

Godt mekanisk niveau – aim og movement
Mange impact-runder, clutches og multikills
Stabil performance og høj RWS

Jeg bruger meget tid på CS – ikke bare for sjov, men fordi jeg gerne vil udvikle mig. Jeg sætter mål for mig selv og gør alt for at nå dem. Jeg vil gerne spille på et seriøst hold, hvor der stadig er god stemning, men hvor vi også kan holde fokus. Jeg vil meget gerne prac flere gange om ugen.
Arbejder hårdt for hele tiden at blive bedre.
Jeg leder efter et hold, der spiller Powerliga, ESEA eller noget lignende.

Baggrund
Jeg spillede lidt CS som 15-årig, men det var ikke seriøst. Så holdt jeg en lang pause og startede igen i februar 2025 som 19-årig. Jeg var lvl 3-4 på Faceit, men jeg blev hurtigt hooked igen.
Jeg satte mig et mål om at nå lvl 10 – og det gjorde jeg, selvom jeg soloqueued 90 % af vejen. Det var hårdt, men det gjorde mig bedre.
Mit næste mål var at ramme 3.000 elo inden 2026. Jeg startede omkring de 900-1000 og ligger nu omkring 2.700. Jeg er ret sikker på, at jeg rammer målet og generalt fortsætter med at udvikle mig.

Hvis du har spørgsmål eller er nysgerrig på noget, så skriv endelig.

Mvh
Kannow
#1(Med 0 svar)
27. november 2025 kl. 22:23
Kannow
Disc er kannow8967
Snakker de vrøvl på internettet? Har de behov for dit indspark? Login eller opret en bruger for at kunne kommentere.