Tilmelding til CEPTER Divisionerne lukker
16D : 07T : 39M : 04S

Get_Left søger hold i 3 div

17. december 2025 kl. 14:33
Get_Left
Hej mit navn er Nikolai Gustafsson (IG Get_Left) jeg er 21 år gammel, og jeg er på udkig efter nyt hold igen.
Efter en periode i zentrix titan hvor vi formåede at rykke op i Esea og 3 div powerliga, var der nød til at ske en ændring, pga. for mange forskellige ideer om hvordan spillet skulle spilles, hvilket havde en negativ indflydelse på stemningen, og det endte med at være mig.

Efter back to back oprykninger til 3 div i powerligaen, er det også der jeg søger hold.
Er en utrolig vokal spiller, der er meget stærk teoretisk. Er god med utility, initiativ og mid round calling hvor jeg ofte har et godt read på spillet.
Har spillet AWP/2nd caller her i zentrix, og selvom jeg tidligere har IGLet er det klart den rolle jeg er mest komfortabel i. (er dog åben for IGL , eller star pos riffle roller) i forbindelse med min erfaring som IGL, er jeg derfor også en god hjælp til en IGL der måske mangler en 2nd caller og en der hjælper med strats, pracc etc.
er en spiller der går all in på mit hold, i forhold til at se demo, forberede materiale og spille en masse faceit og cs sammen, og forventer også en hvis grind mentalitet hos jer!

Hvad jeg forventer af jer:
min 2500 avg elo og grind for mere + 3 div spot
disc/ts/pracc server
(coach er kæmpe bonus, ellers håber jeg det er en mulighed at søge efter en)
seriøsitet og det at man kan tage/give kritik, og selv arbejder med sine "mangler"
´
i er velkomne til at spørge ind om mere.
kontakt mig på:
steam: steamcommunity.com/id/Vodka_sauce/
disc: nikolai1889
twitter: @GetLeft220125
#1(Med 0 svar)
17. december 2025 kl. 14:34
M1ckzz
+rep
Snakker de vrøvl på internettet? Har de behov for dit indspark? Login eller opret en bruger for at kunne kommentere.