PARIVISION slår FURIA ud af BLAST Bounty 2026 Season 1.

Jame slår FURIA ud af BLAST Bounty

PARIVISION sender FURIA hjem fra Malta uden at tabe et map.

FURIA er ikke kommet helt op i omdrejninger endnu i det nye år.

Holdet gik ind til majoren i slutningen af sidste år som favoritter men tabte i kvartfinalen.

Nu er de slået ud af BLAST Bounty 2026 Season 1 i semifinalen, hvilket ikke er nogen stor skam, men at nederlaget kom til PARIVISION kommer nok som lidt af en overraskelse.

James hold overraskede positivt i StarLadder Budapest Major 2025 og har sidenhen skiftet deres svageste led ud med zweih fra Spirit.

Det ser ud til at fungere for dem, for det unge talent, der ikke blev forløst hos Spirit, har hurtigt fundet sig til rette under Jame.

På den anden side af serveren er særligt KSCERATO og yuurih ikke rigtig kommet i gang endnu for FURIA i det nye år.

PARIVISION slår FURIA 2-0 med cifrene 13-8, 13-11 og står nu i finalen på Malta, hvor de skal møde Falcons med NucleonZ som stand-in i stedet for kyousuke.

PARIVISION
2 - 0
FURIA
Alle maps
PARIVISION K - D +/- ADR KAST Rating 3.0
Vladislav 'xiELO' Lysov 36 - 27 +9 77.4 77.8% 1.31
Dzhami 'Jame' Ali 31 - 19 +12 71.2 86.7% 1.21
Andrey 'BELCHONOKK' Yasinskiy 38 - 24 +14 90.8 77.8% 1.19
Ivan 'zweih' Gogin 35 - 28 +7 66.9 75.6% 1.16
Emil 'nota' Moskvitin 21 - 31 -10 65.8 73.3% 0.80
FURIA K - D +/- ADR KAST Rating 3.0
Mareks 'YEKINDAR' Gaļinskis 33 - 33 +0 90.6 64.4% 1.18
Brasilien Kaike 'KSCERATO' Cerato 25 - 28 -3 56.8 68.9% 1.03
Brasilien Yuri 'yuurih' Santos 20 - 33 -13 62.3 66.7% 0.81
Brasilien Gabriel 'FalleN' Toledo 20 - 35 -15 53.9 60.0% 0.80
Danil 'molodoy' Golubenko 27 - 33 -6 56.5 64.4% 0.76
#1(Med 0 svar)
24. januar 2026 kl. 21:40
PineAppleWithCanel
Levende legende
#2(Med 0 svar)
24. januar 2026 kl. 21:48
SlotsØl
Den VRS ekspert Pimp refereret til i efter segmentet,min tanke gik hurtigt på UdKnud (hvis jeg husker rigtigt på navnet) skud ud til dig ✌🏾
#3(Med 18 svar)
24. januar 2026 kl. 21:56
Kakkelborg
Virkelig mærkelig t-side af FURIA på Inferno. Får en god start og fører 9-5, så laver de et eller andet mærkeligt kontakt play hvor Yekindar lister ud apps med fuld bælte. Så har de skrabekøb næste og rusher apps / kort uden flash? Og bliver slagtet. Så double eco'er de, vinder en fin runde med banankontrol til 10-9. Så rammer de en god timing for at gå b, og burde vinde den 2v3 på b. Så går de b igen og formår at convert 2v3 denne gang. Så 11-10, med lorte økonomi, der vælger de det der lorte kort kontakt? Forstår det simpelthen ikke. Så taber de og er nødt til at eco, også gør de det minsandten igen i sidste runde? Jeg synes virkelig, det var en dårlig præstation, slet ikke #2 værdigt.
#4(Med 17 svar)
24. januar 2026 kl. 22:18
weKz
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019
Fortæl mig du ser cs, men aldrig har spillet det, uden at fortæller mig du ser cs, men aldrig har spillet det.
#5(Med 16 svar)
24. januar 2026 kl. 22:25
Kakkelborg
Laver du andet end at kommentere på hvad jeg kommenterer? :D Er jeg så rent free i dit lille æg?
Forklar venligst hvor mine argumenter fejler, hvis de er så hullede?
#6(Med 15 svar)
24. januar 2026 kl. 22:34
weKz
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019
Fordi du gang på gang skriver hjernedødt uintelligente kommentare.
Dine kommentare skriger bare af du ikke fatter andet end a til b cs.
#7(Med 14 svar)
24. januar 2026 kl. 22:52
Bertelsen
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Guld Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16
Guld Sæsonkort Sæson 18
Du kunne i det mindste uddybe hvor hans argumenter fejler som han beder dig. I stedet for bare at skrive han ikke fatter noget..
#8(Med 13 svar)
24. januar 2026 kl. 23:09
weKz
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019
Skriver absolut ikke at han “ikke fatter noget” blot at han kun forstår sig på a til b cs, men hvis man tager et kig på hans historik herinde og evt bare på seneste artikel os, så danner der sig jo et glimrende billede, derudover har folk og mig selv prøvet flere gange at forklare sig på mange af de lange opkast sessions han får, men lige lidt nytter det.
#9(Med 2 svar)
25. januar 2026 kl. 00:01
Bertelsen
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Guld Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16
Guld Sæsonkort Sæson 18
Du kunne i det mindste uddybe hvor hans argumenter fejler som han beder dig. I stedet for bare at skrive han kun fatter a til b cs*

Hans pointe er da fin? De vinder deres B hits, taber deres A hits. Men bliver alligevel ved med at gå a i deres Full buy runder?
#17(Med 1 svar)
1. februar 2026 kl. 17:04
Kakkelborg
Hov, så blev han væk. Lmao.
Jeg kunne skrive donk var god også ville han være Rasmus Modsat. Jeg er rent free i hans hoved
#20(Med 0 svar)
1. februar 2026 kl. 17:34
weKz
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019
Puha jeg tror ikke du lever rent free i nogens hoveder, tror mere folk er målløse over dine beskeder af og til, det i hvert fald hvad jeg får fortalt 😅
#18(Med 9 svar)
1. februar 2026 kl. 17:05
Kakkelborg
Men hvorfor ignorerer du mig så ikke bare, hvis du mener jeg fatter så lidt?
Du kan jo ikke engang modargumentere hvad jeg skriver her, men skriver blot jeg ikke fatter noget.
Imo fatter du ikke en skid, for at være helt ærligt, ligesom 90% af dem der kommenterer herinde.
#19(Med 8 svar)
1. februar 2026 kl. 17:39
weKz
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019
Hvor skal vi starte, hvergang du skriver og brokker dig så er det omkring enkelte runder, hvor du ikke aner hvad der er foregået, udover du har set hvordan runden har udspillet sig, du tænker ikke over at der nogle gange skal satses, at det nogle gange kan være en timing man tror man har, du aner ikke om der bliver aftalt noget over ts’en, du ser kun en runde med Xray også vurdere du udfra den. Cs handler ikke altid om at spille sammen, det handler nogle gange også om at tage en chance, tage en duel, skabe noget plads osv osv, de runder du nævner og peger ud, det jo lidt ligesom at sige “hvor de dårlige de stacker 3 mand b, når de går A”
Du skriver det som at fordi du har en 3v2, så SKAL du vinde den, men det er bare ikke faktum jo, det handler ligeså meget om hvor hurtigt rotationerne sker og gør de måske ikke når at få perfekte afterplant positioner, hvilken ultilty de har tilbage osv.
Bare fordi noget har fejlet 2 runder, kan de jo ikke bare udelukke det, så er det jo røv nemt at læse, men at ting så mislykkes 3 gange, det ser selvfølgelig dumt ud, men sådan foregår det jo ikke hvergang.

Det er primært det jeg mener med du ikke forstår andet end cs fra a til b og som jeg også nævnt før, så blamer jeg ikke folk for ikke at forstå sig på det, hvis de aldrig selv har spillet cs på et niveau hvor netop de ting spiller ind.

Beklager det svært at svare tilbage på det nu, det er en uge siden kampen og husker den ikke for at være ærlig.
Og husk lige min besked er ikke kun møntet på den her du skriver her, har bare set dig mange gange snart kommentere på fuldstændig random mærkelige runder
#21(Med 7 svar)
1. februar 2026 kl. 23:12
Kakkelborg
Aner hvad der er foregået? Jeg har set hele kampen?
Hvis det ikke beviser, at jeg har ret, at de får smask i de runder jeg stiller spørgsmålstegn ved, hvad gør så?
Hvordan kan man nogensinde være kritisk i så fald? Forklar gerne præcis dette spørgsmål, gerne detaljeret. Hvis man ikke kan kritisere det man ser, hvad kan man så? Skal jeg have adgang til deres stratbog + comms + vlogs, før jeg kan kritisere, eller hvad tænker du?
"de runder du nævner og peger ud, det jo lidt ligesom at sige “hvor de dårlige de stacker 3 mand b, når de går A” - Dude, er du helt væk? Hvordan kan du nogensinde sige det? XD
Jeg nævner specifikt, at deres play ikke giver mening pga x og x. Ikke at planen ikke virker. Det er jo en elendig plan, og det viser det jo tydeligt, da de får smæk.
Nej, jeg har for det første ikke nævnt 3v2, jeg har nævnt 2v3, hvor de har fordelen, men de whiffer. "det handler ligeså meget om hvor hurtigt rotationerne sker og gør de måske ikke når at få perfekte afterplant positioner, hvilken ultilty de har tilbage osv." Men det gør det jo ikke i de situationer jeg snakker om, så hvorfor fanden nævner du det? Du er jo legit den største noob? XD - Jeg nævner situationer hvor jeg specifikt har set HELE runden spille ud, ikke bare kigger HLTV scorebot altså, fat nu noget XD Du sidder og skriver "måske" hele tiden - ergo du har ikke set kampen? Hvorfor fuck kommenterer du så? Det beviser jo bare, at jeg er rent free i dit lille æg.
#22(Med 6 svar)
1. februar 2026 kl. 23:25
weKz
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019
Har jeg nævnt du ikke må være kritisk? Jeg siger udelukkende at det er sjovt du udpeger specifikke runder når det virker som om du ikke rigtig forstår cs på et dybere niveau.
Men som jeg også slutter af med at skrive så er det 7 dage siden eller sådan, så nej jeg husker ikke kampen. Du må jo svare når kampen er relevant og ikke en uge efter hvis du oprigtigt gerne vil have et ordentlig svar.
Det kan sagtens være du har prøvet at spille cs på et nogenlunde niveau, men når jeg læser udefra, så virker det bare som om du ikke har prøvet andet end lidt hygge MM med dine venner, når du har prøvet at stå i de situationer som de gør i de kampe med et hold som kan finde ud af at tage beslutninger individuelt og som hold, så får du også et helt andet syn på hvordan runder udspiller sig, det derfor jeg føler din viden ser indskærpet ud.
Men som sagt, jeg kan jo tage fejl.
En til kan vi konkludere, det er godt du ikke er analyst 😁

Ps alt det der med du retter i noget som du jo tydeligt godt kan se er fejlskrevet, selvom du sagtens forstår hvad jeg mener og det der “rent free” show du kører “XD” osv, det påvirker mig altså ikke, synes kun det er en smule barnligt, men nu kender jeg jo heller ikke din alder.

Link din faceit og lad os se hvem af os der er noob! Ville lige afslutte med en besked på dit niveau 😂
#23(Med 5 svar)
1. februar 2026 kl. 23:26
Kakkelborg
Du kunne eventuelt starte med at pointere hvor jeg tager fejl, som jeg også beder dig om, på dagen? I stedet for bare at kritisere mig, men du er ikke ret god til at debattere, det har vi vist fundet ud af :D

Når du snakker om en generel t-side, så er du sgu da nødt til at pointere specifikke runder og danne en rød tråd, og kritisere hvis den mangler?
Igen, du svarede ikke på, hvornår må man kritisere? Hvornår er kritik berettiget? Skal man høre teamtalk, comms, timeout, vlogs, pausesnak før man har nok indblik i at kritisere, svar venligst?
#24(Med 4 svar)
1. februar 2026 kl. 23:29
weKz
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019
Du stiller mig et spørgsmål, jeg lige har svaret dig på.
Kritisk er fint, men du kan ikke kriterie så mange specifikke runder uden du har en kontekst bag hvad der sker. Du kan sagtens skrive du synes de har dårlige afterplants eller at måske den ene runde kunne man gøre sådan og sådan anderledes, men de ting du nævner er så specifikke at du burde have mere indblik for at kunne slagte dem sådan som du gør.
#25(Med 3 svar)
1. februar 2026 kl. 23:30
Kakkelborg
"Har jeg nævnt du ikke må være kritisk"
Du er godt klar over, at du ikke behøver at skrive "DU MÅ IKKE VÆRE KRITISK" før at din besked hentyder til, at jeg ikke må noget, grundet manglende baggrundsviden.

Du skriver, ordret:
"Jeg siger udelukkende at det er sjovt du udpeger specifikke runder når det virker som om du ikke rigtig forstår cs på et dybere niveau."
Rimelig random kommentar, når du ikke engang magter at pointere hvorfor jeg ikke forstår det, andet end "fortæl mig du ikke har spillet uden at fortælle mig det"
Du er virkelig elendig til at debatere og det må virkelig være en nedern følelse, når du render rundt med en guldstjerne herinde.
Det svarer til at jeg var top3 aktive brugere indepå hestenet.
#26(Med 2 svar)
1. februar 2026 kl. 23:33
weKz
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019
Jeg tror ingen mennesker går op i hvad farve stjerne de har. Det er nok noget af de mest ubetydelige
Det er jo klart du synes jeg er elendig til at debattere, hvis folk ikke er enige med dig så er de jo det. Prøv at søg på dit navn på Google også se hvor mange hjernedøde ting du har skrevet gennem tiden herinde, så er det klart man er kritisk overfor det du skriver.
Hvad er det, en uge siden du sad og kaldte vitality middelmådige? 😂
#27(Med 1 svar)
1. februar 2026 kl. 23:35
Kakkelborg
Ja, hvis man har en hjerne som en græshoppe og emotionel kontrol som en gravid kvinde, så er man kritisk overfor afsender og ikke overfor argumentet.
Det er en ad-hominem logisk fejlslutning.
#28(Med 0 svar)
1. februar 2026 kl. 23:36
weKz
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019
God aften til dig os. Noob XD XD XD
#10(Med 5 svar)
25. januar 2026 kl. 09:19
bimse
Man kan hate alt det, man vil på James CS og “jame time”, men hold kæft han formår at bruge sine brikker. Han er seriøst så sindssyg til at calle - og kæft et hold af nogle unge russere han har samlet her. Jeg kan virkelig ikke lide Dastan, han ser ond ud - men jeg tror de unge russere er vant til den slags coach, og det ser jo umiddelbart godt ud også. Pari vinder majoren!
#11(Med 0 svar)
25. januar 2026 kl. 09:29
Bantle
Det er ret imponerende hvordan han har formået at tilpasse sig metaen. Det så skidt ud da MR12 startede, men langsomt og sikkert er han kommet tilbage og leverer top-cs igen. Håber de vinder mod Falcons, bare for den fede storyline der kommer ud af det ;)
#12(Med 3 svar)
25. januar 2026 kl. 09:57
weKz
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019
Derudover er det også bare vanvittigt hvor langt fremme de russiske talenter generelt er, i forhold til nærmest alle andre lande, de bliver jo ved med at spytte talenter ud nærmest hvert halve år, ved ikke hvad de gør anderledes end alle andre lande, men det virker sku.
#13(Med 2 svar)
25. januar 2026 kl. 11:01
ZoNe
Ved ikke om du tænkt lidt over antallet af spiller i slyngelstaten kontra feks Danmark?
Så er det jo ikke så mærkeligt.
#14(Med 1 svar)
25. januar 2026 kl. 11:03
weKz
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019
Nu det jo heller ikke kun Danmark jeg sammenligner med 😂
#15(Med 0 svar)
25. januar 2026 kl. 12:30
ZoNe
Nej, jeg brugt også Danmark som eksempel i forhold til "alle" andre lande.
Rusland har ca. 15,99% af det globale total antal spillere. Tættest kommer Tyskland og Brasilien med henholdsvis 5,26% og 5,12%. Men ja Rusland har mange talenter der kommer frem i denne tid.
#16(Med 0 svar)
26. januar 2026 kl. 08:08
whitebear22
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019
Guld Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16
Guld Sæsonkort Sæson 17
Guld Sæsonkort Sæson 18
Jeg har altid hadet at se James hold på serveren, men de er en sand fornøjelse at følge på statistik og scoreboards.

Det er så kalkuleret og effektivt men larmende kedeligt som seer. Jame har nærmest hele tiden haft den fortælling imod sig og jeg har indtrykket af, at mange har det som jeg - det er dræbende kedeligt at se på. Han kører bare på og få IGLs har et mere rent udtryk og spillestil end ham. Det synes jeg også fortjener anerkendelse!
Snakker de vrøvl på internettet? Har de behov for dit indspark? Login eller opret en bruger for at kunne kommentere.