Foto: Valve.

Nu kan du leje skins fra alle cases

Natten til torsdag sendte Valve en ny opdatering ud, hvor de udgav Pick'Ems og stickers til majoren i Shanghai.

Samtidig blev det muligt at leje skins fra alle eksisterende cases i spillet.

Denne funktion blev først introduceret i en tidligere opdatering. Den 23. maj blev det for første gang muligt at leje skins fra Kilowatt-casen. Med den nye opdatering kan spillere nu leje skins fra samtlige cases.

Bemærk, at det kun er skins, der kan lejes – ikke de sjældne genstande som en kniv eller handske fra cases. Lejeperioden er på syv dage, hvorefter de forsvinder fra inventaret.

Når der åbnes en case, kan der vælges mellem at åbne casen på normal vis og få et tilfældigt skin eller leje hele casens indhold i syv dage.

I bunden står der nu ved alle cases, at der mulighed for at beholde et skin, eller leje alle.

Music kit fra majoren

Derudover er der kommet et nyt musiksæt "Ay Hey" fra Perfect World.

Perfect World lagde sangen fra musiksættet op på det sociale medie X.

Opdatering fra den 27. november

SHANGHAI MAJOR 2024

Shanghai Major-hubben er nu tilgængelig. Smut over i hubben for at købe turneringsgenstande, deltage i Pick'Em-udfordringen og meget mere.
Køb et Shanghai 2024-seerpas for at modtage en Shanghai 2024-mønt, som kan opgraderes. Med et aktivt pas kan du opgradere mønten og optjene ekstra souvenirpakker ved at deltage i Pick'Em-udfordringen. Du bliver også vist på førertavlen for aktive pas, hvor du kan sammenligne dine præstationer i Pick'Em-udfordringen med dine venner.
Alle spillere med Prime-status kan foretage Pick'Em-valg gratis! Men for at gennemføre udfordringer og optjene belønninger fra en begivenhedsrunde skal du aktivere et seerpas, før runden begynder.

MUSIKSÆT

Den nye musiksætkasse "Ay Hey" fra Perfect World kan nu købes i spillet i almindelig og StatTrak-udgave.

GAMEPLAY

Tilføjede indstillingen "sv_quantize_movement_input", som er slået til som standard, for at forhindre spillere i at bruge analoge bindinger til at bevæge sig med brøkdelshastigheder, som spillet ikke er designet til at kunne håndtere.
I tilfælde, hvor servere skifter visse spilregler fra Competitive til Deathmatch og tilbage til Competitive midt i en kamp, forsvinder våbnene ikke længere, når de smides på jorden, men fællesskabsservere understøtter generelt ikke, at man skifter spilregler uden at indlæse banen igen.

ANNOTATIONER

Tilføjede understøttelse til at slå tekstbaggrund fra.
Tilføjede understøttelse af andre granattyper end røggranater.
Øgede nodegrænsen fra 100 til 300.
Rettede, at annotation_delete_previous_node ikke ryddede op i partikeleffekter.

DIVERSE

Tilføjede mulighed for at leje våben fra alle tidligere våbenkasser i CS:GO.
Tilføjede regelindstillinger til at håndhæve rækkefølgen for klientens deltatick, nemlig sv_deltaticks_enforce og sv_deltaticks_log, hvilket burde hjælpe med diagnosticering af konfigurationer, som mister forbindelsen, hvis deltaticks er i forkert rækkefølge.
Rettede et tilfælde, hvor et uoversat #SLOT-præfiks kunne dukke op i chatten.
Tilføjede en referenceimplementering til Counter-Strike Broadcast Playcast Webserver: https://developer.valvesoftware.com/wiki/Counter-Strike:_Global_Offensive_Broadcast#Reference_Playcast_Webserver_Implementation

BANER

Basalt
Opdaterede til den seneste version fra fællesskabsværkstedet (opdateringsnoter).

Train
Rettede forskellige huller i banen.
Opgraderinger til kollisionsgengivelseskvalitet.
Blokeringer tilføjet for tog i B for at undgå uretfærdige vinkler.
Diverse visuelle rettelser.

Snakker de vrøvl på internettet? Har de behov for dit indspark? Login eller opret en bruger for at kunne kommentere.