blameF og co. er nu direkte klar til semifinalen.

Astralis prygler Snappi

Med to gange 13-2 mod ENCE er Astralis videre til semifinalen i CS Asia Championship., efter de onsdag formiddag besejrede ENCE.

Når slutspillet i CS Asia Championship skydes i gang i weekenden i Shanghai, så er Astralis direkte i semifinalen.

Det står klart, efter de onsdag formiddag tog sejren i gruppefinalen i gruppe A, hvor Snappi og ENCE blev besejret 2-1.

I åbningskampen mod Lynn Vision var det blameF, som førte an i 13-4-sejren, og på første map mod ENCE fortsatte kaptajnen sin fine form. device og Buzz hjalp dog også godt til, og Astralis knuste ENCE på Overpass med hele 13-2.

Det kunne derfor afgøres allerede på Vertigo, men her var det et anderledes farligt ENCE-mandskab, som drillede Astralis. Pauseføringen lød på 7-5 i ENCE-favør, men efter sidebyttet kæmpede de danske stjerner sig tilbage i opgøret.

Det var dog kun for at pynte på resultatet, for selvom Astralis kom foran 10-8, så tog ENCE mapsejren 13-10 takket være en kraftpræstation fra Maden.

Det skulle derfor afgøres på Ancient, hvor Astralis før i dag endnu ikke havde vundet i CS2. Tidligere onsdag morgen kom første sejr så over Lynn Vision, og de fine takter fortsatte mod ENCE.

Særligt Astralis' T-side var uhyggelig, og de danske stjerner kunne gå til pause med en 10-2-føring.

Efter sidebyttet gjorde de kort proces og vandt mappet 13-2 og dermed kampen 2-1.

ENCE
1 - 2
Astralis
Alle maps
ENCE K - D +/- ADR KAST Rating 3.0
Pavle 'Maden' Bošković 37 - 38 -1 83.5 71.7% 1.17
Álvaro 'SunPayus' García 30 - 36 -6 53.9 60.4% 0.83
Guy 'NertZ' Iluz 31 - 39 -8 69.9 60.4% 0.80
Vladan 'VLDN' Radević 27 - 37 -10 57.3 58.5% 0.77
Danmark Marco 'Snappi' Pfeiffer 16 - 43 -27 42.9 60.4% 0.46
Astralis K - D +/- ADR KAST Rating 3.0
Danmark Nicolai 'device' Reedtz 41 - 27 +14 74.5 77.4% 1.44
Danmark Benjamin 'blameF' Bremer 40 - 22 +18 82.2 79.2% 1.38
Danmark Victor 'Staehr' Staehr 41 - 29 +12 91.2 81.1% 1.23
Danmark Christian 'Buzz' Andersen 39 - 28 +11 63.5 71.7% 1.11
Danmark Johannes 'b0RUP' Borup 30 - 37 -7 69.2 75.5% 1.02
#1(Med 0 svar)
8. november 2023 kl. 12:29
RasmusRoev
Den havde jeg ikke set komme (ikke i den grad).
BlameF er kommet for at vinde da :P
Staehr træder da også til i disse kampe?
#2(Med 2 svar)
8. november 2023 kl. 12:31
b1ng0_o
Guld Sæsonkort Sæson 16
Guld Sæsonkort Sæson 18
Hvem er ham VLDN
#3(Med 0 svar)
8. november 2023 kl. 12:34
Mads_Miskat
Vladan "VLDN" Radević (born November 9, 2000) is a Serbian professional Counter-Strike: Global Offensive player.

Source - Liquidpedia
#4(Med 0 svar)
8. november 2023 kl. 12:36
Kristja
iNation spiller eller retter ex spiller. Og så spillede han for Serbien ved IESF World Championship 2023 hvis man så med der.
#5(Med 3 svar)
8. november 2023 kl. 12:37
RasmusRoev
Misforstår jeg noget. Men skriver i ikke, at de banker dem to gange 13-2?
#6(Med 0 svar)
8. november 2023 kl. 12:41
ZolaGz
De vandt jo også 2 af kampene 13-2? så det passer vel :D
#7(Med 1 svar)
8. november 2023 kl. 12:41
Kristja
Det gjorde de også på hhv Overpass og Ancient? :D
#10(Med 0 svar)
8. november 2023 kl. 13:38
RasmusRoev
Ja okay. Point taken ;) Troede den endte 2-0. Var lidt for hurtig her i pausen.
#8(Med 0 svar)
8. november 2023 kl. 12:47
Kristja
De ramte betydeligt bedre på LAN de kære Astralis gutter. Bliver spændende at se dem bide skeer med FaZe🔥

Godt spillet, trods det så lidt stramt ud på Vertigo. Deres 4v2 hvor VLDN hjælper til var en underholdende runde tho.
#9(Med 43 svar)
8. november 2023 kl. 13:29
nylsnej
Måske er der alligevel ikke behov for stavn og jabbi !
#11(Med 0 svar)
8. november 2023 kl. 13:39
RasmusRoev
Jo der er ! :) Der er satme langt op til Faze endnu.
#12(Med 0 svar)
8. november 2023 kl. 13:51
ZolaGz
Flot sejr uden tvivl, men lad os lige klappe hesten og se noget mere fra dem haha
#14(Med 39 svar)
8. november 2023 kl. 15:22
Hunt
Tror ikke vi kan tage ret meget fra den her turnering, når det er er 0 stabile hold fra tier 1

nip har lige skiftet
faze/astralis/ence er på kanten til at skifte
mouz mister nok spillere til g2/faze/falcons
Sidste 3 hold er tier 4
#15(Med 38 svar)
8. november 2023 kl. 16:08
OoO
Faze ser da i hvertfald ud til at være i forfald 😂😂
#19(Med 27 svar)
8. november 2023 kl. 17:05
Hunt
De er blevet opkøbt af Complexity, så de skal finde en ny org eller splittes op. Twistzz er allerede rygtet til liquid. Så Faze er næppe på 100% lige pt
#21(Med 18 svar)
8. november 2023 kl. 17:32
ZoNe
Faze har lige vundet en turnering så nej det er nok ikke godt kørende for tide…..tihi…..fnis…..👍
#23(Med 17 svar)
8. november 2023 kl. 17:37
Hunt
Well Heroic vandt blast lige før sommer og klip til nu?

Men at faze er blevet opkøbt og spillere skulle være på vej væk, gør nok at man næppe spiller som mere end "last dance"
#25(Med 16 svar)
8. november 2023 kl. 17:43
ZoNe
Du tænker man præstere mindre hvis man er tæt på at blive solgt, jeg tænker man vil vise sig frem på bedste vis, så længe der er mulighed for det. Nemmer at finde et nyt team bagefter. Det er den med glasset som enten er halv tomt eller halv fuld 🫣🤣
#26(Med 15 svar)
8. november 2023 kl. 17:45
Hunt
Som hold er der nok ikke samme motivation til at arbejde hårdt, når man ved at min 1 spiller er på vej væk.

Tænk borup og sthear nu, tror ikke de spiller helt så godt som de kunne nu fordi det ligner de bliver skiftet ud lige så snart muligheden for at købe ind i Heroic opstår.
#29(Med 5 svar)
8. november 2023 kl. 17:48
ZoNe
Hvis ikke man udnytter muligheden og viser det bedste frem så længe man kan i top 10 team, ved godt du ikke syns de er det men ranglisten siger noget andet pt, så er det lidt dumt i min verden😉
#32(Med 4 svar)
8. november 2023 kl. 18:23
Hunt
Jo selvfølgelig vil man gerne vise sig bedst muligt frem, men det er ikke sådan man opnår bedst mulige resultater som hold hvis man ved der bliver skiftet ud lige om lidt.

At sige andet er en kæmpe joke...
#34(Med 3 svar)
8. november 2023 kl. 19:17
ZoNe
#29…
#37(Med 2 svar)
8. november 2023 kl. 19:42
Hunt
Lige meget hvad du siger så er det IKKE de optimale betingelser for at præstere, det kan umuligt være så svært at se..
#52(Med 1 svar)
8. november 2023 kl. 22:44
Kristja
Lad os lege med din tankegang.

Ved du at du skal spille sidste turnering, og at du bliver kicked bagefter, så har man nok ikke så meget gejst at give af på serveren for den bitre type. Omend øjner du en mulighed for at yde dit maksimale, og score et nyt hold bagefter, så gør man selvfølgelig det hvis man har lidt mellem ørerne... Det ude fra og hvad man høre, så giver både Staerh og b0RUP den alt hvad de kan, for at opnå gode resultater med holdet og holde hovedet højt. Man skal ikke give op på forhånd, det andet er simpelthen en taber mentalitet du kåger rundt i. Sådan kommer man da ikke langt i livet ?

Er man som et hold som FaZe, der har potentiale til at blive opkøbt sammen, ved at vise sig rigtig godt frem, så kæmper man med 110% sikkerhed med næb og kløer.

Mister de twistzzz ohhh well no fucks given. Bliver de 4 andre sammen, så finder de nok en på samme niveau til at udfylde hullet.

Hvorfor skulle ENCE spille dårligt bare fordi Snappi er rygtet videre, og fordi de har en standin med? De er da også interesseret i at vinde nogle penge, og igen vise sig selv frem... Selvfølgelig kan man ikke udelukke at nogle få individer vil lukke ned, og præsentere dårligere fordi, deres negative følelser kommer i spil, men så er der dem med en vinder mentalitet, som kæmper videre for, at vise sig frem, som holdspiller og individualistisk.

Har men den tankegang du så påståelige holder fast i, så fortjener man slet ikke at spille for et tophold. Længere er den da ikke 😅

Jeg ville sådan håbe, at der lige er en semi/pro der falder over din kommentar, og irettesætter dig snart. No offense, der giver bare ingen mening det du skriver her :)
#53(Med 0 svar)
8. november 2023 kl. 23:21
Hunt
Du kan da bare tjekke resultater for 80-90% af hold/spillere der har en eller flere af de "problemer" nævnt ovenfor.

Hvis man som hold/spiller skal sætte sig ned og arbejde hårdt frem mod et mål, så er det en mindre motivation og ender med et bedre resultat end hvis man sidder samlet som hold og ved det er det man gerne vil. Der kan komme en lidt mere ligeglad/last dance mentalitet, men at tro spillere har samme motivation når man ved man er på vej til at blive kicked som hvis man sidder med mere tro på en ovenfra, er optimistisk.

Du kan sige det er uprofessionelt og du har til en vis grad ret, men prøv at tjek hvordan 95% af de orgs der er i cs og fortæl at det ikke sejler rundt.. Samt en scene hvor spillere ikke skifter til højre og venstre.
#31(Med 8 svar)
8. november 2023 kl. 18:11
bimse
Det var dog en latterlig kommentar. Selvfølgelig arbejder man stadig hårdt, og selvfølgelig spiller de stadig hjertet ud. Som jeg synes, at Zone prøver at skrive 2x, så skal man da stadig udnytte muligheden for at blive set af et andet hold, hvis nu man stadig bliver smidt af sit nuværende. Stop nu, Hunt.
#33(Med 7 svar)
8. november 2023 kl. 18:23
Hunt
#32...
#35(Med 6 svar)
8. november 2023 kl. 19:18
ZoNe
Kæmpe joke confirmed
#38(Med 5 svar)
8. november 2023 kl. 19:42
Hunt
Godt du selv kan se hvor stor en joke du er..
#45(Med 4 svar)
8. november 2023 kl. 21:20
ZoNe
#35..
#50(Med 3 svar)
8. november 2023 kl. 21:45
Hunt
#38

Sjovt du ikke selv gør noget for at hæve niveauet, så er det svært at klage over mig
#57(Med 2 svar)
9. november 2023 kl. 20:22
ZoNe
#35… det er sådan set dig der sænker niveauet ved at kalde min holdning for en kæmpe joke, fordi jeg mener det modsatte.
Håber du er mere rummelig og lyttende irl…
#69(Med 1 svar)
10. november 2023 kl. 16:31
weKz
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019
Gætter i hvertfald på han ikke har prøvet at bo sammen med et andet menneske som også har en holdning til ting. Tænker han er opvokset i en curling familie hvor mor og far har forgudet ham :D
#74(Med 0 svar)
10. november 2023 kl. 16:58
ZoNe
🤣
#55(Med 7 svar)
9. november 2023 kl. 17:20
mufcdk1974
Det er da helt vildt som dit had til Astralis skinner igennem. Faze har vundet 12 kampe i træk og er det 2 turneringer og så er der ingen stabile hold med. WTF?. Mouz er heller ikke ringe kørende, det samme med Ence men selvfølgelig de spiller med stand-in.
#56(Med 6 svar)
9. november 2023 kl. 17:31
Hunt
Ence og faze er ved at miste min 1 spiller hver = ikke stabilt

Er du uenig?

Mouz er typisk et af de hold som derefter mister en spiller til et hold som faze eller g2. Så når der er udskiftninger på faze, så sidder folk på mouz nok og tænker sit.

Faze har vundet 12 kampe ja, dog stadig langt fra NIP 87.. de var klar og bedre klar til cs2 end andre og har for nu stadig de 5 samme spillere. Det giver trods alt en fordel.
#59(Med 5 svar)
10. november 2023 kl. 11:37
mufcdk1974
Det er squ da bedøvende ligegyldig, hvad der er af rygter. Faktum er, Faze har været suveræn i CS2 og Mouz har klaret det ganske fint, ergo din påstand med at der ingen stabile hold er med, er ja latterlig. Tænk, hvis dit argument var validt, ville ingen fodboldklubber nogensinde være stabile, du kan godt selv se det?
Derudover kan jeg ikke se, hvad NIP har at gøre med din påstand om manglende stabile hold udover du klynger dig til halmstrå, igen.
Ingen har påstået at Faze er CS2s svar på NIP.
#60(Med 4 svar)
10. november 2023 kl. 11:39
Hunt
"suveræn i CS2"

Der har været 1 event? ro på mester..

Faze er igang med at blive opkøbt af Col, det er ikke rygter. Så der skal et eller andet med faze snart. Det er også fakta.

Halmstrå? NIP har lige skiftet 2 spillere ud, der er ikke hvad jeg kalder for et stabilt tophold? Stort set alle tophold er igang med at skifte ud = usikkerhed og kaos, at sige andet er direkte dumt.
#61(Med 3 svar)
10. november 2023 kl. 12:28
Hateville
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019
Det er ikke faktuelt. Mest fordi, at det er forkert.
CoL er ejet af Gamesqaure, som nu også har opkøbt Faze.
#62(Med 2 svar)
10. november 2023 kl. 12:51
Hunt
Som er præcis hvad jeg siger.. ok jeg siger col har købt faze, men du er med på hvad jeg mener at firmaet bag col har købt firmaet bag faze. Tilfreds?

Så nu ejer samme firma 2 cs hold, hvilket man ikke må (Eller jo, men de kan ikke spille samme events, så et af holdene er done/solgt)

Det ændre ikke på at turneringer her i cs2 resten af den her sæson er fyldt med døde hold der enten er i gang med at skifte eller lige har skiftet. Som bare ikke giver det samme høje niveau eller hype som hvis det ikke var tilfældet.
#64(Med 1 svar)
10. november 2023 kl. 13:13
Hateville
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019
Jeg forholder mig kun til det, du kaldte fakta. Pas nu på med det ord :)
#65(Med 0 svar)
10. november 2023 kl. 13:58
Hunt
Close enough i det her tilfælde, mufcdk1974 påstår at faze er et stabilt hold fordi de har vundet i cs2, men derfor er de stadig opkøbt/tæt på. Så derfor er min antagelse fair nok her.
#51(Med 9 svar)
8. november 2023 kl. 22:32
Kristja
Jeg overvejede også at komme en en analytisk kommentar, men jeg kom i tanke om, at hunt ved bedre end alle andre hvordan, det foregår på pro holdene, så jeg slettede alt det jeg havde skrevet igen 🫣
#54(Med 8 svar)
9. november 2023 kl. 07:21
OoO
Det handler om at analysere virkeligheden så den passer til ens egne holdninger og meninger uden nogen som helst greb om hvad der i virkeligheden foregår foran næsen på en.
#63(Med 7 svar)
10. november 2023 kl. 12:53
Hunt
Så altså ligesom wekz og de andre astralis fanboys gør?

Men om faze på serveren ser gode ud pt? Det gør de da, men det har intet at gøre med at de stadig er ved at falde sammen udenfor serveren..
#66(Med 1 svar)
10. november 2023 kl. 16:05
OoO
Så lad os bare sige du tog fejl i din analyse hvor du påstår de ikke kommer til at spille godt da de er ved at gå fra hinanden.
#70(Med 0 svar)
10. november 2023 kl. 16:32
Hunt
Det har jeg ikke påstået... de kan sagtens spille godt, men det er ikke optimalt.

Plus er det faze der spiller godt eller alle de andre der spiller dårligt? Fordi de er ustabile og er i gang/har skiftet ud?

Det er som om du slet ikke forstår forskellen på hvad der sker inde på serveren og hvad der sker udenfor...
#67(Med 4 svar)
10. november 2023 kl. 16:13
weKz
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019
Er du generelt sådan en type, der har svært ved at erkende at du tager fejl?
#68(Med 3 svar)
10. november 2023 kl. 16:30
Hunt
Er du?
#71(Med 2 svar)
10. november 2023 kl. 16:33
weKz
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019
Du svare med et spørgsmål til mit spørgsmål, det skal man satme også have respekt for! Men okay det heller ikke sjovt at sidde 10 mod 1 på en internet side, omend man måske så skulle begynde at kigge lidt indad. :D
#72(Med 1 svar)
10. november 2023 kl. 16:33
Hunt
10 mod 1 er mest fordi der fedt at være imod mig, det er jo kulturen herinde..
#73(Med 0 svar)
10. november 2023 kl. 16:43
weKz
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019
Du gør det igen der, leger offer. Der er ingen der er imod DIG, folk er imod dine holdninger. Men du er også en person som elsker det jo, havde jeg sagt jeg hadede farven blå, så ville du bruge den næste time på at forklare mig hvorfor farven blå var den bedste i verden.

Må jeg ikke please se et billede af dig? Vil sådan virkelig gerne se hvordan du ser ud, føler vi har skrevet så mange beskeder sammen herinde efterhånden, så det må vel snart være på sin plads.
Eller smid en PB, så kan vi lige udveksle Instagram eller lign.
#18(Med 0 svar)
8. november 2023 kl. 17:01
weKz
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019
Jeg ville nok lade staehr blive også nuppe jabbi. Staehr har virkelig meget potentiale
#13(Med 0 svar)
8. november 2023 kl. 13:55
Fonder
Okey der blev jeg da lige overrasket 👀
#16(Med 14 svar)
8. november 2023 kl. 16:18
Butler
@dust2 kan i ikke udvikle en knap så man kan mute folk. Hvis jeg fx ikke gad læse hvad, hmm lad os sige Hunt skriver. Så kunne man slukke for personen. 🤞🏼🤞🏼
#20(Med 12 svar)
8. november 2023 kl. 17:06
Hunt
Når man ikke kan tåle at høre sandheden?
#22(Med 11 svar)
8. november 2023 kl. 17:34
ZoNe
Sandheden? der er ikke nogen her inden som gætter mere end ham han vil mute 🤣
#24(Med 10 svar)
8. november 2023 kl. 17:39
Hunt
Vi alle gætter på nogle områder ja, men tænker omkring astralis når folk som ham og wekz tager deres astralis fanboy hatte helt ned over ansigtet og ikke kan se andet
#27(Med 9 svar)
8. november 2023 kl. 17:45
ZoNe
Det samme kunne man sige den anden vej 😉
#28(Med 8 svar)
8. november 2023 kl. 17:47
Hunt
Til en vis grad ja, forskellen er bare at jeg godt kan indrømme jeg tager fejl eller der er noget jeg ikke ved.

Det sker bare ikke den anden vej med folk som wekz
#30(Med 4 svar)
8. november 2023 kl. 17:51
ZoNe
Kan ikke lige huske en indrømmelse, men ja når man siger sandheden så passer det jo nok 😉
#39(Med 3 svar)
8. november 2023 kl. 19:42
Hunt
Så har du ikke set særlig godt efter :)

Men når niveauet er sat så lavt fra wekz så får han også svar igen på samme lave niveau
#46(Med 2 svar)
8. november 2023 kl. 21:25
ZoNe
Nå har lige tjekket alle din indlæg ikke en indrømmelse imellem, men rigtig mange bedrevidende kommentarer, alle slags tråde drejes over på AST uanset hvad/hvem/dem/de/den de ellers handler om. Kæft den hæmoride må gøre ondt :D
#49(Med 1 svar)
8. november 2023 kl. 21:45
Hunt
Cool du lige har tjekket 3000 indlæg igennem :)

Caller bs
#58(Med 0 svar)
9. november 2023 kl. 20:24
ZoNe
Aner ikke hvad BS betyder ud over ham soldaten sammen med Bubber.
Men du er velkommen til selv at tjekke dine sørgelige indlæg og modbevise mig…..
#36(Med 2 svar)
8. november 2023 kl. 19:27
Madsen
Dobbeltmoralen hos dig fejler ikke noget…
#40(Med 1 svar)
8. november 2023 kl. 19:43
Hunt
Sjovt det kommer fra dig, kan jeg så ikke sige i lige måde?

Eller det er måske ikke din egen (dobbelt) moral du snakker om her?
#47(Med 0 svar)
8. november 2023 kl. 21:31
Madsen
😂
#75(Med 0 svar)
10. november 2023 kl. 17:06
mamas
+1
Jeg håber i vært fald snart at der sker et eller andet. Kommentarsporet her på siden er begyndt at blive på ulidelig at læse at jeg ikke benytter mig af siden særlig tit længere da det bare er ren mudderkast hver evig eneste gang Astralis eller Heroic har spillet en kamp :(
#17(Med 5 svar)
8. november 2023 kl. 17:00
weKz
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019
Forventet af Danmarks med længder bedste hold.
#41(Med 4 svar)
8. november 2023 kl. 19:43
Hunt
The bait is real
#42(Med 3 svar)
8. november 2023 kl. 20:14
weKz
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019
Vel ikke bait når det er facts :D
#43(Med 1 svar)
8. november 2023 kl. 20:24
Hunt
På en usandsynlig billig baggrund
#44(Med 0 svar)
8. november 2023 kl. 20:33
weKz
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019
Heroic kan da bare lade vær med at være slanger overfor hinanden også stå sammen istedet for.
#48(Med 0 svar)
8. november 2023 kl. 21:43
Madsen
Sidste gang Astralis og Heroic mødte hindanen dominerede astralis.. så der er vidst ikke nogen tvivl og det var endda inden Heroic gik i opløsning måske var det endda grunden til Heroic knækkede
Snakker de vrøvl på internettet? Har de behov for dit indspark? Login eller opret en bruger for at kunne kommentere.