KØB AF TING FRA UDLANDET
28. november 2017 kl. 16:48
Shizor
Hvad er folks erfaringer med og købe pc hardware (grafikkort) fra udenlandske hjemmesider?

Overvejerer og købe noget fra overclockers.co.uk
#1(Med 0 svar)
28. november 2017 kl. 18:39
TruaXGOD
Ofte skal man passe på man ikke bliver nuppet af tolden. Men ellers har jeg aldrig oplevet nogle problemer med det.

Men når vi snakker hardware. Vil jeg helst købe fra Dansk eller svenske sider. Da det er nemmere at få byttet tingene hvis det i stykker!
#2(Med 0 svar)
28. november 2017 kl. 19:46
zikkan
Kage fra Dust2s 1års fødselsdag
Når jeg køber fra udlandet har jeg enlig bare den mentalitet, bliver det nuppet i tolden - Surt.
Det er dog ikke sket endnu.
#3(Med 0 svar)
28. november 2017 kl. 20:03
dannigizmo
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Guld Sæsonkort Sæson 15
Told er kun et problem, hvis du køber fra sites udenfor EU. Det er altså ikke et problem, hvis du vil købe noget fra England. Endnu. :)
#4(Med 0 svar)
28. november 2017 kl. 20:15
Shizor
Snakker om webshops fra EU-lande, så tolden er ikke noget problem. Tænker mere servicen, hvis noget går i stykker, og når det så skal sendes tilbage, det kunne være Tyskland eller England.
#5(Med 0 svar)
28. november 2017 kl. 20:20
empyreaN
Jeg har ikke oplevet noget problem med overclockers personligt. Mine ting er altid blevet leveret hurtigt og har aldrig haft problemer med noget af det.

Hvis du skal RMA ting så skal du vel læse omkring deres process på deres hjemmeside, eller evt. skriv en email til dem.
Snakker de vrøvl på internettet? Har de behov for dit indspark? Login eller opret en bruger for at kunne kommentere.