Tilmelding til POWER Ligaen lukker
13D : 08T : 43M : 01S
Supporter søger et seriøst, men hyggeligt hold
19. august 2025 kl. 12:50
Staunstrup
Hej derude!

Mit navn er Staun (ingame – Staunstrup på Discord), og jeg er 38 år gammel, gift og far til to børn.

Jeg søger et hold, der kombinerer det seriøse med det sociale. Et sted hvor vi spiller med ambitioner – gerne med fokus på udvikling som team og deltagelse i ligaer – men hvor der også er plads til at grine, hygge og støtte hinanden, når dagen eller aimet er lidt off.

Jeg har gennem tiden haft rollen som supporter på flere hold og trives godt med at sætte mine medspillere op. Det handler for mig ikke kun om frags, men om at vi som hold lykkes – og at kommunikationen og stemningen er god, også når vi er bagud 12-3.

Lidt nørdet fakta om mig:

Faceit level 10 (pt. 2003 elo)

God taktisk forståelse og teamplay

Kan både tage ansvar og lytte

Jeg leder efter et hold, der:

Spiller seriøst og gerne med ambitioner

Har en sund og støttende stemning (ingen flamers eller egoer, tak)

Gerne må være nyopstartet – det vigtige er mentaliteten

Helst ligger omkring Faceit lvl. 9-10

Mine faste spilledage er tirsdag, torsdag og søndag fra kl. 19:15 til ca. 22:30-23:00, hvor jeg har ro og fokus til at spille dedikeret med et hold.

Hvis du tænker, at jeg kunne passe ind hos jer, så skriv endelig! Jeg er klar på at prøve det af, tage en samtale eller spille nogle tryouts.

Discord: Staunstrup
Glæder mig til at høre fra jer!
Snakker de vrøvl på internettet? Har de behov for dit indspark? Login eller opret en bruger for at kunne kommentere.