Søger hold til 4. div som riffler
2. august 2025 kl. 01:53
victorhoej
Mit navn er Victor. Jeg har lige afsluttet et efterskoleophold, hvor jeg gik på e sportlinjen, og skal nu starte på gymnasiet.

Jeg søger et hold i 4. division. Jeg spiller helst rifler/support, men kan også godt spille lurker eller entry. Jeg leder efter et hold, der er klar på at tage CS seriøst og kan pracce 2-3 gange om ugen. Jeg søger et hold for at få hold erfaring og udvikle mig. Jeg føler selv, jeg har meget potentiale, men mit hold på efterskolen tog det ikke særligt seriøst. Vi spillede i A rækken i efterskoleligaen mod flere Power Liga hold.

Jeg har desværre været på en lidt voldsom losing streak på Faceit, så jeg er lige nu kun level 8, men mit peak er top level 9, og jeg arbejder på at få det op igen.

Jeg er måske ikke en stjernespiller lige nu, men jeg føler, at jeg med et hold der bakker mig op, kan blive en solid spiller, man altid kan regne med. Jeg arbejder selv på at udvikle mig, bl.a. med en daglig aim rutine og demo reviews, men jeg kan af gode grunde ikke blive bedre til hold CS alene. Jeg tilter ikke nemt og kan bidrage med god morale til holdet.

Links
Faceit: faceit.com/en/players/victorhoej
Steam: steamcommunity.com/profiles/76561199014595215/

Kontakt mig her
Discord: blitz5024
#1(Med 0 svar)
2. august 2025 kl. 10:40
Cyb3rN
+rep, god hold kammerat og altid humøret oppe
Snakker de vrøvl på internettet? Har de behov for dit indspark? Login eller opret en bruger for at kunne kommentere.