Investering i hold.
23. juni 2025 kl. 17:28
AwF
Hej Dust2!

Jeg leder efter muligheden for at hjælpe 5 unge talentfulde drenge med en stabil base og drømmen om en dag at blive professionelle.
Jeg er klar til at investere omkring 150.000.- (potentielt mere) i projektet om året. — Uden eventuelle sponsorater.

Det skal siges, at det vil være et projekt, som starter fra ground zero og derfor hverken kan håndtere tunge lønninger eller egne lokaler.
Dog vil jeg være behjælpelig med meget andet. Jeg lægger stort fokus på individuel såvel som holdets branding for, at give jer en stærk mulighed for at blive set og tage skridtet op. Jeg giver mulighed for bootcamps, teambuilding, merchandise samt entry fees til landets mest prestige fyldte ligaer, turneringer og lans. (Tænk Powerligaen, Gamebox m.m)

Mine eneste krav er talent, vilje og dedikation fra dig/jer.

#1(Med 2 svar)
23. juni 2025 kl. 17:46
MDB
Goodluck! Copenhagen flames 2.0??!?
#2(Med 0 svar)
23. juni 2025 kl. 17:46
MDB
Mega fedt intiativ!
#5(Med 0 svar)
23. juni 2025 kl. 18:23
AwF
Tror at de startede hårdere ud tilbage i dagene end det jeg kan præstere. Men jeg kan tage fejl.
Men det er helt sikkert noget henad samme mindset jeg gerne vil efterfølge. Jeg har nu nået en alder og en økonomisk stabilitet som giver mig muligheden, og jeg tænker at det er nu eller aldrig hvis den virkelig skal have et skud.
#3(Med 1 svar)
23. juni 2025 kl. 18:06
r1kke
Sølv Sæsonkort Sæson 16
x.com/sicgamers?s=21
Jeg er i gang med noget ala det du beskriver og kunne rigtigt godt bruge en partner at gøre det med😊

Skriv til mig hvis du synes det kunne være spændende
#4(Med 0 svar)
23. juni 2025 kl. 18:20
AwF
Kanon fedt Rikke!
Jeg smider lige en besked i de senere aften timer. Glæder mig til at høre mere!
Snakker de vrøvl på internettet? Har de behov for dit indspark? Login eller opret en bruger for at kunne kommentere.